op het laatst werd tweener even cool, maar topics volposten met tweeneraanbidposts is erg irritantquote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.
Hij was gewoon de normaalste van het stel.
Een jonge gast die veel pech had door op de verkeerde plaats te zijn.
Ik bedoel de gevangenis in. Anaal verkracht worden. vervolgens ontsnappen ,
Worden achtergelaten in een kofferbak geduwt worden. En dan uitendelijk vermoord worden door een tbs'er waar ze een geheime agent van gemaakt hebben. En dat allemaal omdat hij een honkball kaartje had gestolen.
Totaal mee eensquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
op het laatst werd tweener even cool, maar topics volposten met tweeneraanbidposts is erg irritant
Gaatie weer hoor? Kan je ook nooit ophouden ofzo?quote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Maar we zijn toch ook gestopt met alleen maarTweener
te posten ?
Grappige jongemanquote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
te posten ?
Is de vorige pagina al gepost... maar ik hoop dat het waar isquote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef magnifor het volgende:
Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.
Je las mijn post op GoTquote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef magnifor het volgende:
Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.
Denk het nie hoorquote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
te posten ?
Zij zal het wel overleven denk ik.quote:Op zondag 19 november 2006 23:12 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben benieuwd hoe het afloopt met sara
Lijkt me wel, maar kan haast niet.. ben benieuwd morgenquote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zij zal het wel overleven denk ik.
Overmorgen.quote:Op zondag 19 november 2006 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar kan haast niet.. ben benieuwd morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom denk ik dat er dus wel een break komt, maar dan een hele korte (in januari weer verder dus). dat stond geloof ik ook in dat nieuwsbericht (want er stond geloof ik meer in dan alleen het korte stukje dat er steeds uitgeknipt wordt en hier geplaatst wordt).quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ergens snap ik er eigenlijk geen zak van hoe FOX Prison Break vanaf aflevering 13 niet op break wil laten gaan... Ze zijn nu bezig met de opnames van aflevering 14 of 15.. de productie van het filmen alleen duurt al +/- 8 dagen en dan moet het nog gemonteerd worden... Dan gaan de uitzendingen toch hartstikke inlopen met de opnames lijkt mij.
Maar ik zal er wel finaal naast zitten ofzo
quote:Op zondag 19 november 2006 23:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Overmorgen.die klik ik niet aan, maar nu lees ik hem tijdens het typen, wat is dat voor gaar iets een spoiler qouten en je kan de inhoud lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:Nee, ze gaan niet allemaal dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij vindt zo iemand tof, ik vind zo iemand een loserquote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.
Hij was gewoon de normaalste van het stel.
Een jonge gast die veel pech had door op de verkeerde plaats te zijn.
Ik bedoel de gevangenis in. Anaal verkracht worden. vervolgens ontsnappen ,
Worden achtergelaten in een kofferbak geduwt worden. En dan uitendelijk vermoord worden door een tbs'er waar ze een geheime agent van gemaakt hebben. En dat allemaal omdat hij een honkball kaartje had gestolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |