Jawel hoorquote:Op zondag 12 november 2006 01:32 schreef Geqxon het volgende:
Wat heb ik nou weer gemist over groene onderbroeken? Je draagt toch geen groene onderbroeken he
Donkerrozequote:
Of je veegt je reet gewoon goedquote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef Geqxon het volgende:
Zwart is gewoon tof, omdat bruin op zwart lastiger te zien is dan bruin op groen.
Sorry, maar mijn scheten laten geen remsporen achterquote:
Sorry, onderbroekenhumorquote:Op zondag 12 november 2006 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Tering dat is hard gegaan sinds gisteravond. Geqxon is erbij, en ineens gaat het niet meer over dvd's maar over onderbroeken. Hmm...
Je mag blijven hoor, niemand die je weg wil. Alleen je moet het over DVD's en zo hebben. Plus je moet ze gaan kopenquote:Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef Geqxon het volgende:
Dan zeg ik vaarwel.
quote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef Geqxon het volgende:
Zwart is gewoon tof, omdat bruin op zwart lastiger te zien is dan bruin op groen.
[pimp] 1.3 mp maar ik heb 3.2 mpquote:Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef slindenau het volgende:
Hmm, tot nu toe is er nog niks over DVD's besproken...
Zal ik maar even bijdragen aan deze offtopic dan.
Gezien mijn huidige Sagem telefoon (ik ben (soms) graag anders ja) een beetje kapot is gegaan door een flinke smak op de grond krijg ik over zo'n 2 maanden een nieuwe...de Sagem my501x
[afbeelding]
Met 1.3 MP camera, sms/mms, wap, java, mp3/aac en SDmini slot...
In je telefoon...leuk hoor. Met de optische materialen daarin (zo ongeveer geen) heb je aan alles boven de 1 MP toch niksquote:Op zondag 12 november 2006 13:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[pimp] 1.3 mp maar ik heb 3.2 mp[/pimp]
Dusquote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Jemig. De DVD die ik wil kopen is er niet als regio 2
je hebt er ook geen drol aan maar het is wel leuk om te pimpen hoorquote:Op zondag 12 november 2006 13:34 schreef slindenau het volgende:
In je telefoon...leuk hoor. Met de optische materialen daarin (zo ongeveer geen) heb je aan alles boven de 1 MP toch niks.
Of je moet het een camera met telefoon functie noemen![]()
.
[..]
Dus
hehe, noobquote:Op zondag 12 november 2006 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Al mijn dvd afspelend spul is ingesteld als regio 2:P
hmmm, pimpen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt er ook geen drol aan maar het is wel leuk om te pimpen hoor![]()
Ik heb hem weer eens even uit de kast getrokken. Het doosje is niet echt super meer (het plastic aan de voorkant bobbelt wat), de DVD daarintegen is zo goed als nieuw (iets van twee keer bekeken). Het is helaas wel een Nederlandse DVD, dus met een grote rand om de voorkant heen, en zooi als www.indies.nl op de achterkant.quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef slindenau het volgende:
Oh, wil je die misschien kwijt? Ik heb die nieuwe...en heb het origineel al een tijdje op mijn wishlist staan. Niet dat je daarmee mijn remake krijgt...maar ik dacht; misschien kan ik em nu van jou overkopen?
Nee, misschien deze wat, mooi instapmodel van Denon (en codevrij)quote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef Mikkie het volgende:
Kheb ff zitten kijken (heel algemeen), maar ik begin te neigen naar de Philips DVP5140 als nieuwe speler. Kost ongeveer 70 euro (da's nog te overzien) en is makkelijk regiovrij te maken (da's belangrijk, anders kan ik de helft van m'n collectie niet meer afspelen)... Iemand heel toevallig ervaring mee?
je zou het als een soort van nieuwe scartkabel kunnen zien ( http://www.mcsnet.nl/nl/pg_22.html )quote:Op zondag 12 november 2006 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's zo'n 100 euro boven m'n huidige budget
Maar ik begin nu te twijfelen hè... ik hoor de laatste tijd wat over dat HDMI-gedoe, wat is dat precies, waarvoor zou ik het gebruiken en is het handig om te hebben? Iemand die dat in Jip en Janneke-taal kan uitleggen?
Hebbie een eigen fotoquote:Op zondag 12 november 2006 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hem weer eens even uit de kast getrokken. Het doosje is niet echt super meer (het plastic aan de voorkant bobbelt wat), de DVD daarintegen is zo goed als nieuw (iets van twee keer bekeken). Het is helaas wel een Nederlandse DVD, dus met een grote rand om de voorkant heen, en zooi als www.indies.nl op de achterkant.
Nog intresse?
quote:Op maandag 13 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb echt geen idee. Je zou toch denken dat als je seizoen 1 en 2 op een bepaalde manier uitbrengt dat seizoen 3 ook zo uitkomt?
info@play.comquote:Op zondag 12 november 2006 18:12 schreef pascalheister het volgende:
wat is het email-adres van play voor klachten over een ontvangen bestelling?
quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag besloten om alle Kevin Smith films te kopen van de megaserie van Jay en Silent Bob![]()
Echt te droogquote:
OMG GMTA AGAIN!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt te droog![]()
Ben weer dvd`tjes aan `t bestellen![]()
Met `t smoesje "die cdwow kortingsvouchers moeten toch een keer op "![]()
dat is de film die jij het laagste cijfer gaf van de trilogie (een 6je notabene!!!)........ kontenlikker!!quote:Op maandag 13 november 2006 06:09 schreef slindenau het volgende:
Ik had precies hetzelfde ja. Kwam er ook pas later achter dat het dus een remake moest zijn ipv een vervolg.
AoD is trouwens echt heersend op het gebied van Bruce & Vetheid!
[..]
Das toch geen verassingquote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Wat een stel verslaafden zitten hier toch
quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG GMTA AGAIN!!!!
Ik ben dus nu ook cd-wow aan het doorspitten.
Kan ik ze ook gebruiken op cd's?
niet?? dat is het enige adres waarbij ik antwoord krijgquote:
Ik dacht zelfs dat hij het allemaal maar niks vondquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is de film die jij het laagste cijfer gaf van de trilogie (een 6je notabene!!!)........ kontenlikker!!
Ik heb de soundtrack van FireFly besteldquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
en ja je kunt ze ook gebruiken bij cd`s
Nicequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef slindenau het volgende:
Zozo, het is geen DVD...dus ik post het maar even hier. Maar omg, wat een waar voor je geld! Zo wordt het game-kopen weer leuk.
Stockfoto:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_8de4c604-407b-451e-879b-706cd2a2453.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn foto:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_IMG_4025.jpg]afbeelding][/URL]
#6168/17001
Het zijn wel 2 DVD's (game + soundtrack), dus niet geheel offtopic
Kloptquote:Op donderdag 16 november 2006 06:10 schreef slindenau het volgende:
Ooh jij zeurpiet...een kappotte keepcase vervang je zelf sneller. Nu moet je weer helemaal wachten.
Jij bent toch nog 17?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik mag stemmen.
Dus ik zeik over je avatar.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
Dizer en cda, dat had ik nou nooit verwacht
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja, trouwens Dizer, dit is wel een DVD slowchat. En ik wil graag dat deze wel open blijft.
Christen uniequote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]Waar had je me wel op verwacht dan?
deze een maandje geleden gekochtquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:29 schreef slindenau het volgende:
Vandaag even gekocht:
[afbeelding]
Jammmie.
deze meer dan een half jaar geleden gekochtquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze een maandje geleden gekocht
[afbeelding]
http://www.logitech.com/i(...)2135,CONTENTID=12134
90 keiharde euro'squote:Op vrijdag 17 november 2006 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kost nogal wat toch? Ik ben ook nog op zoek naar een alternatief voor mijn huidige apparaatje... misschien binnenkort maar eens op zoek naar een Logitech MX3000 desktopje...
Dat is ook een mooie ja, maar wat te veel knopjes naar mijn smaakquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze een maandje geleden gekocht
[afbeelding]
http://www.logitech.com/i(...)2135,CONTENTID=12134
quote:
Ford Fiesta 1.3 Classic uit 2002. Heeft pas 48.000 gereden. Dat is wat anders dan de vorige die ik kocht: die had al 154.000 gereden toen ik `m kochtquote:
laat me raden: de dvd van Kiss Kiss Bang Bang?quote:Ik ga zelf cd-wow maar eens mailen. Anderhalve week terug iets besteld, staat nog steeds te wachten op verzending.
Neequote:Op zondag 19 november 2006 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Dat waren vast geen 100 biertjes van 25 euro
Nee idd, wacht ook nog steeds.quote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En inderdaad... Kiss Kiss Bang Bang. Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft?
laat maar ze zijn alleen in het store gedeelte te gebruikenquote:Op zondag 19 november 2006 11:17 schreef pascalheister het volgende:
heb nog 2 kortingsbonnen van blahdvd gekregen, eens zien wat ik daar van bestel
Ja, zijn andere films hebben dat nietquote:Op zondag 19 november 2006 13:34 schreef slindenau het volgende:
'k heb trouwens gisteren Showgirls gekeken...lol. Onze aller Paul Verhoeven dacht zeker iets van "ik ga een film maken waar minimaal eens per 10 minuten een paar tieten te zien is"...
Basic Instinct?quote:Op zondag 19 november 2006 14:28 schreef slindenau het volgende:
Natuurlijk weet ik dat Verhoeven garant staat voor minimaal 1 paar tieten per film, maar het bleef altijd beperkt tot een enkele keer.
Ja...daar zie je in de hele film misschien 2,3x een paar tieten. Dat is toch wel heel wat anders dan Showgirls.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Basic Instinct?
Turks Fruit?
Keetje Tippel?
toch nietquote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou wil ik niet heel vervelend zijn, maar de Classic is maar tot 1996 gemaakt. Hoe kan die van jou uit 2002 zijn? Voor in de stad zijn dat overigens prima karretjes. Rijden lekker en niet te groot. Snelweg daarentegen is niet altijd een succes
Voetbal waardeloos?quote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
toch niet
die van mij is dus echt uit 2002
Vraag me niet hoe (heb echt geen verstand van auto`s wat dat betreft) maar het is echt zo. En op de autoweg gaat ie tot nu toe goed hoor
![]()
![]()
Het voetbal was weer compleet waardeloos vanmiddag![]()
Mwah... bier was pittig duur daar heb ik achteraf begrepen. Plus de eerste twee rondjes waren corona's van 6 euro p/s geloof ikquote:Op zondag 19 november 2006 12:56 schreef slindenau het volgende:
Zo hee, 2500 euro aan bier voor 25 man...damn.
Hebben jullie niet toevallig een alcoholvergiftiging opgelopen ofzo![]()
.
Dat weet ik eigenlijk eerlijk gezegd niet. Maar lijkt me sterk: toen ik `m kocht had ie pas net iets meer dan 48.000 km gereden. Lijkt me wel erg weinig voor een auto uit `98quote:Op maandag 20 november 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ie niet toevallig geïmporteerd uit Duitsland en in 2002 op kenteken gezet?
Ik (of naja, m'n moeder) had een 1.1... dat ding is ronduit een ramp op de snelweg.
quote:
op de teller staat 048.100zoveel.quote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt er ook op gelet dat de teller van een Fiësta meestal uit vijf cijfers bestaat, waardoor de 1 (van 100.000) weggevallen is?
Ik wil niet bitchen ofzo, maar meer dat je weet waar je aan toe bent en dat je niet opgelicht bent
Is ook bij Play en HMV te koop als ik me niet vergisquote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef Marble het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met dvd's bestellen op Amazon? Ik wil namelijk de complete Alias set (The Rambaldi Collection) bestellen en die hebben ze volgens mij alleen daar. Hoe gaat dat precies met importbelasting en zo, hoe veel komt er nog bovenop?
hehe, thanks voor de attendheidquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, dan zeg ik helemaal niks
Gefeliciteerd met je nieuwe bakkie, dan
Bestel niet bij Amazon, dan komt er nog een hele zooi aan importkoesten en douanekosten bovenop. DAt kan nogal eens hoog oplopen. Dus zou ik je willen adviseren `m gewoon bij dvdpacific.com of bij cdwow te bestellen (mits ze `m daar hebben tenminstequote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef Marble het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met dvd's bestellen op Amazon? Ik wil namelijk de complete Alias set (The Rambaldi Collection) bestellen en die hebben ze volgens mij alleen daar. Hoe gaat dat precies met importbelasting en zo, hoe veel komt er nog bovenop?
Weet niet of het bij jouw ook zo is maar bij mij is die vandaag verzonden.quote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En inderdaad... Kiss Kiss Bang Bang. Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft?
bij mij nog nietquote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Weet niet of het bij jouw ook zo is maar bij mij is die vandaag verzonden.
omg vandaag stemmen![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Timo20 het volgende:
ben toch wel benieuwd wie hier wat heeft gestemd![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daar kom je mee ná de verkiezingen?
CDA!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mwah, ben best duurquote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Dizer, ben jij ook buiten het FOK! voor FOK gebeuren te koop?
Ik heb niet gestemd (vind het niet de moeite waard), en daarmee gaat mijn stem automagisch naar het CDA.quote:
CDAquote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
"quote:
Ah zo. dan moet moet je niet in Belgie gaan wonenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mocht niet stemmen.
Dat is toch blanco? Niet stemmen betekend volgens mij naar de grootste partij...quote:Op donderdag 23 november 2006 08:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus een misvatting. Geen stem uitbrengen betekent gewoon dat je stem niet mee telt voor de verdeling van de kamerzetels.
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is toch blanco? Niet stemmen betekend volgens mij naar de grootste partij...
quote:Blanco stemmen zijn voor de wet ongeldige stemmen. De kieswet kent namelijk geen 'blanco' stemmen en maakt alleen onderscheid tussen 'geldige' en 'ongeldige' stemmen. Vrijwel iedereen stemt de komende verkiezingen per computer. De enige manier om met de computer ongeldig te stemmen is door, in plaats van de kandidaat van een partij, op de blanco knop te drukken. Blanco - en dus ongeldige - stemmen tellen wel mee voor het opkomstcijfer, maar niet voor de kiesdeler en dus ook niet voor de verdeling van de restzetels.
De zetels worden toch verdeeld over het aantal stemmen gedeeld door het aantal zetels. Dus als je niet stemt telt hij nergens voor mee. Er word niet meer gekeken naar die mensen die niet gestemt heeft. Of zit ik er nou zo naast?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is toch blanco? Niet stemmen betekend volgens mij naar de grootste partij...
Agnes Kant had mijn stemquote:
Had ik van jou toch wel beter en slimmer verwachtquote:
Ja, dat kan ik ook over jou zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had ik van jou toch wel beter en slimmer verwacht![]()
![]()
Hehe, ja bij jou komt de wijsheid met de jaren jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook over jou zeggen.Maar misschien dat de wijsheid nog met de jaren komt...
Laat me raden: jij weet wel hoe alles in elkaar steekt??quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef Gillingham het volgende:
Het stemt me niet vrolijk als ik zie dat mensen niet eens weten hoe ons stemrecht in elkaar steekt.
Dan kun je inderdaad net zo goed niet gaan stemmen.
toffe actiequote:
Je hebt inderdaad zeker een punt, maar dan kun je natuurlijk sowieso de invloed van één stem gaan relativeren. Alsof één stem ook maar iets uitmaakt. En inderdaad, mijn partij komt nooit of nauwelijks in de regering, maar ik hecht wel degelijk waarde aan de oppositie. Als iedereen die op een kleinere partij stemt maar niet gaat stemmen omdat die partij toch niet in de regering komt, krijgt zo'n partij nooit een kans. Maar 'blanco' stemmen is ook een mening geven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt me nu niet de belangrijkste reden om niet te gaan stemmen. Eerder het hele spel wat ze Politiek noemen, dat is voor mij de reden om niet te gaan stemmen (want zeg nou eerlijk, hoeveel van de mooie praatjes tijdens de campagne maken ze waar...en hoe vaak komt er partij waar jij op stemt (behalve als je achter de grootste aangaat puur vanwegen dat feit) in de regering?).
Dat is een algemeen begrip dat je daar weg moet blijven in dat soort situaties.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:28 schreef Geqxon het volgende:
IMDB, sterf. Ik lees net verdorie een enorme spoiler over season 5 van 24.![]()
Als hij dat wist, dan had hij niet op IMDb moeten zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schuif hem er ook zo eens in, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag ontvangen
Zo maar ff uitpakken en wellicht onder het genot van een lekker pilsje vanavond aanschouwen (in de hoop dat mn dvdspeler het nog ff uithoudt... anders moet ik écht op zoek naar een nieuwe, aankomende week)...
gisteren ook ontvangenquote:
PSV nog steviger aan de kopquote:Op zondag 26 november 2006 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gisteren ook ontvangen![]()
dat was snel: de 22e verstuurd, gisteren (de 25e) ontvangen![]()
Gisteren ook Dazed And Confused gekeken: wat een heerlijke film![]()
![]()
![]()
En, om het weekend maar helemaal goed af te sluiten: eindelijk heeft Roda weer eens gewonnen![]()
![]()
![]()
Ja die hebben een leuk weekend gehad, waren erg goed gisteren (van wat ik tenminste gezien heb in de samenvattingquote:Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV nog steviger aan de kop
wat is daarmee dan?quote:Op zondag 26 november 2006 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die hebben een leuk weekend gehad, waren erg goed gisteren (van wat ik tenminste gezien heb in de samenvatting)
Wat een stelletje zeugen bij Warner trouwens, met hun fuck-up van die Superman set![]()
Super Blunderquote:
Hehe okey dan!quote:Op maandag 27 november 2006 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jaaaaaa....ik ben niet de enige
Ben donderdag naar de première geweest, topfilm! Als ik vanavond niks te doen heb ga ik zo nog een keer
paar? 2 gaat je misschien niet eens lukkenquote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist een boek van 70 euro gekocht. 70 fucking euro. Daar had ik gewoon een paar boxsets van 24 van kunnen kopen
Ik had gewacht op Seizoen 5 die vrijdag uitkomt!quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zojuist een boek van 70 euro gekocht. 70 fucking euro. Daar had ik gewoon een paar boxsets van 24 van kunnen kopen
Was het maar een broek. Het is een saai boekquote:Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Adelante het volgende:
ik denk toch dat die broek een goede investering is, een boxset voor van de winter kleed niet heel erg af!
die is al 3 weken uitquote:Op maandag 27 november 2006 18:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had gewacht op Seizoen 5 die vrijdag uitkomt!
Moet `m nog gaan kijken. Misschien woensdag ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van Casino Royale? Ik welWil nog een keer
jaloersquote:
Alciquote:
Wiequote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jaloers
Zondag naar Christina Aguilera in Antwerpen![]()
![]()
Wat is er mis met popmuziek?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:02 schreef slindenau het volgende:
Als je het zo stelt klopt het inderdaad, maar het is natuurlijk de vraag of je er goed aan doet om van 'pop'muziek te houden.
Dus als ik zeg dat The Beatles een goede band is ben ik een meeloper? Wat is je favoriete film, Slidenau? Toch niet THE GODFATHER of THE SHAWSHANK REDEMPTION, dat zijn zulke POPULAIRE films, die vind 'het volk' goed, volgens jou logica zou dat dan ook kut moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:37 schreef slindenau het volgende:
Omdat 'pop' eigenlijk geen echt genre is, de naam zegt het al...populaire muziek. Wat het volk dus op het moment 'leuke' muziek vind.
En als je daar een aanhanger van bent, dan ben je een beetje een meeloper. Den mensch is toch zelfstandig, met een eigen unieke smaak?
Er zijn ook genoeg hedendaagse minder bekende bands/solo artiesten met een poppy sound. Zeggen dat pop-muziek kut is, top 40 of daarbuiten, is gewoon elitaire onzin.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laten we het houden op hedendaagse popmuziek. Dat is gewoon te slecht voor woorden op af en toe een kleine uitzondering na.
Die "rommel" was altijd nog vele malen beter dan wat er nu staat. Het werd toen in ieder geval nog gemaakt om de muziek...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
En toen de Beatles in de charts stonden, stond daar ook genoeg rommel voor of achter.
Toch nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Please zeg me dat je gedwongen wordt!
Och gut...wat je nu noemt zijn topfilms uit het mainstream deel...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:37 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat The Beatles een goede band is ben ik een meeloper? Wat is je favoriete film, Slidenau? Toch niet THE GODFATHER of THE SHAWSHANK REDEMPTION, dat zijn zulke POPULAIRE films, die vind 'het volk' goed, volgens jou logica zou dat dan ook kut moeten zijn.
Oh nee, THE MATRIX en de MONTY PYTHON films waren jou ding toch? Kan je niet voor jezelf denken ofzo?
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
Ok. Net terug van Casino Royale.
Ten eerste: Ik neem alles terug wat ik over Daniel Craig heb gezegd. Wat een geweldige gozer. Hij heeft Bond zo goed neergezet. Petje af.
Daarnaast baseer ik mijn volgende verhaal op de nieuwe lijn Bond films (dus vanaf Pierce...).
Ik vond deze film zeker weten de beste van de nieuwe reeks. Het was heerlijk basic. Geen extreme gadgets, geen doorzichtige auto's of lopen over ijspaleisen heen. Geweldige humor, geweldige verhaal, en tot de laatste moment spannend. De tering wat was zenuwachtog tijdens het pokeren! Hoewel Golden Eye ook een topper was, is deze toch echt veel beter.
Nou en, het blijven populaire films. Klaar. En ja, er komt genoeg bagger voor in de pop-muziek, dat is altijd al zo geweest, en dat zal altijd zo blijven. Maar er is ook méér dan genoeg spul, wat je voor het gemak maar even lijkt te vergeten. Of gewoon niet weet natuurlijk. En dat Britse comedy populairder dan ooit is moet ik je geloof ik ook nog vertellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Och gut...wat je nu noemt zijn topfilms uit het mainstream deel...
Dat is heel wat anders dan de complete bagger wat in het muzikale 'genre' pop langskomt.
Een groot verschil: de films die je noemt zijn kwalitatief goed. Wat (tegenwoordig inderdaad) als pop verkocht wordt is echt niks waard...
En wat vroeger Pop was, kan inmiddels cult of gewoonweg goed zijn geworden...
Hebben we 't nog over deze realiteit of is dit één of andere naieve sprookjesversie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die "rommel" was altijd nog vele malen beter dan wat er nu staat. Het werd toen in ieder geval nog gemaakt om de muziek...
Nouja, nu weet ik niet wat jij als 'populaire films' rekent, maar uitgaande van de imdb top 250 zit daar relatief veel meer kwaleit in dan een gemiddelde top40 hitlijst van dit moment.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:21 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Nou en, het blijven populaire films. Klaar. En ja, er komt genoeg bagger voor in de pop-muziek, dat is altijd al zo geweest, en dat zal altijd zo blijven. Maar er is ook méér dan genoeg spul, wat je voor het gemak maar even lijkt te vergeten. Of gewoon niet weet natuurlijk. En dat Britse comedy populairder dan ooit is moet ik je geloof ik ook nog vertellen.
P.S. Een filmfan die uit principe niet naar de bios gaat?![]()
En daar vergis je je dus. Pop is niet alleen top 40. Pop is een bepaald geluid. Je hebt genres, waarmee je vast wel bekend bent. En in die genres heb je ook bands/soloartiesten met een soort pop sound. Je hoeft helemaal niet 'bekend' te zijn om pop muziek te maken. [edit] Daar komt ook nog bij dat niet elke populaire band ook pop-muziek maakt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
En verder weet ik inderdaad niet zoveel van pop, misschien juist omdat het in mijn ogen allemaal bagger is. Al moet ik wel toegeven dat ik de 'pop' van vroeger wel kan waarderen...daar lijkt veel meer kwaliteit tussen te zitten dan de hedendaagse pop. Of zenden de radiozenders geen kwaliteit meer uit, en moet je daar zelf achteraan gaan?
Ja nogal ja, maar je weet `t nooitquote:Op woensdag 29 november 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou wel knap vervelend zijn als ze dat niet doen.
Hmm, dus POP heeft vrij weinig met populairiteit te maken...ook weer wat geleerdquote:Op woensdag 29 november 2006 18:55 schreef RuneRose het volgende:
[..]
En daar vergis je je dus. Pop is niet alleen top 40. Pop is een bepaald geluid. Je hebt genres, waarmee je vast wel bekend bent. En in die genres heb je ook bands/soloartiesten met een soort pop sound. Je hoeft helemaal niet 'bekend' te zijn om pop muziek te maken. [edit] Daar komt ook nog bij dat niet elke populaire band ook pop-muziek maakt.
Nee, je hebt geen britcoms op primetime. Maar dat is dan ook niet het enige criterium voor iets dat populair is. Over het algemeen worden britcoms goed bekeken, en oudere britcoms nog steeds veel herhaald. Daar komen ook nog DVD verkopen bij. Ik zie bijvoorbeeld bij ons in de winkel (FRS) dat het aanbod steeds uitgebreider wordt en dat het veel meer verkocht wordt. En dan niet alleen de nieuwe series, maar ook de oudere monty python films vliegen als warme broodjes over de toonbank.
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:54 schreef slindenau het volgende:
Maarja, ik moet wachten op een dvd release...want ik ga uit principe niet naar de bios. Dit omdat het een eenmalige (onvergetelijke in geval van een topfilm, dat wel) ervaring is. En die vervaagt toch vrij snel. Dan heb ik liever de DVD voor ongeveer dezelfde prijs als een bioskaartje, welke ik zelf (beamer) meerdere malen kan kijken.
Wou ej dan zeggen dat je al je dvd's vaker ziet? En dan bedoel ik dus AL je dvd's?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:11 schreef slindenau het volgende:
Ja, mag ik dat vinden ja.
Het geheugen van de mens is nu ook niet oneindig, dus de grote verhaallijn ken je over een jaar nog wel...maar details meestal niet. En ik heb al zeker geen fotografisch geheugen, dus bij mij gaat dat nog sneller weg. Daarom is DVD een uitkomst.
En het hele sociale gebeuren? Daar komt bij dat je een film in de bios toch wel beter beleefd dan thuis, beamer of niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:11 schreef slindenau het volgende:
Ja, mag ik dat vinden ja.
Het geheugen van de mens is nu ook niet oneindig, dus de grote verhaallijn ken je over een jaar nog wel...maar details meestal niet. En ik heb al zeker geen fotografisch geheugen, dus bij mij gaat dat nog sneller weg. Daarom is DVD een uitkomst.
het zal wel aan mij liggen maar als ik een filmpje opzet op mn beamer en mn Geluidsinstallatie lekker laat knallen dan geniet ik wat meer van een film dan dat ik tussen de irritante hangjongeren zit in een bioscoop.... (filmhuis den haag uitgezonderd) nou ben ik ook zeer snel afgeleid dat zou het ook kunnen wezenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
En het hele sociale gebeuren? Daar komt bij dat je een film in de bios toch wel beter beleefd dan thuis, beamer of niet.Hoe lang ga je dan al niet meer naar de bios? Sinds Sin City, of was dat een uitzondering?
Ik ken alleen maar De Lieve Vrouw in Amersfoortquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ok...onder welke naam kan je die vinden in grote steden. Of zijn dat kleine ondernemingen?
Was inderdaad coolquote:Op donderdag 30 november 2006 16:31 schreef Mikkie het volgende:
Ben gisteravond naar 'Flushed Away' geweest.
Zeer leuk, goed getimede humor, heb ontzettend veel gelachen, absoluut een aanrader dus
Volgens google bestaat de stad "Onder den rivieren" nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef slindenau het volgende:
He bah, dan moet ik dus zelf gaan zoeken of we hier in de stad een filmhuis hebben?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Briljant gewoon hè
Als ze schrikken en weg willen 'rennen'
voor een nederlaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, het bier staat weer koud, we kunnen vanmiddag met een gerust hart op weg naar Almelo![]()
de teringquote:
hehe, ja dat zullen we wel nodig hebben.quote:
whehequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:55 schreef slindenau het volgende:
Geef het gras maar de schuld ja, in plaats van naar de (eventueel gezamenlijke) kwaliteiten van de spelers te kijken.
quote:
f*ck julliequote:Op maandag 4 december 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Hadden we je nog niet genoeg belachelijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |