hehe, noobquote:Op zondag 12 november 2006 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Al mijn dvd afspelend spul is ingesteld als regio 2:P
hmmm, pimpen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt er ook geen drol aan maar het is wel leuk om te pimpen hoor![]()
Ik heb hem weer eens even uit de kast getrokken. Het doosje is niet echt super meer (het plastic aan de voorkant bobbelt wat), de DVD daarintegen is zo goed als nieuw (iets van twee keer bekeken). Het is helaas wel een Nederlandse DVD, dus met een grote rand om de voorkant heen, en zooi als www.indies.nl op de achterkant.quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef slindenau het volgende:
Oh, wil je die misschien kwijt? Ik heb die nieuwe...en heb het origineel al een tijdje op mijn wishlist staan. Niet dat je daarmee mijn remake krijgt...maar ik dacht; misschien kan ik em nu van jou overkopen?
Nee, misschien deze wat, mooi instapmodel van Denon (en codevrij)quote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef Mikkie het volgende:
Kheb ff zitten kijken (heel algemeen), maar ik begin te neigen naar de Philips DVP5140 als nieuwe speler. Kost ongeveer 70 euro (da's nog te overzien) en is makkelijk regiovrij te maken (da's belangrijk, anders kan ik de helft van m'n collectie niet meer afspelen)... Iemand heel toevallig ervaring mee?
je zou het als een soort van nieuwe scartkabel kunnen zien ( http://www.mcsnet.nl/nl/pg_22.html )quote:Op zondag 12 november 2006 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's zo'n 100 euro boven m'n huidige budget
Maar ik begin nu te twijfelen hè... ik hoor de laatste tijd wat over dat HDMI-gedoe, wat is dat precies, waarvoor zou ik het gebruiken en is het handig om te hebben? Iemand die dat in Jip en Janneke-taal kan uitleggen?
Hebbie een eigen fotoquote:Op zondag 12 november 2006 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hem weer eens even uit de kast getrokken. Het doosje is niet echt super meer (het plastic aan de voorkant bobbelt wat), de DVD daarintegen is zo goed als nieuw (iets van twee keer bekeken). Het is helaas wel een Nederlandse DVD, dus met een grote rand om de voorkant heen, en zooi als www.indies.nl op de achterkant.
Nog intresse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |