Mijn laatste bezoek was de nieuwe King Kong, dat was alweer bijna een jaar geleden.
En nee, sociale gebeuren hoeft van mij niet zo. Ten eerste omdat de kennissen van mn middelbare school & omgeving nu over heel Nederland studeren, en in het weekend ook niet al te veel tijd hebben (en sowieso ook geen biosgangers zijn).
Daarnaast vind ik dat je naar de bios gaat voor de film, en dat kan ook alleen (al zijn de pauzes dan wel saai...en is er ook geen afterparty
![]()
).
En ja, wellicht ga ik ook om andere redenen niet...asociaal volk wat je in de bios tegenkomt zeg...verschrikkelijk.
Tenslotte nog dit: hoezo is een beamer niet sociaal? Wanneer er weer eens een weekend is waarbij een aantal kennissen wel tijd hebben kan ik met een kratje bier best met een groepje genieten van een filmpje...en daarna de stad in. Is ook al vaker gebeurt, en als je de aanschafwaarde van de apparatuur niet meerekend een stuk goedkoper dan met zn alleen naar de bios en daar een kratje bier consumeren
![]()
.
@Dizer: nee, een budgetaankoop van bijvoorbeeld 5 euro zoals Bridget Jones zal ik niet snel 2x kijken (maar met 1x kijken is deze ook redelijk rendabel)...maar het grootste deel van mn 'fatsoenlijke' films zal ik zeker 2x kijken.