het zal wel aan mij liggen maar als ik een filmpje opzet op mn beamer en mn Geluidsinstallatie lekker laat knallen dan geniet ik wat meer van een film dan dat ik tussen de irritante hangjongeren zit in een bioscoop.... (filmhuis den haag uitgezonderd) nou ben ik ook zeer snel afgeleid dat zou het ook kunnen wezenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
En het hele sociale gebeuren? Daar komt bij dat je een film in de bios toch wel beter beleefd dan thuis, beamer of niet.Hoe lang ga je dan al niet meer naar de bios? Sinds Sin City, of was dat een uitzondering?
Ik ken alleen maar De Lieve Vrouw in Amersfoortquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ok...onder welke naam kan je die vinden in grote steden. Of zijn dat kleine ondernemingen?
Was inderdaad coolquote:Op donderdag 30 november 2006 16:31 schreef Mikkie het volgende:
Ben gisteravond naar 'Flushed Away' geweest.
Zeer leuk, goed getimede humor, heb ontzettend veel gelachen, absoluut een aanrader dus
Volgens google bestaat de stad "Onder den rivieren" nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:25 schreef slindenau het volgende:
He bah, dan moet ik dus zelf gaan zoeken of we hier in de stad een filmhuis hebben?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Briljant gewoon hè
Als ze schrikken en weg willen 'rennen'
voor een nederlaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, het bier staat weer koud, we kunnen vanmiddag met een gerust hart op weg naar Almelo![]()
de teringquote:
hehe, ja dat zullen we wel nodig hebben.quote:
whehequote:Op zaterdag 2 december 2006 13:55 schreef slindenau het volgende:
Geef het gras maar de schuld ja, in plaats van naar de (eventueel gezamenlijke) kwaliteiten van de spelers te kijken.
quote:
f*ck julliequote:Op maandag 4 december 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Hadden we je nog niet genoeg belachelijk gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |