Je hebt inderdaad zeker een punt, maar dan kun je natuurlijk sowieso de invloed van één stem gaan relativeren. Alsof één stem ook maar iets uitmaakt. En inderdaad, mijn partij komt nooit of nauwelijks in de regering, maar ik hecht wel degelijk waarde aan de oppositie. Als iedereen die op een kleinere partij stemt maar niet gaat stemmen omdat die partij toch niet in de regering komt, krijgt zo'n partij nooit een kans. Maar 'blanco' stemmen is ook een mening geven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt me nu niet de belangrijkste reden om niet te gaan stemmen. Eerder het hele spel wat ze Politiek noemen, dat is voor mij de reden om niet te gaan stemmen (want zeg nou eerlijk, hoeveel van de mooie praatjes tijdens de campagne maken ze waar...en hoe vaak komt er partij waar jij op stemt (behalve als je achter de grootste aangaat puur vanwegen dat feit) in de regering?).
Dat is een algemeen begrip dat je daar weg moet blijven in dat soort situaties.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:28 schreef Geqxon het volgende:
IMDB, sterf. Ik lees net verdorie een enorme spoiler over season 5 van 24.![]()
Als hij dat wist, dan had hij niet op IMDb moeten zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schuif hem er ook zo eens in, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag ontvangen
Zo maar ff uitpakken en wellicht onder het genot van een lekker pilsje vanavond aanschouwen (in de hoop dat mn dvdspeler het nog ff uithoudt... anders moet ik écht op zoek naar een nieuwe, aankomende week)...
gisteren ook ontvangenquote:
PSV nog steviger aan de kopquote:Op zondag 26 november 2006 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gisteren ook ontvangen![]()
dat was snel: de 22e verstuurd, gisteren (de 25e) ontvangen![]()
Gisteren ook Dazed And Confused gekeken: wat een heerlijke film![]()
![]()
![]()
En, om het weekend maar helemaal goed af te sluiten: eindelijk heeft Roda weer eens gewonnen![]()
![]()
![]()
Ja die hebben een leuk weekend gehad, waren erg goed gisteren (van wat ik tenminste gezien heb in de samenvattingquote:Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV nog steviger aan de kop
wat is daarmee dan?quote:Op zondag 26 november 2006 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die hebben een leuk weekend gehad, waren erg goed gisteren (van wat ik tenminste gezien heb in de samenvatting)
Wat een stelletje zeugen bij Warner trouwens, met hun fuck-up van die Superman set![]()
Super Blunderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |