deze meer dan een half jaar geleden gekochtquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze een maandje geleden gekocht
[afbeelding]
http://www.logitech.com/i(...)2135,CONTENTID=12134
90 keiharde euro'squote:Op vrijdag 17 november 2006 20:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kost nogal wat toch? Ik ben ook nog op zoek naar een alternatief voor mijn huidige apparaatje... misschien binnenkort maar eens op zoek naar een Logitech MX3000 desktopje...
Dat is ook een mooie ja, maar wat te veel knopjes naar mijn smaakquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze een maandje geleden gekocht
[afbeelding]
http://www.logitech.com/i(...)2135,CONTENTID=12134
quote:
Ford Fiesta 1.3 Classic uit 2002. Heeft pas 48.000 gereden. Dat is wat anders dan de vorige die ik kocht: die had al 154.000 gereden toen ik `m kochtquote:
laat me raden: de dvd van Kiss Kiss Bang Bang?quote:Ik ga zelf cd-wow maar eens mailen. Anderhalve week terug iets besteld, staat nog steeds te wachten op verzending.
Neequote:Op zondag 19 november 2006 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Dat waren vast geen 100 biertjes van 25 euro
Nee idd, wacht ook nog steeds.quote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En inderdaad... Kiss Kiss Bang Bang. Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft?
laat maar ze zijn alleen in het store gedeelte te gebruikenquote:Op zondag 19 november 2006 11:17 schreef pascalheister het volgende:
heb nog 2 kortingsbonnen van blahdvd gekregen, eens zien wat ik daar van bestel
Ja, zijn andere films hebben dat nietquote:Op zondag 19 november 2006 13:34 schreef slindenau het volgende:
'k heb trouwens gisteren Showgirls gekeken...lol. Onze aller Paul Verhoeven dacht zeker iets van "ik ga een film maken waar minimaal eens per 10 minuten een paar tieten te zien is"...
Basic Instinct?quote:Op zondag 19 november 2006 14:28 schreef slindenau het volgende:
Natuurlijk weet ik dat Verhoeven garant staat voor minimaal 1 paar tieten per film, maar het bleef altijd beperkt tot een enkele keer.
Ja...daar zie je in de hele film misschien 2,3x een paar tieten. Dat is toch wel heel wat anders dan Showgirls.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Basic Instinct?
Turks Fruit?
Keetje Tippel?
toch nietquote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou wil ik niet heel vervelend zijn, maar de Classic is maar tot 1996 gemaakt. Hoe kan die van jou uit 2002 zijn? Voor in de stad zijn dat overigens prima karretjes. Rijden lekker en niet te groot. Snelweg daarentegen is niet altijd een succes
Voetbal waardeloos?quote:Op zondag 19 november 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
toch niet
die van mij is dus echt uit 2002
Vraag me niet hoe (heb echt geen verstand van auto`s wat dat betreft) maar het is echt zo. En op de autoweg gaat ie tot nu toe goed hoor
![]()
![]()
Het voetbal was weer compleet waardeloos vanmiddag![]()
Mwah... bier was pittig duur daar heb ik achteraf begrepen. Plus de eerste twee rondjes waren corona's van 6 euro p/s geloof ikquote:Op zondag 19 november 2006 12:56 schreef slindenau het volgende:
Zo hee, 2500 euro aan bier voor 25 man...damn.
Hebben jullie niet toevallig een alcoholvergiftiging opgelopen ofzo![]()
.
Dat weet ik eigenlijk eerlijk gezegd niet. Maar lijkt me sterk: toen ik `m kocht had ie pas net iets meer dan 48.000 km gereden. Lijkt me wel erg weinig voor een auto uit `98quote:Op maandag 20 november 2006 01:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ie niet toevallig geïmporteerd uit Duitsland en in 2002 op kenteken gezet?
Ik (of naja, m'n moeder) had een 1.1... dat ding is ronduit een ramp op de snelweg.
quote:
op de teller staat 048.100zoveel.quote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt er ook op gelet dat de teller van een Fiësta meestal uit vijf cijfers bestaat, waardoor de 1 (van 100.000) weggevallen is?
Ik wil niet bitchen ofzo, maar meer dat je weet waar je aan toe bent en dat je niet opgelicht bent
Is ook bij Play en HMV te koop als ik me niet vergisquote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef Marble het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met dvd's bestellen op Amazon? Ik wil namelijk de complete Alias set (The Rambaldi Collection) bestellen en die hebben ze volgens mij alleen daar. Hoe gaat dat precies met importbelasting en zo, hoe veel komt er nog bovenop?
hehe, thanks voor de attendheidquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, dan zeg ik helemaal niks
Gefeliciteerd met je nieuwe bakkie, dan
Bestel niet bij Amazon, dan komt er nog een hele zooi aan importkoesten en douanekosten bovenop. DAt kan nogal eens hoog oplopen. Dus zou ik je willen adviseren `m gewoon bij dvdpacific.com of bij cdwow te bestellen (mits ze `m daar hebben tenminstequote:Op maandag 20 november 2006 13:53 schreef Marble het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met dvd's bestellen op Amazon? Ik wil namelijk de complete Alias set (The Rambaldi Collection) bestellen en die hebben ze volgens mij alleen daar. Hoe gaat dat precies met importbelasting en zo, hoe veel komt er nog bovenop?
Weet niet of het bij jouw ook zo is maar bij mij is die vandaag verzonden.quote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En inderdaad... Kiss Kiss Bang Bang. Ik ben dus niet de enige die daar last van heeft?
bij mij nog nietquote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Weet niet of het bij jouw ook zo is maar bij mij is die vandaag verzonden.
omg vandaag stemmen![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Timo20 het volgende:
ben toch wel benieuwd wie hier wat heeft gestemd![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En daar kom je mee ná de verkiezingen?
CDA!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mwah, ben best duurquote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Dizer, ben jij ook buiten het FOK! voor FOK gebeuren te koop?
Ik heb niet gestemd (vind het niet de moeite waard), en daarmee gaat mijn stem automagisch naar het CDA.quote:
CDAquote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
"quote:
Ah zo. dan moet moet je niet in Belgie gaan wonenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mocht niet stemmen.
Dat is toch blanco? Niet stemmen betekend volgens mij naar de grootste partij...quote:Op donderdag 23 november 2006 08:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus een misvatting. Geen stem uitbrengen betekent gewoon dat je stem niet mee telt voor de verdeling van de kamerzetels.
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is toch blanco? Niet stemmen betekend volgens mij naar de grootste partij...
quote:Blanco stemmen zijn voor de wet ongeldige stemmen. De kieswet kent namelijk geen 'blanco' stemmen en maakt alleen onderscheid tussen 'geldige' en 'ongeldige' stemmen. Vrijwel iedereen stemt de komende verkiezingen per computer. De enige manier om met de computer ongeldig te stemmen is door, in plaats van de kandidaat van een partij, op de blanco knop te drukken. Blanco - en dus ongeldige - stemmen tellen wel mee voor het opkomstcijfer, maar niet voor de kiesdeler en dus ook niet voor de verdeling van de restzetels.
De zetels worden toch verdeeld over het aantal stemmen gedeeld door het aantal zetels. Dus als je niet stemt telt hij nergens voor mee. Er word niet meer gekeken naar die mensen die niet gestemt heeft. Of zit ik er nou zo naast?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is toch blanco? Niet stemmen betekend volgens mij naar de grootste partij...
Agnes Kant had mijn stemquote:
Had ik van jou toch wel beter en slimmer verwachtquote:
Ja, dat kan ik ook over jou zeggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had ik van jou toch wel beter en slimmer verwacht![]()
![]()
Hehe, ja bij jou komt de wijsheid met de jaren jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook over jou zeggen.Maar misschien dat de wijsheid nog met de jaren komt...
Laat me raden: jij weet wel hoe alles in elkaar steekt??quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef Gillingham het volgende:
Het stemt me niet vrolijk als ik zie dat mensen niet eens weten hoe ons stemrecht in elkaar steekt.
Dan kun je inderdaad net zo goed niet gaan stemmen.
toffe actiequote:
Je hebt inderdaad zeker een punt, maar dan kun je natuurlijk sowieso de invloed van één stem gaan relativeren. Alsof één stem ook maar iets uitmaakt. En inderdaad, mijn partij komt nooit of nauwelijks in de regering, maar ik hecht wel degelijk waarde aan de oppositie. Als iedereen die op een kleinere partij stemt maar niet gaat stemmen omdat die partij toch niet in de regering komt, krijgt zo'n partij nooit een kans. Maar 'blanco' stemmen is ook een mening geven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt me nu niet de belangrijkste reden om niet te gaan stemmen. Eerder het hele spel wat ze Politiek noemen, dat is voor mij de reden om niet te gaan stemmen (want zeg nou eerlijk, hoeveel van de mooie praatjes tijdens de campagne maken ze waar...en hoe vaak komt er partij waar jij op stemt (behalve als je achter de grootste aangaat puur vanwegen dat feit) in de regering?).
Dat is een algemeen begrip dat je daar weg moet blijven in dat soort situaties.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:28 schreef Geqxon het volgende:
IMDB, sterf. Ik lees net verdorie een enorme spoiler over season 5 van 24.![]()
Als hij dat wist, dan had hij niet op IMDb moeten zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schuif hem er ook zo eens in, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag ontvangen
Zo maar ff uitpakken en wellicht onder het genot van een lekker pilsje vanavond aanschouwen (in de hoop dat mn dvdspeler het nog ff uithoudt... anders moet ik écht op zoek naar een nieuwe, aankomende week)...
gisteren ook ontvangenquote:
PSV nog steviger aan de kopquote:Op zondag 26 november 2006 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gisteren ook ontvangen![]()
dat was snel: de 22e verstuurd, gisteren (de 25e) ontvangen![]()
Gisteren ook Dazed And Confused gekeken: wat een heerlijke film![]()
![]()
![]()
En, om het weekend maar helemaal goed af te sluiten: eindelijk heeft Roda weer eens gewonnen![]()
![]()
![]()
Ja die hebben een leuk weekend gehad, waren erg goed gisteren (van wat ik tenminste gezien heb in de samenvattingquote:Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
PSV nog steviger aan de kop
wat is daarmee dan?quote:Op zondag 26 november 2006 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die hebben een leuk weekend gehad, waren erg goed gisteren (van wat ik tenminste gezien heb in de samenvatting)
Wat een stelletje zeugen bij Warner trouwens, met hun fuck-up van die Superman set![]()
Super Blunderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |