Hebbie een eigen fotoquote:Op zondag 12 november 2006 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hem weer eens even uit de kast getrokken. Het doosje is niet echt super meer (het plastic aan de voorkant bobbelt wat), de DVD daarintegen is zo goed als nieuw (iets van twee keer bekeken). Het is helaas wel een Nederlandse DVD, dus met een grote rand om de voorkant heen, en zooi als www.indies.nl op de achterkant.
Nog intresse?
quote:Op maandag 13 november 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb echt geen idee. Je zou toch denken dat als je seizoen 1 en 2 op een bepaalde manier uitbrengt dat seizoen 3 ook zo uitkomt?
info@play.comquote:Op zondag 12 november 2006 18:12 schreef pascalheister het volgende:
wat is het email-adres van play voor klachten over een ontvangen bestelling?
quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag besloten om alle Kevin Smith films te kopen van de megaserie van Jay en Silent Bob![]()
Echt te droogquote:
OMG GMTA AGAIN!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt te droog![]()
Ben weer dvd`tjes aan `t bestellen![]()
Met `t smoesje "die cdwow kortingsvouchers moeten toch een keer op "![]()
dat is de film die jij het laagste cijfer gaf van de trilogie (een 6je notabene!!!)........ kontenlikker!!quote:Op maandag 13 november 2006 06:09 schreef slindenau het volgende:
Ik had precies hetzelfde ja. Kwam er ook pas later achter dat het dus een remake moest zijn ipv een vervolg.
AoD is trouwens echt heersend op het gebied van Bruce & Vetheid!
[..]
Das toch geen verassingquote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Wat een stel verslaafden zitten hier toch
quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG GMTA AGAIN!!!!
Ik ben dus nu ook cd-wow aan het doorspitten.
Kan ik ze ook gebruiken op cd's?
niet?? dat is het enige adres waarbij ik antwoord krijgquote:
Ik dacht zelfs dat hij het allemaal maar niks vondquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is de film die jij het laagste cijfer gaf van de trilogie (een 6je notabene!!!)........ kontenlikker!!
Ik heb de soundtrack van FireFly besteldquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
en ja je kunt ze ook gebruiken bij cd`s
Nicequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef slindenau het volgende:
Zozo, het is geen DVD...dus ik post het maar even hier. Maar omg, wat een waar voor je geld! Zo wordt het game-kopen weer leuk.
Stockfoto:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_8de4c604-407b-451e-879b-706cd2a2453.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn foto:
[[url=http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_IMG_4025.jpg]afbeelding][/URL]
#6168/17001
Het zijn wel 2 DVD's (game + soundtrack), dus niet geheel offtopic
Kloptquote:Op donderdag 16 november 2006 06:10 schreef slindenau het volgende:
Ooh jij zeurpiet...een kappotte keepcase vervang je zelf sneller. Nu moet je weer helemaal wachten.
Jij bent toch nog 17?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik mag stemmen.
Dus ik zeik over je avatar.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
Dizer en cda, dat had ik nou nooit verwacht
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja, trouwens Dizer, dit is wel een DVD slowchat. En ik wil graag dat deze wel open blijft.
Christen uniequote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]Waar had je me wel op verwacht dan?
deze een maandje geleden gekochtquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:29 schreef slindenau het volgende:
Vandaag even gekocht:
[afbeelding]
Jammmie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |