abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43103667
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video\\\'s]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

. Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. .
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* AroundTheSims2
* Reflexsims
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims
* Peggysims
* Rosesims
* The Sims Resource
* Sussissogoodsims2
* 3D Consortium
* Helaene
* Sims 2 Bits n Pieces
* Xm Sims
* La jeunesse
* Noukie Sims
* Simply Stiling
* Choti Designs
* Sim Wardrobe
* Open House
* Sexy Sims
* Simsquirts
* Lueppiline
* Strawberry-patch
* Organza
* StudioB43
* SiMHz
* Sunair

Elke dag updates van alle nieuwe downloads:
* SimsArena
* ReflexSims Forum

Penishack
* 1 en * 2

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 | #31 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb
Logo\\\'s: [url=http://thesims2.ea.com]TheSims2.EA.com

Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 27-11-2006 18:21:09 ]
Whatever I want.
pi_43103700
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef Flyga het volgende:
Even een vraag; hebben jullie de sims 2 in de winkel gekocht of gedownload? Zoja welke uitbreidingspakketten heb je gedownload (exclusief alle skins etc ik bedoel gewoon het spel zelf)
Gekocht. Alleen de basisgame.

En dat andere mag je niet vragen.
Whatever I want.
pi_43103716
waarom niet?
You've just been F'd in the A
pi_43103726
Warez zijn verboden op Fok. Spulletjes om te downloaden die je wilt gebruiken voor je Sims, kun je in de OP vinden. Daar staan de links.
Whatever I want.
pi_43103788
Nee oke... maar de rest wel gedownload dus ?
You've just been F'd in the A
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:49:33 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_43103959
Nee, alles gekocht. We doen hier niet aan downloaden. En als we er wel aan doen, dan zeggen we het niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43104642
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:21:39 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43105209
Ik ben ook weer begonnen en .. ´t is allemaal heel vaag nu

Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..

Goed.. dit klinkt nog logisch..

Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen ) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43106015
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
-heel verhaal-
zo zeg het gaat lekker! maar dat ze opeen familie zijn is wel heel vreemd...

(kleine tvp)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:09:22 #10
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43107040
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:02 schreef izzypizzy het volgende:
anyway...
vanillivi ik hoop dat het je lukt om het toch op een of andere manier te laten lukken! want dat huisje zou ik heel graag weer van je willen downloaden succes ermee!!!
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef releaze het volgende:
heb je de modthesims2 website weleens bekeken hierover? zal vast wel wat over in de archives staan oid.
ik vind het dak er overigens hartstikke tof uitzien ik hoop ook dat jem aan de praat krijgt!
Ik heb even gezocht om te kijken of er een oplossing is voor het dak-probleem, maar volgens mij is het een bug of iets dergelijks. Meerdere mensen ondervinden problemen met deze cheat, dus het zit er helaas niet in dat ik het kan fixen. Ik vind het echt zo jammer, hebben ze zo'n leuke bouwoptie erin gedaan, werkt het niet.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:13:01 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_43107195
Tja, het is een cheat, dus het zit er niet echt in he?

Als het goed zou werken zouden ze het wel officieel erin gedaan hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:15:53 #12
81237 releaze
best of both worlds
pi_43107286
quote:

Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..

Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen ) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
mja, ook met games gebruik ik regelmatig de saveknop ik vertrouw mezelf en mn pctje wat dat betreft totaal niet, om nog maar te zwijgen over onverwachte plotwendingen in sims2.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Danaa het volgende:
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
-edit peristilius- mag niet.
je kan dan ik je game zelf je huisjes en je poppetjes in een package gooien (nouja, voor de poppetjes heb je geloof ik simpe nodig, maar je kan ze iig in het huis opslaan en packagen) maar dan raken ze wel al hun relations kwijt, heb ik begrepen. Daarnaast is een volledige kopie maken van de sims2 map eigenlijk de beste oplossing, en deze dan op een andere drive zetten (of via het netwerk op een andere computer wellicht) als je geen extra drive hebt (een D:) vertel je vader dan dat ie dat tijdens het fomatteren eeeecht moet aanmaken, voor in het vervolg backups en allerhande dingen (maar het red je natuurlijk niet tegen een dooie HDD). Kan overigens gewoon in de windowsXP installatie.

Om nog even terug te komen Flyga vroeg, ik heb alles gedownload. Ik heb net genoeg geld om te kunnen eten en de rest van de rekeningen te betalen, dus dit ene game (en uitbreiding) dat ik speel is gewoon illegaal. Wellicht dat wanneer ik een baan heb en sims2 is nog net zo hot, dat er een deluxe uitvoering komt, die zal ik dan wel kopen. Het is een spel waar ik als ik er geld voor had gehad het wel gekocht had, het is het dubbel en dik waard (nouja, de uitbreidingen had ik ff aan moeten zien. ik denk dat ik uni en nightlife had gehad, met OFB en pets heb ik vooralsnog vrij weinig.

[ Bericht 2% gewijzigd door peristilius op 31-10-2006 18:02:54 ]
pi_43107694
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:45:03 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_43108361
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Danaa het volgende:
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
yep yep yep En als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
pi_43109160
Geen gelul over Warez gaarne!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_43110687
quote:
Je kunt een lot dus omzetten naar een dorm

HOE????????????????

dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:43:52 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_43112665
Met de cheat die hij geeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:49:31 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43112927
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:56 schreef timp0e het volgende:

[..]

HOE????????????????

"changelotzoning' intikken in je balkje. Daar kun je dan de volgende toevoegingen aan doen: 'dorm', 'greek' of 'secretsociety'. Al moeten mensen me eens uitleggen hoe ik die Secret societys zichtbaar kan krijgen, want ze verdwijnen altijd zodra ik ze geinstalleerd heb...

Ik ben trouwens vandaag van 512Mb geheugen nar 1,5GB gegaan. Dat gaat hopelijk heel veel schelen in 't gamen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_43114258
quote:

Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:22:27 #20
81237 releaze
best of both worlds
pi_43114426
^^

En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:40:35 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43115304
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird
Ik zal het toch maar eens proberen.. het maffe is, is dat ze wel gewoon kunnen zoenen Maar ze kunnen dus niet meer whoohoo-en
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43121840
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef releaze het volgende:
^^

En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
Das ook de reden waarom ik wacht met Pets Ik wil eerst alle hacks ge-update zien
pi_43127841
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:45 schreef releaze het volgende:

[..]

yep yep yep En als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
Bedankt!!! ... Moet ik weer al die expansions gaan instaleren.. Zo vermoeiend, gaat weer zoveel tijd in zitten
pi_43130411
ga hier eens heen:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=200321
dat is een pet bedje ik had het toevallg gezien en ik dacht op fok zijn er mensen met pets en dan kun je een bedje voor je pets hebben het is juist een peuterbedje
pi_43132676
Ik heb een vraagje, is het altijd zo dat je niet meer dan 8 sims in een huis kan hebben (Sims 2 en EP OFB)? Ik heb namelijk 3 kinderen: 2 zussen en een broer. Broer en zus 1 zijn getrouwd. Broer heeft een tweeling en zus 1 een dochter. Maar zus 2 is nu heel verliefd en kan haar geliefde niet voorstellen dat ze gaan samen wonen. Want dat vind de burgemeester niet goed
Dat zal bij studentenleven in een dorm toch wel anders zijn of niet?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')