quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:Ik ben ook weer begonnen en .. ´t is allemaal heel vaag nu
Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..
Goed.. dit klinkt nog logisch..
Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw
![]()
Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen
![]()
) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
mja, ook met games gebruik ik regelmatig de saveknop
![]()
ik vertrouw mezelf en mn pctje wat dat betreft totaal niet, om nog maar te zwijgen over onverwachte plotwendingen in sims2.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Danaa het volgende:Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
-edit peristilius- mag niet.
je kan dan ik je game zelf je huisjes en je poppetjes in een package gooien (nouja, voor de poppetjes heb je geloof ik simpe nodig, maar je kan ze iig in het huis opslaan en packagen) maar dan raken ze wel al hun relations kwijt, heb ik begrepen. Daarnaast is een volledige kopie maken van de sims2 map eigenlijk de beste oplossing, en deze dan op een andere drive zetten (of via het netwerk op een andere computer wellicht) als je geen extra drive hebt (een D:) vertel je vader dan dat ie dat tijdens het fomatteren eeeecht moet aanmaken, voor in het vervolg backups en allerhande dingen (maar het red je natuurlijk niet tegen een dooie HDD). Kan overigens gewoon in de windowsXP installatie.
Om nog even terug te komen Flyga vroeg, ik heb alles gedownload. Ik heb net genoeg geld om te kunnen eten en de rest van de rekeningen te betalen, dus dit ene game (en uitbreiding) dat ik speel is gewoon illegaal. Wellicht dat wanneer ik een baan heb en sims2 is nog net zo hot, dat er een deluxe uitvoering komt, die zal ik dan wel kopen. Het is een spel waar ik als ik er geld voor had gehad het wel gekocht had, het is het dubbel en dik waard
![]()
(nouja, de uitbreidingen had ik ff aan moeten zien. ik denk dat ik uni en nightlife had gehad, met OFB en pets heb ik vooralsnog vrij weinig.
[ Bericht 2% gewijzigd door peristilius op 31-10-2006 18:02:54 ]