abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42574059
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiėren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het [afbeelding] icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .

Vele nieuwssites kun je hier vinden.

Moderators.
  • SP3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Snarf

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

[ Bericht 2% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 17-10-2006 19:11:51 ]
  • pi_42574096
    Snarf staat niet bij de moderatoren dus reken ik hem daar ook niet toe.

Ik hoop dat jullie vanmiddag deze beslissing terug draaien want je onthoudt veel mensen interessant nieuws over Uruzgan.
    pi_42574105
    Kan iemand tt ff aanpassen
      woensdag 11 oktober 2006 @ 13:16:04 #4
    37582 Snarf
    Het is friet, geen patat.
    pi_42574123
    TT gewijzigd
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_42574139
    En het zelfmoordtopic weer heropenen, ik schaam me een beetje voor het forum op deze manier.

Misschien kan Drugshond uitleg geven.
    pi_42574154
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef Snarf het volgende:
    TT gewijzigd
    pi_42574174
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
    ik schaam me een beetje voor het forum op deze manier.
    Alleen voor het forum?
    pi_42574178
    quote:
    En het zelfmoordtopic weer heropenen, ik schaam me een beetje voor het forum op deze manier.

Wat doe je op een subforum waar je je voor schaamt?
    pi_42574400
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat doe je op een subforum waar je je voor schaamt?
    De kwaliteit bewaken.

Grote nieuwsonderwerpen horen een eigen topic te krijgen, het kan niet zo zijn dat er voor Uruzgan ongemotiveerd een uitzondering wordt gemaakt. Met islamincidenten gebeurt dit echt niet natuurlijk.

En dat ene Snarf die hier betrekkelijk nieuw is mij dan voor kneus gaat uitmaken, is wel heel hilarisch. Gelukkig is dit topic er om excuses te maken.
    pi_42574565
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

De kwaliteit bewaken.
    Gezien het een subjectief potentie is lijkt men er niet veel waarde aan te hechten.
    quote:
    Grote nieuwsonderwerpen horen een eigen topic te krijgen, het kan niet zo zijn dat er voor Uruzgan ongemotiveerd een uitzondering wordt gemaakt. Met islamincidenten gebeurt dit echt niet natuurlijk.
    Betreffende persoon is een militair in Afghanistan, en ze hebben al een topic, als de discussie in betreffende topic zou uitlopen zouden de mods wellicht een spin off topic overwegen, maar dat valt dus wel reuze mee.
    quote:
    En dat ene Snarf die hier betrekkelijk nieuw is mij dan voor kneus gaat uitmaken, is wel heel hilarisch. Gelukkig is dit topic er om excuses te maken.
    Die ene Snarf heeft toch wel een keuze gemaakt om je topic te sluiten waar de andere mods achterstaan en man doe niet zo hypocriet. Alsof jij je excuses aanbiedt voor elke user die je aan het irriteren bent.
    pi_42574659
    Je opende zelf zo'n topic terwijl er al 1 gesloten was Trigger, mijn god, wat kan jij hypocriet lullen
    pi_42574692
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
    Je opende zelf zo'n topic terwijl er al 1 gesloten was Trigger, mijn god, wat kan jij hypocriet lullen
    Ik leg me neer bij hun keuze en ga niet janken, dat is het verschil.
    pi_42574800
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik leg me neer bij hun keuze en ga niet janken, dat is het verschil.
    Een topic openen dat al gesloten is, dat betekent niet dat je je neerlegt bij hun keuze, vriend.
    pi_42574869
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Een topic openen dat al gesloten is, dat betekent niet dat je je neerlegt bij hun keuze, vriend.
    Ik had geen voorkennis van een gesloten topic.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 13:45:30 #15
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_42574878
    quote:

Ik zie het probleem niet zo.
    Een militair die ver van huis is pleegt zelfmoord in verwegistan.
    Daar kun je van alles bij denken.
  • Militaire druk te groot.
  • Vrouwtje-lief ligt te ramp-e-tampen met een andere vent.
  • Te veel leningen bij Becam

Ach, is dit nu zo'n uniek geval ? Zelfmoorden in de maatschappij komen vaker voor. Dat die beste man in het Nederlandse leger zat maakt de zaak nou niet extra speciaal. De achterliggende achtergrond van-hoe en wat kan wel wat stof opwerpen.

De keuze om dit topic te mergen met de centrale tread is imo correct. Het bewuste topic geet net te weinig voedingsbodem om het uniek te laten zijn.
    Als er nou in de krant stond dat er 40 NL militairen zijn omgekomen omdat ze in een hinderlaag zijn gelopen kan ik e.e.a. nog wel volgen. Maar een zelfmoord zonder reden van opgaaf gaat weer net te ver om het als uniek te beschouwen. En geeft alleen maar voedingsbodem aan speculaties van het hoe-en-waarom zonder tot de kern van de zaak door te dringen.
  • pi_42575163
    Ik ben het totaal niet met je eens Drugshond. Het is groot nieuws - jij probeert het weg te moffelen en te downplayen en dat begrijp ik wel maar het doet geen recht aan de impact en de grootte van dit nieuwsbericht. Het is een gevoelige missie en dan is zo'n zelfmoord een grote schok en heeft ook enorm veel effecten.

Een verzameltopic is voor de echte geinteresseerden in alle details. Over bijzondere zaken kunnen losse tpics gemaakt worden. Ik denk dat je mijn verbazing en irritatie wel snapt. Ik houd het ANP scherp in de gaten en meld hier iets snel en dan wordt het weggehaald. Een verzameltopic wordt slechts door een klein groepje bekeken, dat weet je.

We wachten even af of hier wat meer bijzonderheden over naar buiten komen en dan kunnen we alsnog besluiten er een apart topic over te maken.
    pi_42575197
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
    We wachten even af of hier wat meer bijzonderheden over naar buiten komen en dan kunnen we alsnog besluiten er een apart topic over te maken.
    Dat bepaal jij niet.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 13:58:30 #18
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42575297
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:54 schreef SCH het volgende:

dan kunnen wij (dus ook snarf ) alsnog besluiten er een apart topic over te maken, jij niet
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
    pi_42575368
    1 zelfmoord lijkt me geen groot nieuws. Komt wel vaker voor op uitzending.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_42577331
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 13:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan kunnen wij (dus ook snarf ) alsnog besluiten er een apart topic over te maken, jij niet
    Oh, je gaat op je macht zitten. Draait het daarom???

Doe maar niet, het is een inhoudelijke discussie, lijkt me helemaal niet nodig met je macht te gaan schermen of zoals Snarf deed, users uit te gaan schelden.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 15:02:52 #21
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42577585
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, je gaat op je macht zitten. Draait het daarom???

Doe maar niet, het is een inhoudelijke discussie, lijkt me helemaal niet nodig met je macht te gaan schermen
    dan was jij allaaaaaaaaang gebanned
    quote:
    of zoals Snarf deed, users uit te gaan schelden.
    dan moet je maar niet lopen zeuren dat hij geen mod is
    het topic was gesloten en dan moet je het niet 5 seconde later weer openen want dan wordt het door de beschikbare mods gewoon weer dichtgedaan, al komen die mods http://forum.fok.nl/forum/128 dan nog maakt het me niet uit en dan hoef jij niet bijdehand gaan lopen doen want als het niet goed is dan bespreken we dat zelf wel
    pi_42579674
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan was jij allaaaaaaaaang gebanned
    [..]

dan moet je maar niet lopen zeuren dat hij geen mod is
    het topic was gesloten en dan moet je het niet 5 seconde later weer openen want dan wordt het door de beschikbare mods gewoon weer dichtgedaan, al komen die mods http://forum.fok.nl/forum/128 dan nog maakt het me niet uit en dan hoef jij niet bijdehand gaan lopen doen want als het niet goed is dan bespreken we dat zelf wel
    Een moderator mag wel schelden en hoeft zich niet aan de policy te houden? Kom op sp3c, dat kan natuurlijk niet.

Bovendien zit je veel te veel op je macht in plaats van dat je met inhoudelijke argumenten komt.

Ik open die topics toch niet om te flamen maar omdat het een grote nieuwswaarde heeft en in NWS thuishoort - ik vind het een vergissing en niet zo slim en vindt dat de users hierover moeten kunnen praten, niet ergens op een verstopte inside plek.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 16:19:25 #23
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42580398
    ja dat zeg je steeds en mijn reactie daarop is dat ik vind dat het nauwelijks nieuwswaarde heeft dat heb ik uitgelegd, zowel in de feedback als in het betreffende topic, als dat voor jouw niet voldoende is dan mag dat best maar ga niet hele topics lopen verstieren omdat je je zin niet krijgt
    pi_42580874
    Wel apart dat een topic erover met een volstrekt respectloze OP wčl open blijft.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
    pi_42580978
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 16:19 schreef sp3c het volgende:
    ja dat zeg je steeds en mijn reactie daarop is dat ik vind dat het nauwelijks nieuwswaarde heeft dat heb ik uitgelegd, zowel in de feedback als in het betreffende topic, als dat voor jouw niet voldoende is dan mag dat best maar ga niet hele topics lopen verstieren omdat je je zin niet krijgt
    Het heeft veel nieuwswaarde - dat is een foute inschatting van je. Berichten zonder nieuwswaarde staan niet op de 101 en krijgen geen derde ANP-vervolg etc.
    pi_42581158
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Het heeft veel nieuwswaarde - dat is een foute inschatting van je. Berichten zonder nieuwswaarde staan niet op de 101 en krijgen geen derde ANP-vervolg etc.
    Nou als je de reacties in die topics ziet, dan lijkt het me van wijsheid getuigen ze allemaal achter elkaar dicht te gooien. Nieuwswaarde is niet zo relevant op NWS (of Fok), als er maar een grote afzeikbek opengetrokken kan worden...
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
    pi_42581360
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou als je de reacties in die topics ziet, dan lijkt het me van wijsheid getuigen ze allemaal achter elkaar dicht te gooien. Nieuwswaarde is niet zo relevant op NWS (of Fok), als er maar een grote afzeikbek opengetrokken kan worden...
    NOVA heeft vanavond Hans Couzy over dit onderwerp. Daar vinden ze wel dat het Nieuwswaarde heeft.
    pi_42581570
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef SCH het volgende:

[..]

NOVA heeft vanavond Hans Couzy over dit onderwerp. Daar vinden ze wel dat het Nieuwswaarde heeft.
    Ik neem dan ook aan dat Couzy een beschaafd vertoogje zal houden bij NOVA. Kan je hier niet verwachten. Zie de dichte topics.
    Je eigen OP was, onder de quote: "Heftig zeg".
    Heeft het nieuwswaarde dat jij dit heftig vindt? Als je zoiets opent, maak er dan ook iets van dat uitnodigt tot een discussie.
    Als jij "Heftig zeg" roept, dan roept een ander: "Wat een slappe zak".
    Dus: volgende keer er wat meer werk van maken.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 16:56:26 #29
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42581680
    die zullen het wel niet over dit specifieke geval gaan hebben maar over zelfmoord binnen de krijgsmacht over het algemeen
    dan zegt Couzy iets in de trend van 'ja dat hebbie wel is' en dan gaan we over naar Stings liefde voor componist John Dowland
    pi_42581843
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef sp3c het volgende:
    die zullen het wel niet over dit specifieke geval gaan hebben maar over zelfmoord binnen de krijgsmacht over het algemeen
    dan zegt Couzy iets in de trend van 'ja dat hebbie wel is' en dan gaan we over naar Stings liefde voor componist John Dowland
    Jezus, wat doe jij er denigrerend over

Ze zullen hetzelfde gesprek hebben zoals er ook in een specifiek en goed gemodereerd topic had kunnen plaatsvinden. Je bevestigt wel mijn opmerkingen over jouw houding in dit soort kwesties.
    pi_42581896
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik neem dan ook aan dat Couzy een beschaafd vertoogje zal houden bij NOVA. Kan je hier niet verwachten. Zie de dichte topics.
    Je eigen OP was, onder de quote: "Heftig zeg".
    Heeft het nieuwswaarde dat jij dit heftig vindt? Als je zoiets opent, maak er dan ook iets van dat uitnodigt tot een discussie.
    Als jij "Heftig zeg" roept, dan roept een ander: "Wat een slappe zak".
    Dus: volgende keer er wat meer werk van maken.
    Had ik best willen doen hoor als dat het punt was. Maar ik heb eerder de opmerking te horen gekregen dat juist in NWS topics niet altijd een hele doorwrochte OP hoeven te hebben. Maar als een betere OP sluiting had kunnen voorkomen dan had ik dat best willen doen. Ik koos er nu voor om het nieuws direct heet van het ANP hier te plaatsen, zodat anderen er kennis van konden nemen.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 17:05:09 #32
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42582013
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 17:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezus, wat doe jij er denigrerend over
    je zaait wat je oogst
    quote:
    Ze zullen hetzelfde gesprek hebben zoals er ook in een specifiek en goed gemodereerd topic had kunnen plaatsvinden.
    dat gesprek had je ook in het centrale nederlanders in afghanistan kunnen voeren, ik heb nog steeds geen goede reden gezien waarom dat niet het geval is behalve dan dat dat een incesttopic is vol militaire fans

over denigrerend gesproken
    quote:
    Je bevestigt wel mijn opmerkingen over jouw houding in dit soort kwesties.
    oh noooooooooose!
    pi_42582105
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 17:05 schreef sp3c het volgende:

dat gesprek had je ook in het centrale nederlanders in afghanistan kunnen voeren, ik heb nog steeds geen goede reden gezien waarom dat niet het geval is behalve dan dat dat een incesttopic is vol militaire fans
    Quote dat even?
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 17:09:44 #34
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42582168
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
    Moeten we nou ineens in dit incesttopic hierover praten met al die militaire fans?

Ik wil er een zelfstandig topic open, je vermoordt Fok met al die verzameltopics met insiders.
    there ya go
    pi_42582286
    Okay Vind je dat geen goede reden dan? Het is een beperkt topic waar mensen met hele specifieke interesse komen en niet mensen die het nieuws scannen.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 17:20:17 #36
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42582547
    nope
      woensdag 11 oktober 2006 @ 17:27:16 #37
    89730 Drugshond
    pi_42582782
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
    Ik wil er een zelfstandig topic open, je vermoordt Fok met al die verzameltopics met insiders.
    Ola, hoe zou [NWS] eruit hebben gezien als we de cartoonrellen of de Israel-Libanon oorlog niet gecentraliseerd hadden ?
    Ik denk dat er dan helemaal geen touw aan vast te knopen was.
    Dan krijg je echt discussies die allemaal copy/paste van elkaar zijn.

Het gaat hier over 1 zelfmoord op 1400 soldaten = 0,07 %
    En nu is die missie in gevaar.... is dat het ?

Wat kun je anders melden over zijn dood , dat hij dood is. De discussie die je eromheen kunt bouwen kun je ook prima uitvoeren in het centrale Afganistan topic (daar doet 1 zelfmoord eigenlijk nix aan af).

Overigens ff gechecked.
  • 2 Vandaag
  • Netwerk
  • Nova
    doen er helemaal nix mee, en terecht in mijn ogen.

Als je het hier zou hebben over meerdere zelfdodingen onder Nederlandse militairen zou er idd een lichtje gaan branden dat er iets heel anders aan de hand is. Maar nu is het slechts gespeculeer zonder een echte voedingsbodem die de discussie kan dragen.
  • pi_42582948
    NOVA heeft een gesprek met Couzy vanavond, dat had ik dit andere topic al gemeld.

Maar los daarvan heb ik je uitgelegd dat het veel impact heeft, dat het binnen die hele Uruzganmissie een heftige gebeurtenis is, dat ze daar nu in alle staten zijn. Maar hier word het terug gebracht tot 0,07 en moet zich blijkbaar eerst een bataljon lemmingen van de rotsen storten

Ineens is de discussiewaarde zo belangrijk, terwijl het altijd om de nieuwswaarde ging en er vaak genoeg in dit FB-draadje te lezen is geweest dat ook topics zonder al te veel nieuwswaarde prima in NWS passen.

Maar goed, het is wel goed zo. Ik denk leuk aan Fok mee te werken door als een jekko dat bericht hier te plaatsen - maar in plaats van dat dat gewaardeerd wordt, wordt er op een erg vervelende manier mee om gegaan. Ik word kneus genoemd, en beticht van van alles en nog wat door je niet zo professionale collega's. Jij bent de enige die er inhoudelijk echt op ingaat, dat kan ik dan wel weer waarderen.

Nogmaals : als het verhaal een vervolg krijgt, dan zien we wel weer verder. Ik spreek morgen mijn contact in Uruzgan hopelijk, dan hoop ik wat meer info te krijgen.
      woensdag 11 oktober 2006 @ 17:39:01 #39
    89730 Drugshond
    pi_42583108
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 17:33 schreef SCH het volgende:
    NOVA heeft een gesprek met Couzy vanavond, dat had ik dit andere topic al gemeld.
    +
    [knip]
    +
    Nogmaals : als het verhaal een vervolg krijgt, dan zien we wel weer verder. Ik spreek morgen mijn contact in Uruzgan hopelijk, dan hoop ik wat meer info te krijgen.
    Die heb ik gemist
    En met extra info van je contact kan e.e.a. wel draagkracht vertonen.

.... ik ga ff overleggen achter de schermen.
    pi_42583496
    Bedankt Drugshond. Ik was helemaal niet aan het kutten maar de manier van handelen van die Snarf en sp3c schiet me echt verkeerd.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 18:31:51 #41
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42584642
    0w mijn manier van handelen schiet je verkeerd?

jij opent een topic, dat wordt door een mod gesloten waarna jij het nog een keer of 3 probeert met hetzelfde resultaat en vervolgens begin je het topic waar naar verwezen wordt te verneuken

en dan hebben wij het gedaan?

doet me een beetje denken aan de kleuterschool, toen zat ik ook wel is in de zandbak kasteeltjes te maken en als de toren niet op mijn gekozen plek komt dan maak ik heel het kasteeltje maar stuk en vervolgens riep ik heel hard 'hij begon' want dat torentje moest gewoon op de door mij aangewezen plek
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:49:31 #42
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42586967
    Ging dit niet over een millitair maar iets waar je totaal geen affiniteit/medeleven of wat dan ook voor/mee had dan had je niet eens gedacht aan een slotje.

Zielig gedoe. Je loopt je eigen tere zieltje te beschermen, niks meer en niks minder. Want het zou nog wel eens zo kunnen zijn dat er wat negatieve klankjes in zouden komen richting defensie/millitairen/ die missie etc etc. En daar hou je nou eenmaal niet van.

Daarom is het gesloten en niet omdat het geen geschikt onderwerp is voor een apart topic.

Laten we voortaan ook elke dag gaan kijken of nova/netwerk/2vandaag een item over een nieuwsfeit hebben. Pas daarna is het topicwaardig .
    wat een criteria .
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 19:52:54 #43
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42587055
    ja hoor dit is de eerste keer dat een topic gesloten wordt met een vergelijking naar een al lopend topic ... ooit
      woensdag 11 oktober 2006 @ 19:54:08 #44
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42587086
    ach ja ga maar op die toer. Daarmee geef je me eigenlijk gelijk
    pi_42587412
    Is de dood van deze soldaat minder erg dan de dood van de vier andere slachtoffers van Uruzgan zover? Die staan ook in het verzameltopic!
      woensdag 11 oktober 2006 @ 20:06:17 #46
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_42587522
    triester iig.
    pi_42587714
    Ik vind het niet trieste dan soldaten die omkomen tijdens hun dienstijd.

Ik denk ook niet dat het rechtstreeks af te schrijven is op de Missie in Uruzgan. ( hoewel het wel mee telt ) Zo'n instabiel persoon had in een andere situatie misschien ook ooit deze beslissing genomen.
    pi_42588270
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef _The_General_ het volgende:
    Ik vind het niet trieste dan soldaten die omkomen tijdens hun dienstijd.

Ik denk ook niet dat het rechtstreeks af te schrijven is op de Missie in Uruzgan. ( hoewel het wel mee telt ) Zo'n instabiel persoon had in een andere situatie misschien ook ooit deze beslissing genomen.
    Je weet toch helemaal niet of deze persoon instabiel was, en of hij al instabiel was voor hij naar Uruzgan ging?
    pi_42588396
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 18:31 schreef sp3c het volgende:
    0w mijn manier van handelen schiet je verkeerd?
    Ja, ik vind de manier waarop je reageert vervelend. Je hebt een erg kort lontje en begint meteen cynisch te doen over zeuren en zeiken terwijl ik een serieus topic open.
    quote:
    jij opent een topic, dat wordt door een mod gesloten waarna jij het nog een keer of 3 probeert met hetzelfde resultaat en vervolgens begin je het topic waar naar verwezen wordt te verneuken
    Tuurlijk heropen ik dat topic, had het even een half uurtje laten staan. Het is groot en serieus nieuws. Het topic waar jij verder opwijst is dan door jou verneukt, ik doe niet anders dan op jou reageren dus houd het eens bij jezelf.
    quote:
    en dan hebben wij het gedaan?
    Klopt.
    quote:
    doet me een beetje denken aan de kleuterschool, toen zat ik ook wel is in de zandbak kasteeltjes te maken en als de toren niet op mijn gekozen plek komt dan maak ik heel het kasteeltje maar stuk en vervolgens riep ik heel hard 'hij begon' want dat torentje moest gewoon op de door mij aangewezen plek
    Fijn joh, wat wil je hier verder mee?

Neem een voorbeeld aan Drugshond, die gaat er serieus mee om. Daar kan je echt veel van leren.

Jij reageert als een dolle stier op mijn naam terwijl Drugshond tenminste moeite doet om er over na te denken en serieus te reageren en niet op de persoon gaat spelen.
    pi_42588576
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 19:52 schreef sp3c het volgende:
    ja hoor dit is de eerste keer dat een topic gesloten wordt met een vergelijking naar een al lopend topic ... ooit
    Verwijzing bedoel je.

Maar als dat de bedoeling is van verzameltopics, dat er over grote losse nieuwsfeiten rond hetzelfde onderwerp, geen losse topics meer geopend kunnen worden, dan moeten we sommige verzameltopics maar weer eens ter discussie stellen. Of is dat niet de bedoeling?
    pi_42588860
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal niet of deze persoon instabiel was, en of hij al instabiel was voor hij naar Uruzgan ging?
    Iemand die zelfmoord pleegt is per definitie instabiel.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 20:43:07 #52
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42588879
    ik heb serieus gereageerd, dat negeer jij volkomen en vervolgens begin je met je standaard 'jij bent van defensie dus heb ik mijn vooroordelen al klaar en die kloppen gewoon' zoals gezegd ... je zaait wat je oogst

bovendien ben jij degene die gelijk dat topic binnen komt vallen met 'incesttopics voor militaire fans' oid dan zijn je intenties wel duidelijk
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 20:44:14 #53
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42588916
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Verwijzing bedoel je.
    ja
    quote:
    Maar als dat de bedoeling is van verzameltopics, dat er over grote losse nieuwsfeiten rond hetzelfde onderwerp, geen losse topics meer geopend kunnen worden, dan moeten we sommige verzameltopics maar weer eens ter discussie stellen. Of is dat niet de bedoeling?
    nee, grote losse nieuwsfeiten over de missie in Afghanistan mogen gewoon topics van gemaakt worden
    pi_42592515
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Iemand die zelfmoord pleegt is per definitie instabiel.
    Tsja, zou kunnen. We weten niet wat er is gebeurd en wat er met deze man aan de hand was. Of hij problemen had, daar of thuis, of hij misschien ziek was?
    pi_42592548
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:44 schreef sp3c het volgende:

nee, grote losse nieuwsfeiten over de missie in Afghanistan mogen gewoon topics van gemaakt worden
    Dat zie ik als een go! 101-berichten waar 's avonds in NOVA over wordt doorgesproken mogen we tot de grote losse nieuwsfeiten rekenen.
    pi_42592648
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 20:43 schreef sp3c het volgende:
    ik heb serieus gereageerd, dat negeer jij volkomen en vervolgens begin je met je standaard 'jij bent van defensie dus heb ik mijn vooroordelen al klaar en die kloppen gewoon' zoals gezegd ... je zaait wat je oogst
    Je blijft ontkennen dat je defensie-betrokkenheid je beeld kleurt?
    quote:
    bovendien ben jij degene die gelijk dat topic binnen komt vallen met 'incesttopics voor militaire fans' oid dan zijn je intenties wel duidelijk
    Dat was niet zo netjes geformuleerd maar grofweg gezegd komt het er wel op neer.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 22:12:45 #57
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42592828
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zie ik als een go! 101-berichten waar 's avonds in NOVA over wordt doorgesproken mogen we tot de grote losse nieuwsfeiten rekenen.
    nee dat zie je verkeerd
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Je blijft ontkennen dat je defensie-betrokkenheid je beeld kleurt?
    ja
    quote:
    [..]

Dat was niet zo netjes geformuleerd maar grofweg gezegd komt het er wel op neer.
    nee
    pi_42592900
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat zie je verkeerd
    [..]

ja
    [..]

nee
    Praten met jou heeft geen zin. Ik ga op Drugshond en op de wat serieuzere crew af. JIj zoekt het verder maar uit
      woensdag 11 oktober 2006 @ 22:14:48 #59
    89730 Drugshond
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 22:15:44 #60
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42592973
    je vraagt naar de bekende weg
    pi_42593092
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef sp3c het volgende:
    je vraagt naar de bekende weg
    Wie?
    pi_42593114
    Het doet jullie niet zoveel he, zo'n zelfmoord. Kan je weer lekker cynisch over zijn. Stoer hoor.
    pi_42593332
    Het doet mij iig een stuk minder dan de dood van militairen die omkomen tijdens het uitvoeren van hun gevaarlijke werk.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 22:25:52 #64
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42593401
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie?
    jij
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
    Het doet jullie niet zoveel he, zo'n zelfmoord. Kan je weer lekker cynisch over zijn. Stoer hoor.
    lul alstjeblieft niet zo stom over dingen waar je totaal geen kijk op hebt ... het doet me wel wat, ik vind het alleen geen topic waard
      woensdag 11 oktober 2006 @ 22:34:04 #65
    89730 Drugshond
    pi_42593703
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
    Ik ken die gast niet, en we weten niet waarom hij zelfmoord heeft gepleegd.
    Het zou me niks verbazen dat zijn wanhoopsdaad geen ruk te maken heeft met de Nederlandse missie.
    quote:
    [q]
    NEDERLANDSE MILITAIR PLEEGT ZELFMOORD IN AFGHANISTAN
    Bron : Nova.tv
    Een Nederlandse militair heeft zichzelf in Kamp Holland in Uruzgan met zijn dienstwapen van het leven beroofd. De sergeant werd vanochtend vroeg aangetroffen door collega's.
    Wat betekent een dergelijke dramatische gebeurtenis voor militairen die op missie zijn en wat kan Defensie doen om het te voorkomen? In de studio een gesprek met generaal buiten dienst Hans Couzy, tevens voorzitter van de Federatie van Nederlandse Officieren.
    Wat kan defensie doen ?, militairen moeten met wapens op stap in Uruzgan.
    Je kunt eigenlijk beter zeggen dat hij zijn collega's niet in gevaar heeft gebracht.

Het gevaar kan ook heel anders van binnenuit plaatsvinden.
    quote:
    Een dode en twaalf gewonden bij aanslag op Amerikaans kamp in Koeweit
    Bron : Aftermedia

Een Amerikaans soldaat is zondag overleden aan zijn verwondingen die hij kort daarvoor had opgelopen bij een aanslag op een Amerikaans militair kamp in het noorden van Koeweit. Dat meldt de Amerikaanse nieuwszender CNN. Bij de aanslag vielen ook twaalf gewonden, van wie er een aantal erg aan toe is. Twee soldaten liepen schotwonden op. Hoofdverdachte is een Amerikaanse zwarte moslimsoldaat. Die wordt inmiddels vastgehouden. Volgens een correspondent van zakenkrant Financial Times zou de man drie handgranaten in een tent geworpen hebben.
    De Nederlandsonkundige Belgische minister van Defensie Flahaut (socialist) wil het Belgisch leger opnestellen voor vreemdelingen.
      Moderator woensdag 11 oktober 2006 @ 22:41:58 #66
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42594020
    nou nova voegt er ook weinig aan toe
      woensdag 11 oktober 2006 @ 22:45:50 #67
    89730 Drugshond
    pi_42594182
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef sp3c het volgende:
    nou nova voegt er ook weinig aan toe
    Gewoon standaard procedures vermelden welke geestelijke steun defensie kan bieden.
    En over de reden van de zelfmoord mocht niet over gesproken worden, uit respect voor familie en nabestaanden.
    pi_42594364
    Interessant gesprek met Couzy!
    pi_42616032
    een beetje vreemde motivatie om een topic te sluiten ?
      donderdag 12 oktober 2006 @ 18:35:37 #70
    89730 Drugshond
    pi_42617203
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 17:55 schreef janimie het volgende:
    een beetje vreemde motivatie om een topic te sluiten ?
    Het is een topic kick van een paar maanden.... en een diskuzz over de kwaliteit van het voetbal hoort echt in [VBL] thuis.
    Het topic is niet echt op slot... ik haal straks de laatste postings weg zodat het weer terug zakt naar de juiste index. Als het nou een posting was over de rechtzaak of de afloop ervan had ik e.e.a. nog wel kunnen volgen.... Maar zijn huidige speelstijl in het Nederlandse Oranje team..... mwah... niet echt [NWS].
    pi_42631044
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
    Interessant gesprek met Couzy!
    Had ie wat bijzonders te melden? Zal de eerste keer zijn van hem dan.
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_42631443
    DIENSTMEDEDELING
    [Nederlanders in Afganistan] Deel 4
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      Moderator dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:20:38 #73
    8781 crew  Frutsel
    pi_42732081
    is er geen derde noord korea topic of kijk ik er over heen?

EDIT, ik heb er maar één geopend dan

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 17-10-2006 08:36:39 ]
    pi_42825335
    Zou dit:
    Man van Martinitoren gesprongen
    topic gesloten kunnen worden?

Ik zou dat erg op prijs stellen.
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:07:51 #75
    89730 Drugshond
    pi_42825697
    Dank je wel, Drugshond!
    And it's only the giving
    That makes you
    What you are
    pi_42826039
    Waarom?
    pi_42828414
    MIsschien had ie een vriend in Ruinerwold ofzo.
    pi_42828541
    Topic had niet echt een discussiewaarde meer ( als die het al had ) dus het verzoek werd dus ook met liefde ingewilligd.
      Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:54:46 #80
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42831072
    Verdonk wil dragen boerka voorkomen

trouwens ik ga ontbijten, daarna zal ik is kijken of ik heel die kinderachtige discussie tussen steinberger en de andere kleuters eruit kan knippen want het duurt mij veel te lang en ik heb trek in een omelet

open maar een nieuwe als je haast hebt (wat ik me niet kan voorstellen)
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:12:38 #81
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_42833008
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:16:02 #82
    8781 crew  Frutsel
    pi_42833116
    Breaking News: Er was net een quake voor de kust van Peru... 6.6 op richterschaal. Geen idee nog over tsunami's, schade etc... Kunnen/Gaan we voor elke quake in NWS een apart topic openen? Zoals deze week al met Hawaii? In WFL loopt er ook een topic over... of moet er iets centraals komen of ??

Ik heb het hier maar ff ingekwakt
    CNN: Aardbeving op Hawaii 6.3 op de schaal van Richter!
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:28:43 #83
    89730 Drugshond
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:32:26 #84
    89730 Drugshond
    pi_42833618
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Frutsel het volgende:
    Breaking News: Er was net een quake voor de kust van Peru... 6.6 op richterschaal. Geen idee nog over tsunami's, schade etc... Kunnen/Gaan we voor elke quake in NWS een apart topic openen? Zoals deze week al met Hawaii? In WFL loopt er ook een topic over... of moet er iets centraals komen of ??

Ik heb het hier maar ff ingekwakt
    CNN: Aardbeving op Hawaii 6.3 op de schaal van Richter!
    Een nieuw topic is prima....
    Qua concept is de centraal wel aardig.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:36:20 #85
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_42835577
    Ik ben het niet eens met het slotje op Noord-Korea heeft martelkampen Er wordt gesteld dat dit geen nieuws is en dat het prima in het topic Noord-Korea goes Nucleair kan. Maar het is wel degelijk nieuws, omdat het blijkt uit een recente VN-rapportage, waarover ook nu in het Parool en de FP wordt bericht. Waarom is het dan op het forum plotseling geen nieuws?

Ik denk dat het wel degelijk een eigen topic waard is, want behalve dat het over het zelfde land gaat, heeft het weinig met de bom te maken. Dutroux en Philip de Winter stop je ook niet in een [Centraal] Belgiė topic.
      Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:31:33 #86
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_42837212
    ja moeilijk, ik zat nog te twijfelen

maar het is toch al langer bekend?
    dat er nu een nieuw VN rapport is uitgebracht die het ook zegt veranderd daar weinig aan, je ziet het ook aan de reacties.

ik meen me ook te herinneren dat daar al is topix over waren op fok! maar zolang ik ze niet kan vinden maak ik hem denk ik toch maar weer open
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:48:12 #87
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_42839699
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef sp3c het volgende:
    ja moeilijk, ik zat nog te twijfelen

maar het is toch al langer bekend?
    dat er nu een nieuw VN rapport is uitgebracht die het ook zegt veranderd daar weinig aan, je ziet het ook aan de reacties.

ik meen me ook te herinneren dat daar al is topix over waren op fok! maar zolang ik ze niet kan vinden maak ik hem denk ik toch maar weer open
    Ja, ik wist niet dat het al langer bekend was, zeker niet in deze vorm. Voor mijzelf was het in elk geval nieuw en ik wilde graag nog reageren op een post in het topic.

In elk geval bedankt voor het opengooien!
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:23:25 #88
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43096253
    Ik bestel graag een extra "S"

[verrassing] TBSer kwijt

Edit:
    Gefixt door inbekende weldoener

[ Bericht 31% gewijzigd door Napalm op 31-10-2006 16:18:10 ]
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:19:36 #89
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43119630
      woensdag 1 november 2006 @ 20:50:51 #90
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43151015
    Dubbellaar
    En weer is er 'n TBS er zoek. ts noemt mijn eerdere topic wel maar heeft niet door dat het dezelfde TBSer is..

[verrassing] TBSer kwijt

[ Bericht 17% gewijzigd door Napalm op 01-11-2006 21:40:44 ]
      woensdag 1 november 2006 @ 22:10:52 #91
    89730 Drugshond
      woensdag 1 november 2006 @ 22:11:31 #92
    89730 Drugshond
    pi_43163881
    Zal ik sp3c vervangen als hij aan wederopbouw doet?
      Moderator donderdag 2 november 2006 @ 10:11:59 #94
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43164154
    hoe kom jij er in vredesnaam bij dat ik te vervangen ben?
    pi_43164267
    quote:
    Op donderdag 2 november 2006 10:11 schreef sp3c het volgende:
    hoe kom jij er in vredesnaam bij dat ik te vervangen ben?
    Ga je met je mitrailleur in de hand moderaten?
      Moderator donderdag 2 november 2006 @ 10:25:55 #96
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43164462
    ik heb geen mitrailleur
    pi_43207704
    *ring ring* balie 1:
    Staat de derde wereldoorlog voor de deur?
    en
    Dar-Al-Harb-gevaar in Nederland: Hoe lang nog?

Komen beide in de OP hetzelfde vreemde stuk uit 2005. Is dat nieuws?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:57:18 #98
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_43212055
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef sigme het volgende:
    *ring ring* balie 1:
    Staat de derde wereldoorlog voor de deur?
    en
    Dar-Al-Harb-gevaar in Nederland: Hoe lang nog?

Komen beide in de OP hetzelfde vreemde stuk uit 2005. Is dat nieuws?
    Ik heb iig de onderste gesloten.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      vrijdag 3 november 2006 @ 20:33:39 #99
    89730 Drugshond
    pi_43286547
    ik ben er nog ik kom snel terug

met meer waarheid en meer bescherming van feiten
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      Moderator maandag 6 november 2006 @ 11:48:12 #101
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43286679
    erm ... ok meki
      dinsdag 7 november 2006 @ 00:23:29 #102
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43313448
    Is mijn blauwe kleur nieuwswaardig genoeg voor een vermelding op CNN?

Kan iemand dat ff regelen ja?
    ◢◤
      dinsdag 7 november 2006 @ 07:17:57 #103
    89730 Drugshond
    pi_43315917
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 00:23 schreef Oversight het volgende:
    Is mijn blauwe kleur nieuwswaardig genoeg voor een vermelding op CNN?

Kan iemand dat ff regelen ja?
    Blauw ? Humor. Van welk forumpje eigenlijk ? Ik zie ook helemaal geen welkomsttopic achter de schermen.
    Overigens : Ik denk dat er een paar modjes groen gaan aanopen of wilde stakingsplannen hebben.
      dinsdag 7 november 2006 @ 09:31:08 #104
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43317191
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 07:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Blauw ? Humor.
    quote:
    Van welk forumpje eigenlijk ?
    Ik heb als opdracht meegekregen heel Fok! in de gaten te houden, en eens flink de sokken te zetten in de cultuurverandering...
    quote:
    Ik zie ook helemaal geen welkomsttopic achter de schermen.
    Is ook niet leesbaar voor gewone mods, staat in het rode forum
    quote:
    Overigens : Ik denk dat er een paar modjes groen gaan aanopen of wilde stakingsplannen hebben.
    Ik ken een A met een hele grote schredder...
    ◢◤
    pi_43333263
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 09:31 schreef Oversight het volgende:

[..]

[..]

Ik heb als opdracht meegekregen heel Fok! in de gaten te houden, en eens flink de sokken te zetten in de cultuurverandering...
    [..]

Is ook niet leesbaar voor gewone mods, staat in het rode forum
    [..]

Ik ken een A met een hele grote schredder...
    En ja, dat had dan dus ook in de ADS gekunt.
      donderdag 9 november 2006 @ 07:49:19 #106
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_43384572
    [Dienstmededeling voor de NWS-mods]

http://forum.fok.nl/topic/927967/2/50#43371307

[/einde dienstmededeling]
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
      donderdag 9 november 2006 @ 10:44:23 #107
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43387479
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    [Dienstmededeling voor de NWS-mods]

http://forum.fok.nl/topic/927967/2/50#43371307

[/einde dienstmededeling]
    Verrader!
    ◢◤
      donderdag 9 november 2006 @ 10:55:19 #108
    89730 Drugshond
      vrijdag 10 november 2006 @ 06:43:56 #109
    60090 Akkersloot
    pro-islam is extreem-rechts !
    pi_43418104
    Waar is een compleet nws topic gebleven. Namelijk mijn topic over "Balkenende wil godsdienstles verplichten" . Waarschijnlijk gesloten maar hij blijkt volledig verdwenen te zijn.

Bij een linkje naar een post in dat topic beland je zelfs vooraan in het topic van Sigme ?? Ik kan dus zelfs geen linkje geven.
    "Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
    Mein Koran 3:23.
    pi_43418222
    Ik denk dat ze ze dan gemerged hebben, Akkersloot.
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 10 november 2006 @ 11:20:10 #111
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_43421040
    Kabinet volgende week 52 euro

Niet duur, zo'n kabinet. Zou een mod de [TK]-tag toe willen voegen?

.
      vrijdag 10 november 2006 @ 16:55:07 #112
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_43431176
    Parlement Mexico stemt in met homohuwelijk

Topictitel is verwarrend: het is het parlement van Mexico-Stad, niet Mexico. Een deelstaatsparlement dus.
      vrijdag 10 november 2006 @ 18:25:03 #113
    89730 Drugshond
      vrijdag 10 november 2006 @ 19:37:01 #114
    60090 Akkersloot
    pi_43435549
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 08:42 schreef sigme het volgende:
    Ik denk dat ze ze dan gemerged hebben, Akkersloot.
    Hoe kan het dan dat ik een linkje naar een post in mijn topic dat ik toevallig ergens nog had staan naar het begin van jouw topic voert
    "Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
      vrijdag 10 november 2006 @ 19:40:31 #115
    89730 Drugshond
    pi_43435667
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat ik een linkje naar een post in mijn topic dat ik toevallig ergens nog had staan naar het begin van jouw topic voert
    Er liepen 2 dezelfde discussies in [POL] en [NWS] die van [POL] was ouder en daarmee gelijk parent.
    Voor de rest zijn de 2 topics gemerged naar het parent topic... en dat was die van sigme.
    pi_43435726
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik weet dat bij mergen de titel en subforum van het 'oudste' topic leidend zijn, maar misschien is het topicnummer dat van 'jouw' topic gebleven? Moet haast wel, als je linkje naar 'mijn' topic leidt.
      vrijdag 10 november 2006 @ 19:57:26 #117
    60090 Akkersloot
    pi_43436264
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef sigme het volgende:
    Weet ik niet. Ik weet dat bij mergen de titel en subforum van het 'oudste' topic leidend zijn, maar misschien is het topicnummer dat van 'jouw' topic gebleven? Moet haast wel, als je linkje naar 'mijn' topic leidt.
    Ah, ik zie het nu.

Wel klote voor je dat
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef Taurus het volgende:
    Wat 'n kuttopictitel. Godsdienst hetzelfde zien als geloof in kaboutertjes is echt niet te geloven hoe dom en kortzichtig.
    Nu in jouw topic staat

Wel lastig dat met een linkje naar een post in mijn topic niet meer naar de betreffende post leidt.
    pi_43494499
    Ik weet ook wel dat het voor sommige mensen echt moeilijk is normaal te reageren, maar oproepen tot geweld is ten eerste strafbaar en ten tweede vrij nutteloos en verziekend in een discussie.

Ik doel dus op posts als "kapot trappen die lui"

Actiegroep blokkeert NAVO-vluchten Schinveld

Een beetje niveau mag toch wel ?
      Moderator zondag 12 november 2006 @ 23:55:40 #119
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43494793
    ze waren ineens verdwenen!
      zondag 12 november 2006 @ 23:57:48 #120
    89730 Drugshond
      Moderator zondag 12 november 2006 @ 23:58:20 #121
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43494874
    plotseling!

ik denk dat ik ze mentaal heb weggemaakt

edit: 0w ...
      woensdag 15 november 2006 @ 21:58:29 #122
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43591405
    Ik heb opzettelijk het oude topic 'Levensjaar is 80.000 euro waard' gekicked.

Ff kijken of het weer gaat lopen. Indien dat het geval is een kickje naar POL?
      woensdag 15 november 2006 @ 22:05:38 #123
    89730 Drugshond
    pi_43591745
    quote:
    Op woensdag 15 november 2006 21:58 schreef Napalm het volgende:
    Ik heb opzettelijk het oude topic 'Levensjaar is 80.000 euro waard' gekicked.

Ff kijken of het weer gaat lopen. Indien dat het geval is een kickje naar POL?
    Prima voorstel... (doen we)
    pi_43596899
    ging net even een postje een beetje aanpassen, maar dat bleek al gebeurt te zijn
      Moderator donderdag 16 november 2006 @ 01:44:17 #125
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43597061
    u vraagt wij draaien
      donderdag 16 november 2006 @ 01:51:13 #126
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43597131
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 01:44 schreef sp3c het volgende:
    u vraagt wij draaien
    Doe es een enkeltje timboektoe?

Goeie reis!
    ◢◤
      Moderator donderdag 16 november 2006 @ 01:57:24 #127
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43597190
    nee?
      donderdag 16 november 2006 @ 02:02:22 #128
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43597229
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 01:44 schreef sp3c het volgende:
    u vraagt wij draaien
    Was te proberen,...

Ach, ...

Tot gauw dan maar....

◢◤
      donderdag 16 november 2006 @ 02:03:29 #129
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43597248
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 01:57 schreef sp3c het volgende:
    nee?
    ◢◤
      Moderator donderdag 16 november 2006 @ 02:04:43 #130
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43597254
    dat was niet aan jouw gericht
    als jij wat vraagt dan beginnen enkel mijn ogen te draaien
      Moderator donderdag 16 november 2006 @ 02:05:48 #131
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43597268
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 02:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

[afbeelding]
    oooooooooookay?
      donderdag 16 november 2006 @ 02:06:40 #132
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43597277
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 02:04 schreef sp3c het volgende:
    dat was niet aan jouw gericht
    Tiepvout! , eneuhhh dat quoten is best makkelijk soms, weetje...
    quote:
    als jij wat vraagt dan beginnen enkel mijn ogen te draaien
    Spe33ie...

◢◤
      Moderator donderdag 16 november 2006 @ 02:09:36 #133
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43597305
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 02:06 schreef Oversight het volgende:

[..]

Tiepvout! , eneuhhh dat quoten is best makkelijk soms, weetje...
    well w00pdied00 ya got me there
    quote:
    [..]

Spe33ie...

[afbeelding]
    indeed
      donderdag 16 november 2006 @ 02:14:30 #134
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_43597344
    soms moet ik gewoon even plagen....

en jij bent beschikbaar!

◢◤
      Moderator donderdag 16 november 2006 @ 09:13:23 #135
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43599213
    als je dat al plagen noemt
      zaterdag 18 november 2006 @ 01:39:09 #136
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43647885
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_43648075
    quote:
    Gebruik je krachten
      zaterdag 18 november 2006 @ 01:54:14 #138
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43648108
    Ik heb al een keer commentaar gehad op modden in een ander forum, ik stoot me geen 2e keer aan de zelfde steen
    pi_43648143
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Ik heb al een keer commentaar gehad op modden in een ander forum, ik stoot me geen 2e keer aan de zelfde steen
    nou ja ik mocht gastmodden in NWS van Drugshond zal ik het dan maar doen?
      zaterdag 18 november 2006 @ 01:57:09 #140
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43648151
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 01:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nou ja ik mocht gastmodden in NWS van Drugshond zal ik het dan maar doen?
    Graag
    pi_43648165
    Nou Drugshond etc, bij deze
      zaterdag 18 november 2006 @ 06:23:07 #142
    89730 Drugshond
    pi_43650672
    Isreal ontwikkeld robot wespen tegen militanten

Is it for real?
    Gaarne Israėl herspellen.

En doe dan gelijk ontwikkeld met een -t. En robotwespen aan elkaar.
    pi_43653100
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 06:23 schreef Drugshond het volgende:
    Doen we niet zo moeilijk over... als het maar constructief is.
      Trouwste user 2022 zaterdag 18 november 2006 @ 16:53:15 #145
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_43659727
    Kan deze gewoon naar het feestforum worden verplaatst ?

Het is namelijk echt waar dat het boek is verdwenen.

[Brekend Nieuws] BOEK VERDWENEN.

Alvast bedankt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:08:13 #146
    89730 Drugshond
    pi_43660218
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef tong80 het volgende:

Alvast bedankt.

Tuurlijk joh,
    Ik wil straks niet met de zak van Sinterklaas mee naar Spanje....... hoewel.
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:08:44 #147
    89730 Drugshond
    pi_43660232
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
    Israel ontwikkelt robotwespen tegen militanten

Is it for real?
    Gaarne Israėl herspellen.

En doe dan gelijk ontwikkeld met een -t. En robotwespen aan elkaar.
    Wie weet ik niet.... wel uitgevoerd.
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:16:34 #148
    89730 Drugshond
    pi_43660468
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 12:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Whoops... toch een kleine misser (my bad).
    Als een topic net loopt.. kun je hem nog wel sluiten. Dit topic liep al iets langer... en dan is mergen meestal wel een goede oplossing. Cross-over mergen gaat iets verder dan een (tijdelijk) slotje erop zetten.
    Dit had ik beter moeten bekijken ... maar dat is niet de schuld van het gastmodden an sich.
    Cross-over mergen is soms toegestaan zie samenwerkingsverbanden tussen [POL] en [NWS] daarbuiten wordt het idd een stuk lastiger.
    Ik corrigeer het wel.
      Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 17:23:14 #149
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43660702
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef tong80 het volgende:

Alvast bedankt.

feestforum!!!

* sp3c gaat op onderzoek uit
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:28:12 #150
    89730 Drugshond
    pi_43661249
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Whoops... toch een kleine misser (my bad).
    Als een topic net loopt.. kun je hem nog wel sluiten. Dit topic liep al iets langer... en dan is mergen meestal wel een goede oplossing. Cross-over mergen gaat iets verder dan een (tijdelijk) slotje erop zetten.
    Dit had ik beter moeten bekijken ... maar dat is niet de schuld van het gastmodden an sich.
    Cross-over mergen is soms toegestaan zie samenwerkingsverbanden tussen [POL] en [NWS] daarbuiten wordt het idd een stuk lastiger.
    Ik corrigeer het wel.
    Zal er de volgende x aan denken, thnx
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:49:10 #152
    89730 Drugshond
    pi_43661488
    De fout ligt aan onze kant. We hadden de balans moeten spiegelen.
    Qua slot en verwijzing is prima.... what more could i ask for.
    Qua merge leer je ons nog wel kennen.
    pi_43661513
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef Drugshond het volgende:
    De fout ligt aan onze kant. We hadden de balans moeten spiegelen.
    Qua slot en verwijzing is prima.... what more could i ask for.
    Qua merge leer je ons nog wel kennen.
    Waar vind ik meer info over mergen eigenlijk?
      zaterdag 18 november 2006 @ 17:56:53 #154
    89730 Drugshond
    pi_43661722
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:56 schreef Drugshond het volgende:
    We gaan ff naar [FC-NWS], dit is [FB-NWS] = open source.
    thnx
      Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 19:08:55 #156
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43663731
    quote:
    Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(je hebt best wel een Brabants hart kloppen).
    don't tell nobody
      maandag 20 november 2006 @ 19:44:39 #157
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_43725898
    Boete voor buitenlandse vlag in Washington (VS).

Topictitel is onjuist, gaarne Washington vervangen door óf Nevada óf Pahrump
    pi_43729776
    ik zit nog in oorlog met KPN over mijn internet

wees maar gerust nog een paar weken

KPN
    pi_43729814
    waarom ben ik nog steeds geen MOD
      maandag 20 november 2006 @ 21:25:47 #160
    66444 Lord_Vetinari
    pi_43729880
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Meki het volgende:
    Je bent te weinig aanwezig
    pi_43729965
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je bent te weinig aanwezig
    daar komt verandering in
    ik ben bezig met gesprekken met KPN
    en als het op niks uitloopt dan is er de kans van juridische aanpak tegen KPN wegens belemmering van vrijheid tot internet
      maandag 20 november 2006 @ 21:30:31 #162
    66444 Lord_Vetinari
    pi_43730045
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Meki het volgende:

[..]

daar komt verandering in
    ik ben bezig met gesprekken met KPN
    en als het op niks uitloopt dan is er de kans van juridische aanpak tegen KPN wegens belemmering van vrijheid tot internet
      Moderator maandag 20 november 2006 @ 21:54:48 #163
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43730619
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Meki het volgende:
    omdat de echte vrome moslim geen alcohol mag drinken ... dan val je bij de NWS crew toch een beetje tussen de wal en het schip, net als de rest overigens maar wij hebben als excuus dat we gewoon teveel drinken, jij kunt hoogstens zeggen dat je het bordje niet kon lezen
      dinsdag 21 november 2006 @ 11:23:51 #164
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43742255
    Misschien, heel misschien is mn TT een beetje overdreven
    Babymoordenaar komt weg met boete

Maak er maar van Aanval op trein (gewonde baby), slechts een boete.

(tussen haakjes) enkel indien het past
      dinsdag 21 november 2006 @ 11:37:51 #165
    89730 Drugshond
    pi_43742671
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 11:23 schreef Napalm het volgende:
    Misschien, heel misschien is mn TT een beetje overdreven
    Aanval op trein (gewonde baby), slechts een boete.

Maak er maar van Aanval op trein (gewonde baby), slechts een boete.

(tussen haakjes) enkel indien het past
    Done.
      dinsdag 21 november 2006 @ 11:39:13 #166
    89730 Drugshond
      dinsdag 21 november 2006 @ 13:58:38 #167
    21551 tvlxd
    kerngeleerde
    pi_43746723
    kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
    1 kernfysicus
      dinsdag 21 november 2006 @ 14:00:00 #168
    89730 Drugshond
      dinsdag 21 november 2006 @ 14:07:16 #169
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_43746986
    Nikita I need you so!
    pi_43748929
    uhm, ja. Nikita staat voor 50 euro op de wallen bij te klussen ofzo.
      dinsdag 21 november 2006 @ 15:07:24 #171
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_43748962
    Ze staat achter het IJzeren gordijn hoor
    pi_43749671
    quote:
    Op maandag 20 november 2006 19:44 schreef freako het volgende:
    Boete voor buitenlandse vlag in Nevada (VS).

Topictitel is onjuist, gaarne Washington vervangen door óf Nevada óf Pahrump
    Ik vind het best, als het in andere gevallen dan ook gebeurt. De topictitel is letterlijk van Nu.nl overgenomen.
      dinsdag 21 november 2006 @ 17:08:10 #173
    21551 tvlxd
    kerngeleerde
    pi_43753417
    Vooraanstaande, anti-syrische Libanees vermoord Dit kan toch wel in het algemene topic?
    kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
    1 kernfysicus
    pi_43777811
    Mag dat rare column topic weg. Opzichtige manier om iets te verhullen.

Je zou het gewoon in NWS openen zei je. Dit is gewoon een NWS-bericht.
      woensdag 22 november 2006 @ 12:35:01 #175
    89730 Drugshond
    pi_43777987
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
    Mag dat rare column topic weg. Opzichtige manier om iets te verhullen.

Je zou het gewoon in NWS openen zei je. Dit is gewoon een NWS-bericht.
    Nope.... need more info.
      woensdag 22 november 2006 @ 12:35:42 #176
    89730 Drugshond
    pi_43778020
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nope.... need more info.
    Luister eens radio. Zie de site van Trouw.

Wel opvallend dat het bij dit soort berichten ineens zo precies komt. Erg flauw en kinderachtig.
      woensdag 22 november 2006 @ 13:11:52 #179
    89730 Drugshond
      woensdag 22 november 2006 @ 13:48:27 #180
    60090 Akkersloot
    pi_43780345
    quote:
    Betreffende dit topic heb ik de vraag ofdat de politie mag bevestigen dat iemand wel of geen familielid van een politicus is .
    Broer van Verdonk van racisme beticht
    pi_43780387
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Betreffende dit topic heb ik de vraag ofdat de politie mag bevestigen dat iemand wel of geen familielid van een politicus is .
    Broer van Verdonk van racisme beticht
    Nee, dat mag de politie niet bevestigen. Dat is ook niet nodig. Die familieband valt op een andere manier te verifieren. De aangifte tegen meneer Verdonk is bevestigd.
      woensdag 22 november 2006 @ 13:52:36 #182
    60090 Akkersloot
    pi_43780475
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
    Nee, dat mag de politie niet bevestigen. Dat is ook niet nodig. Die familieband valt op een andere manier te verifieren. De aangifte tegen meneer Verdonk is bevestigd.
    Oh maar in het artikel staat dat de politie het bevestigd heeft ?

Lijkt er dus op dat het verhaal uit de duim is gezogen.
      woensdag 22 november 2006 @ 13:53:44 #183
    60090 Akkersloot
    pi_43780503
    Oh en verder heeft de belastingdienst bevestigd dat de broer van Mark Rutte 2000 Euro heeft overgemaakt voor de slachtoffers van de aardbeving in Pakistan.
      woensdag 22 november 2006 @ 14:01:07 #184
    89730 Drugshond
    pi_43780731
    Mja op radio 1 geven ze zelfs ook aan dat columns niet dezelfde kaders hoeft te volgen als een nieuwsbericht. En verder ben ik er nog steeds niet achter of er nu daadwerkelijk een strafbaar (?)feit is gepleegd. Wel wordt er een koppeling gelegd tussen Ad en Rita. Maar die was bekend.
    pi_43780791
    Blijft toch raar dat er nergens over dit bericht gediscusieerd mag worden. Het is toch tekenend voor de familie Verdonk lijkt me.
      woensdag 22 november 2006 @ 14:06:53 #186
    89730 Drugshond
    pi_43780895
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:03 schreef du_ke het volgende:
    Blijft toch raar dat er nergens over dit bericht gediscusieerd mag worden. Het is toch tekenend voor de familie Verdonk lijkt me.
    - Nacht van de lange messen ? -
    Een disussie over dit bericht kan nog steeds. Zie het column topic. Meer speelruimte geef ik voorlopig niet weg.
      woensdag 22 november 2006 @ 14:18:13 #187
    60090 Akkersloot
    pi_43781210
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef Drugshond het volgende:
    Mja op radio 1 geven ze zelfs ook aan dat columns niet dezelfde kaders hoeft te volgen als een nieuwsbericht. En verder ben ik er nog steeds niet achter of er nu daadwerkelijk een strafbaar (?)feit is gepleegd. Wel wordt er een koppeling gelegd tussen Ad en Rita. Maar die was bekend.
    Als het bericht waar is zat de man sowieso al dronken achter het stuur.
    pi_43784563
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef Drugshond het volgende:
    Ik snap niet waarom je het nu nog niet open hebt gegooid, dat was volgens mij de afspraak. Nu ga je weer over nieuwe details neuzelen, niet zo netjes van je
    pi_43784600
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Drugshond het volgende:

[..]

- Nacht van de lange messen ? -
    Een disussie over dit bericht kan nog steeds. Zie het column topic. Meer speelruimte geef ik voorlopig niet weg.
    Wat onbetrouwbaar van je. Ik open een nieuw topic over een half uurtje. Ik ga er niet mee akkoord dat hier over Fok niet over gesproken mag worden.
      woensdag 22 november 2006 @ 15:58:10 #190
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_43784758
    hihi
    pi_43784798
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als het bericht waar is zat de man sowieso al dronken achter het stuur.
    Ook dat. Maar nu is het ineens een issue of er strafbare feiten zijn gepleegd?
    pi_43788482
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:53 schreef SCH het volgende:
    Ik open een nieuw topic over een half uurtje.
    Je loopt achter.
    pi_43788604
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:27 schreef Eightball het volgende:

[..]

Je loopt achter.
    Ik wil geen ruzie, dat weet je.
    pi_43788914
    Nieuws is toch niet alleen nieuws als het eerst officieel bevestigd moet worden ? Er zijn talloze voorbeelden van NWS topics die achteraf niet waar bleken te zijn. Of juist wel. Waarom mag er niet over gesproken worden ?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2006 17:43:27 ]
    pi_43788962
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
    Ik wil geen ruzie, dat weet je.
    Gelul, je wordt gewoon traag op je ouwe dag.
    pi_43788983
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:39 schreef gelly het volgende:
    Nieuws is toch niet alleen nieuws als het eerst officieel bevestigd moet worden ? Er zijn talloze voorbeelden van NWS topics die achteraf niet waar bleken te zijn.
    Zeg Djellebel, heb jij al getemd?
    pi_43789040
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef Eightball het volgende:

[..]

Zeg Djellebel, heb jij al getemd?
    Yup. Jij ?
    pi_43789112
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:42 schreef gelly het volgende:
    Yup. Jij ?
    Sure.
    pi_43791558
    Het nieuwsbericht gaat over de column, niet specifiek over de inhoud. Ik heb het juist in deze vorm gegoten om het niet onder de vorige sluitreden te laten gelden.
      woensdag 22 november 2006 @ 19:05:31 #200
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_43791705
    Laat mensen lekker dat topic openen. Wat een schijterig gedrag dit.
      Moderator woensdag 22 november 2006 @ 19:13:41 #201
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43792020
    zeur niet

Drugshond heeft hem gesloten met de melding dat hij het later misschien weer open maakt, dan wacht je daar maar gewoon op of stuur hem een email
    pi_43792075
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef sp3c het volgende:
    zeur niet
    Wat is dat nou weer voor toon.
    quote:
    Drugshond heeft hem gesloten met de melding dat hij het later misschien weer open maakt, dan wacht je daar maar gewoon op of stuur hem een email
    Drugshond zou hem om 14.00 weer openen maar heeft blijkbaar vertraging. Doe jij hem even open?
    pi_43792134
    Ik open wel weer een nieuwe. Als jij zo laf bent om je vingers nergens aan te branden.
    Mannen zonder mening

Zeker D66 gestemd
    pi_43792187
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
    Ik open wel weer een nieuwe. Als jij zo laf bent om je vingers nergens aan te branden.
    Mannen zonder mening

Zeker D66 gestemd
    Wacht maar even ....
    pi_43792236
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Wacht maar even ....
    Snap niet wat hier nou zo'n taboe aan is.

GC dan maar? Of in SEX ofzo?

Ergens waar de modjes niet zo argwanend zijn.
      Moderator woensdag 22 november 2006 @ 19:44:03 #206
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43793309
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor toon.
    reactie op:
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
    Wat een schijterig gedrag dit.
    context, SCH
    quote:
    [..]

Drugshond zou hem om 14.00 weer openen maar heeft blijkbaar vertraging. Doe jij hem even open?
    nee ik doe hem net dicht in afwachting van
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
    Mannen zonder mening
    god, moet ik overal een mening over hebben?
    het interesseert me gewoon niet ... Verdonk niet, haar broer ook niet en de column waar het over gaat heb ik niet gelezen.

ik laat het aan Drugshond over
    quote:
    Zeker D66 gestemd
    VVD eigenlijk
    pi_43793849
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef sp3c het volgende:
    VVD

Kamp?
    pi_43793873
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

reactie op:

[..]

context, SCH
    [..]

nee ik doe hem net dicht in afwachting van
    [..]

god, moet ik overal een mening over hebben?
    het interesseert me gewoon niet ... Verdonk niet, haar broer ook niet en de column waar het over gaat heb ik niet gelezen.

ik laat het aan Drugshond over
    [..]

VVD eigenlijk
    Je leest het verhaal niet maar sluit toch het topic
      Moderator woensdag 22 november 2006 @ 19:56:56 #209
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43793932
    nee Drugshond sloot het topic, daarna werd er nog 1 die naar mijn mening hetzelfde is geopend en die heb ik toen gesloten met de vermelding van het vorige topic
    pi_43794044
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:56 schreef sp3c het volgende:
    nee Drugshond sloot het topic, daarna werd er nog 1 die naar mijn mening hetzelfde is geopend en die heb ik toen gesloten met de vermelding van het vorige topic
    Geen eigen mening dus. Gewoon blind afgaan op iemand anders.
    En dat nog openlijk durven zeggen ook

Lever jij je kleurtje maar snel in.
    pi_43794176
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
    Njah, zetten we jou ervoor in de plaats.
    Whehehe.
    pi_43794243
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Eightball het volgende:

[..]

Njah, zetten we jou ervoor in de plaats.
    Whehehe.
    Ik zou heel wat objectiever modereren, dat heb ik op andere fora uitgebreid bewezen.
    pi_43794346
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
    Ik zou heel wat objectiever modereren,
    Ga toch weg SCH, ik vind je erg leuk maar dat geloof je toch zelf niet hč?
    pi_43794397
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou heel wat objectiever modereren, dat heb ik op andere fora uitgebreid bewezen.
    Maar je bent nu nou eenmaal zwart dus.......

Niet zo met jezelf weglopen, dat staat je niet.
    pi_43794425
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ga toch weg SCH, ik vind je erg leuk maar dat geloof je toch zelf niet hč?
    Nee, ik geloof het niet. Ik stel het want het is waar! Heb jaren een middelgroot voetbalforum gemodereerd en sta aan de leiding van het Stand.nl forum en doe dat uitstekend. Zou nooit op zo'n maniertje praten als sp3c doet, dan krijg je het ook terug.
    pi_43794468
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Maar je bent nu nou eenmaal zwart dus.......

Niet zo met jezelf weglopen, dat staat je niet.
    Maar waarom wordt er dan zo gecensureerd. Waarom moet dat bericht over Verdonk verzwegen blijven?

Waarom sluit sp3c dingen waar hij zich niet in verdiept - dat staat iemand pas niet
    pi_43794836
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waarom wordt er dan zo gecensureerd. Waarom moet dat bericht over Verdonk verzwegen blijven?

Waarom sluit sp3c dingen waar hij zich niet in verdiept - dat staat iemand pas niet
    Ik kan het me wel indenken dat sp3c hem gesloten wilt houden totdat DH gepeilt is. Ik heb de nieuwsuitzending niet gehoord daar ik op vliegbasis Soesterberg geen radiosignaal op mijn telefoon had. En voorals nog gaat het over een collum over een "vermeende" broer van Verdonk.

Ik vind censuur ook wel een heel zwaar woord. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, daar wordt je niet echt gelukkig van.
    pi_43794903
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik kan het me wel indenken dat sp3c hem gesloten wilt houden totdat DH gepeilt is. Ik heb de nieuwsuitzending niet gehoord daar ik op vliegbasis Soesterberg geen radiosignaal op mijn telefoon had. En voorals nog gaat het over een collum over een "vermeende" broer van Verdonk.

Ik vind censuur ook wel een heel zwaar woord. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, daar wordt je niet echt gelukkig van.
    Vermeende broer????????????

Ad Verdonk man, hij zat in haar campagneteam. Kijk maar in FB POL, daar wordt er nu serieus over gesproken.

En denk om je spelling
      Moderator woensdag 22 november 2006 @ 20:17:11 #219
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43794934
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Geen eigen mening dus. Gewoon blind afgaan op iemand anders.
    En dat nog openlijk durven zeggen ook
    het is ook nooit goed he bij jouw?

als ik wel een mening heb dan ben ik niet objectief en partijdig en modereer ik vanuit een eng militair wereldbeeld en moet ik mijn kleurtje maar snel inleveren en als ik geen mening heb dan
    quote:
    typisch
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

ik heb gezegd waarom ik het topic heb gesloten zonder me erin te verdiepen en of het me al dan niet staat kan me net als mevrouw Verdonk dr familie geen bal schelen.

ik wacht gewoon op Drugshond zijn bevindingen en dat zou jij ook moeten doen, als hij vind dat het toch een topic in NWS waard is dan gaat hij weer open en anders niet.

of DoG moet het ok vinden dat mag wmb ook
    pi_43794937
    Werkt de hele moderatie hier bij Defensie ofzo???
    pi_43795076
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
    Ik niet.
    pi_43795339
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Vermeende broer????????????

Ad Verdonk man, hij zat in haar campagneteam. Kijk maar in FB POL, daar wordt er nu serieus over gesproken.

En denk om je spelling
    Ik zie in de POL FB eigenlijk niks meer dan hier. En zoals EW al aangeeft, er is ook nergens anders over dit incident bericht, en ook al zou het waar zijn who gives a flying fuck. Een lid van een campagneteam is rascistisch, ik kan er niet echt wakker van liggen. Verdonk zou op haar onvermogen moeten worden beoordeeld niet op het gedachtegoed van haar broer.

En mn spelling is nou eenmaal kut
    pi_43795431
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
    Hoezo, krijg je het benauwd????
    pi_43805497
    Vreemd dat mijn nieuwsitem een slotje krijgt. Het is namelijk nieuws. Niet zo fris nieuws dat de NOS toch weer de fout in gaat met partijdige verslagvergeving en dat is meerdere mensen opgevallen. Verplaats het anders maar naar POL, maar naar mijn mening kan het echter uitstekend in NWS. Graag weer open dus. Ik vind een persoonlijke overtuiging dat Freddy gelijk heeft niet een reden om het topic te sluiten.

Ferry Mingele noemt partij Wilders anti-islampartij
    pi_43806659
    Kom eens achter de televisie en die Guinness vandaan en gooi mijn topic weer open. Je bent toch niet in slaap gevallen hopelijk.
    pi_43807805
    Wilders is toch gewoon een anti-islampartij? Ik hoor hem vrijwel niks anders zeggen.

Open je ook een topic over het feit dat Mingele de CU een christelijke partij noemde?
    pi_43808036
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef SCH het volgende:
    Wilders is toch gewoon een anti-islampartij? Ik hoor hem vrijwel niks anders zeggen.

Open je ook een topic over het feit dat Mingele de CU een christelijke partij noemde?
    Dat laat ik graag aan jou over. Het is dan ook de Christen Unie. Wat is jouw mening als journalist over dergelijke partijdige journalistiek (met een duidelijke publieke taak) die eigenlijk bij een verkiezingsuitslag van de NOS neutraal hoort te zijn?
    pi_43808143
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat laat ik graag aan jou over. Het is dan ook de Christen Unie. Wat is jouw mening als journalist over dergelijke partijdige journalistiek (met een duidelijke publieke taak) die eigenlijk bij een verkiezingsuitslag van de NOS neutraal hoort te zijn?
    Ik vond het een domme opmerking maar het heeft niet zoveel met neutraliteit te maken. Gewoon een slip of the tongue.

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat je de partij van Wilders vooral associeert met anti-islam.

het stoort me dat je meteen die slachtoffer rol inneemt, net als Wilders net bij het debat. " NIemand wil met me spelen, boehoehoe, en de publieke omroep is ook al tegen me boehoehoe" --> dat zal met 9 zetels toch echt volwassener moeten.
    pi_43808337
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 00:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond het een domme opmerking maar het heeft niet zoveel met neutraliteit te maken. Gewoon een slip of the tongue.

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat je de partij van Wilders vooral associeert met anti-islam.

het stoort me dat je meteen die slachtoffer rol inneemt, net als Wilders net bij het debat. " NIemand wil met me spelen, boehoehoe, en de publieke omroep is ook al tegen me boehoehoe" --> dat zal met 9 zetels toch echt volwassener moeten.
    Ach, ook jij merkt het op en ziet waarschijnlijk in dat het niet zo hoort. Jij bent echter alleen van mening dat het om een onopzettelijke slip of the tongue gaat. Niet de eerste keer voor de NOS overigens. In de slachtofferrol kruipen? Je weet wel beter. Het kan simpelweg niet door de beugel.
    pi_43808394
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 00:53 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ach, ook jij merkt het op en ziet waarschijnlijk in dat het niet zo hoort. Jij bent echter alleen van mening dat het om een onopzettelijke slip of the tongue gaat. Niet de eerste keer voor de NOS overigens. In de slachtofferrol kruipen? Je weet wel beter. Het kan simpelweg niet door de beugel.
    Ik vind het niet zo erg hoor maar niet echt heel slim ook. Maar jij denkt dat er urenlang over vergaderd is om dit zo te zeggen ofzo?

Ik stoor me echt aan die slachtofferrol, die jij nu ook weer uithangt. Dat kan echt niet meer bij 9 zetels.
    pi_43808627
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 00:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg hoor maar niet echt heel slim ook. Maar jij denkt dat er urenlang over vergaderd is om dit zo te zeggen ofzo?

Ik stoor me echt aan die slachtofferrol, die jij nu ook weer uithangt. Dat kan echt niet meer bij 9 zetels.
    Zoals ik al heb geschreven in het topci had Wilders niet mijn stem... Als het jou niet aanstaat is het opeens een slachtofferrol? Kom op zeg.
    pi_43808681
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:01 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zoals ik al heb geschreven in het topci had Wilders niet mijn stem... Als het jou niet aanstaat is het opeens een slachtofferrol? Kom op zeg.
    Het is mijn analyse, hij kroop in het slotdebat in de slachtofferrol en dat doe jij ook door je ze te focussen op zo'n opmerkinkje van Mingele. Als deze partijen serieus willen worden genoemen moeten ze echt eens ophouden met dat gehuil.
    pi_43808790
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is mijn analyse, hij kroop in het slotdebat in de slachtofferrol en dat doe jij ook door je ze te focussen op zo'n opmerkinkje van Mingele. Als deze partijen serieus willen worden genoemen moeten ze echt eens ophouden met dat gehuil.
    Jij bent journalist en hoort beter te weten. Jij weet heel goed dat Freddy Mingele dat niet had moeten zeggen. Ik kan hier wel meer woorden aan vuil maken, maar jij weet net zo goed als ik, dat hij deze opmerking niet had mogen maken.
      donderdag 23 november 2006 @ 01:07:50 #234
    89730 Drugshond
    pi_43808857
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:07 schreef Drugshond het volgende:
    SCH ik kom hier morgen op terug... ik heb hier andere problemen die hoger op de agenda staan. Ik heb nu een PC zonder condoom.
    Okay! Houd het veilig!
    pi_43808883
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij bent journalist en hoort beter te weten. Jij weet heel goed dat Freddy Mingele dat niet had moeten zeggen. Ik kan hier wel meer woorden aan vuil maken, maar jij weet net zo goed als ik, dat hij deze opmerking niet had mogen maken.
    Niet mogen? Van wie niet dan?
    Ik zou hem niet gemaakt hebben maar ik vind het niet zo'n drama verder. Niet de moeite waard.
    pi_43808904
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay! Houd het veilig!
    Jaap. Had hij het nou mogen zeggen of niet?
    pi_43808941
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er is geen wet voor rutger.
    pi_43808945
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Een vraag die mij belangrijker lijkt is of hij ongelijk had..
    pi_43809015
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet mogen? Van wie niet dan?
    Ik zou hem niet gemaakt hebben maar ik vind het niet zo'n drama verder. Niet de moeite waard.
    Dat zegt wat. Zelfs jij zou deze opmerking niet hebben gemaakt. Van de NOS mag je een neutrale verslaggeving verwachten en zeker bij een verkiezingsuitslag. Je kan wel zeggen dat ik er een drama van maak, maar het is niet de eerste keer.
      donderdag 23 november 2006 @ 01:14:44 #241
    89730 Drugshond
    pi_43809062
    Heel simpel... mijn virusscanner klapt er uit (en op dit moment ben ik in de registry bezig) om alle verwijzingen manual te deleten. Iets of wat zit hier verschrikkelijk te bijten. En op dit systeem draaien meer dan 100 apps. Kan wel een oude image terug zetten van 2 mnd terug. Maar dan moet ik weer 3-4 dagen installeren.
    Dit gaat behoorlijk low-level dat weet ik wel.
    pi_43809079
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat zegt wat. Zelfs jij zou deze opmerking niet hebben gemaakt. Van de NOS mag je een neutrale verslaggeving verwachten en zeker bij een verkiezingsuitslag. Je kan wel zeggen dat ik er een drama van maak, maar het is niet de eerste keer.
    Het gebeurt alle kanten uit hoor maar dat valt jou niet op. Mingele is helemaal niet links dus dat punt klopt al niet. Net als dat iedereen er maar van uit gaat dat de Volkskrant een links complot smeedde tegen Kamp terwijl de journalist die de hele zaak heeft onderzocht verre van een linkse sympathisant is.

Ik zou Mingele adviseren dat soort kwalificaties niet te gebruiken. Maar er zit geen groter verhaal achter, zoals jij suggereert.
    pi_43809102
    Ik snap er geen zak van Drugshond, maar sterkte ermee!
    pi_43809127
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
    Heel simpel... mijn virusscanner klapt er uit (en op dit moment ben ik in de registry bezig) om alle verwijzingen manual te deleten. Iets of wat zit hier verschrikkelijk te bijten. En op dit systeem draaien meer dan 100 apps. Kan wel een oude image terug zetten van 2 mnd terug. Maar dan moet ik weer 3-4 dagen installeren.
    Dit gaat behoorlijk low-level dat weet ik wel.
    Succes. Als je ermee klaar bent, haal dan DOG even achter zijn Guinness vandaan.
    pi_43809200
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gebeurt alle kanten uit hoor maar dat valt jou niet op. Mingele is helemaal niet links dus dat punt klopt al niet. Net als dat iedereen er maar van uit gaat dat de Volkskrant een links complot smeedde tegen Kamp terwijl de journalist die de hele zaak heeft onderzocht verre van een linkse sympathisant is.

Ik zou Mingele adviseren dat soort kwalificaties niet te gebruiken. Maar er zit geen groter verhaal achter, zoals jij suggereert.
    Er valt mij meer op dan jij denkt. Een doorgewinterde journalist als Mingele zou beter moeten weten.
    pi_43809222
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:19 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er valt mij meer op dan jij denkt. Een doorgewinterde journalist als Mingele zou beter moeten weten.
    Ja, dat vind ik ook.

Maar als hij het niet doet, heeft GeenStijl helemaal niks te azijnzeiken.
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 02:08:43 #247
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43810018
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SCH het volgende:
    zijn computer is stuk, dat kan hij wel fixen maar dan is hij al zijn p0rno kwijt en dat vindtie niet geweldig
    pi_43812283
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

zijn computer is stuk, dat kan hij wel fixen maar dan is hij al zijn p0rno kwijt en dat vindtie niet geweldig
    Aah, dat snap ik wel

Heb een nieuw stoute broer van Rita loopt leeg over apen geopend, nu met nieuwsbericht, dus neem aan dat het okay is zo
    pi_43812560
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik dus ook

Maaar goed, ben vanavond pas weer online.
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 10:42:59 #250
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43813346
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:55 schreef Eightball het volgende:

[..]

Kamp?
    obviously
      donderdag 23 november 2006 @ 10:55:10 #251
    89730 Drugshond
    pi_43813696
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SCH het volgende:
    Ik ben een paar dagen vermindert aanwezig... (halve format van mijn systeem).
    (Rel ?!)-topic is open. Succes ermee.
      donderdag 23 november 2006 @ 11:03:26 #252
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43813907
      donderdag 23 november 2006 @ 11:05:32 #253
    89730 Drugshond
      donderdag 23 november 2006 @ 11:34:19 #254
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43814642
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We zijn ermee bezig..... van dat topic krijg ik nog grijze haren.
    Mee bezig? Wees eens bezig met sp3c in het gareel te houden.
    PietVerdriet zijn compleet normale reactie(die overigens WAAR is) wordt wegge-edit en mijn quote van Piet's post EN mijn reactie op het weg-editten worden vervolgens GEDELETE. Helemaal weg.

Waarom?
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 11:38:42 #255
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43814750
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Mee bezig? Wees eens bezig met sp3c in het gareel te houden.
    ik ben de mod met de scepter ... ik houd de rest in het gareel
    quote:
    PietVerdriet zijn compleet normale reactie(die overigens WAAR is) wordt wegge-edit en mijn quote van Piet's post EN mijn reactie op het weg-editten worden vervolgens GEDELETE. Helemaal weg.

Waarom?
    het was nutteloos getroll, Pietverdriet zijn mening over SCH voegt niets toe aan het topic en de reacties erop zullen ook niet ontopic zijn dus heb ik het weggemaakt
    jouw daaropvolgendde reacties gaven wel aan dat ik daar gelijk mee had

verder delete ik altijd reacties op posts die ik heb geedit anders heb je hele rijen leeggeknipte posts onder elkaar
      donderdag 23 november 2006 @ 11:42:26 #256
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43814865
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ben de mod met de scepter ... ik houd de rest in het gareel
    [..]

het was nutteloos getroll, Pietverdriet zijn mening over SCH voegt niets toe aan het topic en de reacties erop zullen ook niet ontopic zijn dus heb ik het weggemaakt
    jouw daaropvolgendde reacties gaven wel aan dat ik daar gelijk mee had

verder delete ik altijd reacties op posts die ik heb geedit anders heb je hele rijen leeggeknipte posts onder elkaar
    Het voegt zeker waarde toe aan het topic. Het relativeert nl het relschoppen van SCH. Of mag je niet meer zeggen? Mogen we alleen nog maar instemmend en éénzijdig reageren?

Fijn heur
      donderdag 23 november 2006 @ 11:42:41 #257
    89730 Drugshond
    pi_43814870
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
    Waarom?
    Omdat het een non [NWS]-topic is. En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
    Qua moderatie ben ik klaar met dat topic. Dus ik ben er niet.
      donderdag 23 november 2006 @ 11:46:04 #258
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43814974
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:

En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
    Dan zijn we het daarover eens.
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 11:47:24 #259
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43815012
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Het voegt zeker waarde toe aan het topic. Het relativeert nl het relschoppen van SCH. Of mag je niet meer zeggen? Mogen we alleen nog maar instemmend en éénzijdig reageren?

Fijn heur
    doe nu ff niet zo kinderachtig.

je hoeft niet alleen instemmend en eenzijdig te reageren, zolang je de user er maar buiten laat.
      donderdag 23 november 2006 @ 11:51:43 #260
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43815143
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

doe nu ff niet zo kinderachtig.

je hoeft niet alleen instemmend en eenzijdig te reageren, zolang je de user er maar buiten laat.
    Dat is niet kinderachtig. Een dubieuze prutser (SCH) mag m.i. openlijk in twijfel worden getrokken. Is dat zo gek? Blijkbaar wel
    pi_43815150
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Omdat het een non [NWS]-topic is. En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
    Qua moderatie ben ik klaar met dat topic. Dus ik ben er niet.
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 11:52:40 #262
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43815164
    ja nu ja je doet het er maar mee ik heb vandaag geen zin in een dergelijke ellenlange discussie
      donderdag 23 november 2006 @ 11:53:37 #263
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43815190
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef sp3c het volgende:
    ja nu ja je doet het er maar mee ik heb vandaag geen zin in een dergelijke ellenlange discussie
    Dames en heren...een applaus deze mod aub!
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 11:54:36 #264
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43815221
      donderdag 23 november 2006 @ 11:55:04 #265
    89730 Drugshond
    pi_43815331
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Drugshond het volgende:
    Hij is goed he, hij laat zich ook niet gek maken.
    Militaire discipline
    Kan je wat van leren
      donderdag 23 november 2006 @ 12:05:25 #267
    89730 Drugshond
      donderdag 23 november 2006 @ 12:09:55 #268
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43815705
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Drugshond het volgende:
    Hij is goed he, hij laat zich ook niet gek maken.
    Ja..goed heur
      donderdag 23 november 2006 @ 13:44:11 #269
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_43818596
    En wederom een interessante discussie weg-gemod sp3c-ed
    Hij gaat lekker hoor

Sp3c...je bent een prutser.
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:45:40 #270
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43818652
    wat nou weer, ik heb al een uur geen post meer aangeraakt
    pi_43818737
    Jerry, Jerry, Jerry!
      donderdag 23 november 2006 @ 14:14:54 #272
    89730 Drugshond
    pi_43819853
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef Triggershot het volgende:
    Jerry, Jerry, Jerry!
    pi_43820031
    Uit het broertopic
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

weet je ... ik heb helemaal geen zin meer an dit topic

hij gaat strax gewoon weer opslot als er niets normaals van gemaakt kan worden
    Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.
    Doe ik zoveel moeite om het erop te krijgen, ga je het tcoh niet vanwege dat stelletje mafkezen sluiten???
    pi_43820173
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
    Uit het broertopic
    [..]

Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.
    Doe ik zoveel moeite om het erop te krijgen, ga je het tcoh niet vanwege dat stelletje mafkezen sluiten???
    een stelletje racisten , bedoel je zeker.

jij opent een topic over een voor lelijke aap uitgescholden neger en gaat dan zelf dergelijke beschuldigingen aan het adres van iemand doen die enkel de intentie van die column aan de kaak stelt, en de volkomen bizarre nieuwswaarde van dit topic?

flikker toch op, flikker (toch op, flikker.....toch op komma etcetera).

jankzakken over nare woorden maar zelf bij het minste of geringste iemand weetiknietwat naar het hoofd gooien, wat een gotspe
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_43820203
    quote:
    Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft!!! Zeker gezien de manier waarop ze hier ook doorgaat!!!
    pi_43820295
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef milagro het volgende:
    flikker toch op, flikker (toch op, flikker.....toch op komma etcetera).
    Waarom noem je die flikker nou een flikker?
    Het is zo onnodig kwetsend.
    Chocoladeridder of darmtoerist klinkt toch een stuk vriendelijker.
    Denk er eens aan, de volgende keer als je de aanvechting hebt om die flikker wat toe te voegen.
    pi_43820313
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef SCH het volgende:

[..]
    Wat voor maatregelen denk je aan?
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 15:19:04 #279
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43821565
    quote:
    Uit het broertopic
    [..]

zeg jij nou maar nix want ze reageerd gewoon op jouw onzin

dan kun je de vermoorde onschuld of de gebeten hond uit gaan hangen maar ik ga echt niet 1 op de 2 posts in heel dat domme topic aanpassen simpelweg omdat jij er zoveel moeite voor gedaan hebt, zeker niet gezien jij wmb gewoon tot het stelletje mafkezen behoort
    pi_43821657
    Waarom roept dat topic zoveel onrust op vraag ik me af, als het toch maar de broer van Verdonk is en zij er verder niks mee te maken heeft ? Het is toch logisch dat als een familielid van een bekende Nederlander iets uitvreet dit in het nieuws komt, zeker als dat familielid iets uitvreet wat gevoelig ligt bij de functie die je uitvoert ?
      Moderator donderdag 23 november 2006 @ 15:26:13 #281
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43821798
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef gelly het volgende:
    Waarom roept dat topic zoveel onrust op vraag ik me af, als het toch maar de broer van Verdonk is en zij er verder niks mee te maken heeft ? Het is toch logisch dat als een familielid van een bekende Nederlander iets uitvreet dit in het nieuws komt, zeker als dat familielid iets uitvreet wat gevoelig ligt bij de functie die je uitvoert ?
    wie het weet mag het zeggen

ik vind het hele bericht zowieso niet bijster interessant, het is wat ironisch dat het precies Verdonk dr broer is, daar moest ik wat om glimlachen maar verder ...
    pi_43827566
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 15:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

wie het weet mag het zeggen

ik vind het hele bericht zowieso niet bijster interessant, het is wat ironisch dat het precies Verdonk dr broer is, daar moest ik wat om glimlachen maar verder ...
    Exact. Maar er wordt zo'n kouwe drukte om gemaakt van alle kanten.

Die post van Gia in dat topic vind ik trouwens wel erg ver gaan maar goed, de racistisch getinte posts van milagro mogen ook, dus dit zal ook wel binnen de policy vallen.
    pi_43827597
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
    Die post van Gia in dat topic vind ik trouwens wel erg ver gaan
    Ook maatregelen?
    pi_43827611
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 18:42 schreef Eightball het volgende:

[..]

Ook maatregelen?
    Ik ga er niet over, heb ik begrepen
    pi_43827942
    Yo, nigga , White Supremist here
    pi_43857470
    quote:
    zucht
    moet jij niet naar eens bed?
      Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 18:04:23 #287
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43857631
    soms
    pi_43873257
    Ik ben niet dol op antisemitische rechtsextremistische voetbalvandalen, maar dit lijkt me overdreven.
      Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 12:04:43 #289
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43875500
    mij ook
    pi_43889744

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 27-11-2006 00:05:21 ]
      Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 22:21:48 #291
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43890756
    zeg jij nou maar nix over het verstieren van die discussie

maar goed die onzin had ik gemist, je zou inmiddels moeten weten hoe het werkt, je post het in de feedback of je maakt een topicreport kinderachtig rotventje
    pi_43890859

[ Bericht 51% gewijzigd door Youssef op 27-11-2006 00:04:47 ]
      Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 22:31:46 #293
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43890987
    ja dat roept SCH ook altijd ... WTF KAN MIJ DAT NOU SCHELEN?

jij moet niet de ene dag mensen gaan lopen beledigen en dan de volgende dag gaan lopen jammeren over flauwe tekeningen om dan vervolgens het hele topic maar vol te spammen als er niet meteen op gereageerd wordt
    pi_43891107

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 27-11-2006 00:04:48 ]
    pi_43891203
    Spec een islamhater?
      Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 22:42:48 #296
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43891254
    0w jij was niet diegene die over 40 jarige ongehuwde vrouwtjes zat te ouwehoeren in datzelfde topic???

volgens mij wel namelijk

en er zit geen extreem rechtse islamhater in me, wel iemand die een beetje een hekel aan jouw begint te krijgen maar die gozer gaat goed samen met mijn modfunctie
    pi_43891287

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 27-11-2006 00:05:07 ]
      Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 22:44:51 #298
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43891307
    en jij bent gewoon irritant ... zo hebben we allemaal zo onze minder aantrekkelijke kanten
    pi_43891356

[ Bericht 55% gewijzigd door Youssef op 27-11-2006 00:05:20 ]
      Moderator zaterdag 25 november 2006 @ 22:47:56 #300
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_43891390
    ja een irritante mod lijkt me niet fantastisch nee
    pi_43891414
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 22:46 schreef Youssef het volgende:

[..]

En sommige van die kanten kun je niet verenigen met de modfunctie.
    en sommige van jouw kanten kun je niet verenigen met je zogenaamde vrome levensstijl .

dus zeur niet, als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren, quid pro quo en allah khi shouf
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')