Zal er de volgende x aan denken, thnxquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Whoops... toch een kleine misser (my bad).
Als een topic net loopt.. kun je hem nog wel sluiten. Dit topic liep al iets langer... en dan is mergen meestal wel een goede oplossing. Cross-over mergen gaat iets verder dan een (tijdelijk) slotje erop zetten.
Dit had ik beter moeten bekijken... maar dat is niet de schuld van het gastmodden an sich.
Cross-over mergen is soms toegestaan zie samenwerkingsverbanden tussen [POL] en [NWS] daarbuiten wordt het idd een stuk lastiger.
Ik corrigeer het wel.![]()
Waar vind ik meer info over mergen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef Drugshond het volgende:
De fout ligt aan onze kant. We hadden de balans moeten spiegelen.
Qua slot en verwijzing is prima.... what more could i ask for.
Qua merge leer je ons nog wel kennen.![]()
thnxquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:56 schreef Drugshond het volgende:
We gaan ff naar [FC-NWS], dit is [FB-NWS] = open source.
don't tell nobodyquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(je hebt best wel een Brabants hart kloppen).
Je bent te weinig aanwezigquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Meki het volgende:
waarom ben ik nog steeds geen MOD
daar komt verandering inquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Meki het volgende:
[..]
daar komt verandering in
ik ben bezig met gesprekken met KPN
en als het op niks uitloopt dan is er de kans van juridische aanpak tegen KPN wegens belemmering van vrijheid tot internet
omdat de echte vrome moslim geen alcohol mag drinken ... dan val je bij de NWS crew toch een beetje tussen de wal en het schip, net als de rest overigens maar wij hebben als excuus dat we gewoon teveel drinken, jij kunt hoogstens zeggen dat je het bordje niet kon lezenquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Meki het volgende:
waarom ben ik nog steeds geen MOD
Done.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:23 schreef Napalm het volgende:
Misschien, heel misschien is mn TT een beetje overdreven
Aanval op trein (gewonde baby), slechts een boete.
Maak er maar van Aanval op trein (gewonde baby), slechts een boete.
(tussen haakjes) enkel indien het past
Done (en stom van mij).quote:Op maandag 20 november 2006 19:44 schreef freako het volgende:
Boete voor buitenlandse vlag in Nevada (VS).
Topictitel is onjuist, gaarne Washington vervangen door óf Nevada óf Pahrump
Donequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef tvlxd het volgende:
Kernfusiecentrale in Frankrijk komt er!
=> Kernfusiecentrale.
Ik vind het best, als het in andere gevallen dan ook gebeurt. De topictitel is letterlijk van Nu.nl overgenomen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:44 schreef freako het volgende:
Boete voor buitenlandse vlag in Nevada (VS).
Topictitel is onjuist, gaarne Washington vervangen door óf Nevada óf Pahrump
Nope.... need more info.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Mag dat rare column topic weg. Opzichtige manier om iets te verhullen.
Je zou het gewoon in NWS openen zei je. Dit is gewoon een NWS-bericht.
Doe ik vanavond wel... laat maar ff lopenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:08 schreef tvlxd het volgende:
Vooraanstaande, anti-syrische Libanees vermoord Dit kan toch wel in het algemene topic?
Luister eens radio. Zie de site van Trouw.quote:
In afwachting van radio 1.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef Eightball het volgende:
Dubbel: Broer van Verdonk van racisme beticht
Betreffende dit topic heb ik de vraag ofdat de politie mag bevestigen dat iemand wel of geen familielid van een politicus is .quote:Op woensdag 22 november 2006 12:54 schreef Eightball het volgende:
Dubbel: Broer van Verdonk van racisme beticht
Nee, dat mag de politie niet bevestigen. Dat is ook niet nodig. Die familieband valt op een andere manier te verifieren. De aangifte tegen meneer Verdonk is bevestigd.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Betreffende dit topic heb ik de vraag ofdat de politie mag bevestigen dat iemand wel of geen familielid van een politicus is .
Broer van Verdonk van racisme beticht
Oh maar in het artikel staat dat de politie het bevestigd heeft ?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
Nee, dat mag de politie niet bevestigen. Dat is ook niet nodig. Die familieband valt op een andere manier te verifieren. De aangifte tegen meneer Verdonk is bevestigd.
- Nacht van de lange messen ? -quote:Op woensdag 22 november 2006 14:03 schreef du_ke het volgende:
Blijft toch raar dat er nergens over dit bericht gediscusieerd mag worden. Het is toch tekenend voor de familie Verdonk lijkt me.
Als het bericht waar is zat de man sowieso al dronken achter het stuur.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef Drugshond het volgende:
Mja op radio 1 geven ze zelfs ook aan dat columns niet dezelfde kaders hoeft te volgen als een nieuwsbericht. En verder ben ik er nog steeds niet achter of er nu daadwerkelijk een strafbaar (?)feit is gepleegd. Wel wordt er een koppeling gelegd tussen Ad en Rita. Maar die was bekend.
Ik snap niet waarom je het nu nog niet open hebt gegooid, dat was volgens mij de afspraak. Nu ga je weer over nieuwe details neuzelen, niet zo netjes van jequote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef Drugshond het volgende:
Mja op radio 1 geven ze zelfs ook aan dat columns niet dezelfde kaders hoeft te volgen als een nieuwsbericht. En verder ben ik er nog steeds niet achter of er nu daadwerkelijk een strafbaar (?)feit is gepleegd. Wel wordt er een koppeling gelegd tussen Ad en Rita. Maar die was bekend.
Wat onbetrouwbaar van je. Ik open een nieuw topic over een half uurtje. Ik ga er niet mee akkoord dat hier over Fok niet over gesproken mag worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- Nacht van de lange messen ? -
Een disussie over dit bericht kan nog steeds. Zie het column topic. Meer speelruimte geef ik voorlopig niet weg.
Ook dat. Maar nu is het ineens een issue of er strafbare feiten zijn gepleegd?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als het bericht waar is zat de man sowieso al dronken achter het stuur.
Je loopt achter.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:53 schreef SCH het volgende:
Ik open een nieuw topic over een half uurtje.
Gelul, je wordt gewoon traag op je ouwe dag.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:30 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen ruzie, dat weet je.
Zeg Djellebel, heb jij al getemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:39 schreef gelly het volgende:
Nieuws is toch niet alleen nieuws als het eerst officieel bevestigd moet worden ? Er zijn talloze voorbeelden van NWS topics die achteraf niet waar bleken te zijn.
Yup. Jij ?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Zeg Djellebel, heb jij al getemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |