abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 12:31:49 #126
3542 Gia
User under construction
pi_43713598
Belachelijk gewoon.

In Nederland mogen we niet rondlopen met de Nederlandse vlag op onze kleren, omdat dat provocerend zou zijn. Elke andere vlag mag wel. En dan gaan die gekke yanks verplichten om bij elke vlag de Amerikaande hoger te dragen.

't Moet niet gekker worden.
  maandag 20 november 2006 @ 12:32:35 #127
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43713623
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
In Nederland mogen we niet rondlopen met de Nederlandse vlag op onze kleren, omdat dat provocerend zou zijn.
Is dat zo?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 20 november 2006 @ 12:39:41 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43713799
Ik zou bijna oproepen elke nederlander een grote nederlandse vlag op de rug van hun jas te laten naaien..
Belachelijk dit.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43715193
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou bijna oproepen elke nederlander een grote nederlandse vlag op de rug van hun jas te laten naaien..
Belachelijk dit.
De NL vlag doet me niets, ik zou niet weten waarom ik mijn jas moet ontsieren met dat onding.
  maandag 20 november 2006 @ 13:34:24 #130
3542 Gia
User under construction
pi_43715274
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:32 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Is dat zo?
Probeer het uit, zou ik zo zeggen.

Kids mogen zoiets niet op school dragen. Zelfs niet een klein vlaggetje op een rugzak.

Amerikaanse, Israėlische of Turkse vlag mag natuurlijk wel.
  maandag 20 november 2006 @ 13:35:54 #131
3542 Gia
User under construction
pi_43715308
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

De NL vlag doet me niets, ik zou niet weten waarom ik mijn jas moet ontsieren met dat onding.
Ik steek alleen een vlag uit als het Nederlands elftal moet spelen om de europa of wereldcup, met koninginnedag ook overigens. Verder niet.

Moet er ook niet aan denken om er mee rond te lopen, maar het moet wel mogen, natuurlijk.
  maandag 20 november 2006 @ 13:38:02 #132
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43715360
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Probeer het uit, zou ik zo zeggen.
Is het zo dat het verboden is, dat er boetes voor worden gegeven, mensen gevangen worden gezet als ze de Nederlandse vlag op hun jas hebben?
quote:
Kids mogen zoiets niet op school dragen. Zelfs niet een klein vlaggetje op een rugzak.
Sommige scholen doen dat, ja.
1 kernfysicus
  maandag 20 november 2006 @ 13:41:25 #133
3542 Gia
User under construction
pi_43715459
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Is het zo dat het verboden is, dat er boetes voor worden gegeven, mensen gevangen worden gezet als ze de Nederlandse vlag op hun jas hebben?
[..]

Sommige scholen doen dat, ja.
Op straat kun je er wel mee rondlopen, maar niet overal wordt het geaccepteerd. Als scholen het mogen verbieden, dan wil dat toch wel wat zeggen.

Moet je als school eens proberen een hoofddoekje te verbieden.
  maandag 20 november 2006 @ 13:42:30 #134
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43715496
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Op straat kun je er wel mee rondlopen, maar niet overal wordt het geaccepteerd. Als scholen het mogen verbieden, dan wil dat toch wel wat zeggen.
Dat zegt dat ik straffeloos over straat mag lopen zonder aangehouden te worden. Zoals ik ook met een petje over straat mag lopen, maar het in de meeste klaslokalen ongewenst is.
1 kernfysicus
  maandag 20 november 2006 @ 15:54:54 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43719234
Op Urk krijg je een boete als je vloekt op straat. Belemmering van het recht op meningsuiting.

En zo zijn er wel meer gemeentes met bepaalde rare wetten die afwijken.

Gedoe om niks toch zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43719409
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:54 schreef popolon het volgende:
Op Urk krijg je een boete als je vloekt op straat.
Nee hoor. Een boete voor vloeken is niet rechtsgeldig.
  maandag 20 november 2006 @ 16:05:38 #137
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43719591
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee hoor. Een boete voor vloeken is niet rechtsgeldig.
Het is verboden in ieder geval.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43719638
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Het is verboden in ieder geval.
Een verbod zonder sanctie is geen verbod. Maar goed, ik vraag me sowieso af waarom je als door een wesp gestoken reageert, als het niks voorstelt waarom maak je je dan zo druk ?
  maandag 20 november 2006 @ 16:12:17 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43719787
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:07 schreef gelly het volgende:

[..]

Een verbod zonder sanctie is geen verbod. Maar goed, ik vraag me sowieso af waarom je als door een wesp gestoken reageert, als het niks voorstelt waarom maak je je dan zo druk ?
Ik maak me niet druk gelly, ik erger me af en toe een klein beetje aan die stompzinnige reacties van bepaalde mensen. Zo kortzichtig, naief en dom vaak. Hebben geen idee waar ze het over hebben.

Zeg dan tenminste iets over het wanbeleid van Bush, dan gaat 't nog ergens over.

Dit geldt trouwens niet alleen voor dit topic hoor, maar ik neem aan dat je wel weet wat ik bedoel.
pi_43720197
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:12 schreef popolon het volgende:

[..]

Zeg dan tenminste iets over het wanbeleid van Bush, dan gaat 't nog ergens over.
Mensen zien dit soort lokale wetgeving als een exponent van hetgeen in de VS gebeurt.....
  maandag 20 november 2006 @ 16:37:19 #141
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43720573
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:12 schreef popolon het volgende:

Ik maak me niet druk gelly, ik erger me af en toe een klein beetje aan die stompzinnige reacties van bepaalde mensen. Zo kortzichtig, naief en dom vaak. Hebben geen idee waar ze het over hebben.
*ahum* dit soort uitspraken zouden een stuk geloofwaardiger worden als je niet eerst had zitten nuilen over nederlandse vlaggetjes op kleding..
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43722304
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Neuh, uit dit land oprotten doe ik niet. Ik ben ook totaal niet tegen de Nederlandse vlag.
Waar ik wel tegen ben zijn van die kneuzen die het ding gebruiken als versiersel op hun kleding, mensen die de vlag dag en nacht buiten laten hangen en op alle andere mogelijk manieren het vlaggenprotocol overtreden. Daar moet strenger op gecontroleerd worden en de noodzakelijke boetes uitgeschreven.
Dus dan ben je neem ik aan al helemaal tegen die turken en marokkanen die hun vlag over de hele rug van hun jas hebben
pi_43722365
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

En waarom is het een onding ?
pi_43723032
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:38 schreef StefanP het volgende:

[..]

Van mij wel hoor - met de Amerikaanse vlag er naast inderdaad. Staat ook in het bericht

Waar het natuurlijk echt om gaat is de Mexicaanse vlag, en niet om een verdwaalde vlag van land A of B. Het gaat om de legio Mexicanen die niet integreren en om het hardst schreeuwen dat het hun recht is om hier te wonen en citizen te worden, terwijl ze geen woord Engels spreken. De overlast voor steden in het Zuidwesten van de VS is enorm, en de kosten zijn nog enormer. Amerikanen die daar wonen willen terecht niet dat hun stad Mexicaans wordt.
Die steden waren oorspronkelijk Mexicaans. De mensen die daar tot 1848 woonden wilden ook niet dat hun steden onder Amerikaans bestuur kwamen. Toch stuurde president Polk zijn manschappen om Mexicaanse gebieden te veroveren. Mexicanen wonen al veel langer in die gebieden dan de rednecks die nu zo lopen te zeiken en zowat klaarkomen bij het zien van hun vlag.
PWBF
pi_43737927
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die steden waren oorspronkelijk Mexicaans. De mensen die daar tot 1848 woonden wilden ook niet dat hun steden onder Amerikaans bestuur kwamen. Toch stuurde president Polk zijn manschappen om Mexicaanse gebieden te veroveren. Mexicanen wonen al veel langer in die gebieden dan de rednecks die nu zo lopen te zeiken en zowat klaarkomen bij het zien van hun vlag.
"Oorspronkelijk Mexicaans" - echt niet. Texas hoorde sinds de 16e eeuw bij Spanje, en pas in 1821 besloot Mexico dat het wel leuk zou zijn om het gebied dat Texas was bij zich te voegen. Al in 1835 pikten alle Europeaanse kolonisten het niet meer, en begon de onafhankelijkheidsoorlog. Opzouten met die bonenvreters dus Hang de stars en stripes maar flink hoog TX!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 21 november 2006 @ 06:39:49 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43738079
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 05:03 schreef StefanP het volgende:

[..]

"Oorspronkelijk Mexicaans" - echt niet. Texas hoorde sinds de 16e eeuw bij Spanje, en pas in 1821 besloot Mexico dat het wel leuk zou zijn om het gebied dat Texas was bij zich te voegen. Al in 1835 pikten alle Europeaanse kolonisten het niet meer, en begon de onafhankelijkheidsoorlog. Opzouten met die bonenvreters dus Hang de stars en stripes maar flink hoog TX!
De stars en stripes die we met europese bootjes hebben weggeduwd (wss omdat het vooral criminelen waren ) en daarna met veel geweld het land overnamen van de indianen?
steek die maar in uwes hol.
pi_43738261
Je bent in de war met Australie, laaggeschoolde. Mensen vertrokken naar Amerika om daar een beter leven op te bouwen. En dat was echt niet makkelijk hoor, zo uit het niets in den vreemde. Dat doet de gemiddelde slapjanus echt niet.

The problem with stupid people is they're too stupid to recognize just how stupid they are.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43738275
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:27 schreef StefanP het volgende:
Je bent in de war met Australie, laaggeschoolde. Mensen vertrokken naar Amerika om daar een beter leven op te bouwen. En dat was echt niet makkelijk hoor, zo uit het niets in den vreemde. Dat doet de gemiddelde slapjanus echt niet.

The problem with stupid people is they're too stupid to recognize just how stupid they are.
Een ding geef ik toe: Amerika blijft het mooiste land wat we ooit van iemand gejat hebben
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 21 november 2006 @ 08:06:35 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43738575
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:27 schreef StefanP het volgende:

Ah laaggeschoolde, weer een woord waarmee stoere mannen zich kunnen onderscheiden van niet zulke stoeren mannen op forums.
chappeau.
nerdje
  dinsdag 21 november 2006 @ 08:07:40 #150
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43738583
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:29 schreef Seneca het volgende:

[..]

Een ding geef ik toe: Amerika blijft het mooiste land wat we ooit van iemand gejat hebben
Ben ik het niet mee eens, ik vind Israel het mooiste land wat we ooit van iemand gejat hebben.
prachtig land, aardige mensen, achterlijk regime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')