Dus een reporter ter plekke....vertel !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:17 schreef zijle het volgende:
Ik kijk vanuit mn kamer recht op de Martinitoren uit
Gelukkig was ik niet 1 van hen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:16 schreef -Schorpioen- het volgende:
Het incident vond plaats voor het oog van tientallen mensen.
Ja op een afstand van 100m hemelsbreed, dus ik kan de straat niet zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Dus een reporter ter plekke....vertel !
Whehehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:33 schreef Jarno het volgende:
Is -ie ook al neergekomen?
spookyquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Brrrr net op het tijdstip dat het gebeurde had een collega het er met mij net over de Martinitoren...
Oh ja....dat was toen ook een vaag verhaal ja. Hoe is dat toen afgelopen qua rechtzaak ofzo ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:34 schreef FUFR het volgende:
nou en?
hij wilde het blijkbaar zelf.
of hebben ze boven weer een helpende vriendin gevonden zoals laatst?
is die vrouw toen aangeklaagd?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef mvdejong het volgende:
Paar jaar geleden nog gebeurd : vrouw sprint 6-hoog het raam uit om er een einde aan te maken, landt op een voorbijganger die het niet overleeft, terwijl zij slechts licht-gewond was.
Zoiets inderdaad. Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat er nu precies is gebeurd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:18 schreef teigan het volgende:
Ik geloof dat er de laatste jaren elk jaar wel iemand afspringt/afvalt...
Die laatste was geduwt, en toen toch weer niet, ik geloof dat die vriendin haar verklaring ook weer ingetrokken had..
Head first word nogal een puinhoop jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:15 schreef foksuk1981 het volgende:
Het lijkt me idd geen fijn gezicht om iemand 'head first' ergens vanaf zien te vallen......
Dat ziet er inderdaad niet zo tof uit..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Head first word nogal een puinhoop ja
ABSOLUUT NIET KLIKKEN ALS JE NIET TEGEN BLOED KAN, zijn foto's van iemand die head-first is gesproringen, ik heb je gewaarschuwd.
Klik
Nee idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet zo tof uit..
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee idd.
Ik was zo nieuwsgierig dat ik het lef had om onder het eten te kijken.En het zit er nogsteeds in.
![]()
Idd. Heb vaker Ogrish en Rotten enz gezien.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
nog iemand die "imuun" is voor ranzige foto's
(heb er zelf inmiddels zoveel gezien dat ik er rustig naar kan kijken, het blijft ranzig maar is niet meer echt heel erg schokkend.)
Haha, ik vraag me alleen af of hij het serieus bedoeld of omdat het nou zo vaak op het forum is gezegd dat die het sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:59 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mooi is die altijd heh
De intentie is goed, maar de uitvoering is dan weer een beetje jammer![]()
Same here, een aantal jaar geleden stapte ik uit bij een bushalte waar ze net de resten aan het opruimen waren van een vent die van 9 hoog naar beneden was gesprongen. Er was niet veel anders meer van over dan een grote vlek, en stukken ingewanden die verspreid door de struiken lagen. Toen ik later hoorde dat ie een briefje in zijn zak had waarop stond "dit is mijn laatste sprong" en een button met "ik zal het nooit meer doen", dacht ik meteen dat ik waarschijnlijk nooit van mijn leven met een overduidelijker cliche te maken zou krijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
nog iemand die "imuun" is voor ranzige foto's
(heb er zelf inmiddels zoveel gezien dat ik er rustig naar kan kijken, het blijft ranzig maar is niet meer echt heel erg schokkend.)
Hij had dus nog humor ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef Hathor het volgende:
[...] dat ie een briefje in zijn zak had waarop stond "dit is mijn laatste sprong" en een button met "ik zal het nooit meer doen", [...]
Oh God we hebben er weer een hoor!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:17 schreef Gluckskafer het volgende:
Rip aan de nabestaanden
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen ik later hoorde dat ie een briefje in zijn zak had waarop stond "dit is mijn laatste sprong" en een button met "ik zal het nooit meer doen",
Kijk even een paar posts naar boven, daar heb ik een link geplaatst, daar zijn foto's te zien van een vrouw die van een hotel naar beneden was gesprongen en head first was geland, denk dat het daarmee wel een beetje te vergelijken is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef Jaytonism het volgende:
* Jaytonism is toch wel benieuwd naar foto's.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
ABSOLUUT NIET KLIKKEN ALS JE NIET TEGEN BLOED KAN, zijn foto's van iemand die head-first is gesproringen, ik heb je gewaarschuwd.
Klik
quote:Groningen - De politie gaat er vanuit dat de man die woensdagmiddag van de Martinitoren is gevallen zich zelf van het leven heeft beroofd. Het gaat om een 30-jarige man uit Ruinerwold. Van een misdrijf is in ieder geval niets gebleken.
De politie heeft op de plaats van het incident zeker twaalf getuigen opgevangen en overgedragen aan medewerkers van Slachtofferhulp. De getuigen zijn kort door de politie gehoord. De traumahelikopter werd nog ingezet bij het trieste incident. De politie zorgde ervoor dat deze veilig kon landen op de Grote Markt. De helikopter kon onverrichter zake terugkeren toen was vastgesteld dat het slachtoffer was overleden. Het onderzoek naar de doodsoorzaak is hiermee nagenoeg afgerond.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
Wel jammer dat slachtofferhulp alleen de omstanders opvangt en hem niet
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
Wel jammer dat slachtofferhulp alleen de omstanders opvangt en hem niet
Jammer, ze had best nog een gaaf gebit zo te zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Klik
Had ie nou rode kleren aan, of is 't zo'n zooitje geworden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig van een afstand....maar dit was de man dus.
Misschien z'n capequote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Had ie nou rode kleren aan, of is 't zo'n zooitje geworden?
Volgens mij is dat bruine aan de voorkant zijn hoofd wat half is weggeslagen ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Had ie nou rode kleren aan, of is 't zo'n zooitje geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |