abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:18:26 #1
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43096090
quote:
120 Teletekst di 31 okt
Kort binnenlands nieuws

` Vrijdag is opnieuw een tbs'er tijdens
proefverlof ontsnapt.De man zat in een
psychiatrische inrichting in Rekken en
is nu spoorloos.Hij zou veroordeeld
zijn wegens moord,maar justitie doet
over zijn strafblad geen mededelingen.
Verrassend.

Kijken of Ernst dit net zo recht gaat lullen als Piet Hein dat kon.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43096173
Je TT klopt niet

Tja onvoorstelbaar dat het toch nog steeds voorkomt dat zulke mensen kunnen ontsnappen
pi_43096221
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:20 schreef Rekkie het volgende:
Je TT klopt niet
Blijf vooral met je handen in je zakken staan kijken, mod...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43096399
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Blijf vooral met je handen in je zakken staan kijken, mod...
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:29:21 #5
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43096419
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:20 schreef Rekkie het volgende:
Je TT klopt niet

Tja onvoorstelbaar dat het toch nog steeds voorkomt dat zulke mensen kunnen ontsnappen
Ah, Freudiaanse verschrijving met mijn plannen voor vervanging van TBS met een traditioneel Nederlandse en bewezen methode met 0,0 % recidive..

[ Bericht 2% gewijzigd door Napalm op 31-10-2006 11:35:02 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:52:08 #6
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43096997
We zijn echt doorgeschoten op alle vlakken met de humanitische aanpak.

waar vroeger survival of the fittest gold en zulk tuig dus via de strop niet meer kon deelnemen aan de evolutie worden ze nu in bescherming genomen.

eens kijken of deze TBS-er ook nog wat kapot rukt.

trouwens wel fijn dat justitie niet even meedeelt wat voor man het is en of we de vrouwen moeten binnen houden of kleine kinderen
ik ben lief :)
pi_43097628
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ah, Freudiaanse verschrijving met mijn plannen voor vervanging van TBS met een traditioneel Nederlandse en bewezen methode met 0,0 % recidive..

[afbeelding]
Dat was niet je fout
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:21:08 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43097667
En dan hebben we wat te zeggen over de US de hele tijd .

Dit is toch te zot voor woorden, dat soort mensen lekker een uitje geven en het dan raar vinden dat ze niet meer terugkomen. Hoe naief kan je zijn?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43098109
Kunnen ze het beter niet gewoon even melden als ze een TBS'er hebben weten vast te houden?
pi_43098691
Die TT

Het klinkt nu net als:

- "Hey Jan.."
- "Ja Willem?"
- "Heb jij soms mijn TBS'er gezien, ik ben em kwijt"

Net autosleutel of iets dergelijks.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:08:45 #11
151582 A_L_N_F
pi_43100570
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef xFriendx het volgende:
Die TT

Het klinkt nu net als:

- "Hey Jan.."
- "Ja Willem?"
- "Heb jij soms mijn TBS'er gezien, ik ben em kwijt"

Net autosleutel of iets dergelijks.
de waarheid van jouw post is eigenlijk te triest voor woorden.
het "verliezen" van een TBS-er is eerder iets alledaags dan iets bijzonders
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:18:19 #12
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_43107373
Vrijdag ontsnapt, nu pas in het nieuws?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:24:01 #13
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43107563
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
Vrijdag ontsnapt, nu pas in het nieuws?
Dat soort zaken worden altijd geheim gehouden zodat de TBSer een faire voorsprong kan opbouwen tov de politie en tijd heeft van voor wat verkrachtingen.. Het zou tamelijk zonde zijn als hij al die moeite deed voor niets..
pi_43108721
Heerlijk op niveau weer Napalm.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:02:24 #15
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_43110887
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:55 schreef Xith het volgende:
Heerlijk op niveau weer Napalm.
Hij heeft hier wel degelijk een punt iho.
Immers er zijn de laatste tijd een aantal van de geflipte gasten aardig in de fout gegaan.
Het zou eens fijn om hierop in te gaan dan weer zo'n top opmerking over het niveau van iemands reactie te maken.
Want ik ben zeer benieuwd hoe de fanatieke linkerkant tegen het fenomeen TBS' er aankijkt.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:16:40 #16
151582 A_L_N_F
pi_43111419
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat soort zaken worden altijd geheim gehouden zodat de TBSer een faire voorsprong kan opbouwen tov de politie en tijd heeft van voor wat verkrachtingen.. Het zou tamelijk zonde zijn als hij al die moeite deed voor niets..
ik weet niet of ik moet glimlachen of huilen ...
pi_43112604
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:02 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Hij heeft hier wel degelijk een punt iho.
Immers er zijn de laatste tijd een aantal van de geflipte gasten aardig in de fout gegaan.
Het zou eens fijn om hierop in te gaan dan weer zo'n top opmerking over het niveau van iemands reactie te maken.
Want ik ben zeer benieuwd hoe de fanatieke linkerkant tegen het fenomeen TBS' er aankijkt.
Sorry hoor maar in een post 1 zin schrijven en een plaatje plaatsen waar een persoon openbaar verbrand gaat worden als zijn solutie op het probleem is 1. Maar als precies dezelfde poster in een Iran topic plaatjes gaat plaatsen van openbare executies in Iran en dat doet om te laten zien hoe 'barbaars' Iran wel niet is met hun executies... Is het erg dat ik dat hypocriet vind?

Ik kan niet voor de "fanatieke linkerkant" spreken, omdat ik mij ben. Overigens is niet alleen de "fanatieke linkerkant" tegen executies of levenslange, uitzichtloze gevanginisstraffen; Ook de gematigde partijen als PvdA, CDA en VVD zijn er niet voor. Dus misschien is het beter om ipv "de fanatieke linkerkant" gewoon de "niet fanatiek rechtse" op te schrijven? ook al sta ik daar eigenlijk wel boven (yep, ik ben erg goed ) want in case you didnt notice; sommige linkse partijen zijn meer voor strengere straffen dan andere - er zijn verschillende soorten 'links'.

Ok, hoe ik ertegen over sta? Ik vind dat die mensen ziek zijn, en als je ziek bent moet je genezen worden. Er zullen best mensen zijn die niet kunnen genezen, maar een groot deel heeft er wel baat bij. Ik ben er niet voor om proefverlof te schrappen; de doctoren en wetenschappers/psychologen hebben hier langer over gestudeerd dan ELK VAN ONS, dus die zal wel beter weten hoe het moet? Wel ben ik ervoor om de persoon een zender mee te geven (pols/enkel bandje) - en nee, die moet niet ontploffen.

Ook wil ik reageren op die persoon die poste: "stel dat je een kind had en die zou gepakt worden, hoe sta je dan erover?" - Wat denk je zelf? Dan zou ik erg, super woedend zijn op iedereen die er maar wat mee te maken zou hebben. Maar daar gaat het niet om. Je denkt dat de beste beslissingen worden genomen als je er zelf emotioneel helemaal door heen zit (omdat je zoon dood is?)? Nee! Je moet altijd rationeel bijven denken en als je er zelf persoonlijk wat mee te maken gaat hebben moet iemand anders het overnemen die wel rationeel kan denken.
pi_43112888
Boeiend. Hij komt vanzelf wel weer boven water als ie iemand vermoord heeft.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:58:45 #19
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_43113371
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Xith het volgende:

[..]

Sorry hoor maar in een post 1 zin schrijven en een plaatje plaatsen waar een persoon openbaar verbrand gaat worden als zijn solutie op het probleem is 1. Maar als precies dezelfde poster in een Iran topic plaatjes gaat plaatsen van openbare executies in Iran en dat doet om te laten zien hoe 'barbaars' Iran wel niet is met hun executies... Is het erg dat ik dat hypocriet vind?

Ik kan niet voor de "fanatieke linkerkant" spreken, omdat ik mij ben. Overigens is niet alleen de "fanatieke linkerkant" tegen executies of levenslange, uitzichtloze gevanginisstraffen; Ook de gematigde partijen als PvdA, CDA en VVD zijn er niet voor. Dus misschien is het beter om ipv "de fanatieke linkerkant" gewoon de "niet fanatiek rechtse" op te schrijven? ook al sta ik daar eigenlijk wel boven (yep, ik ben erg goed ) want in case you didnt notice; sommige linkse partijen zijn meer voor strengere straffen dan andere - er zijn verschillende soorten 'links'.

Ok, hoe ik ertegen over sta? Ik vind dat die mensen ziek zijn, en als je ziek bent moet je genezen worden. Er zullen best mensen zijn die niet kunnen genezen, maar een groot deel heeft er wel baat bij. Ik ben er niet voor om proefverlof te schrappen; de doctoren en wetenschappers/psychologen hebben hier langer over gestudeerd dan ELK VAN ONS, dus die zal wel beter weten hoe het moet? Wel ben ik ervoor om de persoon een zender mee te geven (pols/enkel bandje) - en nee, die moet niet ontploffen.

Ook wil ik reageren op die persoon die poste: "stel dat je een kind had en die zou gepakt worden, hoe sta je dan erover?" - Wat denk je zelf? Dan zou ik erg, super woedend zijn op iedereen die er maar wat mee te maken zou hebben. Maar daar gaat het niet om. Je denkt dat de beste beslissingen worden genomen als je er zelf emotioneel helemaal door heen zit (omdat je zoon dood is?)? Nee! Je moet altijd rationeel bijven denken en als je er zelf persoonlijk wat mee te maken gaat hebben moet iemand anders het overnemen die wel rationeel kan denken.
Kijk, hier kan je wat mee
Het is interessanter om te weten hoe je over het probleem denkt, dat anderen te kleineren, of op hun spelfouten aan te vallen.

btw hoe weet jij dat mijn zoon dood is?
pi_43113739
Oh ik heb nog maar 1 keer hier iemand gecorrigeerd op zijn spelling, omdat ik zelf volgens mij de meeste spellingsfouten maak op fok - Studeer in't engels en woon in frankrijk.. En kleineren doe ik alleen maar als de persoon zelf ook geen moeite doet

Je zoon is overleden...?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:08:42 #21
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_43113817
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef Xith het volgende:
Oh ik heb nog maar 1 keer hier iemand gecorrigeerd op zijn spelling, omdat ik zelf volgens mij de meeste spellingsfouten maak op fok - Studeer in't engels en woon in frankrijk.. En kleineren doe ik alleen maar als de persoon zelf ook geen moeite doet

Je zoon is overleden...?

yup

*on-topic maar weer
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:41:02 #22
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43117915
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Xith het volgende:
Hoho, ik ben helemaal voor doodstraf, openbare stokslagen en dat spul. Zeer verstandig van Iran, moesten we hier ook doen.. Ik geloof geen moment dat ze veelplegers hebben in Saudi-Arabie of moordende TBSers in Pakistan. Hun aanpak werkt. Hypocritie is daar dus niet bij, toon mij een post waar ik Iran (e.d.) hierop verwijten maak? Enige wat ik me kan herinneren is mijn kritiek op Amnesty e.d. met hun verwijten richting Israel terwijl Syrie bij Hama een massamoord plegen mag.. http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacre
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:41:16 #23
87584 gazylady
Nieuwe avatar gezocht!
pi_43117922
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Napalm het volgende:

[..]

[verrassing] Een tbs'er wordt gelijk op de telex geplaatst, zodat de politie direct zoekacties kan gaan inzettten, voor als je dat seriues nog niet wist dan he...
-*een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan..*-
  woensdag 1 november 2006 @ 01:23:30 #24
151582 A_L_N_F
pi_43126186
wat op het feit na dat in sommige gevallen niet 100% zeker is dat het de dader is is er tegen op de doodstraf?

de meeste gruwelijke misdrijven (zoals zedenmisdrijven) kunnen tegenwoordig echt wel met 100% zekerheid aan een dader worden toegeschreven.

ervan uitgaande dat ik de keuze had tussen levenslang of de doodstraf dan koos ik de doodstraf omdat tussen 4 muren zitten me erger lijkt.
zelfs als ik onschuldig de cel in zou gaan door een fout zou ik ook liever dood zijn dan daar doorbrengen.

ikzelf heb ooit 8 uur vastgezeten wegens een meningsverschil over het filmen van een bitchfight met een politieagent maar dat waren de langste 8 uur van me leven.
  woensdag 1 november 2006 @ 01:30:30 #25
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_43126306
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:23 schreef A_L_N_F het volgende:
wat op het feit na dat in sommige gevallen niet 100% zeker is dat het de dader is is er tegen op de doodstraf?
Misschien dat je als overheid niet moet uitvoeren waar je een ander voor straft?

Als particulier ook niet, trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')