Verrassend.quote:120 Teletekst di 31 okt
Kort binnenlands nieuws
` Vrijdag is opnieuw een tbs'er tijdens
proefverlof ontsnapt.De man zat in een
psychiatrische inrichting in Rekken en
is nu spoorloos.Hij zou veroordeeld
zijn wegens moord,maar justitie doet
over zijn strafblad geen mededelingen.
Blijf vooral met je handen in je zakken staan kijken, mod...quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijf vooral met je handen in je zakken staan kijken, mod...
Ah, Freudiaanse verschrijving met mijn plannen voor vervanging van TBS met een traditioneel Nederlandse en bewezen methode met 0,0 % recidive..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:20 schreef Rekkie het volgende:
Je TT klopt niet
Tja onvoorstelbaar dat het toch nog steeds voorkomt dat zulke mensen kunnen ontsnappen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, Freudiaanse verschrijving met mijn plannen voor vervanging van TBS met een traditioneel Nederlandse en bewezen methode met 0,0 % recidive..
[afbeelding]
de waarheid van jouw post is eigenlijk te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef xFriendx het volgende:
Die TT![]()
Het klinkt nu net als:
- "Hey Jan.."
- "Ja Willem?"
- "Heb jij soms mijn TBS'er gezien, ik ben em kwijt"
Net autosleutel of iets dergelijks.
Dat soort zaken worden altijd geheim gehouden zodat de TBSer een faire voorsprong kan opbouwen tov de politie en tijd heeft van voor wat verkrachtingen.. Het zou tamelijk zonde zijn als hij al die moeite deed voor niets..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:18 schreef Het_hupt het volgende:
Vrijdag ontsnapt, nu pas in het nieuws?
![]()
Hij heeft hier wel degelijk een punt iho.quote:
ik weet niet of ik moet glimlachen of huilen ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat soort zaken worden altijd geheim gehouden zodat de TBSer een faire voorsprong kan opbouwen tov de politie en tijd heeft van voor wat verkrachtingen.. Het zou tamelijk zonde zijn als hij al die moeite deed voor niets..
Sorry hoor maar in een post 1 zin schrijven en een plaatje plaatsen waar een persoon openbaar verbrand gaat worden als zijn solutie op het probleem is 1. Maar als precies dezelfde poster in een Iran topic plaatjes gaat plaatsen van openbare executies in Iran en dat doet om te laten zien hoe 'barbaars' Iran wel niet is met hun executies... Is het erg dat ik dat hypocriet vind?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel degelijk een punt iho.
Immers er zijn de laatste tijd een aantal van de geflipte gasten aardig in de fout gegaan.
Het zou eens fijn om hierop in te gaan dan weer zo'n top opmerking over het niveau van iemands reactie te maken.
Want ik ben zeer benieuwd hoe de fanatieke linkerkant tegen het fenomeen TBS' er aankijkt.
Kijk, hier kan je wat meequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Xith het volgende:
[..]
Sorry hoor maar in een post 1 zin schrijven en een plaatje plaatsen waar een persoon openbaar verbrand gaat worden als zijn solutie op het probleem is 1. Maar als precies dezelfde poster in een Iran topic plaatjes gaat plaatsen van openbare executies in Iran en dat doet om te laten zien hoe 'barbaars' Iran wel niet is met hun executies... Is het erg dat ik dat hypocriet vind?
Ik kan niet voor de "fanatieke linkerkant" spreken, omdat ik mij ben. Overigens is niet alleen de "fanatieke linkerkant" tegen executies of levenslange, uitzichtloze gevanginisstraffen; Ook de gematigde partijen als PvdA, CDA en VVD zijn er niet voor. Dus misschien is het beter om ipv "de fanatieke linkerkant" gewoon de "niet fanatiek rechtse" op te schrijven? ook al sta ik daar eigenlijk wel boven (yep, ik ben erg goed) want in case you didnt notice; sommige linkse partijen zijn meer voor strengere straffen dan andere - er zijn verschillende soorten 'links'.
Ok, hoe ik ertegen over sta? Ik vind dat die mensen ziek zijn, en als je ziek bent moet je genezen worden. Er zullen best mensen zijn die niet kunnen genezen, maar een groot deel heeft er wel baat bij. Ik ben er niet voor om proefverlof te schrappen; de doctoren en wetenschappers/psychologen hebben hier langer over gestudeerd dan ELK VAN ONS, dus die zal wel beter weten hoe het moet? Wel ben ik ervoor om de persoon een zender mee te geven (pols/enkel bandje) - en nee, die moet niet ontploffen.
Ook wil ik reageren op die persoon die poste: "stel dat je een kind had en die zou gepakt worden, hoe sta je dan erover?" - Wat denk je zelf? Dan zou ik erg, super woedend zijn op iedereen die er maar wat mee te maken zou hebben. Maar daar gaat het niet om. Je denkt dat de beste beslissingen worden genomen als je er zelf emotioneel helemaal door heen zit (omdat je zoon dood is?)? Nee! Je moet altijd rationeel bijven denken en als je er zelf persoonlijk wat mee te maken gaat hebben moet iemand anders het overnemen die wel rationeel kan denken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef Xith het volgende:
Oh ik heb nog maar 1 keer hier iemand gecorrigeerd op zijn spelling, omdat ik zelf volgens mij de meeste spellingsfouten maak op fok- Studeer in't engels en woon in frankrijk.. En kleineren doe ik alleen maar als de persoon zelf ook geen moeite doet
![]()
![]()
Je zoon is overleden...?
Hoho, ik ben helemaal voor doodstraf, openbare stokslagen en dat spul. Zeer verstandig van Iran, moesten we hier ook doen.. Ik geloof geen moment dat ze veelplegers hebben in Saudi-Arabie of moordende TBSers in Pakistan. Hun aanpak werkt. Hypocritie is daar dus niet bij, toon mij een post waar ik Iran (e.d.) hierop verwijten maak? Enige wat ik me kan herinneren is mijn kritiek op Amnesty e.d. met hun verwijten richting Israel terwijl Syrie bij Hama een massamoord plegen mag.. http://en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacrequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Xith het volgende:
Sorry hoor maar in een post 1 zin schrijven en een plaatje plaatsen waar een persoon openbaar verbrand gaat worden als zijn solutie op het probleem is 1. Maar als precies dezelfde poster in een Iran topic plaatjes gaat plaatsen van openbare executies in Iran en dat doet om te laten zien hoe 'barbaars' Iran wel niet is met hun executies... Is het erg dat ik dat hypocriet vind?
[verrassing] Een tbs'er wordt gelijk op de telex geplaatst, zodat de politie direct zoekacties kan gaan inzettten, voor als je dat seriues nog niet wist dan he...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat soort zaken worden altijd geheim gehouden zodat de TBSer een faire voorsprong kan opbouwen tov de politie en tijd heeft van voor wat verkrachtingen.. Het zou tamelijk zonde zijn als hij al die moeite deed voor niets..
Misschien dat je als overheid niet moet uitvoeren waar je een ander voor straft?quote:Op woensdag 1 november 2006 01:23 schreef A_L_N_F het volgende:
wat op het feit na dat in sommige gevallen niet 100% zeker is dat het de dader is is er tegen op de doodstraf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |