bron: http://nl.novopress.info/?p=140quote:“In de islam telt men drie stadia: de Dar-Al-Suhl, de nog niet veroverde gebieden. De Dar-Al-Harb, dat is het stadium van de verovering. En de Dar-Al-Islam, het moment waarop de niet-gelovigen onderworpen zijn. In Egypte verschijnt elk jaar een islamitisch woordenboek. In de editie van dit jaar zijn Frankrijk, België en het Verenigd Koninkrijk aangeduid als gebieden die in het stadium van de Dar-Al-Harb zijn. Dat is de situatie waarin we ons bevinden.”
niet en het zal ze niet lukken ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zojuist is uitgelekt dat de Islam 3 landen heeft aangewezen die onderworpen moeten worden aan de Islam. Belgie, Frankrijk en de UK. Dit verschijnsel heet Dar-Al-Harb en maakt onderdeel uit van 3 stadia om de Islam in te voeren.
Ik citeer:
[..]
bron: http://nl.novopress.info/?p=140
Nu rijst de vraag, wanneer zou de Islam ons aanwijzen als te onderwerpen gebied?
Ben je de rellen in Parijs e.d. vorig jaar vergeten??quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Semisane het volgende:
Doen ze niet...ze weten toch dat we de dijken lek steken als ze dat gaan doen...Nedrland onderwater, dan is er ook niks om te onderwerpen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef moussie het volgende:
ghehe ..
tegenvraag ..
waarom is het idee geïslamiseerd te worden zo eng ?
en daarop voortbordurend, is het omgekeerd mogelijk dat islamitische landen de door ons opgelegde democratisering als even dreigend ervaren als wij een opgelegde islamisering ?
Zeker niet...probeer jij maar eens een auto in de fik te steken die onder water staat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ben je de rellen in Parijs e.d. vorig jaar vergeten??
Doe ik ook....m'n eigen zijde.quote:
En die van mijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef moussie het volgende:
[..]
er is maar een kant .. die van DE MENS !!
LOLquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeker niet...probeer jij maar eens een auto in de fik te steken die onder water staat.![]()
Het eerste wat ik zou doen als ik in een Islamitisch land zou leven is kijken of ik kan emigreren naar een vrij land.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef moussie het volgende:
ghehe ..
tegenvraag ..
en daarop voortbordurend, is het omgekeerd mogelijk dat islamitische landen de door ons opgelegde democratisering als even dreigend ervaren als wij een opgelegde islamisering ?
tja, het feit dat kerk en staat niet gescheiden zijn in veel islamitische landen maakt het wat ingewikkeld om je er een goede voorstelling van te maken ..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen als ik in een Islamitisch land zou leven is kijken of ik kan emigreren naar een vrij land.
Die tweede zin is grappig het laat zien dat jij de Islam ook ziet als een politieke beweging.
Wah? Ik wou er nog op ingaan ook. Maareh je bron is een Franse socioloog Guillaume Faye in Menzo, december 2005 .quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Zojuist is uitgelekt dat de Islam 3 landen heeft aangewezen die onderworpen moeten worden aan de Islam. Belgie, Frankrijk en de UK. Dit verschijnsel heet Dar-Al-Harb en maakt onderdeel uit van 3 stadia om de Islam in te voeren.
Ik citeer:
[..]
bron: http://nl.novopress.info/?p=140
Nu rijst de vraag, wanneer zou de Islam ons aanwijzen als te onderwerpen gebied?
Mag hopen dat we voor die tijd met alle wapens die we hebben zorgen dat het niet zo ver komt. Zij willen ons onderwerpen dat is duidelijk, dus moeten we aanvallen zolang we nog sterker zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef moussie het volgende:
ghehe ..
tegenvraag ..
Ja hoor: Staat de derde wereldoorlog voor de deur? komt met hetzelfde stuk aan. Bijna een jaar oud.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:54 schreef sigme het volgende:
Zag ik ditzelfde stuk vanochtend niet ook al gelinkt in een ander topic?
Dat zijn vele Staphorster Turken dan niet met je eens denk ik. Ben jij trouwens wel eens in Istanbul geweest, laat staan Staphorst?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:47 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, het feit dat kerk en staat niet gescheiden zijn in veel islamitische landen maakt het wat ingewikkeld om je er een goede voorstelling van te maken ..
neem bvb istanbul, toch een stad in een islamitisch land .. volgens mij is het daar best wonen .. liever daar dan in staphorst![]()
Verzetsheld in het Verre Oostenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef niet_links het volgende:
AHa dus onzin. Maar stel dat het waar is, zouden we ons dan met geweld moeten verzetten ? Ik vind van wel. Nooit moet je toegeven aan dat geloof. Van alle geloven is het het ergste. Ik woon nu ergens waar het boedisme belangrijk is en kan je vertellen dat dat toch het makkelijkste geloof is. Ik heb zelf overigens geen geloof.
En jij, buachaillequote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef buachaille het volgende:
Ben jij trouwens wel eens in Istanbul geweest, laat staan Staphorst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |