abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43206139
Zojuist is uitgelekt dat de Islam 3 landen heeft aangewezen die onderworpen moeten worden aan de Islam. Belgie, Frankrijk en de UK. Dit verschijnsel heet Dar-Al-Harb en maakt onderdeel uit van 3 stadia om de Islam in te voeren.

Ik citeer:
quote:
“In de islam telt men drie stadia: de Dar-Al-Suhl, de nog niet veroverde gebieden. De Dar-Al-Harb, dat is het stadium van de verovering. En de Dar-Al-Islam, het moment waarop de niet-gelovigen onderworpen zijn. In Egypte verschijnt elk jaar een islamitisch woordenboek. In de editie van dit jaar zijn Frankrijk, België en het Verenigd Koninkrijk aangeduid als gebieden die in het stadium van de Dar-Al-Harb zijn. Dat is de situatie waarin we ons bevinden.”
bron: http://nl.novopress.info/?p=140

Nu rijst de vraag, wanneer zou de Islam ons aanwijzen als te onderwerpen gebied?

[ Bericht 0% gewijzigd door Den_Dead_Kennedys op 03-11-2006 17:25:01 ]
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_43206214
Op het moment dat de joodse burgemeester in amsterdam wordt vervangen door een moslim (mooie symboliek overigens).
pi_43206216
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

Zojuist is uitgelekt dat de Islam 3 landen heeft aangewezen die onderworpen moeten worden aan de Islam. Belgie, Frankrijk en de UK. Dit verschijnsel heet Dar-Al-Harb en maakt onderdeel uit van 3 stadia om de Islam in te voeren.

Ik citeer:
[..]

Nu rijst de vraag, wanneer zou de Islam ons aanwijzen als te onderwerpen gebied?
niet en het zal ze niet lukken ook.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:14:55 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43206222
Doen ze niet...ze weten toch dat we de dijken lek steken als ze dat gaan doen...Nedrland onderwater, dan is er ook niks om te onderwerpen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_43206320
ghehe ..
tegenvraag ..
waarom is het idee geïslamiseerd te worden zo eng ?
en daarop voortbordurend, is het omgekeerd mogelijk dat islamitische landen de door ons opgelegde democratisering als even dreigend ervaren als wij een opgelegde islamisering ?
pleased to meet you
pi_43206329
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef Semisane het volgende:
Doen ze niet...ze weten toch dat we de dijken lek steken als ze dat gaan doen...Nedrland onderwater, dan is er ook niks om te onderwerpen.
Ben je de rellen in Parijs e.d. vorig jaar vergeten??
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:18:41 #7
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43206339
Zoals Mohammed al zei in 626: 'In naam van Allah, de Barmhartige, verover het land met molens aan de Rijn in het jaar 1428.'

Volgend jaar dus.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43206352
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef moussie het volgende:
ghehe ..
tegenvraag ..
en daarop voortbordurend, is het omgekeerd mogelijk dat islamitische landen de door ons opgelegde democratisering als even dreigend ervaren als wij een opgelegde islamisering ?

CHOOSE SIDE
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:22:42 #9
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43206437
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Ben je de rellen in Parijs e.d. vorig jaar vergeten??
Zeker niet...probeer jij maar eens een auto in de fik te steken die onder water staat.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_43206448
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

CHOOSE SIDE
er is maar een kant .. die van DE MENS !!
pleased to meet you
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:23:44 #11
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43206464
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

CHOOSE SIDE
Doe ik ook....m'n eigen zijde.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:24:06 #12
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_43206477
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef moussie het volgende:

[..]

En die van mijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Semisane op 03-11-2006 15:42:53 ]
pi_43206678
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:22 schreef Semisane het volgende:

[..]

Zeker niet...probeer jij maar eens een auto in de fik te steken die onder water staat.
LOL Geweldig! Hoe gevat!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43206702
quote:
ghehe ..
tegenvraag ..
Het eerste wat ik zou doen als ik in een Islamitisch land zou leven is kijken of ik kan emigreren naar een vrij land.
Die tweede zin is grappig het laat zien dat jij de Islam ook ziet als een politieke beweging.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:31:46 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_43206703
Jaarlijkse editie? Pessimisten. Als Frankrijk nu Dar-Al-Harb is, kunnen ze hem volgende maand al vervangen naar Dar-Al-Islam.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43207254
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het eerste wat ik zou doen als ik in een Islamitisch land zou leven is kijken of ik kan emigreren naar een vrij land.
Die tweede zin is grappig het laat zien dat jij de Islam ook ziet als een politieke beweging.
tja, het feit dat kerk en staat niet gescheiden zijn in veel islamitische landen maakt het wat ingewikkeld om je er een goede voorstelling van te maken ..
neem bvb istanbul, toch een stad in een islamitisch land .. volgens mij is het daar best wonen .. liever daar dan in staphorst
pleased to meet you
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:50:37 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43207329
er bestaat niet zoiets als "de islam

groot gelul dus
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43207375
Een Egyptische Uitgever = De Islam?

Ga eens naar Belgie, Duitsland of Frankrijk, dan zal je zien wat voor een grote onzin dit is.
pi_43207441
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

Ik citeer:
[..]

Wah? Ik wou er nog op ingaan ook. Maareh je bron is een Franse socioloog Guillaume Faye in Menzo, december 2005 .

Die heeft dit laten uitlekken? Er is aan hem gelekt?

Wahahahaha

Zag ik ditzelfde stuk vanochtend niet ook al gelinkt in een ander topic?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:57:29 #20
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43207519
quote:
ghehe ..
tegenvraag ..
Mag hopen dat we voor die tijd met alle wapens die we hebben zorgen dat het niet zo ver komt. Zij willen ons onderwerpen dat is duidelijk, dus moeten we aanvallen zolang we nog sterker zijn.

Kies kant en als het de verkeerde kant is (verliezende) aanvaart de consequenties.

Ik snap niet dat er mensen zijn die dit een goed verschijnsel vinden. Maar goed die mening kan je nu nog hebben.
mai pen rai
pi_43207637
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:54 schreef sigme het volgende:

Zag ik ditzelfde stuk vanochtend niet ook al gelinkt in een ander topic?
Ja hoor: Staat de derde wereldoorlog voor de deur? komt met hetzelfde stuk aan. Bijna een jaar oud.

Wat is er mee, staat het op een of andere rampspoed&ellende site?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:04:19 #22
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43207715
AHa dus onzin. Maar stel dat het waar is, zouden we ons dan met geweld moeten verzetten ? Ik vind van wel. Nooit moet je toegeven aan dat geloof. Van alle geloven is het het ergste. Ik woon nu ergens waar het boedisme belangrijk is en kan je vertellen dat dat toch het makkelijkste geloof is. Ik heb zelf overigens geen geloof.
mai pen rai
pi_43207958
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:47 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, het feit dat kerk en staat niet gescheiden zijn in veel islamitische landen maakt het wat ingewikkeld om je er een goede voorstelling van te maken ..
neem bvb istanbul, toch een stad in een islamitisch land .. volgens mij is het daar best wonen .. liever daar dan in staphorst
Dat zijn vele Staphorster Turken dan niet met je eens denk ik. Ben jij trouwens wel eens in Istanbul geweest, laat staan Staphorst?
pi_43208141
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef niet_links het volgende:
AHa dus onzin. Maar stel dat het waar is, zouden we ons dan met geweld moeten verzetten ? Ik vind van wel. Nooit moet je toegeven aan dat geloof. Van alle geloven is het het ergste. Ik woon nu ergens waar het boedisme belangrijk is en kan je vertellen dat dat toch het makkelijkste geloof is. Ik heb zelf overigens geen geloof.
Verzetsheld in het Verre Oosten

pi_43208142
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef buachaille het volgende:

Ben jij trouwens wel eens in Istanbul geweest, laat staan Staphorst?
En jij, buachaille ?
pi_43208357
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:20 schreef sigme het volgende:

[..]

En jij, buachaille ?
Alleen Staphorst tot nu toe
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:47:39 #27
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43208912
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Verzetsheld in het Verre Oosten

Hier pakken ze de moslims tenminste aan

Maar goed als duidelijk zou zijn dat moslims ons zouden willen overnemen, dan vind ik dat het gerechtvaardigd is ze uit te schakelen. Ik vind het gewoon een enge gedachte dat een eens liberale maatschappij overgenomen wordt door een belachelijk ouderwets geloof waar man en vrouw niet gelijk zijn.

Ik ben dus in moslim landen geweest (malysie) en als je leest hoe ze daar denken over het westen ben ik heel blij dat we nog sterker als hun zijn. Dus kan je beter voordat de rollen omgedraaid zijn daar gebruik van maken. Ik denk namelijk dat het er heel anders uit zou zien als zij sterker zouden zijn. Erg vredevol is dat geloof namelijk niet. Kijk maar naar de uitwassen ervan.
mai pen rai
pi_43209005
Zeer dubieuze bron, die website. Een 'onafhankelijk persagentschap' met rubrieken als 'multikul' en 'islamisering' roept al argwaan op.

Kijk je verder, dan vind je artikelen over Nederlanderschap, berichten over muziek van twee 13-jarige meisjes die neo-nazi-liedjes zingen, dat immigratie desastreus voor de natuur is, etc...
pi_43209124
Nog 3 jaar en we moeten er aan geloven in Nederland. Palestijnse toestanden in Frankrijk en België.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:02:48 #30
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43209341
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:56 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nog 3 jaar en we moeten er aan geloven in Nederland. Palestijnse toestanden in Frankrijk en België.
Niet vier of twee jaar, maar drie?
1 kernfysicus
pi_43209477
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:27 schreef buachaille het volgende:

[..]

Alleen Staphorst tot nu toe
alleen istanbul tot nu toe, en daar hebben ze wel vrouwen (turkse moslima's dus) in bestuurlijke functies
pleased to meet you
pi_43209578
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:47 schreef niet_links het volgende:
Erg vredevol is dat geloof namelijk niet. Kijk maar naar de uitwassen ervan.
in christelijk zuidamerika is het wel allemaal pais en vree ?
hou toch op man, in de landen waar islamieten slecht spreken over het westen komt dat omdat wij hun onze manier van leven proberen op te leggen, en dat doen we al een flinke tijd, of dat nou vroeger was via kolonisatie of nu via van bovenaf opgelegde democratisering
pleased to meet you
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:12:27 #33
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_43209628
Zelden zo goed gelachen.
De Islam heeft 3 gebieden aangewezen ....
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  Donald Duck held vrijdag 3 november 2006 @ 17:13:33 #34
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43209660
Zo ver zal het niet komen denk ik. Mochten er toch teveel moslims komen, dan moet er maar een nieuwe wet komen. Eentje die stelt dat je naar eigen inzicht op ze mag schieten ofzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:14:37 #35
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43209692
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo ver zal het niet komen denk ik. Mochten er toch teveel moslims komen, dan moet er maar een nieuwe wet komen. Eentje die stelt dat je naar eigen inzicht op ze mag schieten ofzo.
Lijkt je een centrale overheid die het moslimvraagstuk oplost niet een stuk effectiever?
1 kernfysicus
pi_43209877
Are You Threatening me? ..obey the great cornholio...
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:30:57 #37
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43210131
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:10 schreef moussie het volgende:

[..]

in christelijk zuidamerika is het wel allemaal pais en vree ?
hou toch op man, in de landen waar islamieten slecht spreken over het westen komt dat omdat wij hun onze manier van leven proberen op te leggen, en dat doen we al een flinke tijd, of dat nou vroeger was via kolonisatie of nu via van bovenaf opgelegde democratisering
Ik ben atheist.. ben ook niet pro christendom dus daar heb je me niet mee. Maar altijd liever nog het christendom, of boedisme nog beter. Maar goed Islamieten zouden alles heel anders doen als de rollen omgedraaid waren. Dan had jij nu een hoofdoek om en geen rechten.

Maar goed jij bent uitermate pro moslim dus je vind dat vast niet erg. Ik zeg gewoon nu aanpakken voordat we het niet meer kunnen. Die religie is kan nergens goed samenleven. Andere geloven zijn veel tolleranter. Ik denk dat moslims overal beter behandeld worden als christenen en weet ik wat voor religie in hun landen. Zelfs in Turkije ect kan je amper kerken bouwen.
mai pen rai
pi_43210171
quote:

[..]

Juist. En daar hoort de kant van de Islam buiten.
pi_43210234
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:56 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dar ul-harb-gevaar in Nederland... pffff, ik vraag me af of je nou sarcastisch bent of niet.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  Donald Duck held vrijdag 3 november 2006 @ 17:35:33 #40
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43210237
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:14 schreef tvlxd het volgende:
Lijkt je een centrale overheid die het moslimvraagstuk oplost niet een stuk effectiever?
Het Ministerie van Patriotisme, Purificatie en Zuivering.
Ja, klinkt niet slecht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_43210322
Die Islam, die wijst zo maar drie landen aan! Ging vast een stuk soepeler dan het aanwijzen van Nederland op de Europese landkaart door Frits Bom-bejaarden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43210361
quote:

[..]

Humanisme dus.

Allah is blijkbaar een beetje dom, anders zou hij/zij/het de mens geen voorhuid gegeven hebben. En de Indianen in Zuid-Amerika gingen zeker allemaal naar de hel, terwijl ze nooit met de Islam in aanraking hadden kunnen komen. Wat gemeen van die Allah!
2 feitjes:
-Het Nederlandse koningshuis kost de belastingbetaler ¤ 102 miljoen per jaar.
-Het Nederlandse koningshuis is de duurste van Europa.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:40:43 #43
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43210366
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het Ministerie van Patriotisme, Purificatie en Zuivering.
Ja, klinkt niet slecht.
Ik zou de domeinnaam vast reserveren
Vampire Romance O+
pi_43210487
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:30 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik ben atheist.. ben ook niet pro christendom dus daar heb je me niet mee. Maar altijd liever nog het christendom, of boedisme nog beter. Maar goed Islamieten zouden alles heel anders doen als de rollen omgedraaid waren. Dan had jij nu een hoofdoek om en geen rechten.
idd, mijn leven zou er anders uitzien .. maar praat me niet over rechten voor vrouwen ..
ik ben van de oudere generatie, van knieën fatsoenlijk bedekt etc, en heb keihard moeten knokken voor veel van deze rechten waarvan velen nog steeds alleen maar op papier bestaan .. dus kom me niet met het verhaal hoe verschrikkelijk modern wij zijn vergeleken met hun ..
quote:
Maar goed jij bent uitermate pro moslim dus je vind dat vast niet erg.
ik ben niet gelovig, ik ben humanist
quote:
Ik zeg gewoon nu aanpakken voordat we het niet meer kunnen. Die religie is kan nergens goed samenleven. Andere geloven zijn veel tolleranter. Ik denk dat moslims overal beter behandeld worden als christenen en weet ik wat voor religie in hun landen. Zelfs in Turkije ect kan je amper kerken bouwen.
kleine gemeentes krijgen ook geen eigen kerken maar gebedsruimtes oid, da's precies hetzelfde als hier ..
in het algemeen bestaan gebedshuizen van andere geloven langer in islamitische landen dan hier
het is maar pas dat zich een barbaarse intolerantie ontwikkeld naar christenen in sommige islamitische landen ..
vreemd genog zijn dat vrijwel allemaal landen die voormalige britse kolonieën waren, verdeel-en-heers brits kolonial beleid dat zijn sporen achter heeft gelaten ?
pleased to meet you
pi_43210574
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:46 schreef moussie het volgende:
in het algemeen bestaan gebedshuizen van andere geloven langer in islamitische landen dan hier
Da's niet zeer verwonderlijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43210765
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:30 schreef niet_links het volgende:

Maar goed Islamieten zouden alles heel anders doen als de rollen omgedraaid waren. Dan had jij nu een hoofdoek om en geen rechten.
In bijna alle landen met een grote meerderheid aan islamieten onder de bevolking is het echt totaal normaal om geen hoofddoek te dragen hoor, voor vrouwen. En jawel, ze hebben zelfs rechten.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:00:53 #47
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43210776
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:46 schreef moussie het volgende:

[..]

idd, mijn leven zou er anders uitzien .. maar praat me niet over rechten voor vrouwen ..
ik ben van de oudere generatie, van knieën fatsoenlijk bedekt etc, en heb keihard moeten knokken voor veel van deze rechten waarvan velen nog steeds alleen maar op papier bestaan .. dus kom me niet met het verhaal hoe verschrikkelijk modern wij zijn vergeleken met hun ..
[..]
Ik geloof niet dat jij heel veel geknokt hebt, je geeft het te gemakkelijk op.

ik ben niet gelovig, ik ben humanist
[..]

kleine gemeentes krijgen ook geen eigen kerken maar gebedsruimtes oid, da's precies hetzelfde als hier ..
het is maar pas dat zich een barbaarse intolerantie ontwikkeld naar christenen in sommige islamitische landen ..
vreemd genog zijn dat vrijwel allemaal landen die voormalige britse kolonieën waren, verdeel-en-heers brits kolonial beleid dat zijn sporen achter heeft gelaten ?
Dan is het er tochdie intollerantie en zijn ze daar nu dus slechter af. Kortom zorgen dat ze hier niet de overhand krijgen ten koste van alles.
mai pen rai
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:03:28 #48
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_43210835
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:00 schreef sigme het volgende:

[..]

In bijna alle landen met een grote meerderheid aan islamieten onder de bevolking is het echt totaal normaal om geen hoofddoek te dragen hoor, voor vrouwen. En jawel, ze hebben zelfs rechten.
Als dat al zo is waarom willen ze het hier dan zo graag ? Pakistan, Iran, Afganistan, Saudi Arabie, nog wat andere oliestaten. Denk niet dat de rechten daar zo goed geregeld zijn.
mai pen rai
pi_43210878
Waar kan ik het kantoor en/of woordvoerder van de Islam vinden?
pi_43210943
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef niet_links het volgende:

[..]

Als dat al zo is waarom willen ze het hier dan zo graag ?
Welke ze willen wat zo graag
quote:
Pakistan, Iran, Afganistan, Saudi Arabie, nog wat andere olistaten. Denk niet dat de rechten daar zo goed geregeld zijn.
Nee, niet alle rechten zijn daar zo prima geregeld. Eens. Geldt voor een hoop meer landen, die niet islamitisch zijn. Er zijn ook islamitische landen waar de rechten een stuk beter geregeld zijn. Kortom: wel of niet goede regels is niet afhankelijk van het islamitisch zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')