Filmpjequote:An Iranian-American student at UCLA was tasered on Tuesday by campus police for failing to provide proper identification during a random security check at the school library.
The shocking incident was caught on videotape and has created quite quite a controversy in the Westwood campus.
Police tasered the student even after he was handcuffed and posed no threat to anyone.
Het lijkt me dat alleen de politie ter plaatse zoiets kan beoordelen.quote:Police tasered the student even after he was handcuffed and posed no threat to anyone.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het lijkt me dat alleen de politie ter plaatse zoiets kan beoordelen.
Ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hebben jullie uberhaupt het filmpje gezien?
Ja ... èn?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hebben jullie uberhaupt het filmpje gezien?
het ziet er behoorlijk echt uit allemaal. het geluid is onmiskenbaar dat van een taser.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef Zwansen het volgende:
fake
Ik zie er weinig "rechtvaardigs" aan.quote:
Ja, want met 3 man konden ze de man niet optillen en afvoeren, daar moest ie echt eerst tig keer voor getaserd worden. Law en order wat ik je brom. Ik mag hopen dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zeg, een vervelend ventje dat dwars heeft lopen doen, gestraft is en er nu nog geld aan over gaat houden ook. Lawsuit enzo. Walgelijk.
Wordt het wellicht wel. Een geboeide man taseren, dat kan echt niet. Tasers zijn bedoeld om gewelddadige mensen die een bedreiging vormen van een afstandje uit te schakelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou het echt van de zotte vinden als dit weer zo'n grote rel wordt....
Incompetente agenten dienen altijd aangepakt te worden, al was het maar voor je eigen veiligheid.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou het echt van de zotte vinden als dit weer zo'n grote rel wordt....
Dat moet natuurlijk nog blijken. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:27 schreef Vlarp het volgende:
't is te bizar dat dit blijkbaar ongestraft kan in de VS.
Er zijn wel gekkere dingen gebeurd in de VS. Kijk hoe eenvoudig ze wegkomen met Guantánamo Bay.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier komen ze niet mee weg natuurlijk. Het staat op video en er zijn tientallen getuigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |