Ik ben een paar dagen vermindert aanwezig... (halve format van mijn systeem).quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SCH het volgende:
Ik snap er geen zak van Drugshond, maar sterkte ermee!
We zijn ermee bezig..... van dat topic krijg ik nog grijze haren.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Napalm het volgende:
Boete voor scheldende broer Rita Verdonk
Broer van Verdonk van racisme beticht
Mee bezig? Wees eens bezig met sp3c in het gareel te houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zijn ermee bezig..... van dat topic krijg ik nog grijze haren.
ik ben de mod met de scepter ... ik houd de rest in het gareelquote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mee bezig? Wees eens bezig met sp3c in het gareel te houden.
het was nutteloos getroll, Pietverdriet zijn mening over SCH voegt niets toe aan het topic en de reacties erop zullen ook niet ontopic zijn dus heb ik het weggemaaktquote:PietVerdriet zijn compleet normale reactie(die overigens WAAR is) wordt wegge-edit en mijn quote van Piet's post EN mijn reactie op het weg-editten worden vervolgens GEDELETE. Helemaal weg.
Waarom?
Het voegt zeker waarde toe aan het topic. Het relativeert nl het relschoppen van SCH. Of mag je niet meer zeggen? Mogen we alleen nog maar instemmend en éénzijdig reageren?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben de mod met de scepter ... ik houd de rest in het gareel
[..]
het was nutteloos getroll, Pietverdriet zijn mening over SCH voegt niets toe aan het topic en de reacties erop zullen ook niet ontopic zijn dus heb ik het weggemaakt
jouw daaropvolgendde reacties gaven wel aan dat ik daar gelijk mee had
verder delete ik altijd reacties op posts die ik heb geedit anders heb je hele rijen leeggeknipte posts onder elkaar
Omdat het een non [NWS]-topic is. En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom?
Dan zijn we het daarover eens.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:
En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
doe nu ff niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het voegt zeker waarde toe aan het topic. Het relativeert nl het relschoppen van SCH. Of mag je niet meer zeggen? Mogen we alleen nog maar instemmend en éénzijdig reageren?
Fijn heur![]()
Dat is niet kinderachtig. Een dubieuze prutser (SCH) mag m.i. openlijk in twijfel worden getrokken. Is dat zo gek? Blijkbaar welquote:Op donderdag 23 november 2006 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe nu ff niet zo kinderachtig.
je hoeft niet alleen instemmend en eenzijdig te reageren, zolang je de user er maar buiten laat.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat het een non [NWS]-topic is. En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
Qua moderatie ben ik klaar met dat topic. Dus ik ben er niet.
Dames en heren...een applaus deze mod aub!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja je doet het er maar mee ik heb vandaag geen zin in een dergelijke ellenlange discussie
Militaire disciplinequote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Drugshond het volgende:
Hij is goed he, hij laat zich ook niet gek maken.
Ik blijf meer de diplomaat, je weet nooit wat je aan mij hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Militaire discipline
Kan je wat van leren![]()
Ja..goed heurquote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Drugshond het volgende:
Hij is goed he, hij laat zich ook niet gek maken.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef Triggershot het volgende:
Jerry, Jerry, Jerry!
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet je ... ik heb helemaal geen zin meer an dit topic
hij gaat strax gewoon weer opslot als er niets normaals van gemaakt kan worden
een stelletje racisten , bedoel je zeker.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
Uit het broertopic
[..]
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.
Doe ik zoveel moeite om het erop te krijgen, ga je het tcoh niet vanwege dat stelletje mafkezen sluiten???
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft!!! Zeker gezien de manier waarop ze hier ook doorgaat!!!
Waarom noem je die flikker nou een flikker?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef milagro het volgende:
flikker toch op, flikker (toch op, flikker.....toch op komma etcetera).
zeg jij nou maar nix want ze reageerd gewoon op jouw onzinquote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
Uit het broertopic
[..]
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.
Doe ik zoveel moeite om het erop te krijgen, ga je het tcoh niet vanwege dat stelletje mafkezen sluiten???
wie het weet mag het zeggenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef gelly het volgende:
Waarom roept dat topic zoveel onrust op vraag ik me af, als het toch maar de broer van Verdonk is en zij er verder niks mee te maken heeft ? Het is toch logisch dat als een familielid van een bekende Nederlander iets uitvreet dit in het nieuws komt, zeker als dat familielid iets uitvreet wat gevoelig ligt bij de functie die je uitvoert ?
Exact. Maar er wordt zo'n kouwe drukte om gemaakt van alle kanten.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie het weet mag het zeggen
ik vind het hele bericht zowieso niet bijster interessant, het is wat ironisch dat het precies Verdonk dr broer is, daar moest ik wat om glimlachen maar verder ...
Ook maatregelen?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Die post van Gia in dat topic vind ik trouwens wel erg ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |