Ziet er wel freaky uitquote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef pascalheister het volgende:
je zocht komedie dizer? Wc Fields is wel een aanrader
Ja die ken ik en ook te vaak gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:32 schreef Shogo het volgende:
Shaun of the Dead is ook een leuke comedy.
ja idd. die van mij doet `t nog steeds nietquote:Op woensdag 27 september 2006 17:43 schreef slindenau het volgende:
Oh, en twee avatars doen het niet...
Nu dus verkrijgbaar voor 19.99 bij o.a de FRSquote:Azur.be
2 dagen voordat Paul Verhoevens Zwartboek in première gaat, komt er een dubbel-dvd waarop vroege en korte films van de regisseur staan. Onder de noemer 'De Vroege Films van Paul Verhoeven' is deze box samengesteld in samenwerking met het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid en het Filmmuseum.
Misschien zijn 2 discs niet echt veel voor 8 films, maar het zijn wel allemaal korte films (zes van 25~30 min, twee van 50-60 min). Enkel het geluid valt me wat tegen, slechts stereo.quote:Azur.be
- Eén Hagedis Teveel (1960)
- Niets Bijzonders (1961)
- De Lifters (1962)
- Feest! (1963)
- Het Korps Mariniers (1965)
- Portret Van Anton Adriaan Mussert (1968)
- De Worstelaar (1971)
- Voorbij, Voorbij (1979)
**Sound: 2.0 Dolby Digital Stereo
In december komt de hele box.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar weet iemand hier of Lost S2 ook in 1 grote box komt inplaats van 2 halve?
ik zie em op play.com bijvoorbeeld staan Hier dus
Maar ik kan die box nergens terug vinden op nederlandse sites en ik lust em graag met ondertitels
December pas?quote:
nee gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Mikkie het volgende:
Ennuh: niks weekend. Gewoon twee dagen werken..
Ach jah kunnen ze weer wat extra geld uit de zakken graaien.quote:
Bad Santaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:
Nee inderdaad.
Ik wil een leuke komedie kopen. Wat raden jullie aan?
Wat ik dan niet begrijp is waarom ze die box dan ook niet nu in nederland al releasen dan, de nederlandse subs hangen er ook al onder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ach jah kunnen ze weer wat extra geld uit de zakken graaien.![]()
Overigens zijn versies uit andere landen al in oktober beschikbaar:
Lost: Complete Season Two (7 Disc Set) - DVD Region 2 & 4
Lost: The Complete Second Season - DVD Region 2
Lost (Säsong 2) 7 disc - DVD Region 2
wat is het verschil tussen de laatste twee behalve de prijsquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ach jah kunnen ze weer wat extra geld uit de zakken graaien.![]()
Overigens zijn versies uit andere landen al in oktober beschikbaar:
Lost: Complete Season Two (7 Disc Set) - DVD Region 2 & 4
Lost: The Complete Second Season - DVD Region 2
Lost (Säsong 2) 7 disc - DVD Region 2
Begrijp ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is waarom ze die box dan ook niet nu in nederland al releasen dan, de nederlandse subs hangen er ook al onder.
Maargoed thanks for teh_!nfo
De 2de is de UK versie en de laatste de zweedse/noorse oid.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:20 schreef sjeppert het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de laatste twee behalve de prijs
Halloquote:
of verkopenquote:
oh ja, die heeft daar ervaring mee hequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar niet op fok, want dan is het diefstal/handel/whatever.Vraag anders ff inlichtingen bij KQ
whehequote:
aan jou heb je ook nietsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve maand niks meer gekocht ivm geldgebrek en een ban bij cd-wow. Geen CC ter beschikking, dus ik weet nergens van
Ziet er goed uit Dizquote:
Ja die wil ik ook wel zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:23 schreef slindenau het volgende:
Laat eens een plaatje zien van die eigen creatie.
Uiteraard. Even afwachten van het resultaat en wellicht komt ie dan in het assortiment van Paul.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
ziet er erg mooi uit. Laat je ook een foto zien van het resultaat als hij binnen is?
$ 6,48 geeft ie aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Avond
Superman Collectie te pre-orderen bij pacific
alleen wordt het een duur grapje qua verzend kosten![]()
Hij heeft al heel wat goede films gemaakt jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:15 schreef pascalheister het volgende:
heeft edward al zoveel films dan ?
ja nog wel jaquote:
dan valt het nog meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja nog wel ja
maar goed, je weet dat (wanneer ze de set verzenden) ook nog eens per disc rekenen. $ 6,48 + 14 x $ 0,99
dat wordt best prijzig. Maar ik zal er toch aan moeten geloven![]()
![]()
![]()
kan maar 4 goede noemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hij heeft al heel wat goede films gemaakt ja
nou ja dan kom je al gauw op $ 90,- uit. Voor 14 disc + comic etc. valt t nog wel mee idd. maar ik blijf het irritant vinden dat ze per disc rekenenquote:
bestel je hem bij amazonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou ja dan kom je al gauw op $ 90,- uit. Voor 14 disc + comic etc. valt t nog wel mee idd. maar ik blijf het irritant vinden dat ze per disc rekenen
grapjasquote:
Echt hele goede zijn:quote:
Idd een fantastisch idee zit me een stoot herinneringen op te halen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
geweldig dat 90's forum, al die oude clips op youtoube![]()
wat gemist?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
geweldig dat 90's forum, al die oude clips op youtoube![]()
hier heb je wat te doen 900+ YouTube clipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat gemist?![]()
vandaag weer een nieuw record voor cdwow: maandag besteld, eergisteren verzonden, vandaag hier![]()
coolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier heb je wat te doen 900+ YouTube clips![]()
Heb ik alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Shogo het volgende:
Misschien leuk voor dizer een film met edward norton erin voor 5 euro bij ro-disc:
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=45815
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil ook aan Lost beginnen, maar m'n dvd-speler leest m'n gebrande dvd's niet meer...
idd. Mikkie: dat kan nietquote:
smoesjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Backups, backups, aangezien we die box met vijf man hebben gekocht
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef slindenau het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijke DVD speler.
dan koop je maar wat minder brandbare dvd'squote:Op zondag 8 oktober 2006 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar wel geld voor hebben?
Is het zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Avond
vanmiddag de 2 disc digipack van Magnolia (R1) ontvangen. Mooie uitgave![]()
Ik vind het nogal op een mascara doosje lijkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nog platter dan dizers telefoon
da's niet praktisch want de spiegel mistquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het nogal op een mascara doosje lijken
Whehequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's niet praktisch want de spiegel mist
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe
[afbeelding]
Moet zeggen, ziet er wel cool uit zo... alleen lijkt me niet echt prettig telefoneren
19 na 1x proberen...maar wat doen die dikke nichten op mijn schermquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef Timo20 het volgende:
Komt m`n moeder net aan: "Timo, moet je eens het Toppers spel spelen"
m`n top score is 16
echt heyquote:
Hebben ze idd wel. Zo af en toe ook wel een aardige aanbieding ertussen maar over het algemeen wel duurder dan online winkels.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef sjeppert het volgende:
ik wist helemaal niet dat er een boudisque was in nijmegen![]()
mooie dingen daar gezien
Ik vind ze daar erg duur. Ook voor dingen die je zo in andere winkels kan kopen betaal je daar erg veel. Maar inderdaad wel veel mooi spulquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef sjeppert het volgende:
ik wist helemaal niet dat er een boudisque was in nijmegen![]()
mooie dingen daar gezien
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb net een bordje met balkenbrij opgewarmd![]()
fok de schijf van 5quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:27 schreef slindenau het volgende:
Nee dat komt regelrecht van de schijf van 5.
ja dat dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef pascalheister het volgende:
voor dvd's uit korea zou ik www.dvdfromkorea.com aanraden, www.dvdheaven.com is ook nog een optie.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb friet speciaal plus kaas souffle`s en frikadel gegeten![]()
![]()
Wat is er mis met aardappelen, brood, kass, uien, vlees, tomaten, eieren....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:27 schreef slindenau het volgende:
Nee dat komt regelrecht van de schijf van 5.
Je hebt nooit geld, maar toch blijf je kopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:00 schreef slindenau het volgende:
OOooh, nee!! Zo'n prachtige EzyDVD exclusive laat je toch niet schieten?
Het is dat ik geen geld heb....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:05 schreef slindenau het volgende:
Dat is alleen in het begin van de maand, dan maak ik mn budget voor de komende maand in 1x op.
Het nadeel is dat je ergg goed moet zoeken wil je ergens Disney DVD's in de aanbieding zien liggen, of het moeten geen classics zijn natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:02 schreef slindenau het volgende:
Die komt er bij mij ooit nog wel eens in...maar niet voor 25 euro. Ben langzaam aan ook begonnen met Disneys (zowel classics als pixars etc), maar moet er nog best veel
.
Nee inderdaad, niet voor 25 euroquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:02 schreef slindenau het volgende:
Die komt er bij mij ooit nog wel eens in...maar niet voor 25 euro. Ben langzaam aan ook begonnen met Disneys (zowel classics als pixars etc), maar moet er nog best veel
.
dat muziekje is idd. irritantquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb gisteren de kleine zeemeermin gekocht bij de FRS...![]()
"diep in de zee
diep in de zee
diep in de zeeeeeeeeee...."
Ik heb het over de 2e editie, die niet zo lang geleden is uitgekomen. Die zal vast nog wel zakken tot een euro of 20, en daar kan ook wel wat vanafquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, niet voor 25 euro
Het is een OOP dvd-boxet, dat tevens erg rare is. Dus inderdaad, voor meer!
niet dus....quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net 2 van de 3 replacements van play.com ontvangen. eens kijken of ze nu wel geseald en onbeschadigd zijn
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef kinky_queen het volgende:
M'n vrouw zit in Londen voor 3 dagen... Ik mis haar nu al...
![]()
quote:
nee hoor, niks gemeen. Moeten ze maar 1e hands (quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef slindenau het volgende:
Dus omdat ze jou wellicht 2e hands DVD's verkopen moet jij gelijk je geld terug (en heb je dus gratis 2e hands DVD's).
Gemeen hoor.
zeer geinteresseerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef Dizer het volgende:
Ik ga denk ik vanavond of morgen (even een nachtje over slapen) de helft van mijn collectie verkopen. En dus een hoop giftsets weg...
dus als er iets is dat iemand wil.. laat het weten.
Alleen mijn BoB Military Pack gaat niet weg. Wel de Tinbox bijvoorbeeld.
quote:
Of ik plaats hier een link...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan plaats hier eerst welke titels je wilt verkopen (plus prijzen uiteraard) ipv in het verkoop gedeelte: daar kom ik nooit
kun je ook doenquote:
Waar woon jij ook al weer? Antwerpen toch of zo iets?quote:
Dan heb je pech, moet je meer geld uitgevenquote:
Wat een leven heb je tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:02 schreef slindenau het volgende:
Ik heb sowieso geen geld tot de 24e.
Als ik jou was die van maand tot maand leeft op geld, zou ik niet zo focussen op dure dvd's verzamelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:07 schreef slindenau het volgende:
Oh ik heb nu wel geld, maar meer kan ik niet uitgeven aan DVD's anders heb ik volgende maand geen geld over.
grapjasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar woon jij ook al weer? Antwerpen toch of zo iets?
Oook leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
grapjas
nee, ik woon in Heerlen (in het zuiden van Limburg)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oook leuk.
Mocht je iets of een aantal dingen kopen, wil ik wel langskomen naar Limburg... ben al een tijdje niet geweest
Ach, mijn maandelijkse lasten zijn op het moment (weer) 0 euro...dus daar zit ik niet zo meequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou was die van maand tot maand leeft op geld, zou ik niet zo focussen op dure dvd's verzamelen
Maastrichtquote:
Of Purmerendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
Maastricht mooie stad, je zult maar in Heerlen wonen zeg
gewoon, een pokke stad. altijd als ik daar ben wil ik er zo snel mogelijk weer wegquote:
alles is beter dan Maastricht, zelfs Heerlen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
Maastricht mooie stad, je zult maar in Heerlen wonen zeg
Tssk.. .Amsterdam rulesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gewoon, een pokke stad. altijd als ik daar ben wil ik er zo snel mogelijk weer weg
[..]
alles is beter dan Maastricht, zelfs Heerlen.
Behalve Amsterdam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
1. Amsterdam
2. Utrecht
3. Alkmaar
4. Maastricht
Wat mot jequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pascalheister het volgende:
alkmaarben je ook zo'n kaaskop?
Iemand die me begrijptquote:
Komt zo, ben ziek en lig de hele dag in bedquote:
okquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt zo, ben ziek en lig de hele dag in bed
Krijg je dat standaard voor een interview of ben je er uit geloot?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef slindenau het volgende:
Whoa, vandaag weer een 10 euro bon voor de FRS ontvangen...NIPO interview systeem pwnt.
Ik ga vandaag toch niks meer zetten. Ik voel me niet optimaal om allemaal foto's en zo te maken. Ik heb het koud en wil mijn bed weer inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok
verkoop niet alles,moet wel nog wat over blijven tot morgen vroeg. Ga zo naar de film
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef slindenau het volgende:
Foto's maken.
Een echte liefhebber heeft alles al lang en breed op de foto staan.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef slindenau het volgende:
Waar blijft je verkooptopic eigenlijk Dizer?...ik heb net mn vakantiegeld van mn vorige baan ontvangen. Dus zou je je topic willen openen voordat dat weer op is.
.
Als je graag van je geld af wilt mag je mijn laatste dvd's wel kopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef slindenau het volgende:
Waar blijft je verkooptopic eigenlijk Dizer?...ik heb net mn vakantiegeld van mn vorige baan ontvangen. Dus zou je je topic willen openen voordat dat weer op is.
.
Mwa, zit niks leuks tussenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je graag van je geld af wilt mag je mijn laatste dvd's wel kopen
Daarom wil ik er ook vanafquote:
Ik kan niet wachten. Ik ga er volgende week heenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Timo20 het volgende:
Children Of Men was dus extreem fokking briljant. Ik wil een 3 disc uitgave op dvd![]()
Vandaag weer aan het werk geweest. Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen. Maar ik ben nog niet helemaal 100%. Thx for askingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
Al weer een beetje beter Dizer?
Dude: verkoop topic enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Ik ga er volgende week heen.
[..]
Vandaag weer aan het werk geweest. Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen. Maar ik ben nog niet helemaal 100%. Thx for asking
neuh niet echt eigenlijk. Gewoon de normale prijzen dan met 20% kortingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef pascalheister het volgende:
zit er nog wat leuks tussen timo?
nerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:21 schreef Adelante het volgende:
achtbanen
alleen leuk in final destination films
I get my thrills elsewherequote:
Halloween walibiquote:
Er staat toch dat het veel werk is en ik heb het druk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef slindenau het volgende:
Bladie bladie bla...verkooptopic? Het lijkt net alsof je geen afstand wìl doen van je DVD'tjes
.
En je weet dat al je posts die geen reële bods hebben in V&A verwijderd worden en al je post hier genegeerd gaan worden?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:19 schreef slindenau het volgende:
Dan zit er niks anders op...dan maar niet bieden.
Niets voor mij, spaart me weer geldquote:
in Munchen?quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee http://www.oktoberfeesten.nl/![]()
![]()
volgend jaar misschien![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
die snapt ze toch niet timo
Ja, bedankt voor het goede gesprek hèquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:58 schreef Timo20 het volgende:
Gasten, ik ben pleite
ga voetbal kijken en morgen weer lekker werken
Later
Morgenquote:
Uuhm, die heb ik zelf ontworpen, en Paul heeft hem voor me gemaaktquote:
Mooie boxen Dizerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef Dizer het volgende:
Tadaa![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn eigen design, The Edward Norton Collection:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Thx! Ik ben er ook heel blij meequote:
Dude, met mijn CC is geen enkele order gecancled. Alles is doorgegeaan. DVD;s van 8 euro naar 2 euro en nog doorgaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Netjes!
Ook leuk overigens: vorige week weer alles gecancelled bij cd-wow. Had ik ze gemaild om uitleg, waarom tegenwoordig alles gecancelled wordt, no matter what (kortingsbon ó¦ ¬ink ó¦ ®iks), kreeg ik zo'n standaard Terms & Conditions-mailtje terug.
Hmmm, binnenkort toch maar eens op zoek naar een creditcard
heeft er niks mee te maken hoor...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe alles zonder CC, en krijg tegenwoordig niks meer.
Misschien toch maar eens aan de CC (en een nieuw accountje) dan...
wat? dat `t weekend is en dus bier mag drinken?quote:
zit ik hier met een gewone grolsch voor mequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga hier dadelijk als afzakkertje nog van een Grolsch Kanon genieten.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06436/IMG_0070.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
ja de prijs ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef pascalheister het volgende:
http://www.amazon.co.jp/0(...)/503-8370138-5119966
damm wat is ie mooi zeg![]()
![]()
pas op he anders gooi ik die make-up doos van je naar je kopquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Mikkie: dat kan echt niet he, Grolsch![]()
![]()
![]()
![]()
ja das waar. Kanonquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is Grolsch Kanon, dat mag. Net als dat je bokbiertjes van Grolsch eventueel ook mag drinken. Ordinaire Grolsch daarentegen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pas op he anders gooi ik die make-up doos van je naar je kop![]()
pff, zelfgekweekt grasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef slindenau het volgende:
Pfff, bier. Geef mij maar zelfgekweekt gras
.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef pascalheister het volgende:
heb nog een mooi glas van vorige week
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |