Het nadeel is dat je ergg goed moet zoeken wil je ergens Disney DVD's in de aanbieding zien liggen, of het moeten geen classics zijn natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:02 schreef slindenau het volgende:
Die komt er bij mij ooit nog wel eens in...maar niet voor 25 euro. Ben langzaam aan ook begonnen met Disneys (zowel classics als pixars etc), maar moet er nog best veel
.
Nee inderdaad, niet voor 25 euroquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:02 schreef slindenau het volgende:
Die komt er bij mij ooit nog wel eens in...maar niet voor 25 euro. Ben langzaam aan ook begonnen met Disneys (zowel classics als pixars etc), maar moet er nog best veel
.
dat muziekje is idd. irritantquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb gisteren de kleine zeemeermin gekocht bij de FRS...![]()
"diep in de zee
diep in de zee
diep in de zeeeeeeeeee...."
Ik heb het over de 2e editie, die niet zo lang geleden is uitgekomen. Die zal vast nog wel zakken tot een euro of 20, en daar kan ook wel wat vanafquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee inderdaad, niet voor 25 euro
Het is een OOP dvd-boxet, dat tevens erg rare is. Dus inderdaad, voor meer!
niet dus....quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net 2 van de 3 replacements van play.com ontvangen. eens kijken of ze nu wel geseald en onbeschadigd zijn
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef kinky_queen het volgende:
M'n vrouw zit in Londen voor 3 dagen... Ik mis haar nu al...
![]()
quote:
nee hoor, niks gemeen. Moeten ze maar 1e hands (quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:39 schreef slindenau het volgende:
Dus omdat ze jou wellicht 2e hands DVD's verkopen moet jij gelijk je geld terug (en heb je dus gratis 2e hands DVD's).
Gemeen hoor.
zeer geinteresseerdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef Dizer het volgende:
Ik ga denk ik vanavond of morgen (even een nachtje over slapen) de helft van mijn collectie verkopen. En dus een hoop giftsets weg...
dus als er iets is dat iemand wil.. laat het weten.
Alleen mijn BoB Military Pack gaat niet weg. Wel de Tinbox bijvoorbeeld.
quote:
Of ik plaats hier een link...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan plaats hier eerst welke titels je wilt verkopen (plus prijzen uiteraard) ipv in het verkoop gedeelte: daar kom ik nooit
kun je ook doenquote:
Waar woon jij ook al weer? Antwerpen toch of zo iets?quote:
Dan heb je pech, moet je meer geld uitgevenquote:
Wat een leven heb je tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:02 schreef slindenau het volgende:
Ik heb sowieso geen geld tot de 24e.
Als ik jou was die van maand tot maand leeft op geld, zou ik niet zo focussen op dure dvd's verzamelenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:07 schreef slindenau het volgende:
Oh ik heb nu wel geld, maar meer kan ik niet uitgeven aan DVD's anders heb ik volgende maand geen geld over.
grapjasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar woon jij ook al weer? Antwerpen toch of zo iets?
Oook leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
grapjas
nee, ik woon in Heerlen (in het zuiden van Limburg)
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oook leuk.
Mocht je iets of een aantal dingen kopen, wil ik wel langskomen naar Limburg... ben al een tijdje niet geweest
Ach, mijn maandelijkse lasten zijn op het moment (weer) 0 euro...dus daar zit ik niet zo meequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou was die van maand tot maand leeft op geld, zou ik niet zo focussen op dure dvd's verzamelen
Maastrichtquote:
Of Purmerendquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
Maastricht mooie stad, je zult maar in Heerlen wonen zeg
gewoon, een pokke stad. altijd als ik daar ben wil ik er zo snel mogelijk weer wegquote:
alles is beter dan Maastricht, zelfs Heerlen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:06 schreef pascalheister het volgende:
Maastricht mooie stad, je zult maar in Heerlen wonen zeg
Tssk.. .Amsterdam rulesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gewoon, een pokke stad. altijd als ik daar ben wil ik er zo snel mogelijk weer weg
[..]
alles is beter dan Maastricht, zelfs Heerlen.
Behalve Amsterdam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:40 schreef Dizer het volgende:
1. Amsterdam
2. Utrecht
3. Alkmaar
4. Maastricht
Wat mot jequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:26 schreef pascalheister het volgende:
alkmaarben je ook zo'n kaaskop?
Iemand die me begrijptquote:
Komt zo, ben ziek en lig de hele dag in bedquote:
okquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt zo, ben ziek en lig de hele dag in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |