Krijg je dat standaard voor een interview of ben je er uit geloot?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef slindenau het volgende:
Whoa, vandaag weer een 10 euro bon voor de FRS ontvangen...NIPO interview systeem pwnt.
Ik ga vandaag toch niks meer zetten. Ik voel me niet optimaal om allemaal foto's en zo te maken. Ik heb het koud en wil mijn bed weer inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok
verkoop niet alles,moet wel nog wat over blijven tot morgen vroeg. Ga zo naar de film
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:15 schreef slindenau het volgende:
Foto's maken.
Een echte liefhebber heeft alles al lang en breed op de foto staan.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef slindenau het volgende:
Waar blijft je verkooptopic eigenlijk Dizer?...ik heb net mn vakantiegeld van mn vorige baan ontvangen. Dus zou je je topic willen openen voordat dat weer op is.
.
Als je graag van je geld af wilt mag je mijn laatste dvd's wel kopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:27 schreef slindenau het volgende:
Waar blijft je verkooptopic eigenlijk Dizer?...ik heb net mn vakantiegeld van mn vorige baan ontvangen. Dus zou je je topic willen openen voordat dat weer op is.
.
Mwa, zit niks leuks tussenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je graag van je geld af wilt mag je mijn laatste dvd's wel kopen
Daarom wil ik er ook vanafquote:
Ik kan niet wachten. Ik ga er volgende week heenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Timo20 het volgende:
Children Of Men was dus extreem fokking briljant. Ik wil een 3 disc uitgave op dvd![]()
Vandaag weer aan het werk geweest. Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen. Maar ik ben nog niet helemaal 100%. Thx for askingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
Al weer een beetje beter Dizer?
Dude: verkoop topic enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Ik ga er volgende week heen.
[..]
Vandaag weer aan het werk geweest. Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen. Maar ik ben nog niet helemaal 100%. Thx for asking
neuh niet echt eigenlijk. Gewoon de normale prijzen dan met 20% kortingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef pascalheister het volgende:
zit er nog wat leuks tussen timo?
nerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:21 schreef Adelante het volgende:
achtbanen
alleen leuk in final destination films
I get my thrills elsewherequote:
Halloween walibiquote:
Er staat toch dat het veel werk is en ik heb het druk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef slindenau het volgende:
Bladie bladie bla...verkooptopic? Het lijkt net alsof je geen afstand wìl doen van je DVD'tjes
.
En je weet dat al je posts die geen reële bods hebben in V&A verwijderd worden en al je post hier genegeerd gaan worden?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:19 schreef slindenau het volgende:
Dan zit er niks anders op...dan maar niet bieden.
Niets voor mij, spaart me weer geldquote:
in Munchen?quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee http://www.oktoberfeesten.nl/![]()
![]()
volgend jaar misschien![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
die snapt ze toch niet timo
| Forum Opties | |
|---|---|