Mwa, zit niks leuks tussenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je graag van je geld af wilt mag je mijn laatste dvd's wel kopen
Daarom wil ik er ook vanafquote:
Ik kan niet wachten. Ik ga er volgende week heenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Timo20 het volgende:
Children Of Men was dus extreem fokking briljant. Ik wil een 3 disc uitgave op dvd![]()
Vandaag weer aan het werk geweest. Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen. Maar ik ben nog niet helemaal 100%. Thx for askingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
Al weer een beetje beter Dizer?
Dude: verkoop topic enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Ik ga er volgende week heen.
[..]
Vandaag weer aan het werk geweest. Ik voel me stukken beter dan de afgelopen dagen. Maar ik ben nog niet helemaal 100%. Thx for asking
neuh niet echt eigenlijk. Gewoon de normale prijzen dan met 20% kortingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef pascalheister het volgende:
zit er nog wat leuks tussen timo?
nerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:21 schreef Adelante het volgende:
achtbanen
alleen leuk in final destination films
I get my thrills elsewherequote:
Halloween walibiquote:
Er staat toch dat het veel werk is en ik heb het druk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef slindenau het volgende:
Bladie bladie bla...verkooptopic? Het lijkt net alsof je geen afstand wìl doen van je DVD'tjes
.
En je weet dat al je posts die geen reële bods hebben in V&A verwijderd worden en al je post hier genegeerd gaan worden?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:19 schreef slindenau het volgende:
Dan zit er niks anders op...dan maar niet bieden.
Niets voor mij, spaart me weer geldquote:
in Munchen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |