Hebben ze idd wel. Zo af en toe ook wel een aardige aanbieding ertussen maar over het algemeen wel duurder dan online winkels.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef sjeppert het volgende:
ik wist helemaal niet dat er een boudisque was in nijmegen![]()
mooie dingen daar gezien
Ik vind ze daar erg duur. Ook voor dingen die je zo in andere winkels kan kopen betaal je daar erg veel. Maar inderdaad wel veel mooi spulquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef sjeppert het volgende:
ik wist helemaal niet dat er een boudisque was in nijmegen![]()
mooie dingen daar gezien
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb net een bordje met balkenbrij opgewarmd![]()
fok de schijf van 5quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:27 schreef slindenau het volgende:
Nee dat komt regelrecht van de schijf van 5.
ja dat dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef pascalheister het volgende:
voor dvd's uit korea zou ik www.dvdfromkorea.com aanraden, www.dvdheaven.com is ook nog een optie.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb friet speciaal plus kaas souffle`s en frikadel gegeten![]()
![]()
Wat is er mis met aardappelen, brood, kass, uien, vlees, tomaten, eieren....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:27 schreef slindenau het volgende:
Nee dat komt regelrecht van de schijf van 5.
Je hebt nooit geld, maar toch blijf je kopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:00 schreef slindenau het volgende:
OOooh, nee!! Zo'n prachtige EzyDVD exclusive laat je toch niet schieten?
Het is dat ik geen geld heb....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:05 schreef slindenau het volgende:
Dat is alleen in het begin van de maand, dan maak ik mn budget voor de komende maand in 1x op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |