Ziet er goed uit Dizquote:
Ja die wil ik ook wel zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:23 schreef slindenau het volgende:
Laat eens een plaatje zien van die eigen creatie.
Uiteraard. Even afwachten van het resultaat en wellicht komt ie dan in het assortiment van Paul.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
ziet er erg mooi uit. Laat je ook een foto zien van het resultaat als hij binnen is?
$ 6,48 geeft ie aanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Avond
Superman Collectie te pre-orderen bij pacific
alleen wordt het een duur grapje qua verzend kosten![]()
Hij heeft al heel wat goede films gemaakt jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:15 schreef pascalheister het volgende:
heeft edward al zoveel films dan ?
ja nog wel jaquote:
dan valt het nog meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja nog wel ja
maar goed, je weet dat (wanneer ze de set verzenden) ook nog eens per disc rekenen. $ 6,48 + 14 x $ 0,99
dat wordt best prijzig. Maar ik zal er toch aan moeten geloven![]()
![]()
![]()
kan maar 4 goede noemenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hij heeft al heel wat goede films gemaakt ja
nou ja dan kom je al gauw op $ 90,- uit. Voor 14 disc + comic etc. valt t nog wel mee idd. maar ik blijf het irritant vinden dat ze per disc rekenenquote:
bestel je hem bij amazonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou ja dan kom je al gauw op $ 90,- uit. Voor 14 disc + comic etc. valt t nog wel mee idd. maar ik blijf het irritant vinden dat ze per disc rekenen
grapjasquote:
Echt hele goede zijn:quote:
Idd een fantastisch idee zit me een stoot herinneringen op te halen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
geweldig dat 90's forum, al die oude clips op youtoube![]()
wat gemist?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
geweldig dat 90's forum, al die oude clips op youtoube![]()
hier heb je wat te doen 900+ YouTube clipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat gemist?![]()
vandaag weer een nieuw record voor cdwow: maandag besteld, eergisteren verzonden, vandaag hier![]()
coolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier heb je wat te doen 900+ YouTube clips![]()
Heb ik alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:27 schreef Shogo het volgende:
Misschien leuk voor dizer een film met edward norton erin voor 5 euro bij ro-disc:
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=45815
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil ook aan Lost beginnen, maar m'n dvd-speler leest m'n gebrande dvd's niet meer...
idd. Mikkie: dat kan nietquote:
smoesjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Backups, backups, aangezien we die box met vijf man hebben gekocht
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef slindenau het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijke DVD speler.
dan koop je maar wat minder brandbare dvd'squote:Op zondag 8 oktober 2006 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar wel geld voor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |