quote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef floydvisser het volgende:
yep kaspar
foto 1
foto2
oude fotootjes van mijn collectie... een aantal staan er niet bij... helaas geen pigeons of city series..
maar ja ben net bezig!
was echt fokk'n druk met email... schrok me de tyfus vanmorgen!quote:Op maandag 25 september 2006 18:19 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd dat komt door mij en mijn posts vol pics
Zal het nu ff wat rustiger aan doen.
Verdomme ligt de geheel mail server er weer uit, heb je mij nog teruggemaild floyd of doe je het morgen door alle drukte en kan ik rustig wachten tot de mail server en eigenlijk de gehele host weer up is?
Anders zet ik er vaart achter![]()
Verkoop je trouwens nog steeds uit je eigen collectie?
Tja, het is gewoon gebaseerd op de Bic pennen. Niet alles hoeft super over de top te zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef Cloud_SB het volgende:
BIC Dunks:
[afbeelding]
Ik weet het niet hoor, om hier nou een speciale naam aan te geven, zelfs me oma kan nog leukere colourways bedenken.
Shimizu's ook toch?quote:Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef floydvisser het volgende:
helaas nog niet goedkoper...
alleen de bruine...die hebbie al
en de obsidian whites zijn nu goedkoper
Tja, ik 8,5quote:Op maandag 25 september 2006 18:22 schreef floydvisser het volgende:
[..]
was echt fokk'n druk met email... schrok me de tyfus vanmorgen!
stuur em nu nog eens.. sta je bovenaan!
wilde niet nogmaals posten dus edit deze ff...
heb sommige paren dubbel uit me collectie en enkele kunnen weg maar kreeg op me kop van mijn vriendin..
henk... als je dat doet wat je hieronder wil doen vraag eerst naar de schoenmaat....ik heb 11.5
heb een paar b grade heinekens om te slopen en een paar verse og unitsquote:Op maandag 25 september 2006 18:44 schreef Setambre het volgende:
Damn Floyd mooie collectie
Loop je nou uber speciale zoals die Heineken?
Ik heb tiffs in maat 8.5, heb je 3x aan gehad. Maar ik ben altijd doodsbenauwd als ik ze aan heb dat er iets met ze gaat gebeuren. Heb je misschien iets leuks om ze voor te ruilen?quote:Op maandag 25 september 2006 18:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zou nog steeds een moord doen voro tiffs though.
Het verschil tussen de echte en de huidige wel eens gezien?quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Tarabass het volgende:
Ik loop, net zoals 13/14 jaar geleden weer op air 180'ers..![]()
Hawaiis met krassen?quote:Op maandag 25 september 2006 20:14 schreef berent het volgende:
[..]
Ik heb tiffs in maat 8.5, heb je 3x aan gehad. Maar ik ben altijd doodsbenauwd als ik ze aan heb dat er iets met ze gaat gebeuren. Heb je misschien iets leuks om ze voor te ruilen?
Dat graffiti ding op de zijkant, soort grote tag zeg maar, dus met een paar simpele lijnen (niet zoals een piece met dikke schaduwen, patroontjes etc)quote:
Throwie komt toch niet op de uiteindelijke schoen.quote:Op maandag 25 september 2006 20:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Petjan: een TrohwUp een graff term het ''piece'' dat je ziet, hij is lelijk afgewerkt ja, kleuren binnen de lijntjes is moeilijk voor Nike.
[edit]Mijn airunit is niet kleinerquote:Op maandag 25 september 2006 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Het verschil tussen de echte en de huidige wel eens gezien?
[afbeelding].
Toch ook al een aardige collectie dacht ik zo floydquote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef floydvisser het volgende:
yep kaspar
foto 1
foto2
oude fotootjes van mijn collectie... een aantal staan er niet bij... helaas geen pigeons of city series..
maar ja ben net bezig!
wat een drama!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Męeeeeeen ik weet echt nog steeds neit welke ik deze week moet gaan scoren
Niemand??quote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Stansfield het volgende:
Om maar even een tegewicht aan al het nike sb geweld hier.
Weet iemand waar je deze (online) kan kopen in maat 45.
Kun je nooit genoeg van hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nou hč.
Heul misschien over een half uurtje Camo's scoren (bij left ja). Ga ze straks iig even goed bekijken en aandoen enzo. Maar ja, heb al oranje schoenen
)).
wat houd dat precies in , backorder?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:17 schreef thaWarhead het volgende:
Shimizu's liggen sowieso (volgens mij nog volop) in de backorder.
Heb je de originelen uit '91/'92 erbij ter vergelijking?quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef Tarabass het volgende:
[edit]Mijn airunit is niet kleiner[/edit]
...Ben al drie keer terug geweest voor een nieuw paar, want deze zolen gaan kraken na een paar weken erop gelopen te hebben. Natuurlijk geeft nike de 'niet goed, binnen drie maanden zonder pardon nieuwe', maar ik heb de hoop nu opgegeven. Toch halen ze nog steeds herrineringen bij me op. Ze waren toen echt da bomb. Al vind ik ze nu veel minder mooi, maar dat zal ik nooit toegeven![]()
Maar jij hebt de oranje veters er niet inquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef Cloud_SB het volgende:
*Pakt snel Camo's en Camera om Henk te battelen*
Had vandaag ook mijn camo's aan.
Oja trouwens niks brakke telefoon pic, ik ben pas oldskool geneens zelfontspanner haha.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Shirt ias trouwens ook de shiznitt ouwe
[afbeelding]
Hogeschool Rotterdam, wijnhaven locatie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:13 schreef fretclick het volgende:
waar zit je op school @ henk.. ik heb de laatste paar dagen toevallig ook veel AM1's aan en zie dat je uit de buurt komt hehe.
tering, die zijn inderdaad erg nive. ik wil ook nog een paar vengeance, en deze colorway is echt lovely!
Heb hem niet gezien maar deze lijken me wel voor de hand liggen:quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Ff vraagje: iemand enig idee wat voor model nikes het zijn in hun laatste reclame "Walk On Air". Het gaat me om die zwarte schoenen op het eind van het spotje.
2 paar + 2 paar gewone dunksquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:30 schreef Bananenman het volgende:
Hmm okay. Hoeveel SB's hebben jullie nu gemiddeld, Cloud en Henk? Die Brian Andersons zijn m'n eerste maar ik heb inmiddels al een paar modellen in gedachte die ik echt nog moet hebben... vooral Stussy's en Slam City's maargoed daar is dus wat lastig aan te komen![]()
Ik ging ervan uit dat dat hetzelfde bedrijf was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, bijbestelling is als ze bij de leverancier nog op vooraad zijn. Backorder is als de leverancier ze nog van de fabrikant moet krijgen. Toch? correct me if i'm wrong offcourse.
Dat zijn de paarse, niet de oranjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:56 schreef berent het volgende:
@Henk: 110 euro inclusief verzending bij solebox.de
Kan ook meerekken hoor, effe inlopen en nergens last vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef Soldier2000 het volgende:
Als je nieuwe sneakers koopt, wat voor ruimte moet je dan nog tussen de grote teen en uiteinde van de schoen hebben als je staat?
1 duim, halve duim?
Mijn nieuwe asics knellen vooraan namelijk een beetje, en twijfel nog of ik nu een maat groter moet nemen of moet uitlopen.
adidas-store in Bataviastad een maandje geleden. 4 soorten Forest Hills, weet niet zeker of deze combo er bij zat. 77equote:
Cool, heb al ontzettend zitten zoeken, kon ze niet vinden. Bedankt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb hem niet gezien maar deze lijken me wel voor de hand liggen:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Tnx. FF mailtje sturen of bellen daarheen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
adidas-store in Bataviastad een maandje geleden. 4 soorten Forest Hills, weet niet zeker of deze combo er bij zat. 77e
welke winkel is dat? enig idee??quote:Op woensdag 27 september 2006 12:48 schreef thaWarhead het volgende:
260 dollar retail he, en slechts in 1 winkel, plus ik denk dat de eerste tentjes daar nu al voor de deur staan...
Ze zijn er soms al een paar dagen van te voren, soms wat tentjes, maar ook gewoon in stoelen met slaapzakken.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Amerikanen die campen? volgens mij niet in HK enkel connecties van Amerikanen.
In amerika zelf staan ze wel uren in de rij, maar echt kamperen doen ze volgens mij niet.
Thijs? Wie is dat?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik weet het ThaWarhead, maar er zijn resellers (Thijs bijvoorbeeld). die gewoon vrienden/familie/relaties meenemen.
Bij de airstab release van Patta is thijs geweigerd, ze vriendin stond ook nog in de rij, is er ook uitgekickt ze probeerde nog te zeggen: ''ik haal ze voor een vriend'' haha.
Amerikanen die campen? volgens mij niet in HK enkel connecties van Amerikanen.
In amerika zelf staan ze wel uren in de rij, maar echt kamperen doen ze volgens mij niet.
Die zijn vetquote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Stansfield het volgende:
Om maar even een tegewicht aan al het nike sb geweld hier.
Weet iemand waar je deze (online) kan kopen in maat 45.
[afbeelding]
Maarja hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:25 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Kan ook meerekken hoor, effe inlopen en nergens last van
iemand?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef wes55 het volgende:
weet iemand mischien waar ik deze nike vector in omgeving amsterdam kan vinden?
[afbeelding]
vet man .. welke winkel en hoe duur ?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef mitman het volgende:
vandaag een nieuw nike (reversible) vest gekocht in de nike winkel in roffa:
zwarte geruite kant:
[afbeelding]
groene kant:
[afbeelding]
rits detail:
[afbeelding]
nu zat ik te denken aan sneakers erbij : court force low gimme 5 (iemand beter idee?)
iemand nog een adresje waar ik ze kan halen (maat9) en voor redelijk prijsje (bij solebox 100euro)
thnx..Peace -V-
Damn, die hazelnuts net weer niet in mijn maat.. moet een 7,5 hebben,maar bijna overal uitverkochtquote:http://purchaze.de/shop/product_info.php?products_id=191 voor degene die opzoek was naar Curry Air Max (en ze versturen ook gratis nog binnen europa)
hmmm? zal eens checken... misschien iets te hard door al die mail gegaan was nog erg veel...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:21 schreef En_ieka het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier en ik volg dit topic al een tijdje. Ik heb 6 dagen geleden Vans Classic Slip-on besteld op outlawz.nl. Ik durf het bijna niet te vragen maar enig idee wanneer ze hier aankomen Floyd? Bvd!
maart 2007 volgens mij...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:28 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, wat staat er eigenlijk voor oktober op de bestellijst? Ik heb al van 2 mensen (US) gehoord dat hun shop vertelde dat de Dinosaur Jr's volgende maand uitkomen?
Oké, bedankt!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hmmm? zal eens checken... misschien iets te hard door al die mail gegaan was nog erg veel...
ook helaas een hoop dubbele bestellingen...
beetje mazzel ben ik er vandaag doorheen, excuus
Die vind ik cool!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef fretclick het volgende:
ik ging naar patta met de intensie een trui te kopen, maar met wat kwam ik thuis?
[afbeelding]
Dinosaur Jr's zijn echt vet, die moet ik hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:28 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, wat staat er eigenlijk voor oktober op de bestellijst? Ik heb al van 2 mensen (US) gehoord dat hun shop vertelde dat de Dinosaur Jr's volgende maand uitkomen?
Elk moment te bestellen (duurt soms even voor ze binnen zijn), 11-13 (kan er naast zitten) , rond de 80 euro.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:46 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Oké, bedankt!![]()
Kun je mij wat meer vertellen over de Shimizu's... Wanneer, welke maten en hoe duur? Ik ben namelijk erg geďntresseerd. BVD!![]()
Moet even voor iemand die te lui is om een FOK! acount te maken vragen:quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef fretclick het volgende:
ik ging naar patta met de intensie een trui te kopen, maar met wat kwam ik thuis?
[afbeelding]
Bedankt alvastquote:hoeveel maten groter/kleiner heb je die asics gehaald dan je nike dunk maat?
Stabs:quote:Op donderdag 28 september 2006 09:02 schreef RedScorpion het volgende:
Damn, die hazelnuts net weer niet in mijn maat.. moet een 7,5 hebben,maar bijna overal uitverkocht
Kijken of ik die Curry's dan wel in mijn maat kan vinden.
Al vind ik deze stab's ook helemaal te gek voor 130 euro :
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ook helaas totaal uitverkocht.
Oeeh, ik heb maat 9,5 a 10. Dus ze komen niet meer in 9,5 of 10 binnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:20 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elk moment te bestellen (duurt soms even voor ze binnen zijn), 11-13 (kan er naast zitten) , rond de 80 euro.
Je zou Concrete (Spuistraat) kunnen proberen, hij staat wel op hun site (in het flashgedeelte).quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef wes55 het volgende:
weet iemand mischien waar ik deze nike vector in omgeving amsterdam kan vinden?
[afbeelding]
nike (sb) us10,5 asics idem ditoquote:Op donderdag 28 september 2006 19:13 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Moet even voor iemand die te lui is om een FOK! acount te maken vragen:
[..]
Bedankt alvast![]()
Ik had vanmiddag even gebeld en ze hebben dus die helemaal witte en die met groene zool. Die met groene zool is er nog in maat 46. En bij adidas heb ik die maat. En maar 55 euro. Zaterdag dus ff naar bataviastad.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
adidas-store in Bataviastad een maandje geleden. 4 soorten Forest Hills, weet niet zeker of deze combo er bij zat. 77e
Ja die bedoel ik! Ik zag ze laatst opstap en ik wist niet meer of het kruisjes waren of iets anders wasquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Je bedoelt die met die chinese karakters op de toebox?
Gewoon langs de sneakers of de coach lopen (zag ze daar laatst nog), Sasha zal ze ook wel hebben liggen.
Of echt op de ''tong''? dan kan ik ze niet maar moet je ook gewoon langs die 3 zaken lopen. Hebben ze ze vast wel.
hmm, ik woon best wel in een uithoek en om nou voor veters naar utrecht te gaan lijkt me ook een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:34 schreef _petjan het volgende:
Je kan bij de supervet in utrecht veters kopen die heel erg op SB veters lijken voor 2 euro.
Lijfstijl Rotterdam heeft ze!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:45 schreef thaWarhead het volgende:
Shit, hebben ze die Clerks Hi nog steeds bij Grandism? Misschien toch maar eens bestellen. Wat zijn de verzendkosten bij die gasten?
edit: Damn, natuurlijk mn maat niet meer.
Wat kosten ze daar? En mocht je er toevallig langskomen, kun je checken of ze nog een paartje in 11.5 of 12 hebben?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Lijfstijl Rotterdam heeft ze!
Is dat vest ook ergens in de buurt van Utrecht te koop?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef mitman het volgende:
vandaag een nieuw nike (reversible) vest gekocht in de nike winkel in roffa:
zwarte geruite kant:
[afbeelding]
groene kant:
[afbeelding]
rits detail:
[afbeelding]
nu zat ik te denken aan sneakers erbij : court force low gimme 5 (iemand beter idee?)
iemand nog een adresje waar ik ze kan halen (maat9) en voor redelijk prijsje (bij solebox 100euro)
thnx..Peace -V-
Gebeld, ze hadden ze niet meer in mn maat. Straks ff naar Amsterdam bellen dan maar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat kosten ze daar? En mocht je er toevallig langskomen, kun je checken of ze nog een paartje in 11.5 of 12 hebben?
Ik heb ze, zowel de helemaal witte als de wit met groene zool. 55 euro per paar. Dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1 want forest hills zijn meestel wel boven de 110 euro.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag even gebeld en ze hebben dus die helemaal witte en die met groene zool. Die met groene zool is er nog in maat 46. En bij adidas heb ik die maat. En maar 55 euro. Zaterdag dus ff naar bataviastad.
NP, nog cheaper dan ik dacht dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb ze, zowel de helemaal witte als de wit met groene zool. 55 euro per paar. Dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1 want forest hills zijn meestel wel boven de 110 euro.
Tanx voor de super tip Erasmusch
kweet niet of ie in de buurt van utrecht te koop is...ik denk in alle Nike winkels(alleen nike dus he)..dus als er 1 in utrecht zit (Y) ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:27 schreef _petjan het volgende:
Die green beans zijn wel een baas.
[..]
Is dat vest ook ergens in de buurt van Utrecht te koop?
Bel ze zou ik zeggen, ik kom er voorlopig nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat kosten ze daar? En mocht je er toevallig langskomen, kun je checken of ze nog een paartje in 11.5 of 12 hebben?
Op die fotos lijken ze veel lichter kwa kleur. Maar ze zijn als nog té vet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.hypebeast.com/(...)ng-with-michael-lau/
Vind ze in het echt toch wat minder indrukwekkend. Maar zeker nice.
Ze vallen wat lichter uit maar toch DAMN! die dingen blijven de sheize.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.hypebeast.com/(...)ng-with-michael-lau/
Vind ze in het echt toch wat minder indrukwekkend. Maar zeker nice.
vette shit. ik heb me aangemeld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef fretclick het volgende:
http://sneakers.forumup.nl/
check het eens zou ik zeggen
neem 120 euro mee en ga naar niketown rotterdam, meer kan ik niet voor je betekenenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:43 schreef Shortzz het volgende:
@fretclick
Hook mij dan ook op met die beans
Welke zijn dat? Zijn best vet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:22 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik blijf deze de shitz vinden:
[afbeelding]
Die ga ik zeker nog bemachtigen, 1 van mijn holy grails.
Idd _Petjan, dat ben ik. Nog steeds op zoek. Zal alleen niet op korte termijn in Utrecht komen denk ik. Ffgoed bedankt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef _petjan het volgende:
Iemand zocht hier laatst toch naar die bruine AM1's met rode veters. Ik zag ze vandaag staan bij de Subzero in utrecht.
Mexico en Canada, paar of 1000 dacht ik, ergens in november,quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:57 schreef H-blast het volgende:
Is er al wat meer bekend over de Nike SB Dunk "Dia de los Muertos"?
Die MOET ik gewoon hebben
Ik moet ze ook echt hebben maar vrees dat dat een dure zaak wordt met resellers enzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mexico en Canada, paar of 1000 dacht ik, ergens in november,
welk type is het ?quote:
Yoox.com, het is van de Originals serie maar dan van speciale ontwerpers ofzo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:19 schreef FB-aight het volgende:
[..]
welk type is het ?
en waar heb je gehaald?
alleen maar kleine maten van die ofzo ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:27 schreef dDirk het volgende:
[..]
Yoox.com, het is van de Originals serie maar dan van speciale ontwerpers ofzo.
ja keek verkeerd, bij de vrouwen .. lolquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef dDirk het volgende:
Ik heb 45 1/3 dus echt klein is dat volgens mij niet.
Registreren en Sidious even een PM sturen, geef mij maar als referentie op. Ik heb al een bestelling voor 2 shirts staan en betaald, die Gone Corporate collabo komt volgende week uit als het geod is en dan wordt er geshipped. Er zijn nog maar een paar maten over dus je moet wel snel zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:40 schreef Cloud_SB het volgende:
En oja, warhead is er een manier om dat nikesb.org t-shirt in NL te krijgen? ze shippen alleen naar de US vanaf de webshop en aangezien jij daar redelijk ''bekend'' bent kan jij niet iets regelen?
leuk prijsje...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:22 schreef thaWarhead het volgende:
140 euro, grapjas. 350-400 dollar, meeste kans op Ebay maar kijk uit voor fakes.
Heb jij al iets gehoord?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Sid ge-pm'd voor een shirtje.
Dankje Warhead.
Dat is zo vet!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:53 schreef thaWarhead het volgende:
Normaal geen fan van Etnies, maar ik ga even een hook-up mat Hawaii zoeken voor deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Etnies x In4Mation (shop in Hawaii) tear-aways, lekker knippen en snijden in je schoenen
Lekker zachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:36 schreef Stansfield het volgende:
Zo die zijn wel heel lelijk zeg.
Gewoon een B-grade.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:25 schreef nevaeh87 het volgende:
dat is natuurlijk urban dat het logo op de kop zit.....
Daar wou ik heen gaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die hebben hun tour toch afgezegd?
Nein, Babyshambles kunnen met niet echt bekoren + zit niet heel breed bij kas momenteelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef fretclick het volgende:
not bad, not bad at all... ga je naar the babyshambles a.s. vrijdag? @ parselmouth
thnx voor het gedetailleerde antwoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Skateshops
Gewoon brittain binnen lopen of hot chocolat ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef Bange-Frans het volgende:
[..]
thnx voor het gedetailleerde antwoord![]()
Tja wat ahd je dan verwacht?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef Bange-Frans het volgende:
[..]
thnx voor het gedetailleerde antwoord![]()
uh ze lopen lekker en ze blijven gewoon tof, ondanks omdat jij ze misschien niet hip vindt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Waarom kiezen Nederlanders veelal voor die lelijke Nike Dunks?
Die dingen zijn allang passée man. Na hoeveel verschillende regenboog-kleurcombinaties
gaan mensen dit eindelijk ook inzien?
Dat je ze lelijk vindt, prima.. Maar als wij graag op dunks willen lopen, ergert jou dat dan? En boeie dat het passée is..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Waarom kiezen Nederlanders veelal voor die lelijke Nike Dunks?
Die dingen zijn allang passée man. Na hoeveel verschillende regenboog-kleurcombinaties
gaan mensen dit eindelijk ook inzien?
Hebben die een website, mail adress? Fietsen naar Rotterdam voor info is ook zoietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef thaWarhead het volgende:
Probeer de Nike Store in Rotterdam.
Hahaha, ja ok ik was meer aan het zoeken naar een website maar dit kan ook natuurlijk. Thnx m8.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef thaWarhead het volgende:
Kom op, zelf je best doen mag oook.
Nike Rotterdam
Kruiskadehof 28
3012EJ Rotterdam
Tel: 010 2409796
Staat gewoon op telefoongids.nl
Vette shoes?!quote:
Huh, hoe kan Puur ze hebben? SB Dealers only. Is dat een resell store ofzo? Check gewoon Antilope in Den Haag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:57 schreef Dexies het volgende:
[afbeelding]
Ik ben op zoek naar deze, had ze laatst gezien bij puur in den haag maar hadden ze niet in mijn maat.
Maat 45-46 omgeving Zuid-Holland. Help![]()
Paar weken terug zag ik ze daar nog.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En misschien heeft Outlawz (geen dank Floyd) ze nog.
Bij patta kregen ze ze ook hoorde ik. Ging om de grapes, wit en paars.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef Darklight het volgende:
Zijn die Jordans V echt weer uit? Welke kleuren, en waar te koop
Dus ik kan daar met een gerust hart wat bestellen zeg maar?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Ze sturen je zeker geen lege doos! Compleet legit!
Alleen wel kans dat je een brief van de duane erbij krijgt met extra import kosten.
De ene keer zetten ze wel ''gift'' erop de andere keer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |