Ja die bedoel ik! Ik zag ze laatst opstap en ik wist niet meer of het kruisjes waren of iets anders wasquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Je bedoelt die met die chinese karakters op de toebox?
Gewoon langs de sneakers of de coach lopen (zag ze daar laatst nog), Sasha zal ze ook wel hebben liggen.
Of echt op de ''tong''? dan kan ik ze niet maar moet je ook gewoon langs die 3 zaken lopen. Hebben ze ze vast wel.
hmm, ik woon best wel in een uithoek en om nou voor veters naar utrecht te gaan lijkt me ook een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:34 schreef _petjan het volgende:
Je kan bij de supervet in utrecht veters kopen die heel erg op SB veters lijken voor 2 euro.
Lijfstijl Rotterdam heeft ze!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:45 schreef thaWarhead het volgende:
Shit, hebben ze die Clerks Hi nog steeds bij Grandism? Misschien toch maar eens bestellen. Wat zijn de verzendkosten bij die gasten?
edit: Damn, natuurlijk mn maat niet meer.
Wat kosten ze daar? En mocht je er toevallig langskomen, kun je checken of ze nog een paartje in 11.5 of 12 hebben?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Lijfstijl Rotterdam heeft ze!
Is dat vest ook ergens in de buurt van Utrecht te koop?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef mitman het volgende:
vandaag een nieuw nike (reversible) vest gekocht in de nike winkel in roffa:
zwarte geruite kant:
[afbeelding]
groene kant:
[afbeelding]
rits detail:
[afbeelding]
nu zat ik te denken aan sneakers erbij : court force low gimme 5 (iemand beter idee?)
iemand nog een adresje waar ik ze kan halen (maat9) en voor redelijk prijsje (bij solebox 100euro)
thnx..Peace -V-
Gebeld, ze hadden ze niet meer in mn maat. Straks ff naar Amsterdam bellen dan maar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat kosten ze daar? En mocht je er toevallig langskomen, kun je checken of ze nog een paartje in 11.5 of 12 hebben?
Ik heb ze, zowel de helemaal witte als de wit met groene zool. 55 euro per paar. Dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1 want forest hills zijn meestel wel boven de 110 euro.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag even gebeld en ze hebben dus die helemaal witte en die met groene zool. Die met groene zool is er nog in maat 46. En bij adidas heb ik die maat. En maar 55 euro. Zaterdag dus ff naar bataviastad.
NP, nog cheaper dan ik dacht dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb ze, zowel de helemaal witte als de wit met groene zool. 55 euro per paar. Dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1 want forest hills zijn meestel wel boven de 110 euro.
Tanx voor de super tip Erasmusch
kweet niet of ie in de buurt van utrecht te koop is...ik denk in alle Nike winkels(alleen nike dus he)..dus als er 1 in utrecht zit (Y) ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:27 schreef _petjan het volgende:
Die green beans zijn wel een baas.
[..]
Is dat vest ook ergens in de buurt van Utrecht te koop?
Bel ze zou ik zeggen, ik kom er voorlopig nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat kosten ze daar? En mocht je er toevallig langskomen, kun je checken of ze nog een paartje in 11.5 of 12 hebben?
Op die fotos lijken ze veel lichter kwa kleur. Maar ze zijn als nog té vet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.hypebeast.com/(...)ng-with-michael-lau/
Vind ze in het echt toch wat minder indrukwekkend. Maar zeker nice.
Ze vallen wat lichter uit maar toch DAMN! die dingen blijven de sheize.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.hypebeast.com/(...)ng-with-michael-lau/
Vind ze in het echt toch wat minder indrukwekkend. Maar zeker nice.
vette shit. ik heb me aangemeld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef fretclick het volgende:
http://sneakers.forumup.nl/
check het eens zou ik zeggen
neem 120 euro mee en ga naar niketown rotterdam, meer kan ik niet voor je betekenenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:43 schreef Shortzz het volgende:
@fretclick
Hook mij dan ook op met die beans
Welke zijn dat? Zijn best vet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:22 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik blijf deze de shitz vinden:
[afbeelding]
Die ga ik zeker nog bemachtigen, 1 van mijn holy grails.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |