welke winkel is dat? enig idee??quote:Op woensdag 27 september 2006 12:48 schreef thaWarhead het volgende:
260 dollar retail he, en slechts in 1 winkel, plus ik denk dat de eerste tentjes daar nu al voor de deur staan...
Ze zijn er soms al een paar dagen van te voren, soms wat tentjes, maar ook gewoon in stoelen met slaapzakken.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Amerikanen die campen? volgens mij niet in HK enkel connecties van Amerikanen.
In amerika zelf staan ze wel uren in de rij, maar echt kamperen doen ze volgens mij niet.
Thijs? Wie is dat?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik weet het ThaWarhead, maar er zijn resellers (Thijs bijvoorbeeld). die gewoon vrienden/familie/relaties meenemen.
Bij de airstab release van Patta is thijs geweigerd, ze vriendin stond ook nog in de rij, is er ook uitgekickt ze probeerde nog te zeggen: ''ik haal ze voor een vriend'' haha.
Amerikanen die campen? volgens mij niet in HK enkel connecties van Amerikanen.
In amerika zelf staan ze wel uren in de rij, maar echt kamperen doen ze volgens mij niet.
Die zijn vetquote:Op maandag 25 september 2006 19:14 schreef Stansfield het volgende:
Om maar even een tegewicht aan al het nike sb geweld hier.
Weet iemand waar je deze (online) kan kopen in maat 45.
[afbeelding]
Maarja hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:25 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Kan ook meerekken hoor, effe inlopen en nergens last van
iemand?quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef wes55 het volgende:
weet iemand mischien waar ik deze nike vector in omgeving amsterdam kan vinden?
[afbeelding]
vet man .. welke winkel en hoe duur ?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef mitman het volgende:
vandaag een nieuw nike (reversible) vest gekocht in de nike winkel in roffa:
zwarte geruite kant:
[afbeelding]
groene kant:
[afbeelding]
rits detail:
[afbeelding]
nu zat ik te denken aan sneakers erbij : court force low gimme 5 (iemand beter idee?)
iemand nog een adresje waar ik ze kan halen (maat9) en voor redelijk prijsje (bij solebox 100euro)
thnx..Peace -V-
Damn, die hazelnuts net weer niet in mijn maat.. moet een 7,5 hebben,maar bijna overal uitverkochtquote:http://purchaze.de/shop/product_info.php?products_id=191 voor degene die opzoek was naar Curry Air Max (en ze versturen ook gratis nog binnen europa)
hmmm? zal eens checken... misschien iets te hard door al die mail gegaan was nog erg veel...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:21 schreef En_ieka het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier en ik volg dit topic al een tijdje. Ik heb 6 dagen geleden Vans Classic Slip-on besteld op outlawz.nl. Ik durf het bijna niet te vragen maar enig idee wanneer ze hier aankomen Floyd? Bvd!
maart 2007 volgens mij...quote:Op donderdag 28 september 2006 08:28 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, wat staat er eigenlijk voor oktober op de bestellijst? Ik heb al van 2 mensen (US) gehoord dat hun shop vertelde dat de Dinosaur Jr's volgende maand uitkomen?
Oké, bedankt!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:57 schreef floydvisser het volgende:
[..]
hmmm? zal eens checken... misschien iets te hard door al die mail gegaan was nog erg veel...
ook helaas een hoop dubbele bestellingen...
beetje mazzel ben ik er vandaag doorheen, excuus
Die vind ik cool!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef fretclick het volgende:
ik ging naar patta met de intensie een trui te kopen, maar met wat kwam ik thuis?
[afbeelding]
Dinosaur Jr's zijn echt vet, die moet ik hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:28 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, wat staat er eigenlijk voor oktober op de bestellijst? Ik heb al van 2 mensen (US) gehoord dat hun shop vertelde dat de Dinosaur Jr's volgende maand uitkomen?
Elk moment te bestellen (duurt soms even voor ze binnen zijn), 11-13 (kan er naast zitten) , rond de 80 euro.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:46 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Oké, bedankt!![]()
Kun je mij wat meer vertellen over de Shimizu's... Wanneer, welke maten en hoe duur? Ik ben namelijk erg geïntresseerd. BVD!![]()
Moet even voor iemand die te lui is om een FOK! acount te maken vragen:quote:Op woensdag 27 september 2006 21:33 schreef fretclick het volgende:
ik ging naar patta met de intensie een trui te kopen, maar met wat kwam ik thuis?
[afbeelding]
Bedankt alvastquote:hoeveel maten groter/kleiner heb je die asics gehaald dan je nike dunk maat?
Stabs:quote:Op donderdag 28 september 2006 09:02 schreef RedScorpion het volgende:
Damn, die hazelnuts net weer niet in mijn maat.. moet een 7,5 hebben,maar bijna overal uitverkocht
Kijken of ik die Curry's dan wel in mijn maat kan vinden.
Al vind ik deze stab's ook helemaal te gek voor 130 euro :
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ook helaas totaal uitverkocht.
Oeeh, ik heb maat 9,5 a 10. Dus ze komen niet meer in 9,5 of 10 binnen?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:20 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elk moment te bestellen (duurt soms even voor ze binnen zijn), 11-13 (kan er naast zitten) , rond de 80 euro.
Je zou Concrete (Spuistraat) kunnen proberen, hij staat wel op hun site (in het flashgedeelte).quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:48 schreef wes55 het volgende:
weet iemand mischien waar ik deze nike vector in omgeving amsterdam kan vinden?
[afbeelding]
nike (sb) us10,5 asics idem ditoquote:Op donderdag 28 september 2006 19:13 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Moet even voor iemand die te lui is om een FOK! acount te maken vragen:
[..]
Bedankt alvast![]()
Ik had vanmiddag even gebeld en ze hebben dus die helemaal witte en die met groene zool. Die met groene zool is er nog in maat 46. En bij adidas heb ik die maat. En maar 55 euro. Zaterdag dus ff naar bataviastad.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
adidas-store in Bataviastad een maandje geleden. 4 soorten Forest Hills, weet niet zeker of deze combo er bij zat. 77e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |