Heb je de originelen uit '91/'92 erbij ter vergelijking?quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef Tarabass het volgende:
[edit]Mijn airunit is niet kleiner[/edit]
...Ben al drie keer terug geweest voor een nieuw paar, want deze zolen gaan kraken na een paar weken erop gelopen te hebben. Natuurlijk geeft nike de 'niet goed, binnen drie maanden zonder pardon nieuwe', maar ik heb de hoop nu opgegeven. Toch halen ze nog steeds herrineringen bij me op. Ze waren toen echt da bomb. Al vind ik ze nu veel minder mooi, maar dat zal ik nooit toegeven![]()
Maar jij hebt de oranje veters er niet inquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:29 schreef Cloud_SB het volgende:
*Pakt snel Camo's en Camera om Henk te battelen*
Had vandaag ook mijn camo's aan.
Oja trouwens niks brakke telefoon pic, ik ben pas oldskool geneens zelfontspanner haha.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Shirt ias trouwens ook de shiznitt ouwe
[afbeelding]
Hogeschool Rotterdam, wijnhaven locatie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:13 schreef fretclick het volgende:
waar zit je op school @ henk.. ik heb de laatste paar dagen toevallig ook veel AM1's aan en zie dat je uit de buurt komt hehe.
tering, die zijn inderdaad erg nive. ik wil ook nog een paar vengeance, en deze colorway is echt lovely!
Heb hem niet gezien maar deze lijken me wel voor de hand liggen:quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:24 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Ff vraagje: iemand enig idee wat voor model nikes het zijn in hun laatste reclame "Walk On Air". Het gaat me om die zwarte schoenen op het eind van het spotje.
2 paar + 2 paar gewone dunksquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:30 schreef Bananenman het volgende:
Hmm okay. Hoeveel SB's hebben jullie nu gemiddeld, Cloud en Henk? Die Brian Andersons zijn m'n eerste maar ik heb inmiddels al een paar modellen in gedachte die ik echt nog moet hebben... vooral Stussy's en Slam City's maargoed daar is dus wat lastig aan te komen![]()
Ik ging ervan uit dat dat hetzelfde bedrijf was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Stansfield, bijbestelling is als ze bij de leverancier nog op vooraad zijn. Backorder is als de leverancier ze nog van de fabrikant moet krijgen. Toch? correct me if i'm wrong offcourse.
Dat zijn de paarse, niet de oranjequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:56 schreef berent het volgende:
@Henk: 110 euro inclusief verzending bij solebox.de
Kan ook meerekken hoor, effe inlopen en nergens last vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef Soldier2000 het volgende:
Als je nieuwe sneakers koopt, wat voor ruimte moet je dan nog tussen de grote teen en uiteinde van de schoen hebben als je staat?
1 duim, halve duim?
Mijn nieuwe asics knellen vooraan namelijk een beetje, en twijfel nog of ik nu een maat groter moet nemen of moet uitlopen.
adidas-store in Bataviastad een maandje geleden. 4 soorten Forest Hills, weet niet zeker of deze combo er bij zat. 77equote:
Cool, heb al ontzettend zitten zoeken, kon ze niet vinden. Bedankt...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb hem niet gezien maar deze lijken me wel voor de hand liggen:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Tnx. FF mailtje sturen of bellen daarheen.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
adidas-store in Bataviastad een maandje geleden. 4 soorten Forest Hills, weet niet zeker of deze combo er bij zat. 77e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |