quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
((welkom in het 8e originele versabommies Isoleertopic slowchat dingetje, oftewel de BB slowchat))
jaargang 6
BB slowchat afl 28:...
...Waar Lederhosen nog kunnen!![]()
* aflevering 1 t/m 27 *
[BB SC 1] Én vast!
[BB SC 2] Als Bong het niet doet...
[BB SC 3] Moedig voorwaarts...
[BB SC 4] Ruzie! Ruzie!
[BB SC 5] Gaat er nog eens wat gebeuren?
[BB SC 6] Het aftellen is begonnen
[BB SC 7] Break and Enter.
[BB SC #8] Ja, wie is hier een VROUW dan?
[BB SC#9] De dag van het begin
[BB SC#10] De kop is eraf
[BB SC#11] Zwaaitopic
[BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
[BB SC] # 13: Trekt koud op
[BB SC] #14 De wereld draait door
[BB SC #15] Als god het wil...
[BB SC #16] Met Onur Air proef je Allah van dichtbij
[BB SC # 17] Life is a bitch.........
[BB SC # 18] Versabommie's Isoleertopic!
[BB SC # 19] Versabommie's Isoleertopic 2
[BB SC # 20] Counterstrike........
[BB SC # 21]Another one bites the dust.....
[BB SC # 22] Versabommies isoleertopic 3
[BB SC # 23] Versabommies isoleertopic 4
[BB SC # 24] Kopjes koffie met puntoortjes.
[BB SC # 25] Versabommies Isoleertopic 6
[BB SC# 26] VersaBommies isoleertopic 7!
[BB SC # 27] puntjes place!!
...Die heeft zijn laatste Oorties versnoept....![]()
have fun!
ik begrijp die tvp's niet .....wat is da?quote:
Hoeveel van die Lederhosen draag je eigenlijk tegelijkertijd? En wordt dat niet broeierig op bepaalde plekken, zal ik maar zeggen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Retegeil niet?
Ik ga snel mijn sig aanpassen!
"Wie laat alle meisjes blozen, Bommie in zijn lederhosen!"
Bewijs dat eens?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, er is genoeg Bommie voor alle meisjes hier!
da's wat mensen doen als ze niks zinnigs te melden hebben, maar toch even iets willen posten om aan die innerlijke drang naar erkenning te voldoenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik begrijp die tvp's niet .....wat is da?
Bewijs? Is mijn woord hier niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bewijs dat eens?![]()
En waarom alwéééér die TT. Gebrek aan inspiratie?
??? je raakt me nu echt kwijt TL ....quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's wat mensen doen als ze niks zinnigs te melden hebben, maar toch even iets willen posten om aan die innerlijke drang naar erkenning te voldoen
ik gok een TijdVerspillendePost ofzoquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's wat mensen doen als ze niks zinnigs te melden hebben, maar toch even iets willen posten om aan die innerlijke drang naar erkenning te voldoen
nu al? ik had je wat intellislimmer ingeschatquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
??? je raakt me nu echt kwijt TL ....
ja man...ik heb niet zoveel met computers en chips enzo ...technische gedoen pfffffffffffquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu al? ik had je wat intellislimmer ingeschat![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:39 schreef versabommie het volgende:
Hey komen er hier nog wel eens Moddiemods? (TL reken ik niet echt als een serieuze volwaardige mod dus....)
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
O, heet dat parttime?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij bent maar part-time mod hoor
Jij verwacht dat ik je op je woord geloof? Hier op FOK?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bewijs? Is mijn woord hier niet goed genoeg?
Ennuh die TT...ik ben bezig met een serie![]()
Kolere....jullie lezen echt alles he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Het komt me idd over dat je veel te weinig tijd hebt voor leuke dingenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O, heet dat parttime?
Ik dacht dat ik dubbel fulltime was
FOK! is een leuk dingquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het komt me idd over dat je veel te weinig tijd hebt voor leuke dingen![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! is een leuk ding
Behalve tijdens deze discussies natuurlijkmaar over het algemeen heb ik het prima naar m'n zin.
Het is een leuke hobbie en dat die dan zo'n 60 uur per week kost maakt me verder niet uit. Zolang als ik het naar m'n zin heb is het prima
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! is een leuk ding
Behalve tijdens deze discussies natuurlijkmaar over het algemeen heb ik het prima naar m'n zin.
Het is een leuke hobbie en dat die dan zo'n 60 uur per week kost maakt me verder niet uit. Zolang als ik het naar m'n zin heb is het prima
Door die stomme forummers heb je veel te weinig tijd voor mij, ik heb ook mijn behoeftes heur!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
FOK! is een leuk ding
Het klinkt erger dan het is hoor, de gemiddelde veelposter is veel meer online dan ik...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga dus nu stoppen met me schuldig voelen dat ik minder online ben dan jij....
hmz.. ff rekenen:quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het klinkt erger dan het is hoor, de gemiddelde veelposter is veel meer online dan ik...
Ik zit over het algemeen 's avonds van 17.30 tot 23.30 achter de PC. (6 uurtjes dus) Overdag lees ik bij en neem ik m'n mails door van de PR. En dan in de weekenden zo'n 12 uur per dag.... Maakt niet uit hoor, zolang als ik het leuk vind is het toch prima
Bovendien zit ik natuurlijk ook een gedeelte van die tijd nutteloos rond te posten, dus dat valt eigenlijk onder de noemer 'slap ouwehoeren'....
Tel voor de gein je eigen online uren eens bij elkaar op, kun je tot een verrassende uitkomst komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |