Dat is een goede tip!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef -peet- het volgende:
Vanavond 24 als coverstory bij RTL Boulevard op RTL4!!
![]()
zal wel niks zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef -peet- het volgende:
Vanavond 24 als coverstory bij RTL Boulevard op RTL4!!
![]()
quote:Seizoen 6
Het leven lijkt goed te gaan voor Jack Bauer. Hij heeft die pussy van een Scofield zelf opgepakt en daarmee $100.000 verdiend. Toch gaat alles gruwelijk fout. Na een auto-ongeluk krijgt Jack amnesia. Hij wordt opgepikt door een kleinzoon van Victor Drazen, die zich wil wraken op Jack Bauer.
ik ken RTL Boulevard een beetjequote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa...!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef -Mo- het volgende:
Bij de vorige 24 coverstory van RTL Boulevard stond er onder Kiefer Sutherland: Jack Bouwer.![]()
Yep...ik meen het jammer genoeg ook nog.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef -peet- het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaa...!
Dat MEEN je niet?
Waarschijnlijk moeten we al blij zijn dat er geen Frans Bauer stond?
![]()
Geen dank..dat wist ik ook al toen ik nog bezig was met seizoen 1quote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
En bedankt, nu weet heel televisiekijkend Nederland dat Palmert dood gaat. Goed bezig RTL.
Volgens mij staat de film los van de verhaallijn uit de seizoenen en zou in theorie Tony kunnen leven terwijl Palmert dood is aan AIDS.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef qu63 het volgende:
is al bekend waar 24 - the movie over zal gaan?
ik za tzelf te denken dat dat een mooi stuk is tussen S5 en S6, want ik wel graag weten wat er tussen gebeurd
Prequel bedoel je? Die komt niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef jdiezrequejo het volgende:
wanneeeeeer komt de sequel nou!!!!
ik wil mijn 24 fix!!
je kan de I Trust You To Kill Me - docu kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef jdiezrequejo het volgende:
wanneeeeeer komt de sequel nou!!!!
ik wil mijn 24 fix!!
Juist ja prequel!!quote:
Voornamelijk omdat andere mensen dat al twintig keer hebben gevraagd en weer andere mensen daar al twintig keer op hebben geantwoord, met als bron de makers van 24.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Juist ja prequel!!
En waarom komt die niet dan?Hoe weet u dat?
![]()
haha jah, zeker die mensen waarvan een neef daarvan een hele goede vriend, en van die vriend zijn verre neef een van de programmamakers is?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat andere mensen dat al twintig keer hebben gevraagd en weer andere mensen daar al twintig keer op hebben geantwoord, met als bron de makers van 24.
kan je em ook ff op youtube gooien?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
haha jah, zeker die mensen waarvan een neef daarvan een hele goede vriend, en van die vriend zijn verre neef een van de programmamakers is?
Btw heb ik hier de promo voor 24 voor nederland seizoen 5, einde is hetzelfde als de promo die in het topic van de nederlandse 24 topic (die van 40 seconden)
Deze is langer, soort terugblik van de voorgaande seizoenen..
Heb hem alleen helaas wat later aangezet hij begint daarom al meteen int midden van seizoen 1
Duurt rond de 2 minuten!
http://video.google.nl/videoplay?docid=112370093723924337
Jah idd!! Dat had ik nou ook..quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Spannend, alleen die commentator
Die gozer doet volgens mij ook vrijwel alle voice-overs op de Nederlandse televisiequote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jah idd!! Dat had ik nou ook..
Had wel een zwaardere voice over mogen zijn
jah idd, NEDERLANDSEquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die gozer doet volgens mij ook vrijwel alle voice-overs op de Nederlandse televisie![]()
Woej, ik kan niet wachten tot oktober!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:13 schreef TC03 het volgende:
Bijna oktober! Dan hebben we er al 1 kwartaal wachten op zitten. Woehoe.
Ja, vrij aardige maar zware film!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand de film 'to end all wars' gezien? Speelt Kiefer ook in mee.
Ik zag 'm gister voorbij komen, ik vond 'm erg leuk bedacht. Normaal ben ik niet zo van de NLe fimpjes, maar wel leuk bedacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jah idd!! Dat had ik nou ook..
Had wel een zwaardere voice over mogen zijn
En hier is btw de youtube link
http://www.youtube.com/watch?v=oGn2EJ_37ZE
Zondag 1 oktober...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Woej, ik kan niet wachten tot oktober!![]()
Wat is er met die foto? Logan lijkt gewoon op een hamster, dat ligt niet aan de fotoquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n lelijke foto! Kijk eens naar het gezicht van Logan!![]()
quote:Seizoen 6
Het leven lijkt goed te gaan voor Jack Bauer. Hij heeft die pussy van een Scofield zelf opgepakt en daarmee $100.000 verdiend. Toch gaat alles gruwelijk fout. Na een auto-ongeluk krijgt Jack amnesia. Hij wordt opgepikt door een kleinzoon van Victor Drazen, die zich wil wraken op Jack Bauer.
Waar haal je dat weer vandaan dan? Is echt onzin volgens mij. Niet zomaar IMDB geloven.quote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je vergeet erbij te vertellen dat Tweener en Kim het samen hebben gedaan in het motel kamertje. Dus Jack is nu boos op Tweener. Chloe vond dat ook niet gaaf, dus heeft ze Tweener voor Shag op gespoord en incasseert hij nogmaals $100k.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Scofield en Jack op 1 pagina![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs206&d=06386&f=scofishenjack.JPG
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Caesu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LrsQPK-GrDw
OMG [afbeelding]
OMG [afbeelding]
OMG [afbeelding]
Die is al een paar duizend keer langs gekomen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.twentyfour.tv/jackbauer/index.php?tophundred
Ik ben niet zn 24 fan, maar heb hier hard om moeten lachen
Hè verdriequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die is al een paar duizend keer langs gekomen.
Sommige zijn zo goedquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.twentyfour.tv/jackbauer/index.php?tophundred
Ik ben niet zn 24 fan, maar heb hier hard om moeten lachen
quote:In order to control illegal immigration in the United States, the president installed cardboard cutouts of Jack Bauer along the US/Mexico border.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ranja_Ranja op 30-09-2006 21:17:40 ]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
doe het dan wel goed, kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
[..]HUH???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hoop ik een grapje?Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
Klopt..dit was niet de eerste keer..quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ze dood is, gelul natuurlijk. Jack faalde als een stuk hout.
Shit, betrapt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
O daar heb je Mo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vond net een radio interview met Kiefer van vandaag. Pas op, er kunnen wat 24 spoilers in zitten!
Het gaat over wat projecten waar hij mee bezig is, maar ook over 24. Vanaf 9:44 min. over wat zou kunnen gebeuren, zonder echte spoilers, maar vanaf 3:40 min. vertelt Kiefer in het kort hoe het nieuwe seizoen voor Jack begint:leuk interview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was het alleen maar om naar z'n stem te luisteren!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef -peet- het volgende:
[..]
leuk interview!
Al was het alleen maar om naar z'n stem te luisteren!![]()
Rot Maandag gehad zeker?quote:
Ik vind de Kiefer-hype een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef -peet- het volgende:
[..]
Rot Maandag gehad zeker?
Het is maar net wat je leuk vind?
Ik vind dat dus leuk, meningen verschillen (gelukkig) dus van mijn kant was het niet overdrijven want ik vond het ECHT leuk!
S5.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik volg het niet meerZijn ze in Nederland nu S6 aan het uitzenden of S5?
Nope, helaas niet!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zegtie ook in dat interview: WE'RE RUNNING OUT OF TIME en die ongein?
Ik vind het juist wel meevallen, geen Kiefer mokken bij de Blokker, geen Kiefer dekbedhoezen, geen Kiefer drinkbekers en lunch trommeltjes.......... tenminste, IK ben het nog niet tegen gekomen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind de Kiefer-hype een beetje overdreven.
Ik wilde net zeggen, S6 zou wel erg snel gaan, maar mijn moeder is er wel heilig van overtuigd dat het het NIEUWE seizoen isquote:
Schrale troost, the bitch is nearly right...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Caesu het volgende:
OMG [afbeelding]
Als je dat hier vroeg, werd je dood gemept, en nu komt er opeens wel 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef Merkie het volgende:
Maar er zou toch heulemaal geen prequel komen?
Idd. Ik heb het Howard Gordon zelf horen zeggen in een interviewquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je dat hier vroeg, werd je dood gemept, en nu komt er opeens wel 1![]()
Ik snap er de ballen niet meer van.
Wie is Howard Gordon?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Ik heb het Howard Gordon zelf horen zeggen in een interview.
Maar goed, wanneer komt de DVD uit dan?
Zou eigenlijk parate kennis moeten zijn voor elke bezoeker van deze reeksquote:
Wees blji dat ik weet wie Jack is, na 800keer die klok in een week gezien te hebben werd ik redelijk gekquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou eigenlijk parate kennis moeten zijn voor elke bezoeker van deze reeks.
We've all been there...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wees blji dat ik weet wie Jack is, na 800keer die klok in een week gezien te hebben werd ik redelijk gek![]()
Dat piepje gaat toch in je hoofd zitten héquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wees blji dat ik weet wie Jack is, na 800keer die klok in een week gezien te hebben werd ik redelijk gek![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat piepje gaat toch in je hoofd zitten hé...Zit ik in de klas kijk ik op mijn klok..hoor ik zo: TAK* TAK* TAK*...JACK WAT DOE JE
![]()
Non-stop waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gaattie dan in 1 keer door te het eind, of nog een pauze?
Geen 4-hour premiere zoals vorig jaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:36 schreef Richardfun het volgende:
Het wordt sowieso non-stop, met een 2 hour premiere.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen 4-hour premiere zoals vorig jaar? 2 op zondag, 2 op maandag?
Valt mee, driekwart is slowchatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vorig jaar een 4hour premiere? Dan heb je 12 topics nodig om het te bespreken.
Late reactie, maar het is wel het nieuwste seizoen tot dus ver. Hij is nog niet eerder uitgezonden in Nederland.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, S6 zou wel erg snel gaan, maar mijn moeder is er wel heilig van overtuigd dat het het NIEUWE seizoen is
Hoppa, weer een fan erbijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
Heb afgelopen week, als 24 noob, heel seizoen 1 gekeken. Kick einde, goede serie. Gelijk maar begonnen met het downloaden van seizoen 2.
Ik niet. Ik vond hem het beste, in seizoen 1 was de verhaallijn (aanslag op Palmert voorkomen) meer een rode draad. In de andere seizoenen is het plot belangrijker, en dat is minder tof.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Seizoen 1 vond ik persoonlijk de slechtste.
Hoi CM.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
Heb afgelopen week, als 24 noob, heel seizoen 1 gekeken. Kick einde, goede serie. Gelijk maar begonnen met het downloaden van seizoen 2.
Teri. Belachelijke verhaallijn dat ze ineens haar geheugen kwitj wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die vrouw van Jack (ben ff d'r naam kwijt) was zo verschikkelijk irritant.
Eens, vooral de plottwist met Nina was echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond hem het beste, in seizoen 1 was de verhaallijn (aanslag op Palmert voorkomen) meer een rode draad. In de andere seizoenen is het plot belangrijker, en dat is minder tof.
Seizoen 4 was dat stukje met Tony.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Eens, vooral de plottwist met Nina was echt![]()
...
Majah, zo heeft elk seizoen zijn hoogtepunten...toen Tony ook in seizoen 3? Jack kwam redden vond ik dat een geweldig stukje![]()
En Teri moest gelijk afgemaakt worden...wat een misselijke trut was dat...
![]()
Mijn all-time 24 moment blijft toch wel de executie van Chapellequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder mooi![]()
![]()
Neejjohhquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn all-time 24 moment blijft toch wel de executie van Chapelle.
Stil nou, joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn all-time 24 moment blijft toch wel de executie van Chapelle.
Hee, S1 t/m S5 is verplichte kost wil je spoilervrij dit topic lezenquote:
Ik ken grotere slikmomenten. Of hebben we het alleen over 24? ;d;d;d;;dquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef TC03 het volgende:
Jawel joh. Dat was het grootste slikmoment. Maakte de meeste impact op mij iig.
Dat zou echt funest zijn. Dan zal 24 zeker the shark jumpen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik hoop dat ze de tune van de telefoon hebben veranderd
BLASPHEMY!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik hoop dat ze de tune van de telefoon hebben veranderd
Nog een nieuwe fan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef planethugo het volgende:
6 weken geleden zoiets begonnen aan seizoen 1, dacht aanvankelijk dat het weer zo een standaard slechte amerikaanse serie zou zijn die snel snel gemaakt was voor een grote zender. Bleek echter eens iets anders te zijn en heb dan ook in ongeveer 6 weken alle seizoenen er doorheen gejaagd en seizoen 6 mag voor mij ook z.s.m. beginnen![]()
seizoen 3 vond ik het beste, 5 een goede 2de en 1 als 3de. Vind het wel grappig dat men steeds van die acteurs heeft die je ergens van kent maar waar precies van dat moet je dan ff opzoeken. Was trouwens wel ff wennen als trouwe Sopranos fan om de irritante en slome priester van die serie te zien als Chapelle van Division
Welcome to the fold, brother.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef planethugo het volgende:
6 weken geleden zoiets begonnen aan seizoen 1, dacht aanvankelijk dat het weer zo een standaard slechte amerikaanse serie zou zijn die snel snel gemaakt was voor een grote zender. Bleek echter eens iets anders te zijn en heb dan ook in ongeveer 6 weken alle seizoenen er doorheen gejaagd en seizoen 6 mag voor mij ook z.s.m. beginnen![]()
seizoen 3 vond ik het beste, 5 een goede 2de en 1 als 3de. Vind het wel grappig dat men steeds van die acteurs heeft die je ergens van kent maar waar precies van dat moet je dan ff opzoeken. Was trouwens wel ff wennen als trouwe Sopranos fan om de irritante en slome priester van die serie te zien als Chapelle van Division
duuuuuurrrt nog zoooo langquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
"24" SETS THE CLOCK FOR SEASON SIX
2006's Most Emmy-Winning Series Premieres With Two-Night, Four-Hour Event Sunday, Jan. 14, and Monday, Jan. 15, on FOX www.24trailer.com to Feature Season Six Sneak Peek on Tuesday, Oct. 24
Je begrijpt dat je wel een Jack avatar vanaf januari zal moeten voeren. Anders laten we de mod je de toegang tot dit topic ontzeggen.quote:
Tegen de tijd dat die regel wordt ingesteld start ik mijn eigen 24-topic. MoTo24.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je wel een Jack avatar vanaf januari zal moeten voeren. Anders laten we de mod je de toegang tot dit topic ontzeggen.
Het is MoTo24 en alleen bestemd voor mensen met MoTo-pasjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef Richardfun het volgende:
TOMO24?
Ach, ik voer hem gewoon het hele jaar. In deze jack-loze tijden kunnen we wel een hart onder de riem gebruiken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je wel een Jack avatar vanaf januari zal moeten voeren. Anders laten we de mod je de toegang tot dit topic ontzeggen.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is MoTo24 en alleen bestemd voor mensen met MoTo-pasjes.
nee, hoe goed jack bauer ook is, Tony fucking Soprano blijft koningquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat hele CTU nog bestaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef planethugo het volgende:
en hoevaak zijn levensgevaarlijke terroristen al niet vanuit ctu ontsnapt
LOLquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef Merkie het volgende:
En een perimeter opzetten kunnen de getrainde CTU-soldaten ook niet. "Set up a perimeter" betekent in 24 "Begin maar vast met zoeken, want de vogel is al gevlogen"
.
zonder jack was LA allang één grote woestijn kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat hele CTU nog bestaat. Zonder Jack was het allang opgedoekt, zelfs mét Jack snap ik niet dat ze het opdoeken.
Lostquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ach, ik voer hem gewoon het hele jaar. In deze jack-loze tijden kunnen we wel een hart onder de riem gebruiken.
En om wat tegengas te bieden richting alle Scofield avatar's.
excusé moi?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ach, ik voer hem gewoon het hele jaar. In deze jack-loze tijden kunnen we wel een hart onder de riem gebruiken.
En om wat tegengas te bieden richting alle Scofield avatar's.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:23 schreef Myers het volgende:
Zucht, Lost was echt geen reet aan, zat Bauer maar op dat eiland dan gebeurde er tenminste nog eens wat daar.
Maar goed, deze maand dus nog de trailer van S6, dan is er eindelijk voor 1 minuut weer eens wat goeds op TV![]()
mjah zag het idd.. Hij leeeft nog!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef Merkie het volgende:
Bij dat laatste filmpje zie je Tony nog op 1:32.
Lastig te omschrijven, maar ik vind het iets te ongeloofwaardig en iets teveel autoreclame overkomen tot nu toe....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:59 schreef Richardfun het volgende:
Geforceerd? Hoezo?
Hmm, heb je het nu over die prequel waarin je Jack met lang haar ziet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven, maar ik vind het iets te ongeloofwaardig en iets teveel autoreclame overkomen tot nu toe....
Nouja, de prequel was namelijk echt voor 90% een autoreclame (Toyota rijdt BMW eruit), dacht daardoor ff dat je het daarover had.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, ik heb het over S5 E1, S5 E0 had totaal geen waarde IMO...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die regel wordt ingesteld start ik mijn eigen 24-topic. MoTo24.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is MoTo24 en alleen bestemd voor mensen met MoTo-pasjes.
quote:
Ik heb die tas, samen met een aantal andere fanatici hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, dat bijsmaakje had ik in de eerste aflevering ook... Te gladde telefoon, tas (leuke tas overigens), Jaques rijdt Toyota (hagelnieuw terwijl hij niet eens dagelijks werkt... ging ook fout in de "prequel", het is gewoon niet geloofwaardig...), dat soort dingen zitten me gewoon tegen.
Sfeertje verder is gewoon briljant weer, alleen de kadans was nu te massief voor mij.
Nee hoor, kijk hier maar. Inclusief verzendkosten was het iets minder dan 30 Euro volgens mij.quote:
Jaa!!!!!!!!!!!!!!!! GEZIEN IK HEB TONY GEZIEN!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef Merkie het volgende:
Bij dat laatste filmpje zie je Tony nog op 1:32.
hmmmzquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk hier maar. Inclusief verzendkosten was het iets minder dan 30 Euro volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het niet willen lezen; het belangrijkste:quote:After force-feeding viewers two nights of fatty "24" goodness, FOX will then wait and give the show it's time period premiere on Monday, Jan 22 at 9 p.m. with the season's fifth hour. From that point, "24" will run uninterrupted through its finale in May.
But don't worry about remembering those dates. FOX will probably offer several reminders as the big date draws nearer. In fact, the network has already set a timetable for promoting the new season. A special sneak peak at season six will launch on the fittingly named website www.24trailer.com on Tuesday, Oct. 24. For readers who lack Internet access -- but are still somehow reading this story -- FOX will also present the sneak footage during Game 3 of the World Series, scheduled for that same night.
Artikel was van 4 oktober en normaliter kom ik hier nooit omdat ik zoveel mogelijk eventuele spoilers wil vermijden; dus ik was wel teruggegaan tot 4 oktober, maar las er niets verder over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef CloudStrife het volgende:
BliksemSchigt: dat nieuws is al twee keer vermeld in dit topic
Ik moet hem nog afkijken, dank uquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die trailer.![]()
Vanavond weer seizoen 5 kijken op RTL 5, is toch wel handig om weer ff je geheugen op te frissen. Daarnaast heb ik destijds aflevering 1 t/m 10 in 2,5 week (oid) gekeken, dat ik wel eens iets gemist heb. Leuk om nu naar Logan te kijken in de wetenschap dat ie eigenlijk slecht is. Je ziet soms wel eens dingen van, ja ik had het kunnen weten, maar ook van dingen, nee toch niet.
Je zit in een USA topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet hem nog afkijken, dank u
S5 is in Nederland al eerder uitgezonden, heb hem toen niet gekeken, en ik kijk nu ook niet op RTL maar vanaf de Xboxquote:
S5 is nog niet in NL uitgezonden hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
S5 is in Nederland al eerder uitgezonden, heb hem toen niet gekeken, en ik kijk nu ook niet op RTL maar vanaf de Xbox
Ross is altijdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
The One Where Ross Is Fine...prachtaflevering.
OWW DIEEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef TC03 het volgende:
Kent iemand de YTMND waar je heel grappig ziet hoe CTU de terroristen 'pwnt'? Ik zoek hem maar kan hem niet vinden...
10x02. Vooral in de latere seizoenen was Ross geniaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ross is altijd...welk seizoen is dat? 8?
Ik zie ook te zoeken gozer, maar ik kan m niet vinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
Reageer dan niet of vraag om een zelfban.
Ross redt de laatste seizoenenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
10x02. Vooral in de latere seizoenen was Ross geniaal.
It must the pressure of entertaining.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
10x02. Vooral in de latere seizoenen was Ross geniaal.
Op je teentjes getrapt, gozerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
Reageer dan niet of vraag om een zelfban.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien een beetje spoilerachtig; aankondiging wanneer Fox met de premiere komt, plus namen van acteurs en de verhaallijn waar S6 mee gaat beginnen.Is dit serieus? Ik vind het een beetje vergezocht eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
ik heb het ook al op meerdere site's gelezen en idd wel vergezocht..quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ik vind het een beetje vergezocht eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar we zullen wel zien in januari
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Die is neergestort op een semi-onbewoond eiland geloof ik...quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar was die Chinees gebleven die de 1e, 2e (en 3e) seizoen af en toe ook te zien was.
Huhquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die is neergestort op een semi-onbewoond eiland geloof ik...
Ja, die Diane was zeker een hele fijne MILF, maar het laatste wat je wilt hebben in een 24 seizoen is dat Jack zich zorgen moet maken om een vrouw en haar kind. De huiselijke storylines waren altijd bout (Terri & Kim, die psycho yuppie husband in S2).quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Net E6 gekeken van S5, begint lekker paranoide sfeertje te worden, lang niet zo gezien in 24...
Bovendien vind ik dat Bauer Audrey Raines lekker moet laten zakken en door moet gaan met dieMILF Diane Huxley
![]()
Klopt, even nagezochtquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik dacht dat je het over Agent Tom Baker had, gespeeld door Daniel Dea Kim, you do the math...
Kan je hm even verder uitleggen, ben het vergetenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die is neergestort op een semi-onbewoond eiland geloof ik...
D'r password was: lifesucks, dat weet ik nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Teri was een hefboom in S1 en droeg samen met de ontvoering van Kim zeker bij aan de persoonlijke stress op Bauer, die het met alleen de wetenschap op een aanslag op Palmer al druk genoeg had.
Kim is in S2 teruggeschreven als huppeltutje en was feitelijk volledig overbodig, magoed, laat puberende jongens hebben nu eenmaal tieten nodig om naar een programma te kijken... Ik bedoel, lekker wijf hoor, maar god wat was ze irritant de laatste seizoenen...
OMG, check je frickin ICONquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kan je hm even verder uitleggen, ben het vergeten![]()
Mjah, ik ben gewoon blij dat ze tot op heden in S5 buiten schot blijft...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
D'r password was: lifesucks, dat weet ik nog
Lost? Als in: hij speelt nu Jinquote:
Wacht maar afquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ik ben gewoon blij dat ze tot op heden in S5 buiten schot blijft...
Ja weet ik, maar van dat neerstorten op een eiland...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lost? Als in: hij speelt nu Jin
OK, hier ga ik gewoon niet op in... Als je de grap nu nog niet doorhebt dan gaat het gewoon niet goedkomen met je...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar van dat neerstorten op een eiland...
Het was tijd voor een andere etnische minderheid, affirmative action: Enter, Curtisquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar iemand die het nog weet waar hij is gebleven?
Komt na Curtis een Rus?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:49 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het was tijd voor een andere etnische minderheid, affirmative action: Enter, Curtis
Nee, een Arabier die een 'mole' lijkt te zijn, maar het uiteindelijk niet is.quote:
Hebben we toch al gehad in seizoen 3?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:54 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nee, een Arabier die een 'mole' lijkt te zijn, maar het uiteindelijk niet is.
of Mandy!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom was het nou niets geworden tussen Jack en die chick uit S2, die nog in S3E1 opbelt![]()
Dat komt gewoon door het werk, dat legt Jack ook uit aan Chase aan het begin van S3.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom was het nou niets geworden tussen Jack en die chick uit S2, die nog in S3E1 opbelt![]()
Deze zal inclusief lange baard en een tulband zijn, zodat het er lekker dik op ligtquote:
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het ook al op meerdere site's gelezen en idd wel vergezocht..
verdere uitleg:zal wel uitgelegd worden als iets van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar we zullen wel zien in januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergo oprol PB-fanboys?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef Merkie het volgende:
Jongens, deze reeks stond bekend als een kwaliteitsreeks. Harry Mülisch himself kwam regelmatig langswippen om de grandioze literaturen door te nemen... als we zo door blijven gaan komt 'ie echt niet mer langs hoor.
Ik denk niet dat veel mensen deze opmerking kunnen waarderen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:53 schreef TC03 het volgende:
MOTOHITILER
Ff vol slowchatten dit topic dan maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen deze opmerking kunnen waarderen.
Maar dan deel 34. Erg mooi Moquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:15 schreef -Mo- het volgende:
Wordt dit 'm:
24 (VS) deel 33 - The Sunday before you killed my wife... Teri and I went to the boardwalk in Venice just watching all the rollerbladers and musicians, laughing at the crazy people, spending time together. And Teri sees this sno-cone stand. She giggles like a kid. She takes off running, she wants to get in line, she wants one. I remember I was watching her, I was just... I couldn't help myself. When I look up at her she's talking to this old lady in line behind her and the two of them are laughing, and I'm thinking to myself, how the hell does she do that. How does she strike up a conversation with an absolute stranger? And they just start laughing. Like they'd been friends forever. That's a GIFT. I remember thinking, God, I wish I could do that. But I can't. That was Teri. My wife. That's what you took from this world, Nina. That's what you took from me, and my daughter. I just wanted you to know that.
Oke.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dan deel 34. Erg mooi Mo. Gooi die monoloog uit de S5 finale er ook maar bij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |