Nouja, de prequel was namelijk echt voor 90% een autoreclame (Toyota rijdt BMW eruit), dacht daardoor ff dat je het daarover had.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, ik heb het over S5 E1, S5 E0 had totaal geen waarde IMO...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die regel wordt ingesteld start ik mijn eigen 24-topic. MoTo24.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is MoTo24 en alleen bestemd voor mensen met MoTo-pasjes.
quote:
Ik heb die tas, samen met een aantal andere fanatici hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, dat bijsmaakje had ik in de eerste aflevering ook... Te gladde telefoon, tas (leuke tas overigens), Jaques rijdt Toyota (hagelnieuw terwijl hij niet eens dagelijks werkt... ging ook fout in de "prequel", het is gewoon niet geloofwaardig...), dat soort dingen zitten me gewoon tegen.
Sfeertje verder is gewoon briljant weer, alleen de kadans was nu te massief voor mij.
Nee hoor, kijk hier maar. Inclusief verzendkosten was het iets minder dan 30 Euro volgens mij.quote:
Jaa!!!!!!!!!!!!!!!! GEZIEN IK HEB TONY GEZIEN!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef Merkie het volgende:
Bij dat laatste filmpje zie je Tony nog op 1:32.
hmmmzquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk hier maar. Inclusief verzendkosten was het iets minder dan 30 Euro volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het niet willen lezen; het belangrijkste:quote:After force-feeding viewers two nights of fatty "24" goodness, FOX will then wait and give the show it's time period premiere on Monday, Jan 22 at 9 p.m. with the season's fifth hour. From that point, "24" will run uninterrupted through its finale in May.
But don't worry about remembering those dates. FOX will probably offer several reminders as the big date draws nearer. In fact, the network has already set a timetable for promoting the new season. A special sneak peak at season six will launch on the fittingly named website www.24trailer.com on Tuesday, Oct. 24. For readers who lack Internet access -- but are still somehow reading this story -- FOX will also present the sneak footage during Game 3 of the World Series, scheduled for that same night.
Artikel was van 4 oktober en normaliter kom ik hier nooit omdat ik zoveel mogelijk eventuele spoilers wil vermijden; dus ik was wel teruggegaan tot 4 oktober, maar las er niets verder over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef CloudStrife het volgende:
BliksemSchigt: dat nieuws is al twee keer vermeld in dit topic
Ik moet hem nog afkijken, dank uquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die trailer.![]()
Vanavond weer seizoen 5 kijken op RTL 5, is toch wel handig om weer ff je geheugen op te frissen. Daarnaast heb ik destijds aflevering 1 t/m 10 in 2,5 week (oid) gekeken, dat ik wel eens iets gemist heb. Leuk om nu naar Logan te kijken in de wetenschap dat ie eigenlijk slecht is. Je ziet soms wel eens dingen van, ja ik had het kunnen weten, maar ook van dingen, nee toch niet.
Je zit in een USA topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet hem nog afkijken, dank u
S5 is in Nederland al eerder uitgezonden, heb hem toen niet gekeken, en ik kijk nu ook niet op RTL maar vanaf de Xboxquote:
S5 is nog niet in NL uitgezonden hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
S5 is in Nederland al eerder uitgezonden, heb hem toen niet gekeken, en ik kijk nu ook niet op RTL maar vanaf de Xbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ross is altijdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
The One Where Ross Is Fine...prachtaflevering.
OWW DIEEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef TC03 het volgende:
Kent iemand de YTMND waar je heel grappig ziet hoe CTU de terroristen 'pwnt'? Ik zoek hem maar kan hem niet vinden...
10x02. Vooral in de latere seizoenen was Ross geniaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ross is altijd...welk seizoen is dat? 8?
Ik zie ook te zoeken gozer, maar ik kan m niet vinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
Reageer dan niet of vraag om een zelfban.
Ross redt de laatste seizoenenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
10x02. Vooral in de latere seizoenen was Ross geniaal.
It must the pressure of entertaining.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
10x02. Vooral in de latere seizoenen was Ross geniaal.
Op je teentjes getrapt, gozerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
Reageer dan niet of vraag om een zelfban.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien een beetje spoilerachtig; aankondiging wanneer Fox met de premiere komt, plus namen van acteurs en de verhaallijn waar S6 mee gaat beginnen.Is dit serieus? Ik vind het een beetje vergezocht eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
ik heb het ook al op meerdere site's gelezen en idd wel vergezocht..quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ik vind het een beetje vergezocht eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar we zullen wel zien in januari
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Die is neergestort op een semi-onbewoond eiland geloof ik...quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar was die Chinees gebleven die de 1e, 2e (en 3e) seizoen af en toe ook te zien was.
Huhquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die is neergestort op een semi-onbewoond eiland geloof ik...
Ja, die Diane was zeker een hele fijne MILF, maar het laatste wat je wilt hebben in een 24 seizoen is dat Jack zich zorgen moet maken om een vrouw en haar kind. De huiselijke storylines waren altijd bout (Terri & Kim, die psycho yuppie husband in S2).quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Net E6 gekeken van S5, begint lekker paranoide sfeertje te worden, lang niet zo gezien in 24...
Bovendien vind ik dat Bauer Audrey Raines lekker moet laten zakken en door moet gaan met dieMILF Diane Huxley
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |