Mijn all-time 24 moment blijft toch wel de executie van Chapellequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder mooi![]()
![]()
Neejjohhquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn all-time 24 moment blijft toch wel de executie van Chapelle.
Stil nou, joh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn all-time 24 moment blijft toch wel de executie van Chapelle.
Hee, S1 t/m S5 is verplichte kost wil je spoilervrij dit topic lezenquote:
Ik ken grotere slikmomenten. Of hebben we het alleen over 24? ;d;d;d;;dquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef TC03 het volgende:
Jawel joh. Dat was het grootste slikmoment. Maakte de meeste impact op mij iig.
Dat zou echt funest zijn. Dan zal 24 zeker the shark jumpen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik hoop dat ze de tune van de telefoon hebben veranderd
BLASPHEMY!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik hoop dat ze de tune van de telefoon hebben veranderd
Nog een nieuwe fan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef planethugo het volgende:
6 weken geleden zoiets begonnen aan seizoen 1, dacht aanvankelijk dat het weer zo een standaard slechte amerikaanse serie zou zijn die snel snel gemaakt was voor een grote zender. Bleek echter eens iets anders te zijn en heb dan ook in ongeveer 6 weken alle seizoenen er doorheen gejaagd en seizoen 6 mag voor mij ook z.s.m. beginnen![]()
seizoen 3 vond ik het beste, 5 een goede 2de en 1 als 3de. Vind het wel grappig dat men steeds van die acteurs heeft die je ergens van kent maar waar precies van dat moet je dan ff opzoeken. Was trouwens wel ff wennen als trouwe Sopranos fan om de irritante en slome priester van die serie te zien als Chapelle van Division
Welcome to the fold, brother.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef planethugo het volgende:
6 weken geleden zoiets begonnen aan seizoen 1, dacht aanvankelijk dat het weer zo een standaard slechte amerikaanse serie zou zijn die snel snel gemaakt was voor een grote zender. Bleek echter eens iets anders te zijn en heb dan ook in ongeveer 6 weken alle seizoenen er doorheen gejaagd en seizoen 6 mag voor mij ook z.s.m. beginnen![]()
seizoen 3 vond ik het beste, 5 een goede 2de en 1 als 3de. Vind het wel grappig dat men steeds van die acteurs heeft die je ergens van kent maar waar precies van dat moet je dan ff opzoeken. Was trouwens wel ff wennen als trouwe Sopranos fan om de irritante en slome priester van die serie te zien als Chapelle van Division
duuuuuurrrt nog zoooo langquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
"24" SETS THE CLOCK FOR SEASON SIX
2006's Most Emmy-Winning Series Premieres With Two-Night, Four-Hour Event Sunday, Jan. 14, and Monday, Jan. 15, on FOX www.24trailer.com to Feature Season Six Sneak Peek on Tuesday, Oct. 24
Je begrijpt dat je wel een Jack avatar vanaf januari zal moeten voeren. Anders laten we de mod je de toegang tot dit topic ontzeggen.quote:
Tegen de tijd dat die regel wordt ingesteld start ik mijn eigen 24-topic. MoTo24.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je wel een Jack avatar vanaf januari zal moeten voeren. Anders laten we de mod je de toegang tot dit topic ontzeggen.
Het is MoTo24 en alleen bestemd voor mensen met MoTo-pasjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:33 schreef Richardfun het volgende:
TOMO24?
Ach, ik voer hem gewoon het hele jaar. In deze jack-loze tijden kunnen we wel een hart onder de riem gebruiken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je wel een Jack avatar vanaf januari zal moeten voeren. Anders laten we de mod je de toegang tot dit topic ontzeggen.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is MoTo24 en alleen bestemd voor mensen met MoTo-pasjes.
nee, hoe goed jack bauer ook is, Tony fucking Soprano blijft koningquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat hele CTU nog bestaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef planethugo het volgende:
en hoevaak zijn levensgevaarlijke terroristen al niet vanuit ctu ontsnapt
LOLquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef Merkie het volgende:
En een perimeter opzetten kunnen de getrainde CTU-soldaten ook niet. "Set up a perimeter" betekent in 24 "Begin maar vast met zoeken, want de vogel is al gevlogen"
.
zonder jack was LA allang één grote woestijn kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat hele CTU nog bestaat. Zonder Jack was het allang opgedoekt, zelfs mét Jack snap ik niet dat ze het opdoeken.
Lostquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ach, ik voer hem gewoon het hele jaar. In deze jack-loze tijden kunnen we wel een hart onder de riem gebruiken.
En om wat tegengas te bieden richting alle Scofield avatar's.
excusé moi?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:40 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ach, ik voer hem gewoon het hele jaar. In deze jack-loze tijden kunnen we wel een hart onder de riem gebruiken.
En om wat tegengas te bieden richting alle Scofield avatar's.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:23 schreef Myers het volgende:
Zucht, Lost was echt geen reet aan, zat Bauer maar op dat eiland dan gebeurde er tenminste nog eens wat daar.
Maar goed, deze maand dus nog de trailer van S6, dan is er eindelijk voor 1 minuut weer eens wat goeds op TV![]()
mjah zag het idd.. Hij leeeft nog!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:19 schreef Merkie het volgende:
Bij dat laatste filmpje zie je Tony nog op 1:32.
Lastig te omschrijven, maar ik vind het iets te ongeloofwaardig en iets teveel autoreclame overkomen tot nu toe....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:59 schreef Richardfun het volgende:
Geforceerd? Hoezo?
Hmm, heb je het nu over die prequel waarin je Jack met lang haar ziet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven, maar ik vind het iets te ongeloofwaardig en iets teveel autoreclame overkomen tot nu toe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |