Klopt, even nagezochtquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik dacht dat je het over Agent Tom Baker had, gespeeld door Daniel Dea Kim, you do the math...
Kan je hm even verder uitleggen, ben het vergetenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die is neergestort op een semi-onbewoond eiland geloof ik...
D'r password was: lifesucks, dat weet ik nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Teri was een hefboom in S1 en droeg samen met de ontvoering van Kim zeker bij aan de persoonlijke stress op Bauer, die het met alleen de wetenschap op een aanslag op Palmer al druk genoeg had.
Kim is in S2 teruggeschreven als huppeltutje en was feitelijk volledig overbodig, magoed, laat puberende jongens hebben nu eenmaal tieten nodig om naar een programma te kijken... Ik bedoel, lekker wijf hoor, maar god wat was ze irritant de laatste seizoenen...
OMG, check je frickin ICONquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kan je hm even verder uitleggen, ben het vergeten![]()
Mjah, ik ben gewoon blij dat ze tot op heden in S5 buiten schot blijft...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
D'r password was: lifesucks, dat weet ik nog
Lost? Als in: hij speelt nu Jinquote:
Wacht maar afquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ik ben gewoon blij dat ze tot op heden in S5 buiten schot blijft...
Ja weet ik, maar van dat neerstorten op een eiland...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lost? Als in: hij speelt nu Jin
OK, hier ga ik gewoon niet op in... Als je de grap nu nog niet doorhebt dan gaat het gewoon niet goedkomen met je...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar van dat neerstorten op een eiland...
Het was tijd voor een andere etnische minderheid, affirmative action: Enter, Curtisquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar iemand die het nog weet waar hij is gebleven?
Komt na Curtis een Rus?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:49 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Het was tijd voor een andere etnische minderheid, affirmative action: Enter, Curtis
Nee, een Arabier die een 'mole' lijkt te zijn, maar het uiteindelijk niet is.quote:
Hebben we toch al gehad in seizoen 3?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:54 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Nee, een Arabier die een 'mole' lijkt te zijn, maar het uiteindelijk niet is.
of Mandy!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom was het nou niets geworden tussen Jack en die chick uit S2, die nog in S3E1 opbelt![]()
Dat komt gewoon door het werk, dat legt Jack ook uit aan Chase aan het begin van S3.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom was het nou niets geworden tussen Jack en die chick uit S2, die nog in S3E1 opbelt![]()
Deze zal inclusief lange baard en een tulband zijn, zodat het er lekker dik op ligtquote:
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb het ook al op meerdere site's gelezen en idd wel vergezocht..
verdere uitleg:zal wel uitgelegd worden als iets van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar we zullen wel zien in januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergo oprol PB-fanboys?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef Merkie het volgende:
Jongens, deze reeks stond bekend als een kwaliteitsreeks. Harry Mülisch himself kwam regelmatig langswippen om de grandioze literaturen door te nemen... als we zo door blijven gaan komt 'ie echt niet mer langs hoor.
Ik denk niet dat veel mensen deze opmerking kunnen waarderen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:53 schreef TC03 het volgende:
MOTOHITILER
Ff vol slowchatten dit topic dan maarquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen deze opmerking kunnen waarderen.
Maar dan deel 34. Erg mooi Moquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:15 schreef -Mo- het volgende:
Wordt dit 'm:
24 (VS) deel 33 - The Sunday before you killed my wife... Teri and I went to the boardwalk in Venice just watching all the rollerbladers and musicians, laughing at the crazy people, spending time together. And Teri sees this sno-cone stand. She giggles like a kid. She takes off running, she wants to get in line, she wants one. I remember I was watching her, I was just... I couldn't help myself. When I look up at her she's talking to this old lady in line behind her and the two of them are laughing, and I'm thinking to myself, how the hell does she do that. How does she strike up a conversation with an absolute stranger? And they just start laughing. Like they'd been friends forever. That's a GIFT. I remember thinking, God, I wish I could do that. But I can't. That was Teri. My wife. That's what you took from this world, Nina. That's what you took from me, and my daughter. I just wanted you to know that.
Oke.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dan deel 34. Erg mooi Mo. Gooi die monoloog uit de S5 finale er ook maar bij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |