Dat is een goede tip!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef -peet- het volgende:
Vanavond 24 als coverstory bij RTL Boulevard op RTL4!!
![]()
zal wel niks zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef -peet- het volgende:
Vanavond 24 als coverstory bij RTL Boulevard op RTL4!!
![]()
quote:Seizoen 6
Het leven lijkt goed te gaan voor Jack Bauer. Hij heeft die pussy van een Scofield zelf opgepakt en daarmee $100.000 verdiend. Toch gaat alles gruwelijk fout. Na een auto-ongeluk krijgt Jack amnesia. Hij wordt opgepikt door een kleinzoon van Victor Drazen, die zich wil wraken op Jack Bauer.
ik ken RTL Boulevard een beetjequote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa...!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef -Mo- het volgende:
Bij de vorige 24 coverstory van RTL Boulevard stond er onder Kiefer Sutherland: Jack Bouwer.![]()
Yep...ik meen het jammer genoeg ook nog.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef -peet- het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaa...!
Dat MEEN je niet?
Waarschijnlijk moeten we al blij zijn dat er geen Frans Bauer stond?
![]()
Geen dank..dat wist ik ook al toen ik nog bezig was met seizoen 1quote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef TC03 het volgende:
En bedankt, nu weet heel televisiekijkend Nederland dat Palmert dood gaat. Goed bezig RTL.
Volgens mij staat de film los van de verhaallijn uit de seizoenen en zou in theorie Tony kunnen leven terwijl Palmert dood is aan AIDS.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef qu63 het volgende:
is al bekend waar 24 - the movie over zal gaan?
ik za tzelf te denken dat dat een mooi stuk is tussen S5 en S6, want ik wel graag weten wat er tussen gebeurd
Prequel bedoel je? Die komt niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef jdiezrequejo het volgende:
wanneeeeeer komt de sequel nou!!!!
ik wil mijn 24 fix!!
je kan de I Trust You To Kill Me - docu kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef jdiezrequejo het volgende:
wanneeeeeer komt de sequel nou!!!!
ik wil mijn 24 fix!!
Juist ja prequel!!quote:
Voornamelijk omdat andere mensen dat al twintig keer hebben gevraagd en weer andere mensen daar al twintig keer op hebben geantwoord, met als bron de makers van 24.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Juist ja prequel!!
En waarom komt die niet dan?Hoe weet u dat?
![]()
haha jah, zeker die mensen waarvan een neef daarvan een hele goede vriend, en van die vriend zijn verre neef een van de programmamakers is?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat andere mensen dat al twintig keer hebben gevraagd en weer andere mensen daar al twintig keer op hebben geantwoord, met als bron de makers van 24.
kan je em ook ff op youtube gooien?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
haha jah, zeker die mensen waarvan een neef daarvan een hele goede vriend, en van die vriend zijn verre neef een van de programmamakers is?
Btw heb ik hier de promo voor 24 voor nederland seizoen 5, einde is hetzelfde als de promo die in het topic van de nederlandse 24 topic (die van 40 seconden)
Deze is langer, soort terugblik van de voorgaande seizoenen..
Heb hem alleen helaas wat later aangezet hij begint daarom al meteen int midden van seizoen 1
Duurt rond de 2 minuten!
http://video.google.nl/videoplay?docid=112370093723924337
Jah idd!! Dat had ik nou ook..quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Spannend, alleen die commentator
Die gozer doet volgens mij ook vrijwel alle voice-overs op de Nederlandse televisiequote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jah idd!! Dat had ik nou ook..
Had wel een zwaardere voice over mogen zijn
jah idd, NEDERLANDSEquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die gozer doet volgens mij ook vrijwel alle voice-overs op de Nederlandse televisie![]()
Woej, ik kan niet wachten tot oktober!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:13 schreef TC03 het volgende:
Bijna oktober! Dan hebben we er al 1 kwartaal wachten op zitten. Woehoe.
Ja, vrij aardige maar zware film!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand de film 'to end all wars' gezien? Speelt Kiefer ook in mee.
Ik zag 'm gister voorbij komen, ik vond 'm erg leuk bedacht. Normaal ben ik niet zo van de NLe fimpjes, maar wel leuk bedacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jah idd!! Dat had ik nou ook..
Had wel een zwaardere voice over mogen zijn
En hier is btw de youtube link
http://www.youtube.com/watch?v=oGn2EJ_37ZE
Zondag 1 oktober...quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Woej, ik kan niet wachten tot oktober!![]()
Wat is er met die foto? Logan lijkt gewoon op een hamster, dat ligt niet aan de fotoquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n lelijke foto! Kijk eens naar het gezicht van Logan!![]()
quote:Seizoen 6
Het leven lijkt goed te gaan voor Jack Bauer. Hij heeft die pussy van een Scofield zelf opgepakt en daarmee $100.000 verdiend. Toch gaat alles gruwelijk fout. Na een auto-ongeluk krijgt Jack amnesia. Hij wordt opgepikt door een kleinzoon van Victor Drazen, die zich wil wraken op Jack Bauer.
Waar haal je dat weer vandaan dan? Is echt onzin volgens mij. Niet zomaar IMDB geloven.quote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je vergeet erbij te vertellen dat Tweener en Kim het samen hebben gedaan in het motel kamertje. Dus Jack is nu boos op Tweener. Chloe vond dat ook niet gaaf, dus heeft ze Tweener voor Shag op gespoord en incasseert hij nogmaals $100k.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Scofield en Jack op 1 pagina![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs206&d=06386&f=scofishenjack.JPG
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Caesu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LrsQPK-GrDw
OMG [afbeelding]
OMG [afbeelding]
OMG [afbeelding]
Die is al een paar duizend keer langs gekomen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.twentyfour.tv/jackbauer/index.php?tophundred
Ik ben niet zn 24 fan, maar heb hier hard om moeten lachen
Hè verdriequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die is al een paar duizend keer langs gekomen.
Sommige zijn zo goedquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.twentyfour.tv/jackbauer/index.php?tophundred
Ik ben niet zn 24 fan, maar heb hier hard om moeten lachen
quote:In order to control illegal immigration in the United States, the president installed cardboard cutouts of Jack Bauer along the US/Mexico border.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ranja_Ranja op 30-09-2006 21:17:40 ]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
doe het dan wel goed, kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
[..]HUH???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hoop ik een grapje?Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
Klopt..dit was niet de eerste keer..quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ze dood is, gelul natuurlijk. Jack faalde als een stuk hout.
Shit, betrapt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
O daar heb je Mo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vond net een radio interview met Kiefer van vandaag. Pas op, er kunnen wat 24 spoilers in zitten!
Het gaat over wat projecten waar hij mee bezig is, maar ook over 24. Vanaf 9:44 min. over wat zou kunnen gebeuren, zonder echte spoilers, maar vanaf 3:40 min. vertelt Kiefer in het kort hoe het nieuwe seizoen voor Jack begint:leuk interview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was het alleen maar om naar z'n stem te luisteren!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef -peet- het volgende:
[..]
leuk interview!
Al was het alleen maar om naar z'n stem te luisteren!![]()
Rot Maandag gehad zeker?quote:
Ik vind de Kiefer-hype een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef -peet- het volgende:
[..]
Rot Maandag gehad zeker?
Het is maar net wat je leuk vind?
Ik vind dat dus leuk, meningen verschillen (gelukkig) dus van mijn kant was het niet overdrijven want ik vond het ECHT leuk!
S5.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik volg het niet meerZijn ze in Nederland nu S6 aan het uitzenden of S5?
Nope, helaas niet!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zegtie ook in dat interview: WE'RE RUNNING OUT OF TIME en die ongein?
Ik vind het juist wel meevallen, geen Kiefer mokken bij de Blokker, geen Kiefer dekbedhoezen, geen Kiefer drinkbekers en lunch trommeltjes.......... tenminste, IK ben het nog niet tegen gekomen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind de Kiefer-hype een beetje overdreven.
Ik wilde net zeggen, S6 zou wel erg snel gaan, maar mijn moeder is er wel heilig van overtuigd dat het het NIEUWE seizoen isquote:
Schrale troost, the bitch is nearly right...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Caesu het volgende:
OMG [afbeelding]
Als je dat hier vroeg, werd je dood gemept, en nu komt er opeens wel 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef Merkie het volgende:
Maar er zou toch heulemaal geen prequel komen?
Idd. Ik heb het Howard Gordon zelf horen zeggen in een interviewquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je dat hier vroeg, werd je dood gemept, en nu komt er opeens wel 1![]()
Ik snap er de ballen niet meer van.
Wie is Howard Gordon?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Ik heb het Howard Gordon zelf horen zeggen in een interview.
Maar goed, wanneer komt de DVD uit dan?
Zou eigenlijk parate kennis moeten zijn voor elke bezoeker van deze reeksquote:
Wees blji dat ik weet wie Jack is, na 800keer die klok in een week gezien te hebben werd ik redelijk gekquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou eigenlijk parate kennis moeten zijn voor elke bezoeker van deze reeks.
We've all been there...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wees blji dat ik weet wie Jack is, na 800keer die klok in een week gezien te hebben werd ik redelijk gek![]()
Dat piepje gaat toch in je hoofd zitten héquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wees blji dat ik weet wie Jack is, na 800keer die klok in een week gezien te hebben werd ik redelijk gek![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat piepje gaat toch in je hoofd zitten hé...Zit ik in de klas kijk ik op mijn klok..hoor ik zo: TAK* TAK* TAK*...JACK WAT DOE JE
![]()
Non-stop waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gaattie dan in 1 keer door te het eind, of nog een pauze?
Geen 4-hour premiere zoals vorig jaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:36 schreef Richardfun het volgende:
Het wordt sowieso non-stop, met een 2 hour premiere.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen 4-hour premiere zoals vorig jaar? 2 op zondag, 2 op maandag?
Valt mee, driekwart is slowchatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vorig jaar een 4hour premiere? Dan heb je 12 topics nodig om het te bespreken.
Late reactie, maar het is wel het nieuwste seizoen tot dus ver. Hij is nog niet eerder uitgezonden in Nederland.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, S6 zou wel erg snel gaan, maar mijn moeder is er wel heilig van overtuigd dat het het NIEUWE seizoen is
Hoppa, weer een fan erbijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
Heb afgelopen week, als 24 noob, heel seizoen 1 gekeken. Kick einde, goede serie. Gelijk maar begonnen met het downloaden van seizoen 2.
Ik niet. Ik vond hem het beste, in seizoen 1 was de verhaallijn (aanslag op Palmert voorkomen) meer een rode draad. In de andere seizoenen is het plot belangrijker, en dat is minder tof.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Seizoen 1 vond ik persoonlijk de slechtste.
Hoi CM.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Cart_man het volgende:
Heb afgelopen week, als 24 noob, heel seizoen 1 gekeken. Kick einde, goede serie. Gelijk maar begonnen met het downloaden van seizoen 2.
Teri. Belachelijke verhaallijn dat ze ineens haar geheugen kwitj wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die vrouw van Jack (ben ff d'r naam kwijt) was zo verschikkelijk irritant.
Eens, vooral de plottwist met Nina was echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond hem het beste, in seizoen 1 was de verhaallijn (aanslag op Palmert voorkomen) meer een rode draad. In de andere seizoenen is het plot belangrijker, en dat is minder tof.
Seizoen 4 was dat stukje met Tony.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Eens, vooral de plottwist met Nina was echt![]()
...
Majah, zo heeft elk seizoen zijn hoogtepunten...toen Tony ook in seizoen 3? Jack kwam redden vond ik dat een geweldig stukje![]()
En Teri moest gelijk afgemaakt worden...wat een misselijke trut was dat...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |