das e10 stijl man, dat werkt alleen bij breezahsletjes, ik zit nog te broeden op een wat subtielere aanpak....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo happen joh, gooi puntie vol met booze en enjoy, da's nog altijd het makkelijkst!![]()
E10 scoort er anders wel 25 stuks mee ....wat die erna mee doet is niet veel maar tochquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das e10 stijl man, dat werkt alleen bij breezahsletjes, ik zit nog te broeden op een wat subtielere aanpak....![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
das e10 stijl man, dat werkt alleen bij breezahsletjes, ik zit nog te broeden op een wat subtielere aanpak....![]()
in ze dromen ja, ik denk dat die gozer echt nog maagd is, hij lult maar wat, en praatjes, dat weten we allemaal, die vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
E10 scoort er anders wel 25 stuks mee ....wat die erna mee doet is niet veel maar toch![]()
Duh! Die hele waterpomptang is nat!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Jappie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wist het....ow hoe heerlijk was dit laatste half uur; ontspannen achterover leuenend met een cognaccie in de hand...wetend hoe aan de andere kant van de kabel langzaam maar zeker een bilspleet zich vulde met parelende zweetdruppeltjes.![]()
uchwe uche, subtiel=hebben we het al over gehad over msn, maak je dus niet druk verderquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
...uche uche...ik lees mee!!!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh! Die hele waterpomptang is nat!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
uchwe uche, subtiel=hebben we het al over gehad over msn, maak je dus niet druk verder![]()
Thnx, nu hopen dat het een reeks worquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Klasse maat ....its all yours en de openingspost is een plaatje.![]()
![]()
Hey zullen wij msn-en? webcams aan en dan als instinct gestuurde neandertalers gaan masturberen enzo ?quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey zullen wij msn-en? webcams aan en dan als instinct gestuurde neandertalers gaan masturberen enzo ?![]()
o dan ben je net te laat....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey zullen wij msn-en? webcams aan en dan als instinct gestuurde neandertalers gaan masturberen enzo ?![]()
ja sorry, ik ken geen schaamtequote:
ik op zich ook niet, ben alleen wat conservatiever denk ik, ieder ze meugquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sorry, ik ken geen schaamte![]()
![]()
kijk uit he! ....want anders ga ik ook met vleeswaren gooien...!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik op zich ook niet, ben alleen wat conservatiever denk ik, ieder ze meug![]()
Waarom opnieuw beginnen als je al een goedlopende reeks hebt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Thnx, nu hopen dat het een reeks worisoleertopic 2 t/m ?
Ze zijn stuk voor stuk lelijk Bommiequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
nah...nu is het nog wachten op isa, snaptnix, flugie en al die andere vrouwen voor de grote orgie![]()
waarom zoveel verhuizen? ben je op de vlucht?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef itsme het volgende:
Niewegein? (ga even in op een opmerking in COS)
Ik heb zelf gewoond in
Amsterdam
Haarlem
Akersloot
Noordwijkerhout
Heemstede
Amsterdam
Norwich
haarlem
heemstede
wow wat ben ik veel verhuisd.![]()
hopelijk hebbie nu je plekkie gevonden dan, verhuizen is klotequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef itsme het volgende:
Ik heb zelf gewoond in
Amsterdam
Haarlem
Akersloot
Noordwijkerhout
Heemstede
Amsterdam
Norwich
haarlem
heemstede
Jij bent zo erg de lul denk ik nuquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zijn stuk voor stuk lelijk Bommie
*Bocaj gaat maar gauw weg hier...
idd...dit jaar gaat kribbet down!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef Bocaj het volgende:
Versabommie steekt Kribbet naar de kroon als SC-Koning!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent zo erg de lul denk ik nu![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef Bocaj het volgende:
Versabommie steekt Kribbet naar de kroon als SC-Koning!
Dat was vorig jaar toch al gelukt of zoek je alleen maar de makkelijkste tegenstandersquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd...dit jaar gaat kribbet down!![]()
@ Jappert: Ziet er goed uit die erelijst![]()
je totaal ga ik niet pakken, maar deze seizoenswinst is veur mij ;Pquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik loop nog 4639 OFF-topic berichten op hem voor
![]()
neuh leuke tegenstandersquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch al gelukt of zoek je alleen maar de makkelijkste tegenstanders![]()
Niet???quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Hilde blijft hangen op stream 3 bij mij... zodat je nu dit krijgt
[afbeelding]
Ik kan bijna het zelfde rijtje plaatsenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:17 schreef itsme het volgende:
Ik heb zelf gewoond in
Amsterdam
Haarlem
Akersloot
Noordwijkerhout
Heemstede
Amsterdam
Norwich
haarlem
heemstede
De kans is wel aanwezigquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
je totaal ga ik niet pakken, maar deze seizoenswinst is veur mij ;P
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh leuke tegenstanders![]()
Er zijn weinig mensen waar ik de tranen van ind e ogen krijg van het lachen :0
...zoveel haalt het niet uit.....ze blijft altijd hangen...hihhiquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Hilde blijft hangen op stream 3 bij mij... zodat je nu dit krijgt
[afbeelding]
sonde joh, nu met hilde en e10 kan wel eens de "interessantste"periode zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De kans is wel aanwezigIk moet er nog een beetje inkomen
![]()
Ik heb mezelf voor gehouden om naar de streams te gaan kijken zodra er een stuk of 5 kneusjes uit zijn![]()
LS; Luciano; APK en Gert posten nog nauwelijks dus wat let je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De kans is wel aanwezigIk moet er nog een beetje inkomen
![]()
Ik heb mezelf voor gehouden om naar de streams te gaan kijken zodra er een stuk of 5 kneusjes uit zijn![]()
doblo!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gevoel is wederzijds hoor
![]()
Mislukte opel rijder![]()
Moeten we alleen nog wat flamen en dan zijn er 5 weg toch ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
LS; Luciano; APK en Gert posten nog nauwelijks dus wat let je?![]()
Nee ik ben oud.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zoveel verhuizen? ben je op de vlucht?![]()
doe eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan bijna het zelfde rijtje plaatsenWeet je zeker dat je mijn kat niet bent en boven achter de computer zit
![]()
Heb jij behalve Sabinahuppeldepup die waarschijnlijk gewoon Bas heet nog iemand anders voor ogen ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog wat flamen en dan zijn er 5 weg toch ?![]()
tja...niet weer dat bankstel toch ...toch ? Jappie? toch ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij behalve Sabinahuppeldepup die waarschijnlijk gewoon Bas heet nog iemand anders voor ogen ?![]()
nou dat valt wel mee toch!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ik ben oud.![]()
Ik woon nu al 15 jaar in dezelfde stad dorp
wie is bas?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij behalve Sabinahuppeldepup die waarschijnlijk gewoon Bas heet nog iemand anders voor ogen ?![]()
Neh...die schijnt uit zichzelf het bijltje er al bij neer te gooien...dat is toch minder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja...niet weer dat bankstel toch ...toch ? Jappie? toch ?![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
ey heb toch ook keurig netjes een gezinnetje enzo ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Rijdt Bommie Opel?
Kan bijna niet waar zijn...
Opel's zijn voor 'woensdag gehakt dag' mensen...
Jouw MSN-lover die ervoor heeft gezorgd dat je reeds piekte eer dat bommel ook maar de kans kreeg om zijn gereedschap ter hand te nemen.quote:
voor jou welquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Oh...btw voordat ik het vergeet.....heet jij by any change misschien Bas ?![]()
en puntoortjes wil ik ook niet flamen, die kunnen we later bruut misbruiken als ze weer een bui heeft ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...die schijnt uit zichzelf het bijltje er al bij neer te gooien...dat is toch minder.![]()
ja, verdomme!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw MSN-lover die ervoor heeft gezorgd dat je reeds piekte eer dat bommel ook maar de kans kreeg om zijn gereedschap ter hand te nemen.![]()
...praat je ook nederlands????quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw MSN-lover die ervoor heeft gezorgd dat je reeds piekte eer dat bommel ook maar de kans kreeg om zijn gereedschap ter hand te nemen.![]()
Helemaal gelijk mijn bestequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en puntoortjes wil ik ook niet flamen, die kunnen we later bruut misbruiken als ze weer een bui heeft ...
sabinedingus is me te makkelijk...en trouwens we kunnen sabinedingus ook voederen aan de kribbet om erin te komen!
waar is kleintje eigenlijk?
ik wou echt dat ik er wat mee te maken gehad had, maar moet je toch teleurstellen, ik denk dat ze nog wel met wat meer mensen op msn zitquote:
ja zo heet hijquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Oh...btw voordat ik het vergeet.....heet jij by any change misschien Bas ?![]()
Is piekte met dt danquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...praat je ook nederlands????
ik loop achter ( lees: ben een aantal jaar jonger) wat betekend die ouwelulle praat????quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en puntoortjes wil ik ook niet flamen, die kunnen we later bruut misbruiken als ze weer een bui heeft ...
tja en dan hebben we nog wat aspiranten die zijn gevlucht naar v.o.l.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helemaal gelijk mijn beste
Kleintje ? ...Hmm....niet veel meer van gezien dit jaar....misschien is ze wel helemaal dichtgegroeid en heeft ze daarom geen zin meer om zichzelf te laten zien ?![]()
...jij ben ook al zo oud....taal van deze tijd aUb????quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is piekte met dt dan
sorry...daar ben ik nu eenmaal niet zo goed in![]()
Owkee Bas.....vanaf nu zal ik je niet anders meer noemenquote:
ja en de ervaring leert dat ze spoedig een hele dikke reet zal hebben...da's het lot van paardenmeisjes hequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Bocaj het volgende:
Kleintje, is dat die met die mooie kont in haar fotoboek?
Paardenmeisje volgens mij!
hey maar niet de hele tijd bas pesten he, hij heeft het hart op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owkee Bas.....vanaf nu zal ik je niet anders meer noemen
gevoelig typje...djeez...tis maar een naam for godssake![]()
nee heur, hoe dat zo?quote:
....22.11quote:
Hee snappiequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
Good evening to you all. Waar is die rennende hond heengevlucht?![]()
![]()
voor jou 22.12quote:
Ha die Jappiequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee snappie...ik weet het niet...ik heb Teamlead eigenlijk de hele avond nog niet gezien.
Niet zo moeilijk doen wijffiequote:
Oeee...ff bijlezen op V-O-L ....ik schijn toch wel wat gemist te hebben daar.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha die Jappie![]()
Als ik het over Teamlead had gehad, had ik wel gevraagd waar die kwijlende hond zich had verstopt![]()
dies nog hier maar gaat wijselijk niet meer postenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
Good evening to you all. Waar is die rennende hond heengevlucht?![]()
![]()
hahahhahahahahahha hahahhaha hahaha haha .....haquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen wijffie
Op mijn leeftijd is het uberhaupt al knap genoeg om met die artritis nog een vlot lopende zin uit dat toetsenbord te krijgen.![]()
doe mij ff een samenvatting gelijk dan, ik loop zowaar nog verder achterquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeee...ff bijlezen op V-O-L ....ik schijn toch wel wat gemist te hebben daar.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeee...ff bijlezen op V-O-L ....ik schijn toch wel wat gemist te hebben daar.....![]()
![]()
hier gaan jullie me voor affikken en dat mag ook wel ff, maar wtf is v.o.l.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe mij ff een samenvatting gelijk dan, ik loop zowaar nog verder achter
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier gaan jullie me voor affikken en dat mag ook wel ff, maar wtf is v.o.l.![]()
Vorum Op Leesafstandquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier gaan jullie me voor affikken en dat mag ook wel ff, maar wtf is v.o.l.![]()
Verrekt Opstandige Leiderquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zit er net, wat een slappe hap daar, vergelijk alleen hun TT voor de streams maar met die van hierquote:
Kijk Snappie...ik zie Bas daar nog net in de verte rennen......pak um.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zit er net, wat een slappe hap daar, vergelijk alleen hun TT voor de streams maar met die van hier![]()
Versabommie's ondeugende lesbiennesquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Do you feel lucky today? Punk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zit er net, wat een slappe hap daar, vergelijk alleen hun TT voor de streams maar met die van hier![]()
en de TT van de slowchats zijn al helemaal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Komt goed, eerst langzaam slopen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk Snappie...ik zie Bas daar nog net in de verte rennen......pak um.![]()
Basje niet helemaal stuk maken, he Snappie?quote:
Als dat zo is ben ik er snel klaar meequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
sonde joh, nu met hilde en e10 kan wel eens de "interessantste"periode zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt goed, eerst langzaam slopen...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje niet helemaal stuk maken, he Snappie?
Tis goed dat je het ff zegt idd...je had Kribbet immers ook nog een stukkie beloofd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje niet helemaal stuk maken, he Snappie?
neequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt goed, eerst langzaam slopen...
Nou we hebben Kribbet een lekker kluifje beloofd!quote:
Wat jammer zegquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
LS; Luciano; APK en Gert posten nog nauwelijks dus wat let je?![]()
Hey liefje, niet zo droevig. Ik zeg altijd maar: zolang ik een gezicht heb, hebben meisjes zoals jij een plek om op te zitten!quote:
Ik moet de hele band toch kunnen vervoerenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
doblo!
Dat is net zoiets als josti?
![]()
Wat levert het me op om het niet te doen?quote:
Nummer 5 zijn we nog niet helemaal uit. Scanman geeft er geloof ik zelf de brui al aan, en zo zijn er meerdere opties.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat jammer zegLS kan ik echt missen, wat een ..... maar die heeft al een paar dagen geen ban gehad dus dat zal zondagavond wel weer gebeuren
![]()
(en wie is nummer 5)
Je zei een stuk of 5quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat jammer zegLS kan ik echt missen, wat een ..... maar die heeft al een paar dagen geen ban gehad dus dat zal zondagavond wel weer gebeuren
![]()
(en wie is nummer 5)
Basje is niet van plan om jouw beotch te zijn!quote:
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou we hebben Kribbet een lekker kluifje beloofd!![]()
't blijft een luie flikker!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei een stuk of 5......jij wil helemaal alles op een presenteerblaadje krijgen.
![]()
tot over me orenquote:
100% bitch, dat heb elk mokkel van 12 tegenwoordig bij dr naam staan, word ik echt niet warm of koud vanquote:
Mooi, heb ik daarna nog wel iets voor jou om te kluiven!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.
Ik zei, ik zou een zelfde rijtje kunnen plaatsen maar dat doe ik nietquote:
... viespeuk....ik hou er niet van om bij mensen in hun bek te sch**ten...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey liefje, niet zo droevig. Ik zeg altijd maar: zolang ik een gezicht heb, hebben meisjes zoals jij een plek om op te zitten!
* Bommie pakt er ff een zak chips en koud biertje bij, en gaat er eens lekker voor zittenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100% bitch, dat heb elk mokkel van 12 tegenwoordig bij dr naam staan, word ik echt niet warm of koud van![]()
...kusje...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat levert het me op om het niet te doen?
he gadverdamme, sabrina monique die je er bent, wie had het daar nou over?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... viespeuk....ik hou er niet van om bij mensen in hun bek te sch**ten...![]()
Is hij nu alweer weg dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...die schijnt uit zichzelf het bijltje er al bij neer te gooien...dat is toch minder.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.
Niemand, da's het droevige...de streams zouden zo enorm saai zijn dit keer ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is hij nu alweer weg dan?Dat is een stuk sneller dan de vorige jaren
![]()
Wie heeft het dit jaar op zijn of haar geweten?
Ach die van 12 zijn wannabees, daar moet je ook helemaal niet opletten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100% bitch, dat heb elk mokkel van 12 tegenwoordig bij dr naam staan, word ik echt niet warm of koud van![]()
Chips is al opquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
* Bommie pakt er ff een zak chips en koud biertje bij, en gaat er eens lekker voor zitten
Hee, ik mag ook helemaal niets hier maar dat hadden we vorig jaar al vastgesteld en ze is niet toegevelijker gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey heb toch ook keurig netjes een gezinnetje enzo ...![]()
ennuh tis wel een compleet pimpmyride modelletje ...verder mag ik thuis ook eigenlijk niets![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
he gadverdamme, sabrina monique die je er bent, wie had het daar nou over?![]()
DAT zijn jou woordenquote:zolang ik een gezicht heb, hebben meisjes zoals jij een plek om op te zitten!
Jij wilt wel met catwoman op stap?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, heb ik daarna nog wel iets voor jou om te kluiven!![]()
Om in te komen is het wel erg makkelijk hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
sabinedingus is me te makkelijk...en trouwens we kunnen sabinedingus ook voederen aan de kribbet om erin te komen!
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwachtquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach die van 12 zijn wannabees, daar moet je ook helemaal niet opletten.
Als ik je warm of koud geserveerd had willen zien zijn daar andere oplossingen voor.
Echt toppunt hier:quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, ik mag ook helemaal niets hier maar dat hadden we vorig jaar al vastgesteld en ze is niet toegevelijker geworden![]()
Nah, bedankt.. maar toch maar nietquote:
ik bedoelde eigenlijk dat je met die dampende venuskneiter ..ach laat ook maarquote:
Klopt! En ze zat altijd erg snel bovenop de kast (of was het het paard of de bokquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Bocaj het volgende:
Kleintje, is dat die met die mooie kont in haar fotoboek?
Paardenmeisje volgens mij!
er zijn nog niet veel flames to be geweest hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwacht![]()
lijkt me een mooi streven, ik zou apk ook wel het riagg in willen postenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Om in te komen is het wel erg makkelijk hoorMaar ik ga dit jaar voor APK
![]()
Ergens op een roze wolk.......doegie...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
hallo hallo hallo....waar ben ik????
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwacht![]()
hier, in Bommies pretpaleis!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
Oh ja, mag ik het weer afmakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis goed dat je het ff zegt idd...je had Kribbet immers ook nog een stukkie beloofd.![]()
Op FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ergens op een roze wolk.......doegie...![]()
Altijd he Kribs, dat weet jequote:
fuck????????quote:
zeggen alle vrouwen die uitgelult zijn....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebben![]()
Een biertje op z'n tijd en een goeie beurt zijn dus niet nodig voor jou?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Een man hoeft eigenlijk ook niet meer dan een mooie lcd/plasma en een lekkere couch...
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gerijpte sappige Jap ?![]()
Zijn er nog meer nieuwelingen die we eerst kunnen binnenhalen, beetje voeren en dan tot op de enkeltjes kunnen afbrandenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nummer 5 zijn we nog niet helemaal uit. Scanman geeft er geloof ik zelf de brui al aan, en zo zijn er meerdere opties.
We kunnen natuurlijk ook v.o.l. bruut binnenstormenm gevangenen nemen om ze hier daarna weg te flamen maar dat is wat omslachtig ;P
ik heb je nou ongeveer 3 reacties zien geven, echt JIJ bent me energie echt niet waardquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebben![]()
Als het even kan wel jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei een stuk of 5......jij wil helemaal alles op een presenteerblaadje krijgen.
![]()
Ja hoi, ga je ook meespelen of is dit opkomen voor basje alleen voor de sier?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zeggen alle vrouwen die uitgelult zijn....![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een biertje op z'n tijd en een goeie beurt zijn dus niet nodig voor jou?
Dus nu ben ik weer een bange hondquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOEHOEquote:
nee hoor...ik doe mee voor de lul...uhhhh...lolquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, ga je ook meespelen of is dit opkomen voor basje alleen voor de sier?
***details***quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....![]()
![]()
![]()
Jij gaf hem dus het laatste zetjequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niemand, da's het droevige...de streams zouden zo enorm saai zijn dit keer ...
saaier dan zijn bankstel![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus nu ben ik weer een bange hondJij bent nu nummer 5 op mijn lijstje
![]()
nou dank je ...die details mag je me besparen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik ben anders maar wat gelukkig dat ik na jaren trekken eindelijk een beetje ruimte heb.....zo'n paars aangelopen kloppende eikel ziet er op het eerste gezicht misschien leuk uit maar dit rukt toch een stuk ontspannender kan je uit eigen ervaring vertellen.![]()
nee echt niet, echt niet!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij gaf hem dus het laatste zetje![]()
Wat liefquote:
Vraag het me dan nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dank je ...die details mag je me besparen...![]()
quote:
welk lijstje Kribs?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus nu ben ik weer een bange hondJij bent nu nummer 5 op mijn lijstje
![]()
Die zijn voorbehouden aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vroeg nix....het was een mededeling....
![]()
Ohw dus jij wil nu persé de hele meute opstoken om een sErvival te starten?????quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor...ik doe mee voor de lul...uhhhh...lol![]()
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zijn voorbehouden aanNOTARIS CUALL
l
Peter6000 heeft haar weggepestquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?
Ontkennen heeft geen zin meer Bommie, het is gewoon overduidelijk. Kon je het weer niet laten.quote:
wist niet dat hij daar de capaciteiten voor had???quote:
Heb hem net zien posten ergo ik ben onschuldig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer Bommie, het is gewoon overduidelijk. Kon je het weer niet laten.
Momenteel zit die even geheel bit loosquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?
nee, daar heb ik niet zo veel mee...geef mij maar bbquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zijn voorbehouden aanNOTARIS CUALL
l
punten voor puntje....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Goeie reden, vooral dat eerste dan.
Neuh, dat opstoken laat ik wel aan jou over... Jouw vermeende specialiteit ten slotte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dus jij wil nu persé de hele meute opstoken om een sErvival te starten?????
nou?
Owkee....een eerlijk antwoord dan maar.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wist niet dat hij daar de capaciteiten voor had???
APK is zooooooooo gemeen he? Zal blij zijn als Kribbet hem een lesje leert!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owkee....een eerlijk antwoord dan maar.....
APK.....![]()
Kun jij geen notaris zijn ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh, dat opstoken laat ik wel aan jou over... Jouw vermeende specialiteit ten slotte.
Geen tijd voor BommieBoy.quote:
een besneden jonge lulquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....![]()
![]()
![]()
ja maar om nou direct al met chaos te beginnen ....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen tijd voor BommieBoy.
Vond het eigenlijk wel een mooi klusje voor jou, chaos gegarandeerd![]()
...beterrrrrrrrrrrquote:
wat is er buurmanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
Is Bas er nog?
Nix nieuws... hij had al veel eerder doodgemoetenquote:
HET mist je...quote:
wie is dat in die ava?quote:
nou nou nou puntje, wat heb ik jou misdaan ?quote:
gwyneth palthrow, de enige mooie foto die dr van dr was overigens, maar ik hou van zwart wit, en je moet zeggen ze ziet er lekker uit tochquote:
Op het moment dat ze het over doodmaken van japanse sekteleiders hebben ben ik anders wel direct op mijn hoede..........quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix nieuws... hij had al veel eerder doodgemoeten
tweeentwinting uur en elf minuten!!!! (22.11)en tweeentwinting uur achttien!!!!! (22.18).pagina 2...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou nou puntje, wat heb ik jou misdaan ?![]()
Whyquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op het moment dat ze het over doodmaken van japanse sekteleiders hebben ben ik anders wel direct op mijn hoede..........![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was hier al bang voor vanaf het moment dat ik je leerde apporteren....![]()
hahaha schat ..die tijden begreep ik heel niet ....ik negeerde je niet heur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tweeentwinting uur en elf minuten!!!! (22.11)en tweeentwinting uur achttien!!!!! (22.18).pagina 2...![]()
nah, truste pik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er vandoor..................leuk hoor al dat jonge grut hierbinnen daar niet van....maar het vreet energie om ze te vermaken.
leeeeeezeeeeeen.....maar reactie??????????...ik ga niet copy'en ....( ben je niet waard)quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha schat ..die tijden begreep ik heel niet ....ik negeerde je niet heur!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er vandoor..................leuk hoor al dat jonge grut hierbinnen daar niet van....maar het vreet energie om ze te vermaken.
Truste alvastquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
Kan Bommie over isoleren gaan nadenken!
Heel verstandig, de winter staat weer voor de deurquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
wat begreep je niet dan, sabrientje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leeeeeezeeeeeen.....maar reactie??????????...ik ga niet copy'en ....( ben je niet waard)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, run Forrest, RUUUUUUUUUUN!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
nu haal je dr een paar door elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat begreep je niet dan, sabrientje?![]()
sabRientjequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nu haal je dr een paar door elkaar geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk, run Forrest, RUUUUUUUUUUN!
die zul je de komende 71 dagen nog wel voorbij zien komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
he bommie, hoe vaak ken je die nog posten denk je deze
[afbeelding]
![]()
Ik ben benieuwd of het morgenochtend eindelijk is verholpenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Bocaj het volgende:
Stom dat men dat niet door heeft over s3...
tisser loos dan ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het morgenochtend eindelijk is verholpen
voor jou moniek!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat begreep je niet dan, sabrientje?![]()
heb je ook van die wallen dan ?quote:
nee helaas niet...quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb je ook van die wallen dan ?
ze zijn al behoorlijk weg door de vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee helaas niet...
jij wel he?
Geen paniek, maandag mag je weer werken. Die wallen komen dan vanzelf weer terugquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn al behoorlijk weg door de vakantie![]()
Nee mop, geen zin meer om zoveel uren te draaien ...heb ze alvast gewaarschuwd...!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen paniek, maandag mag je weer werken. Die wallen komen dan vanzelf weer terug
Help het je hopen, maar je weet hoe het meestal gaat hequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mop, geen zin meer om zoveel uren te draaien ...heb ze alvast gewaarschuwd...!
ben er bang voor , maar ga wel mijn best doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Help het je hopen, maar je weet hoe het meestal gaat he
En je had geen zin om te gaan slapen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is iedereen al slapen hier...
Nou dan gaan ik maar
same herequote:
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is iedereen al slapen hier...
Nou dan gaan ik maar
snappie, wat heb jij een stomma ava zeg!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.
Ja joh, wrijf het er nog een keer in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
snappie, wat heb jij een stomma ava zeg!
schele!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja joh, wrijf het er nog een keer in.![]()
Ben al dagen op zoek naar m'n oude vertrouwde oog![]()
hi hi hi .....quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je had geen zin om te gaan slapen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.
wat grrrrrrrrr?quote:
Eerst zeg je dat je geen zin hebt om te slapen, 5 minuten later zeg je dat je wel gaat slapen, je lijkt m'n vriendin welquote:
hij moet denk ik ongesteld worden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je geen zin hebt om te slapen, 5 minuten later zeg je dat je wel gaat slapen, je lijkt m'n vriendin wel![]()
Zou de meest logische verklaring zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij moet denk ik ongesteld worden!
Ach man, hang je lul in een bak vol piranha's ofzoquote:
ach wijf, douw een doos zwarte strijkers in die kut van je!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach man, hang je lul in een bak vol piranha's ofzo![]()
Ik ben blij dat ik het niet hoef te doen. *auw!*quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach man, hang je lul in een bak vol piranha's ofzo![]()
Hij heeft op zijn minst PMS!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zou de meest logische verklaring zijn
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt toppunt hier:
Koop een nieuw huis, zeg ik tegen d'r Jij mag de keuken en badkamer kiezen, kies maar wat je dan ook wilt...nou klauwen met geld. Daar stond tegenover dat ik een 127 cm plasmascherm met pixelplus 2 wilde...deal was het
wat denk je wat...wil ik wat kijken mag het niet want ze zit ze er soaps op te kijken!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tjeezus! Alweer eentje, schijnt mode te zijn tegenwoordig. Wordt er een beetje gek van!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn minst PMS!![]()
Het is wel een waardige tegenstander en waarschijnlijk iets te hoog gegrepen maar je moet toch watquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me een mooi streven, ik zou apk ook wel het riagg in willen posten
Kribbet, wij hebben het gewoon fucking slecht...kutwijven altijdquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Oke, jij wint deze keer
![]()
Ik kwam niet verder dan: omdat een infrarood sauna zeer goed voor me is, heb ik er 1 van mijn vrouw gekregenmaar nu heeft ze haar zus beloofd dat ze er ook geregeld in mag
![]()
Aangezien ze ook weet hoe FOK! werkt............... Ik heb werkelijk de allerliefste vrouw op de wereldquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet, wij hebben het gewoon fucking slecht...kutwijven altijd![]()
ik neem het op voor mijn soort ( female )quote:
inderdaad, modegrillen zijn tegenwoordig emoties!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tjeezus! Alweer eentje, schijnt mode te zijn tegenwoordig. Wordt er een beetje gek van!
Zucht...duw toch eens niet iedereen in hokjes schatquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik neem het op voor mijn soort ( female )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
samen maken we hem stuk!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is wel een waardige tegenstander en waarschijnlijk iets te hoog gegrepen maar je moet toch wat![]()
We moeten toch allemaal eerst een beetje warm lopen??quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Altijd he Kribs, dat weet je![]()
Al is hier geen lol aan tot nu toe![]()
Ik ben benieuwd waar ik een probleem mee heb, maar dat weet iemand mij vast wel te vertellen, irl of hierquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, modegrillen zijn tegenwoordig emoties!
Is hij / zij er nog steedsquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah....al betwijfel ik of je er lol aan gaat beleven.....Bas smaakt een beetje lafjes.![]()
IK DROOM HEEEELRLIJKquote:
mietjequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Waarom geloof ik je nietquote:
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef Bocaj het volgende:
Hey Puntoortje, ben jij dat op je ava?
omdat ik je al vaker heb voorgelogen ?quote:
Het lijstje van 5 die tot de enkels mogen afbrandenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
welk lijstje Kribs?
Even tussendoor, tijdje niet gezien enzo... Hoe is het eigenlijk met je nu?
goed plan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het lijstje van 5 die tot de enkels mogen afbranden![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK is zooooooooo gemeen he? Zal blij zijn als Kribbet hem een lesje leert!
Blij om te horen dat het de goede kant op lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het lijstje van 5 die tot de enkels mogen afbranden![]()
OFF-TOPIC: even geen zin, tijd en internet. In het revalidatiecentrum waren maar 3 computers![]()
Het schijnt de goede kant op te gaan(gelukkig hebben ze morfine uitgevonden
)
die branden we ook af!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar APK heeft van die vervelende vrienden zoals LS
![]()
En daar heb je hem ook weer, het was hier net zo gezellig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ze de gasten die nu bij Jensen zitten, in het huis gooien, worden alles meiden daar knettergek. CHippendales...
[afbeelding]
brandhout to be!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Blij om te horen dat het de goede kant op lijkt te gaan.![]()
Ennuh... ik brand niet zo makkelijk en doelde niet eens op jou, maar op Bocaj met z'n opmerking
Maar goed ik weet dat het alleen maar loze beloftes zijn en je toch niets waarmaakt.
Je hebt je oog weer gevonden zie ik?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ennuh... ik brand niet zo makkelijk en doelde niet eens op jou, maar op Bocaj met z'n opmerking
Maar goed ik weet dat het alleen maar loze beloftes zijn en je toch niets waarmaakt.
Is wel een mooie uitdaging, kunnen we APK latenquote:
dat zei ik gisteren nog, als een vrouw ligt te bevallen en je kijkt zo dat gat in en het koppie komt ...dan is het net zo een heel groot zwerend paardenoog...brrrrrrrrrquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt je oog weer gevonden zie ik?![]()
zou een mooi streven zijn, en dan tentoonstellen in een apart topic!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is wel een mooie uitdaging, kunnen we APK laten![]()
![]()
![]()
Dat zal het zijn maar daar reken ik altijd opquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik je al vaker heb voorgelogen ?![]()
hey kun jij niet ff notaris worden voor servival?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zal het zijn maar daar reken ik altijd op![]()
Niet helemaal via de normale manier, maar heb m weer terug ja. Nu de gifversie (dat oplichtende geval) nog ergens vandaan zien te toverenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben net weer beneden en heb nog wel even, gaat zeker lukkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
goed plan!
hey ff doorlullen, dan kan ik deel 2 aanmaken![]()
wat een lelijk oog zeg!@quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet helemaal via de normale manier, maar heb m weer terug ja. Nu de gifversie (dat oplichtende geval) nog ergens vandaan zien te toveren![]()
nog 10 ofzo , moet lukkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben net weer beneden en heb nog wel even, gaat zeker lukken![]()
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen, geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zei ik gisteren nog, als een vrouw ligt te bevallen en je kijkt zo dat gat in en het koppie komt ...dan is het net zo een heel groot zwerend paardenoog...brrrrrrrrr
En volgens mijn vrouw maak ik niets klaar, ik zie een patroonquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jouw probleem, nu herken ik mezelf tenminste weerquote:
ja vrouwen ....wonderlijke wereld...het zijn ook net van die transformers van vroeger...zie je zo'n milf die ff door de knieen zakt om de koter ind e kinderwagen ff een doekie over de muil te halen, zie je die hele bekkenpartij openklappen moet ik gelijk aan transformers denken!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen, geef mijn portie maar aan fikkie![]()
JIJ gaat dat gewoon doen en chaos creeerenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey kun jij niet ff notaris worden voor servival?
LS eerst dan? Gebruiken we hem als lontje (die is erg kort)quote:
jacob krijgt de volle laag als ik het zo lees...quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En volgens mijn vrouw maak ik niets klaar, ik zie een patroon![]()
OOHH, Bocaj, wat een slechterik is dat he![]()
(ps: dank je, we zijn er hier ook blij mee!)
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet, wij hebben het gewoon fucking slecht...kutwijven altijd![]()
Pearl of Hansje net even Anders? Loenst een beetje??quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
neeeeeeeen! is het vanaf minuut 1 al niet meer te volgen...misschien wil puntje wel ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JIJ gaat dat gewoon doen en chaos creeeren
Ik wil ook lachen met het meelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |