neequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt goed, eerst langzaam slopen...
Nou we hebben Kribbet een lekker kluifje beloofd!quote:
Wat jammer zegquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
LS; Luciano; APK en Gert posten nog nauwelijks dus wat let je?![]()
Hey liefje, niet zo droevig. Ik zeg altijd maar: zolang ik een gezicht heb, hebben meisjes zoals jij een plek om op te zitten!quote:
Ik moet de hele band toch kunnen vervoerenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
doblo!
Dat is net zoiets als josti?
![]()
Wat levert het me op om het niet te doen?quote:
Nummer 5 zijn we nog niet helemaal uit. Scanman geeft er geloof ik zelf de brui al aan, en zo zijn er meerdere opties.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat jammer zegLS kan ik echt missen, wat een ..... maar die heeft al een paar dagen geen ban gehad dus dat zal zondagavond wel weer gebeuren
![]()
(en wie is nummer 5)
Je zei een stuk of 5quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat jammer zegLS kan ik echt missen, wat een ..... maar die heeft al een paar dagen geen ban gehad dus dat zal zondagavond wel weer gebeuren
![]()
(en wie is nummer 5)
Basje is niet van plan om jouw beotch te zijn!quote:
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou we hebben Kribbet een lekker kluifje beloofd!![]()
't blijft een luie flikker!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei een stuk of 5......jij wil helemaal alles op een presenteerblaadje krijgen.
![]()
tot over me orenquote:
100% bitch, dat heb elk mokkel van 12 tegenwoordig bij dr naam staan, word ik echt niet warm of koud vanquote:
Mooi, heb ik daarna nog wel iets voor jou om te kluiven!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.
Ik zei, ik zou een zelfde rijtje kunnen plaatsen maar dat doe ik nietquote:
... viespeuk....ik hou er niet van om bij mensen in hun bek te sch**ten...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey liefje, niet zo droevig. Ik zeg altijd maar: zolang ik een gezicht heb, hebben meisjes zoals jij een plek om op te zitten!
* Bommie pakt er ff een zak chips en koud biertje bij, en gaat er eens lekker voor zittenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100% bitch, dat heb elk mokkel van 12 tegenwoordig bij dr naam staan, word ik echt niet warm of koud van![]()
...kusje...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat levert het me op om het niet te doen?
he gadverdamme, sabrina monique die je er bent, wie had het daar nou over?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... viespeuk....ik hou er niet van om bij mensen in hun bek te sch**ten...![]()
Is hij nu alweer weg dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...die schijnt uit zichzelf het bijltje er al bij neer te gooien...dat is toch minder.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.
Niemand, da's het droevige...de streams zouden zo enorm saai zijn dit keer ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is hij nu alweer weg dan?Dat is een stuk sneller dan de vorige jaren
![]()
Wie heeft het dit jaar op zijn of haar geweten?
Ach die van 12 zijn wannabees, daar moet je ook helemaal niet opletten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100% bitch, dat heb elk mokkel van 12 tegenwoordig bij dr naam staan, word ik echt niet warm of koud van![]()
Chips is al opquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
* Bommie pakt er ff een zak chips en koud biertje bij, en gaat er eens lekker voor zitten
Hee, ik mag ook helemaal niets hier maar dat hadden we vorig jaar al vastgesteld en ze is niet toegevelijker gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey heb toch ook keurig netjes een gezinnetje enzo ...![]()
ennuh tis wel een compleet pimpmyride modelletje ...verder mag ik thuis ook eigenlijk niets![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
he gadverdamme, sabrina monique die je er bent, wie had het daar nou over?![]()
DAT zijn jou woordenquote:zolang ik een gezicht heb, hebben meisjes zoals jij een plek om op te zitten!
Jij wilt wel met catwoman op stap?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, heb ik daarna nog wel iets voor jou om te kluiven!![]()
Om in te komen is het wel erg makkelijk hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
sabinedingus is me te makkelijk...en trouwens we kunnen sabinedingus ook voederen aan de kribbet om erin te komen!
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwachtquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach die van 12 zijn wannabees, daar moet je ook helemaal niet opletten.
Als ik je warm of koud geserveerd had willen zien zijn daar andere oplossingen voor.
Echt toppunt hier:quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, ik mag ook helemaal niets hier maar dat hadden we vorig jaar al vastgesteld en ze is niet toegevelijker geworden![]()
Nah, bedankt.. maar toch maar nietquote:
ik bedoelde eigenlijk dat je met die dampende venuskneiter ..ach laat ook maarquote:
Klopt! En ze zat altijd erg snel bovenop de kast (of was het het paard of de bokquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Bocaj het volgende:
Kleintje, is dat die met die mooie kont in haar fotoboek?
Paardenmeisje volgens mij!
er zijn nog niet veel flames to be geweest hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwacht![]()
lijkt me een mooi streven, ik zou apk ook wel het riagg in willen postenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Om in te komen is het wel erg makkelijk hoorMaar ik ga dit jaar voor APK
![]()
Ergens op een roze wolk.......doegie...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
hallo hallo hallo....waar ben ik????
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwacht![]()
hier, in Bommies pretpaleis!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
Oh ja, mag ik het weer afmakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis goed dat je het ff zegt idd...je had Kribbet immers ook nog een stukkie beloofd.![]()
Op FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ergens op een roze wolk.......doegie...![]()
Altijd he Kribs, dat weet jequote:
fuck????????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |