wie is bas?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij behalve Sabinahuppeldepup die waarschijnlijk gewoon Bas heet nog iemand anders voor ogen ?![]()
Neh...die schijnt uit zichzelf het bijltje er al bij neer te gooien...dat is toch minder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja...niet weer dat bankstel toch ...toch ? Jappie? toch ?![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij behalve Sabinahuppeldepup die waarschijnlijk gewoon Bas heet nog iemand anders voor ogen ?![]()
ey heb toch ook keurig netjes een gezinnetje enzo ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Rijdt Bommie Opel?
Kan bijna niet waar zijn...
Opel's zijn voor 'woensdag gehakt dag' mensen...
Jouw MSN-lover die ervoor heeft gezorgd dat je reeds piekte eer dat bommel ook maar de kans kreeg om zijn gereedschap ter hand te nemen.quote:
voor jou welquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Oh...btw voordat ik het vergeet.....heet jij by any change misschien Bas ?![]()
en puntoortjes wil ik ook niet flamen, die kunnen we later bruut misbruiken als ze weer een bui heeft ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...die schijnt uit zichzelf het bijltje er al bij neer te gooien...dat is toch minder.![]()
ja, verdomme!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw MSN-lover die ervoor heeft gezorgd dat je reeds piekte eer dat bommel ook maar de kans kreeg om zijn gereedschap ter hand te nemen.![]()
...praat je ook nederlands????quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw MSN-lover die ervoor heeft gezorgd dat je reeds piekte eer dat bommel ook maar de kans kreeg om zijn gereedschap ter hand te nemen.![]()
Helemaal gelijk mijn bestequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en puntoortjes wil ik ook niet flamen, die kunnen we later bruut misbruiken als ze weer een bui heeft ...
sabinedingus is me te makkelijk...en trouwens we kunnen sabinedingus ook voederen aan de kribbet om erin te komen!
waar is kleintje eigenlijk?
ik wou echt dat ik er wat mee te maken gehad had, maar moet je toch teleurstellen, ik denk dat ze nog wel met wat meer mensen op msn zitquote:
ja zo heet hijquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Oh...btw voordat ik het vergeet.....heet jij by any change misschien Bas ?![]()
Is piekte met dt danquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...praat je ook nederlands????
ik loop achter ( lees: ben een aantal jaar jonger) wat betekend die ouwelulle praat????quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en puntoortjes wil ik ook niet flamen, die kunnen we later bruut misbruiken als ze weer een bui heeft ...
tja en dan hebben we nog wat aspiranten die zijn gevlucht naar v.o.l.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helemaal gelijk mijn beste
Kleintje ? ...Hmm....niet veel meer van gezien dit jaar....misschien is ze wel helemaal dichtgegroeid en heeft ze daarom geen zin meer om zichzelf te laten zien ?![]()
...jij ben ook al zo oud....taal van deze tijd aUb????quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is piekte met dt dan
sorry...daar ben ik nu eenmaal niet zo goed in![]()
Owkee Bas.....vanaf nu zal ik je niet anders meer noemenquote:
ja en de ervaring leert dat ze spoedig een hele dikke reet zal hebben...da's het lot van paardenmeisjes hequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:14 schreef Bocaj het volgende:
Kleintje, is dat die met die mooie kont in haar fotoboek?
Paardenmeisje volgens mij!
hey maar niet de hele tijd bas pesten he, hij heeft het hart op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owkee Bas.....vanaf nu zal ik je niet anders meer noemen
gevoelig typje...djeez...tis maar een naam for godssake![]()
nee heur, hoe dat zo?quote:
....22.11quote:
Hee snappiequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
Good evening to you all. Waar is die rennende hond heengevlucht?![]()
![]()
voor jou 22.12quote:
Ha die Jappiequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee snappie...ik weet het niet...ik heb Teamlead eigenlijk de hele avond nog niet gezien.
Niet zo moeilijk doen wijffiequote:
Oeee...ff bijlezen op V-O-L ....ik schijn toch wel wat gemist te hebben daar.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha die Jappie![]()
Als ik het over Teamlead had gehad, had ik wel gevraagd waar die kwijlende hond zich had verstopt![]()
dies nog hier maar gaat wijselijk niet meer postenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
Good evening to you all. Waar is die rennende hond heengevlucht?![]()
![]()
hahahhahahahahahha hahahhaha hahaha haha .....haquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen wijffie
Op mijn leeftijd is het uberhaupt al knap genoeg om met die artritis nog een vlot lopende zin uit dat toetsenbord te krijgen.![]()
doe mij ff een samenvatting gelijk dan, ik loop zowaar nog verder achterquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeee...ff bijlezen op V-O-L ....ik schijn toch wel wat gemist te hebben daar.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeee...ff bijlezen op V-O-L ....ik schijn toch wel wat gemist te hebben daar.....![]()
![]()
hier gaan jullie me voor affikken en dat mag ook wel ff, maar wtf is v.o.l.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe mij ff een samenvatting gelijk dan, ik loop zowaar nog verder achter
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier gaan jullie me voor affikken en dat mag ook wel ff, maar wtf is v.o.l.![]()
Vorum Op Leesafstandquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier gaan jullie me voor affikken en dat mag ook wel ff, maar wtf is v.o.l.![]()
Verrekt Opstandige Leiderquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zit er net, wat een slappe hap daar, vergelijk alleen hun TT voor de streams maar met die van hierquote:
Kijk Snappie...ik zie Bas daar nog net in de verte rennen......pak um.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zit er net, wat een slappe hap daar, vergelijk alleen hun TT voor de streams maar met die van hier![]()
Versabommie's ondeugende lesbiennesquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:27 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Do you feel lucky today? Punk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zit er net, wat een slappe hap daar, vergelijk alleen hun TT voor de streams maar met die van hier![]()
en de TT van de slowchats zijn al helemaal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Komt goed, eerst langzaam slopen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk Snappie...ik zie Bas daar nog net in de verte rennen......pak um.![]()
Basje niet helemaal stuk maken, he Snappie?quote:
Als dat zo is ben ik er snel klaar meequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
sonde joh, nu met hilde en e10 kan wel eens de "interessantste"periode zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt goed, eerst langzaam slopen...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje niet helemaal stuk maken, he Snappie?
Tis goed dat je het ff zegt idd...je had Kribbet immers ook nog een stukkie beloofd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje niet helemaal stuk maken, he Snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |