gwyneth palthrow, de enige mooie foto die dr van dr was overigens, maar ik hou van zwart wit, en je moet zeggen ze ziet er lekker uit tochquote:
Op het moment dat ze het over doodmaken van japanse sekteleiders hebben ben ik anders wel direct op mijn hoede..........quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix nieuws... hij had al veel eerder doodgemoeten
tweeentwinting uur en elf minuten!!!! (22.11)en tweeentwinting uur achttien!!!!! (22.18).pagina 2...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou nou puntje, wat heb ik jou misdaan ?![]()
Whyquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op het moment dat ze het over doodmaken van japanse sekteleiders hebben ben ik anders wel direct op mijn hoede..........![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was hier al bang voor vanaf het moment dat ik je leerde apporteren....![]()
hahaha schat ..die tijden begreep ik heel niet ....ik negeerde je niet heur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tweeentwinting uur en elf minuten!!!! (22.11)en tweeentwinting uur achttien!!!!! (22.18).pagina 2...![]()
nah, truste pik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er vandoor..................leuk hoor al dat jonge grut hierbinnen daar niet van....maar het vreet energie om ze te vermaken.
leeeeeezeeeeeen.....maar reactie??????????...ik ga niet copy'en ....( ben je niet waard)quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha schat ..die tijden begreep ik heel niet ....ik negeerde je niet heur!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er vandoor..................leuk hoor al dat jonge grut hierbinnen daar niet van....maar het vreet energie om ze te vermaken.
Truste alvastquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
Kan Bommie over isoleren gaan nadenken!
Heel verstandig, de winter staat weer voor de deurquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
wat begreep je niet dan, sabrientje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leeeeeezeeeeeen.....maar reactie??????????...ik ga niet copy'en ....( ben je niet waard)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, run Forrest, RUUUUUUUUUUN!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |