gwyneth palthrow, de enige mooie foto die dr van dr was overigens, maar ik hou van zwart wit, en je moet zeggen ze ziet er lekker uit tochquote:
Op het moment dat ze het over doodmaken van japanse sekteleiders hebben ben ik anders wel direct op mijn hoede..........quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nix nieuws... hij had al veel eerder doodgemoeten
tweeentwinting uur en elf minuten!!!! (22.11)en tweeentwinting uur achttien!!!!! (22.18).pagina 2...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou nou puntje, wat heb ik jou misdaan ?![]()
Whyquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op het moment dat ze het over doodmaken van japanse sekteleiders hebben ben ik anders wel direct op mijn hoede..........![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was hier al bang voor vanaf het moment dat ik je leerde apporteren....![]()
hahaha schat ..die tijden begreep ik heel niet ....ik negeerde je niet heur!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tweeentwinting uur en elf minuten!!!! (22.11)en tweeentwinting uur achttien!!!!! (22.18).pagina 2...![]()
nah, truste pik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er vandoor..................leuk hoor al dat jonge grut hierbinnen daar niet van....maar het vreet energie om ze te vermaken.
leeeeeezeeeeeen.....maar reactie??????????...ik ga niet copy'en ....( ben je niet waard)quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha schat ..die tijden begreep ik heel niet ....ik negeerde je niet heur!![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er vandoor..................leuk hoor al dat jonge grut hierbinnen daar niet van....maar het vreet energie om ze te vermaken.
Truste alvastquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
Kan Bommie over isoleren gaan nadenken!
Heel verstandig, de winter staat weer voor de deurquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
wat begreep je niet dan, sabrientje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leeeeeezeeeeeen.....maar reactie??????????...ik ga niet copy'en ....( ben je niet waard)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, run Forrest, RUUUUUUUUUUN!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook maar...
Laten we allemaal gaan
nu haal je dr een paar door elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat begreep je niet dan, sabrientje?![]()
sabRientjequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nu haal je dr een paar door elkaar geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk, run Forrest, RUUUUUUUUUUN!
die zul je de komende 71 dagen nog wel voorbij zien komenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
he bommie, hoe vaak ken je die nog posten denk je deze
[afbeelding]
![]()
Ik ben benieuwd of het morgenochtend eindelijk is verholpenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Bocaj het volgende:
Stom dat men dat niet door heeft over s3...
tisser loos dan ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het morgenochtend eindelijk is verholpen
voor jou moniek!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat begreep je niet dan, sabrientje?![]()
heb je ook van die wallen dan ?quote:
nee helaas niet...quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb je ook van die wallen dan ?
ze zijn al behoorlijk weg door de vakantiequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee helaas niet...
jij wel he?
Geen paniek, maandag mag je weer werken. Die wallen komen dan vanzelf weer terugquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn al behoorlijk weg door de vakantie![]()
Nee mop, geen zin meer om zoveel uren te draaien ...heb ze alvast gewaarschuwd...!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen paniek, maandag mag je weer werken. Die wallen komen dan vanzelf weer terug
Help het je hopen, maar je weet hoe het meestal gaat hequote:Op zaterdag 16 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee mop, geen zin meer om zoveel uren te draaien ...heb ze alvast gewaarschuwd...!
ben er bang voor , maar ga wel mijn best doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Help het je hopen, maar je weet hoe het meestal gaat he
En je had geen zin om te gaan slapen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is iedereen al slapen hier...
Nou dan gaan ik maar
same herequote:
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is iedereen al slapen hier...
Nou dan gaan ik maar
snappie, wat heb jij een stomma ava zeg!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.
Ja joh, wrijf het er nog een keer in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
snappie, wat heb jij een stomma ava zeg!
schele!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja joh, wrijf het er nog een keer in.![]()
Ben al dagen op zoek naar m'n oude vertrouwde oog![]()
hi hi hi .....quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je had geen zin om te gaan slapen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.
wat grrrrrrrrr?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |