En je had geen zin om te gaan slapen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is iedereen al slapen hier...
Nou dan gaan ik maar
same herequote:
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:36 schreef Bocaj het volgende:
Blijkbaar is iedereen al slapen hier...
Nou dan gaan ik maar
snappie, wat heb jij een stomma ava zeg!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.
Ja joh, wrijf het er nog een keer in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
snappie, wat heb jij een stomma ava zeg!
schele!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja joh, wrijf het er nog een keer in.![]()
Ben al dagen op zoek naar m'n oude vertrouwde oog![]()
hi hi hi .....quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
En je had geen zin om te gaan slapen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt... nou ja nogmaals... trusten dan maar.
wat grrrrrrrrr?quote:
Eerst zeg je dat je geen zin hebt om te slapen, 5 minuten later zeg je dat je wel gaat slapen, je lijkt m'n vriendin welquote:
hij moet denk ik ongesteld worden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je geen zin hebt om te slapen, 5 minuten later zeg je dat je wel gaat slapen, je lijkt m'n vriendin wel![]()
Zou de meest logische verklaring zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij moet denk ik ongesteld worden!
Ach man, hang je lul in een bak vol piranha's ofzoquote:
ach wijf, douw een doos zwarte strijkers in die kut van je!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach man, hang je lul in een bak vol piranha's ofzo![]()
Ik ben blij dat ik het niet hoef te doen. *auw!*quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach man, hang je lul in een bak vol piranha's ofzo![]()
Hij heeft op zijn minst PMS!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zou de meest logische verklaring zijn
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt toppunt hier:
Koop een nieuw huis, zeg ik tegen d'r Jij mag de keuken en badkamer kiezen, kies maar wat je dan ook wilt...nou klauwen met geld. Daar stond tegenover dat ik een 127 cm plasmascherm met pixelplus 2 wilde...deal was het
wat denk je wat...wil ik wat kijken mag het niet want ze zit ze er soaps op te kijken!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tjeezus! Alweer eentje, schijnt mode te zijn tegenwoordig. Wordt er een beetje gek van!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn minst PMS!![]()
Het is wel een waardige tegenstander en waarschijnlijk iets te hoog gegrepen maar je moet toch watquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me een mooi streven, ik zou apk ook wel het riagg in willen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |