zeggen alle vrouwen die uitgelult zijn....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebben![]()
Een biertje op z'n tijd en een goeie beurt zijn dus niet nodig voor jou?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Een man hoeft eigenlijk ook niet meer dan een mooie lcd/plasma en een lekkere couch...
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gerijpte sappige Jap ?![]()
Zijn er nog meer nieuwelingen die we eerst kunnen binnenhalen, beetje voeren en dan tot op de enkeltjes kunnen afbrandenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nummer 5 zijn we nog niet helemaal uit. Scanman geeft er geloof ik zelf de brui al aan, en zo zijn er meerdere opties.
We kunnen natuurlijk ook v.o.l. bruut binnenstormenm gevangenen nemen om ze hier daarna weg te flamen maar dat is wat omslachtig ;P
ik heb je nou ongeveer 3 reacties zien geven, echt JIJ bent me energie echt niet waardquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebben![]()
Als het even kan wel jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei een stuk of 5......jij wil helemaal alles op een presenteerblaadje krijgen.
![]()
Ja hoi, ga je ook meespelen of is dit opkomen voor basje alleen voor de sier?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zeggen alle vrouwen die uitgelult zijn....![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een biertje op z'n tijd en een goeie beurt zijn dus niet nodig voor jou?
Dus nu ben ik weer een bange hondquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ow... maar een kluifje wil ik best voor hem overlaten hoor, gun zelfs die bange hond nog wel een stukje. Ben niet de moeilijkste.
JOEHOEquote:
nee hoor...ik doe mee voor de lul...uhhhh...lolquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoi, ga je ook meespelen of is dit opkomen voor basje alleen voor de sier?
***details***quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....![]()
![]()
![]()
Jij gaf hem dus het laatste zetjequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niemand, da's het droevige...de streams zouden zo enorm saai zijn dit keer ...
saaier dan zijn bankstel![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus nu ben ik weer een bange hondJij bent nu nummer 5 op mijn lijstje
![]()
nou dank je ...die details mag je me besparen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik ben anders maar wat gelukkig dat ik na jaren trekken eindelijk een beetje ruimte heb.....zo'n paars aangelopen kloppende eikel ziet er op het eerste gezicht misschien leuk uit maar dit rukt toch een stuk ontspannender kan je uit eigen ervaring vertellen.![]()
nee echt niet, echt niet!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij gaf hem dus het laatste zetje![]()
Wat liefquote:
Vraag het me dan nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dank je ...die details mag je me besparen...![]()
quote:
welk lijstje Kribs?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus nu ben ik weer een bange hondJij bent nu nummer 5 op mijn lijstje
![]()
Die zijn voorbehouden aanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vroeg nix....het was een mededeling....
![]()
Ohw dus jij wil nu persé de hele meute opstoken om een sErvival te starten?????quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor...ik doe mee voor de lul...uhhhh...lol![]()
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zijn voorbehouden aanNOTARIS CUALL
l
Peter6000 heeft haar weggepestquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?
Ontkennen heeft geen zin meer Bommie, het is gewoon overduidelijk. Kon je het weer niet laten.quote:
wist niet dat hij daar de capaciteiten voor had???quote:
Heb hem net zien posten ergo ik ben onschuldig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer Bommie, het is gewoon overduidelijk. Kon je het weer niet laten.
Momenteel zit die even geheel bit loosquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?
nee, daar heb ik niet zo veel mee...geef mij maar bbquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zijn voorbehouden aanNOTARIS CUALL
l
punten voor puntje....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Goeie reden, vooral dat eerste dan.
Neuh, dat opstoken laat ik wel aan jou over... Jouw vermeende specialiteit ten slotte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dus jij wil nu persé de hele meute opstoken om een sErvival te starten?????
nou?
Owkee....een eerlijk antwoord dan maar.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wist niet dat hij daar de capaciteiten voor had???
APK is zooooooooo gemeen he? Zal blij zijn als Kribbet hem een lesje leert!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owkee....een eerlijk antwoord dan maar.....
APK.....![]()
Kun jij geen notaris zijn ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh, dat opstoken laat ik wel aan jou over... Jouw vermeende specialiteit ten slotte.
Geen tijd voor BommieBoy.quote:
een besneden jonge lulquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....![]()
![]()
![]()
ja maar om nou direct al met chaos te beginnen ....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen tijd voor BommieBoy.
Vond het eigenlijk wel een mooi klusje voor jou, chaos gegarandeerd![]()
...beterrrrrrrrrrrquote:
wat is er buurmanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
Is Bas er nog?
Nix nieuws... hij had al veel eerder doodgemoetenquote:
HET mist je...quote:
wie is dat in die ava?quote:
nou nou nou puntje, wat heb ik jou misdaan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |