Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, als je hier al chips voor aansleept, wat een aanfluiting zeg, ik had toch echt wat meer verwacht![]()
hier, in Bommies pretpaleis!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
hallo hallo hallo....waar ben ik????
Oh ja, mag ik het weer afmakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis goed dat je het ff zegt idd...je had Kribbet immers ook nog een stukkie beloofd.![]()
Op FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
hallo hallo hallo....waar ben ik????
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ergens op een roze wolk.......doegie...![]()
Altijd he Kribs, dat weet jequote:
fuck????????quote:
zeggen alle vrouwen die uitgelult zijn....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebben![]()
Een biertje op z'n tijd en een goeie beurt zijn dus niet nodig voor jou?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Een man hoeft eigenlijk ook niet meer dan een mooie lcd/plasma en een lekkere couch...
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gerijpte sappige Jap ?![]()
Zijn er nog meer nieuwelingen die we eerst kunnen binnenhalen, beetje voeren en dan tot op de enkeltjes kunnen afbrandenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nummer 5 zijn we nog niet helemaal uit. Scanman geeft er geloof ik zelf de brui al aan, en zo zijn er meerdere opties.
We kunnen natuurlijk ook v.o.l. bruut binnenstormenm gevangenen nemen om ze hier daarna weg te flamen maar dat is wat omslachtig ;P
ik heb je nou ongeveer 3 reacties zien geven, echt JIJ bent me energie echt niet waardquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeggen alle mannen die geen weerwoord meer hebben![]()
Als het even kan wel jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei een stuk of 5......jij wil helemaal alles op een presenteerblaadje krijgen.
![]()
Ja hoi, ga je ook meespelen of is dit opkomen voor basje alleen voor de sier?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zeggen alle vrouwen die uitgelult zijn....![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een biertje op z'n tijd en een goeie beurt zijn dus niet nodig voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |