Heb hem net zien posten ergo ik ben onschuldig!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer Bommie, het is gewoon overduidelijk. Kon je het weer niet laten.
Momenteel zit die even geheel bit loosquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit die op v.o.l. ? of is ze helemaal bit loos?
nee, daar heb ik niet zo veel mee...geef mij maar bbquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zijn voorbehouden aanNOTARIS CUALL
l
punten voor puntje....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]Goeie reden, vooral dat eerste dan.
Neuh, dat opstoken laat ik wel aan jou over... Jouw vermeende specialiteit ten slotte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dus jij wil nu persé de hele meute opstoken om een sErvival te starten?????
nou?
Owkee....een eerlijk antwoord dan maar.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wist niet dat hij daar de capaciteiten voor had???
APK is zooooooooo gemeen he? Zal blij zijn als Kribbet hem een lesje leert!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owkee....een eerlijk antwoord dan maar.....
APK.....![]()
Kun jij geen notaris zijn ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh, dat opstoken laat ik wel aan jou over... Jouw vermeende specialiteit ten slotte.
Geen tijd voor BommieBoy.quote:
een besneden jonge lulquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje jongere lul is beter....zit strakker in het velletje....![]()
![]()
![]()
ja maar om nou direct al met chaos te beginnen ....quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen tijd voor BommieBoy.
Vond het eigenlijk wel een mooi klusje voor jou, chaos gegarandeerd![]()
...beterrrrrrrrrrrquote:
wat is er buurmanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
Is Bas er nog?
Nix nieuws... hij had al veel eerder doodgemoetenquote:
HET mist je...quote:
wie is dat in die ava?quote:
nou nou nou puntje, wat heb ik jou misdaan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |