Kan je ze nog krijgen in 45 of 46?quote:Op maandag 11 september 2006 15:38 schreef floydvisser het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2006 16:38 schreef Bananenman het volgende:
Al die SB's die eraan komen interesseren me niet echt...ik wil verdomme die Day of the Dead SB's!
Enige zwarte Dunk SB high die er ooit is verschenen is de Fog, volledig suede, weet niet of dat uberhaupt is wat je zoekt.quote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef Toshio het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik zwarte hoge dunks (sb) kan vinden? zou je die ook bij bijvoorbeeld tom's kunnen laten bestellen?
Thanks, dan ga ik even aan het eind vd maand ff langs backside540..quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon bij je lokale SB dealer. Hebben ze ze niet staan dan vraag je even of ze ze bestellen voor je.
Nope, die is echt pleite. Hoewel ik ze bij Outlawz nog zag staan dacht ik, alleen geen idee welke maten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:33 schreef Toshio het volgende:
Ja dat is idd degene die k bedoel..zag ze oa bij boardlords.nl staan maar die gaat pas vanaf maat 44, zoek 43..iemand die een ander adresje weet?
Vetticquote:Op maandag 11 september 2006 19:02 schreef Muckness het volgende:
[afbeelding]
heb ze al een maandje, maar toch vet
die taxi team edition is idd best vet!quote:Op maandag 11 september 2006 15:43 schreef thaWarhead het volgende:
Bics zijn wel tof, maar ik ga liever voor de New York Taxi Team Editions van later dit jaar, zelfde kleuren maar net iets beter uitgewerkt. (damn ik post hier te veel)
helaas, 10.5us en kleiner kan ik nog krijgen op maat 10 na, sorryquote:Op maandag 11 september 2006 16:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Kan je ze nog krijgen in 45 of 46?
maat 10 us is de kleinste die te bestellen is dus 44 iddquote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef Toshio het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik zwarte hoge dunks (sb) kan vinden? zou je die ook bij bijvoorbeeld tom's kunnen laten bestellen?
weinig van dit merk vind ik leuk maar dit model doet wel jammer van de kleurquote:Op maandag 11 september 2006 19:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Grmbl weet iemand waar je deze schoen nog kunt halen:
[afbeelding]
Maat 44 / 44,5
Ik krijg hem gvd nergens meer gevonden.
Grappig overigens dat Etnies sinds Soletech solo is gegaan meteen weer bij de Front Runner ligt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:29 schreef floydvisser het volgende:
jason lee etnies... etnies X stereo skateboards?
[afbeelding]
best oké!
Haha, nou ik vind dit model van asic wel mooi, iets minder dan de tiger serie, maar de kleuren combi vind ik echt super super vetquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef divided het volgende:
[..]
weinig van dit merk vind ik leuk maar dit model doet wel jammer van de kleur
flappers?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil binnenkort eigelijk hoge nike's gewoon zwart wit, alleen ben bang dat het heel vreemd sta omdat ik maat 45 heb, en dan zijn het echt van die flappers. Vind dit wel bij meer schoenen, ook bij All Stars en dergelijk.
Frankrijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waar heeft je broertje ze gehaald?
het gaat om het principe, vind allebei dat het lijkt alsof ik nóg grotere voeten hebquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Allstars zijn wel ff heel anders dan bijv. Dunk Highs
Waren die niet een Front Runner exclusive ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
Naar deze schoenen ga ik morgen eens zoeken in Zaandam..
Hopelyk kan ik ze vinden..
Ze zijn inene niet meer te koop bij frontrunner in Amsterdam![]()
Wat zijn die roodachtige, 3e rij van onder, 4e van rechts?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:11 schreef fretclick het volgende:
[afbeelding]
collectiefoto'tje (er missen nog 3 paar), kwaliteit is mager maar dat komt door de klote motorola razr
Ik heb geen idee meer hoe de winkel heet waar ik ze heb gekocht, winkeltje in amsterdam vlak bij station.quote:
Ja, maar dat is enkel ter promotie, je kunt al die kleuren nog niet kopen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:46 schreef _petjan het volgende:
Bij de E-zone hebben ze denim DGK's, en ook hele mooie zwarte.
Ik vind mooi. Ben benieuwd of er nog iets tofs gedaan gaat worden met zijn 300 alter-ego's.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:55 schreef thaWarhead het volgende:
De MF Doom Dunk (zie link in sig, schaamteloze promo) ziet er interessant uit, hopelijk gewoon een SB release.
NIET MOOI!?quote:Op zondag 17 september 2006 15:36 schreef Nashje het volgende:
Niet mooi, maar 20 euro is een koopje.
Waarom denk je dat dat is.quote:Op zondag 17 september 2006 16:56 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
who caresik zocht ze al lang, maar de grootste maat was altijd 40
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://freshnessmag.com/v4/2006/09/15/nike-dunk-glow-in-the-dark/
geplanned voor 2007 D:
zoovillage.comquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:54 schreef mlam het volgende:
Hi
Ik ben toe aan een nieuw paar schoenen. Dus ik had even rondgekeken op het internet.
En mijn oog viel op adidas gazelle en halfshells. Vooral die cities modellen.
Ik had al rondgekeken bij mij in de buurt namelijk alkmaar. Daar zag ik niks leuks. Weten jullie waar ik ze kan halen?
In Den Haag, naam even kwijt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef RedScorpion het volgende:
Kwam zelf deze tegen, Air Max 1 Premium Leather :
[afbeelding]
Iemand toevallig idee waar deze te verkrijgen zijn en wat ze eventueel kosten ?
Jij loopt op vrouwenschoentjes dus zeg jij nou maar niksquote:
Ja, dat is altijd zo. Daar zeuren ze al dat ze 100 dollar retail voor Mork & Mindys te hoog vinden terwijl dat voor ons Europeanen een koopje is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ben benieuwd.
Ik ga eind van de maand ook 2 paar via internet bestellen (amerika nog wel, maar dat is uiteindelijk inc. verzenden nog goedkoper).
Kwaliteit schijnt echter bagger te zijn. Ik skip ze, of ze moeten over een paar maanden nog beschikbaar zijn. Ik ga proberen af te kicken voor een tijdje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
Ik begon de laatste week te twijvelen over de mork&mindy's, tot ik net deze foto zag op ML. Ze zijn echt tof.
ik vind ze fokking vet, ga ze zeker halen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
Ik begon de laatste week te twijvelen over de mork&mindy's, tot ik net deze foto zag op ML. Ze zijn echt tof.
oompa's maat 12 89 euro bij outlawz, laatste paartjequote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Muckness het volgende:
[..]
ik vind ze fokking vet, ga ze zeker halen.
daarnaast ben ik op zoek naar Oompa's op het internet (non-fake) in size 11/12 maar tot nu toe geen geluk.
oompa's? of raygunz?of bttys's?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef thaWarhead het volgende:
Zo, net 113 euro naar mn Paypal overgemaakt voor het eerste paar Dunks dat ik via het internet ga bestellen. Welke zeg ik nog niet, maar toch een kleine hint: Oranje in een roze doos.
Hopelijk ergens volgende week aan mn voetjes.
vrienden van je henk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S6p-XCw8NBk
We have a winner!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:36 schreef floydvisser het volgende:
hunters low?
damn you! was van plan om vanmiddag langs te gaanquote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef thaWarhead het volgende:
3 keer mis![]()
En damn, Oompa´s in 12, die wil ik eigenlijk ook nog... Check je mail ff Floyd.
je kan ze gewoon op komen halen... staan klaar voor jequote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef Muckness het volgende:
[..]
damn you! was van plan om vanmiddag langs te gaan![]()
vandaag gaat niet meer lukken maar morgen na school kom ik effe langsquote:Op woensdag 20 september 2006 12:35 schreef floydvisser het volgende:
[..]
je kan ze gewoon op komen halen... staan klaar voor je![]()
Koop gewoon een paar Tweed Carrol 4 Mid Lakai's. En bestel voor mij ook een paar.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:58 schreef floydvisser het volgende:
ik wil ze wel eens zien deze foto is te wazig maar vond me tweeds altijd erg vet ... deze zou ik wel eens willen zien..
en dus idd geen grapje... anders had ik die wovens wel laten zien..![]()
customs dus..
en hoe heette die nikes die je daarachter ziet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
quote:
berg met schoenen daar, zal toch wel oke zijn, die site.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niemand ervaring met uptempoair.com?
ja ze zijn daar idd fokking duurquote:Op donderdag 21 september 2006 11:43 schreef thaWarhead het volgende:
Pus-heads Floyd260 is daar overigens aardig veel voor, meestal kun je ze wel rond de 200 vinden.
lijkt me vet delfts blauw b.v.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:38 schreef thaWarhead het volgende:
Kwamen ze maar met een exclusieve Dunk voor een stad in NL... Al vrees ik dan wel dat het tijd wordt om een tentje op te gaan zetten, voor mn gevoel is Nike SB hier een stuk groter dan toen ik 2 jaar geleden mn eerste Dunk kocht.
zal er idd nog een keertje over beginnen!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zou zeggen vraagt het eens aan meneer Van Lierop, wie weet, het idee is zeker wel vet.
Kunnen wij eraan doen dat het ineens op vrouwen gepromoot wordt? Het zijn fucking bokslaarsjes manquote:
Wie is meneer van Lierop??quote:Op donderdag 21 september 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zou zeggen vraagt het eens aan meneer Van Lierop, wie weet, het idee is zeker wel vet.
Ja ze zijn beperkt gemaakt (500 per model), maar die eerste serie was ook nog niet uitverkocht na een aantal maanden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef Thermo het volgende:
Net paar dagen uit ja, maar geloof dat ze redelijk beperkt gemaakt worden?
Ik ga eens mailen, dank.
Die site is slecht voor mijn banksaldoquote:Op donderdag 21 september 2006 19:00 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ja ze zijn beperkt gemaakt (500 per model), maar die eerste serie was ook nog niet uitverkocht na een aantal maanden.
En als ze al uitverkocht zijn kan je ook wachten tot Caliroots ze binnenkrijgt. Dat kost wel iets duurder.
Een molentje op de plek à la hawaii zou ook wel nice zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 18:58 schreef thaWarhead het volgende:
Nice, al zou ik het stukje waar je de veters doorstopt niet wit laten. In mn hoofd had ik overigens op de neus ook wat Delfts Blauw gedaan, kan nu niet PSen want mn PC is stuk en ik zit nu achter een ghetto vervangingsmodel waar PS nauwelijks op draait.
Waar kan ik Nike dunks low kopen die een beetje glimmen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
v0.1 na 5min photoshoppen.
en waar zit die sneakers? Het hoeft trouwens niet de schoen op het plaatje te zijn hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef fretclick het volgende:
bij sneakers (ik geloof tenminste dat die winkel zo heet), daar hebben ze witte dunks, met lichtpaars en blauw geloof ik. en die glimmen een beetje. het zijn wel womens.
Dat is de Tiger Woods Dunk, ook al staat er wat anders op de doos. De Dontrelle Willis versie is lichtblauw, zoals de clubkleuren van de Florida Marlins waar hij voor speelt. Is nog niet uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef fretclick het volgende:
bij sneakers (ik geloof tenminste dat die winkel zo heet), daar hebben ze witte dunks, met lichtpaars en blauw geloof ik. en die glimmen een beetje. het zijn wel womens.
en bij britain en dat soort winkels hebben ze de Dontrelle Willis dunk, zeer lelijk imho maar ze glimmen wel.
[afbeelding]
We moeten ze gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef floydvisser het volgende:
180 euro???? damn koop dan een paar witte en maak de polka dots zelf...
Misschien een idee voor de delfts blauwe dunk helemaal wit glimmend leer met delftsblauwe print.. net een echt delfts blauwe tegel..
Muckness... veel plezier met je oompas!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef floydvisser het volgende:
ja vaag verhaal! vraag me af of ze echt in nl uit gaan komen... ik slaap voor de deur als het zo is...
toch niet zo duur zoals eerst op de site stond, maar nu wil ik ze niet meer..quote:This saturday, 23th of September 2006, 12pm: Patta Tier 0-release of the Polkadot Pack, Nike's latest collaboration with Japanese street fashion icon Hiroshi Fujiwara. The pack consists of one Dunk low, one Air Force 1 low (140 euro each) and one Footscape Woven (150 euro). All in a-game premium and patent leather. Available in-store only. The choice is yours...
NICEEquote:Op donderdag 21 september 2006 18:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
v0.1 na 5min photoshoppen.
Jezus!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:28 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de geinteresseerden: Michael Lau Woodgrain SB's hebben een verwachte verkoopprijs van rond de 260 dollar.
Daar hebben beide schoenen dat paarse, maar het was toch bij 1 schoen wit en bij de andere paars?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:04 schreef thaWarhead het volgende:
Er staat Dontrelle Willis op de doos, dus dat is logisch. Maar Nike heeft een fout gemaakt of een beetje dom gerushed ofzo, maar dit is dus de echte:
[afbeelding]
Oh en om even te pesten, check de zool van de Dia De Los Muertos:
[afbeelding]
11 is helemaal niet zo groot!quote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja ze staan heel soms wel is op Ebay helaas nooit in mijn maat.
Ik wil verdomme een sample maatje hebben i.p.v die verrot grote maat 11.
hee cloud_sb! welkom!quote:Op maandag 25 september 2006 08:23 schreef Cloud_SB het volgende:
Seto, voor normale kicks niet nee maar wil je wat exclusiever gaan moet je er vaak erg vroeg bijzijn.
Anders verschijnen er vaak enkel nog maatjes als 9 en 10 op Ebay.
Heb wel Tweeds in 11 gevonden maar heb natuurlijk weer geen geld verdomme haha
wes55, valt mee ze schijnen bij een groot deel van de sb dealers in nederland nog wel te staan regelmatig. Ik heb floyd ook al gevraagd of hij soms is wil kijken of Nike niet een verloren paartje heeft gevonden.
Over die tiffs, petjan. Weet wel waar je aan begint he...90% zijn fakes en als je ze dan echt hebt moet je ze nog zien te combineren. Echt ontzettend moeilijk aan je voeten.
t is nog vroeg me collega gaat daar zo spoedig mogelijk mee aan de slag, beetje chaos met de nikes..quote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Zag gisteren nog een paar volledig kapotgeskate Stussy's, prachtig. Het is dat die kers nog op de tong zat anders dacht ik dat het Mocha's ofzo waren, al het roze was eraf.
Nog een update over mijn bestelling trouwens Floyd?
Niet zo dom reageren, wat ik aan de prijzen op eBay en verschillende fora zie van (legit uiteraard) Stussy's zijn ze nog veel makkelijker te verkrijgen als Tiffs.quote:Op zondag 24 september 2006 22:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
lol!
Ik wil ook nog wel een paar tiffs
Is dat niet die gast met die zieke collectie?quote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef Cloud_SB het volgende:
[afbeelding]
Damn gewoon dik 5000dollar aan schoenen.^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |