abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41513102
Fok! Dieetclub #115

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de herfst in #41 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht voor de up to date info over de diverse meets. Het staat vrij om mee te gaan en natuurlijk zouden we het wel leuk vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 08-09-2006 10:42:04 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41513136
wow, wat ben jij er snel bij met een nieuwe zo Mangoworks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513154
Flitsend!
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:53 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41513189
En alweer een nieuwe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513256
Het gaat hard inderdaad. Ik zal van het weekend mijn gewicht ook eens update, ik denk dat met de operatie en al er wel iets bij is gekomen.

Maar volgende week intake bij de sportschool
pi_41513490
tvp
pi_41513528
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
quote:
Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.

Edit:
Oh... en ons zuster-topic is al bij nummertje #41: Slank de herfst in #41
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41513556
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
[..]

't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
pi_41513619
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
Da's goed!
En als je dan toch bezig bent, kun je ook even 2 linkjes aanpassen?
Dieetclubmeeting is dit 't nieuwste topic: (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht
en die andere staan in mijn vorige reactie.
***Levi was here***
pi_41513626
Hoihoi.
Net in mijn agenda gekeken en geconstateerd dat ik het de komende weken idioot druk ga krijgen en danheb ik nog niet eens mijn rooster
mmm, voltijdopleiding heb ik eigenlijk geen tijd meer voor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:32:43 #11
13151 crew  Rewimo
pi_41513686
Hoe is het met je arm?

En Mango, ik heb denk ik iets gemist, operatie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513734
mjah, lyphoompjes op mijn rug en neus weg laten halen, niets bijzonders. 2 weken ff rustig aanhouden.
pi_41513828
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513869
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef teigan het volgende:
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
ik weet toch niet hoe de wiki werkt
pi_41514005
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm?
ssssst
Ik probeer hem te negeren Gaat prima, maar douchen en koken blijft ingewikkeld
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 14:11:49 #16
13151 crew  Rewimo
pi_41514799
Ik zeg al niks meer
pi_41515393
snelle tvp, vanavond even updaten, maar dat doe ik maar niet op mijn stage.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41516161
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 15:07:15 #19
13151 crew  Rewimo
pi_41516433
Nou, da's ook kl***
pi_41516537
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou, da's ook kl***
Ja en goed ook.
Hoe verzint ze het...
pi_41516550
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef freecell het volgende:
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
Ellendige docenten ook af en toe... ik had er ook zo een waarmee ik altijd ruzie had... om gek van te worden! Vooral omdat je zo afhankelijk van ze bent.
Is er niet een andere docent die je graag mag die kan "bemiddelen"? Misschien kan die naar je werk kijken en je vertellen wat er wel en niet goed aan is. Het valt te proberen?
***Levi was here***
pi_41517844
Vandaag weer wezen sporten bij de sportschool, een dik uur en een kwartier geweest, ik ben tevreden .

Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
pi_41517911
Ghe. 90% van de bezoekers van mijn sportschool zijn bekenden.
pi_41518933
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
pi_41519627
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
pi_41519755
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef teigan het volgende:
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
Andere docent is geen optie. Nu is zij de enige docent die me niet mag, de rest mag me juist erg graag. Dat wil ik graag zo houden en ik weet dat naar een andere docent toestappen bij ons op school erger is dan lid worden van de SS
En ik heb geen studie-adviseur. (Ja, onze school zit behoorlijk beroerd in elkaar).

Maar ik geef het sowieso op voor vandaag. Net door de regen naar de andere kant van de stad gefietst, waar ik even wat moest regelen, kom ik terug door het centrum. Kom ik op het idee om mezelf op tevrolijken. Weet je wat? ik ga een mooie BH voor mezelf kopen
een push-up (ondanks mijn E cup, heb ik totaal geen decolletee)
Bij gewone lingeriezaken hebben ze geen 75E push up BH's Zo ver was ik al.
Dus ik stap een erotische-lingerie-zaak binnen. Ik heb een hekel aan die zaken, dus ik heb een beetje zo'n hoofd:
Komt er een man op me af, vraagt hij of hij mij kan helpen. (ellendig, waarom geen vrouwen in zo'n winkel)
Dus ik zeg dat ik een push-up beha zoek. Hij wijst een paar aan, vraagt naar de maat: dus ik 75E
Hij kijkt me aan, met een dun glimlachje. " ja, dat hebben we niet mevrouw, onze lingerie is namelijk erotisch bedoeld.
Ik (lichtelijk uit het veld geslagen): "Ik heb ook een vriend hoor!"
Hji: " Ja, we hebben wel grote maten gehad, maar het is geen gwzicht en je kan het moelijk erotisch noemen, dus probeer het eens in een gewone lingeriezaak"

Ik heb het echt opgegeven
Ik heb een fles cola light (de ironie ) en een zak drop gekocht en ben naar huis gegaan.
pi_41519923
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
pi_41521714
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef lmnop het volgende:
Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
Wat dat betreft zit ik hier echt heerlijk... Het lijkt mij namelijk ook niks, maar ik ken zowat niemand in deze stad!
pi_41522505
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
Dank je! Jij nog een kusje (voorzichtig enzo) op je gebroken pols!

Maar die hond kwam dus keihard de hoek om sprinten bij mn werk, volgens zijn baasje zat ie achter een kat aan, en vervolgens liep het beest mij dus omver.
Dus ik ben op de grond/half in de bosjes beland en heb nu dus van zowel mijn linker als mijn rechter arm last. Kon niet eens meer een stapel papier perforeren! Het is gewoon belachelijk!
pi_41522882
Ok, ik moet het even kwijt.

Lange dag gehad op school (van half 9 tot vijf) kom ik thuis, eten gekookt... En zit ik eindelijk lekker rustig op de bank tv te kijken, een lawaai uit de keuken. Dus ik daar naar toe lopen, ligt daar de hele vloer onder de olijfolie Is de olijfolie fles van het schapje gevallen. Een zooitje. Overal glas en vet.... Het glas is weg, grotendeels van de olie ook. Maar het blijft glad. Dus ik denk dat ik vanavond nog wel een paar kan dweilen Oh wat baal ik hiervan zeg.......

Maar verder met het lijnen gaat het goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 18:54:04 #31
13151 crew  Rewimo
pi_41523398
Pas maar op dat je niet uitglijdt, ymme, twee zielige bankhangers is wel genoeg hier

voor de pechvogels!
pi_41523534
Zo alles is ingepakt

ik zwaai hier alvast uit en tot volgende week woensdagavond denk ik

iedereen een fijne week en veel lijnplezier om het zo maar te zeggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 19:01:31 #33
13151 crew  Rewimo
pi_41523584
Riann, veel plezier!
pi_41523781
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot

Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!

Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
pi_41523844
Fijne vakantie Riann!
pi_41524141
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef Pandorah het volgende:
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot

Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!

Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
Ik heb het baasje van de hond nog gesproken vanochtend nadat de fietsenmaker me had verteld dat mn voorwiel wel 100 euro kon gaan kosten. En ik ga alle kilometers die ik niet kan fietsen maar met de auto ga afleggen, natuurlijk ook in rekening brengen.
Owja, en mijn fiets wordt gelijk even helemaal nagekeken.

Ow, en Pandorah, een kapotte rits van je laars is ook heel vervelend! Vooral omdat dat altijd gebeurt met je lekker zittende laarzen!
Is de laars nog wel te repareren?
pi_41525543
Liejannuh, het zit je niet mee he...

Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
pi_41529419
Ik heb zaterdag een h.e.l.e. mooie BH gekregen van mijn vriend. Hij was niet goedkoop, maar zit echt helemaal perfect. Het broekje á 50 euro heb ik maar even laten liggen
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:26:37 #39
13151 crew  Rewimo
pi_41531178
Ik zit met het probleem dat mijn borsten niet kleiner worden, maar wel platter Hopelijk krijg ik ooit een booblift vergoed
pi_41536622
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, het zit je niet mee he...

Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
Maar die is dan weer zo duur
pi_41539541
freecell, wat een ellende met dat stomme rotverslag Het is sowieso al raar dat je cijfer niet verandert na veel verbeteringen (door haar zelf aangevoerd nota bene), maar het is misschien nog wel vreemder dat ze niet eens duidelijk kan maken wat je verkeerd hebt gedaan.

En met een grote maat kan een pushup ook erotisch zijn, idiote vent. Ik heb een pushup gehad in maat D en dat was zo'n beetje mijn mooiste bh ooit. Kwam uit een bruidsmodezaak

En een dikke knuffel voor de andere pechvogels!

* Isabeau gooit net leeg gegeten zakje chips maar weg. Het is niet echt een tijd voor chips hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41540130
@ freecell, dat met die BH's daar moet je gewoon om lachen. Natuurlijk is het een hork, maar hij is wel eerlijk. Persoonlijk zou ik het liever hebben dat hij het eerlijk tegen me zou zeggen dan dat hij het alleen maar denkt en dr later nog eens hartelijk met zijn maten om gaat lachen. Ik denk altijd maar zo dat het de mening van een verkoper is, en dat hij die mening mag hebben (denk ik trouwens ook wel vaak ).

En zoals Isa al zei: grote maten kunnen ook erotisch en mooi zijn, wie weet is zijn vriendinnetje wel een plank .
pi_41540381
freecell, dat is ook wel weer zo, maarja, het is de prijs meestal wel waard..
pi_41540764
Zo ik ben er nu in twee weken een kilo eraf.
Ik weet dat het voor mij zo goed is en dat ik niet teveel moet verwachten.
Gewoon rustig aan.
pi_41540842
Nou Freecell, wat een eikel zeg.

Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
pi_41541046
De keuken is weer schoon Met flink wat splinters in mijn handen als gevoel.

Zit nu momenteel op school, praktijklessen, maar kan totaal mijn aandacht er niet bij houden. Geen zin, laat ik het zo maar zeggen Moet tot half 4 praktijklessen volgen. Veels te lang natuurlijk

Net een pakje droge crackers op. Had honger, en ben dus vergeten om mijn fruit etc mee te nemen.
Ik ben op het bewegingsgebied wel goed bezig, gisteren al met de fiets geweest (totaal 13 km per dag) en vandaag weer op de fiets
pi_41541062
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..

Ennuh, gaat goed toch zo jolene, een halve kilo per week is netjes!
pi_41541068
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijft Ik vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
pi_41541400
Die verkoper in die sexshop is wel een ontzettende eikel. Ik snap echt niet dat mensen zo met hun klanten omgaan. Als je iets niet (meer) hebt zeg je toch: "Er was niet zoveel vraag naar, dus verkopen we het niet meer. Probeer het eens daar-en-daar." Je bent toch wel ongelofelijk stom als je je (potentiële) klanten gaat beledigen... zeker nog nooit van mond-tot-mond reclame gehoord. Terwijl als hij gewoon normaal had gereageerd en je naar een andere winkel had verwezen, dan was hij juist behulpzaam geweest en was jij met een prettig gevoel daar weg gegaan. Stomme vent.

En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.

Heb zelf trouwens ook dat zelfde probleem, heb een cup D of DD. Die laatste is sowieso nergens meer te krijgen en E is eigenlijk toch wel te groot. Draag nu meestal 85D, maar da's eigenlijk aan de kleine kant. 90D zou beter zitten (is de cup ook iets groter) maar als er al een aardige BH in D te krijgen is, hebben ze 'm nooit in 90D. Nu heb ik de laatste tijd voornamelijk padded BH's van de HEMA gedragen, alleen zijn precies die nu uit de collectie. Ik heb dat elke keer met de HEMA en ik wordt er echt flink chagerijnig van onderhand...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 09:37:10 #50
13151 crew  Rewimo
pi_41541422
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne ). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
  woensdag 6 september 2006 @ 09:40:48 #51
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41541496
Het blijkt allemaal erg mee te vallen
Ondanks dat ik de laatste weken letterlijk op pizza, chips, patat, frikadellen, cola en koeken heb geleefd, is er niet bijsterend veel bij gekomen

Ik weeg nu 75.1 en heb een bmi van net boven de 25

Ik eet weer gezond en voel me uiteraard weer een heel suk beter. En een goede motivatie is dat ik binnenkort weer ga solliciteren dus dan is het altijd fijn om goed in je vel te zitten
pi_41541571
Ik heb trouwens mijn gewicht ook maar weer eens geupdate.... 4 kilo erbij dus...
Ik geef mezelf maar een grote schop onder de kont en dat gesnoep moet maar eens over zijn. Wat dat betreft was de vakantie wel goed, nauwelijks gesnoept en braaf aan de 3 maaltijden gezeten .
pi_41541612
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne ). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
Mijn vriend vindt grote borsten ook heel mooi. Hij vindt mij trouwens helemaal mooi, ook met alle extra kilootjes. Denk zelfs dat hij gaat mopperen als ik al te slank zou worden. Hij houdt wel van zacht.

Die man van de sexshop gaat -wat mij betreft- op voor de titel van "Botterik van de maand".
Hoe zag hij er eigenlijk uit? Heb nu echt zo'n voorstelling van een corpulente man van tegen de 50, zwetend, slecht geschoren en stinkend uit zijn mond.
***Levi was here***
pi_41541686
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die man van de sexshop gaat -wat mij betreft- op voor de titel van "Botterik van de maand".
Hoe zag hij er eigenlijk uit? Heb nu echt zo'n voorstelling van een corpulente man van tegen de 50, zwetend, slecht geschoren en stinkend uit zijn mond.
Jij zegt nu, wat ik dacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 09:55:06 #55
13151 crew  Rewimo
pi_41541805
Hee meiden, ik kan jullie Faat aanbevelen als verkoopster Ik was nog nooit in een sexshop geweest toen ik bij haar langsging, maar ik was gelijk op mijn gemak Moet je tegenwoordig wel even naar Amsterdam maar ja, je moet er wat voor over hebben

Hihi, en ik denk dat ik voor Frank ook niet graatmager hoef hoor, Levitation Voor mezelf ook niet trouwens. En hij ook niet, ik heb zelf ook graag wat houvast
pi_41541834
Mijn vriendje blijft mij ook maar mooi vinden, maar ik geloof dat hij wel ietsjes voorkeur heeft voor nu, maar dat komt dan ook meer omdat ik nu vrijer met mijn lijf ben(het licht mag aanblijven )
De laatste mooie bh die ik heb gekocht(een 85D volgens mij) heb ik bij de livera vandaan..

En dus laatst een body (90E) in de uitverkoop bij een winkeltje in Groningen...
pi_41541836
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:35 schreef Levitation het volgende:
En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.
Blegh, die vind ik nu juist superonerotisch. Ik vind het zo'n debielig topje. En ik vind het sowieso een stomme reclame, want ik houd helemaaaaaaaaal niet van oksels.

Anyway, ik vind die man uit de winkel idd een hork. Het mag dan zijn mening zijn, maar tenzij hij de eigenaar was staat hij daar als werknemer die zijn winkel moet vertegenwoordigen en dan hoort hij zijn persoonlijke mening niet te ventileren. En mocht ie wel de eigenaar zijn, dan is het gewoon een rijke hork.
pi_41542217
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Anyway, ik vind die man uit de winkel idd een hork. Het mag dan zijn mening zijn, maar tenzij hij de eigenaar was staat hij daar als werknemer die zijn winkel moet vertegenwoordigen en dan hoort hij zijn persoonlijke mening niet te ventileren. En mocht ie wel de eigenaar zijn, dan is het gewoon een rijke hork.
Je wint er geen klanten mee zou ik zeggen. Dat is trouwens tijden mijn nachtmerrie geweest, dat ik ergens wat wilde kopen, en dat ze niets voor mij hadden.... Ik heb een keer in een jeanszaak de allergrootste herenmaat meegekregen, en die paste ik 3 weken erna al niet meer.... Ik ben daar ook nooit meer geweest....
pi_41542267
Oei. Ik heb het ook eens met zo'n verkoopster gehad. "Hebben jullie ook grote maten?" "Jahoor mevrouw, ik heb hier maat 40". Eh. Right.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 10:20:33 #60
13151 crew  Rewimo
pi_41542424
Da's ook wel heel groot ja
pi_41542458
Ja echt wel....

Wat een muts zeg. 40 is het ideale maatje....
pi_41542590
(k ben van slank de herfst in maar 'k mag hier vast ook posten )
Voor mijn cup(je) 75F kan ik helemaal niet terecht in de standaard lingerie winkels.
Maar gelukkig zijn er ook bh winkels voor de grote maten.
Ze hebben alleen vaak niet zo'n groot assortiment als andere lingeriewinkels, maar kunnen wel heel veel bestellen.
Hier in Hengelo heb ik er een, en in Utrecht in elk geval ook.
En push-up voor een E cup moet te vinden zijn, ik heb namelijk ook push-ups.
pi_41542791
Tja, als je niet standaard bent wordt het al gauw moeilijk. Ik heb 90C en dat is ook of op, of bestaat niet. Moet je proberen een sportBH te vinden in 90C.... Ik heb zo'n ShockAbsorber, die gaan dus niet verder dan 85C. Met het topje voor intensiteit 2 was dat geen probleem, en dat was al steviger dan de 'sportbh's' bij de gewone lingeriezaken dus heb ik die maar genomen, maar eigenlijk heb ik toch echt nog een stevigere nodig. Ik kon gewoon echt verder niets vinden.

Verder vind ik mijn borsten juist groot genoeg en hangt de hunkemoller echt vol met push-up, bloedirritant. En al die dingen met bloemetjes, kantjes en strikjes, die zie je door je kleren en het irriteert vaak op m'n vel, dus dat wil ik ook niet. Echter, naadloze zwarte niet voorgevormde of opgevulde bh's in 90C? Huh? Wie wil DAT dan weer? Nou, eh ik. Maar wat ze bij Hunkemoller hadden en wat ik al jaren droeg, moest natuurlijk uit het assortiment, dat snap je =P
pi_41542824
Livera heeft nog wel meer van dat soort spullen Maeghan
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 12:09:23 #65
43556 miss_dynastie
pi_41545321
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:13 schreef Maeghan het volgende:
Oei. Ik heb het ook eens met zo'n verkoopster gehad. "Hebben jullie ook grote maten?" "Jahoor mevrouw, ik heb hier maat 40". Eh. Right.
Ook weleens gehad ja
Winkeltje heeft trouwens niet lang meer bestaan. Tja, de gemiddelde Nederlander wordt steeds dikker en als je dan niet boven maat 40 verkoopt
pi_41545343
hmm ik heb ook 80 E en ik heb nooit een probleem met BH's kopen? Hunkemoller verkoopt een heleboel setjes ook in E-cup.
En ik heb zelfs laatst nog een strapless-Bh gekocht (voor onder een supermooi zomerjurkje) en die hadden ze ook in grote cupmaten (had er zelf 75F van).

en het is net wat je smaak is natuurlijk, maar ik heb een heleboel leuke setjes van Hunkemoller, en ook leuke kleurtjes en materialen.
(kijk anders eens op www.hunkemoller.nl?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41545503
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:06 schreef jolene het volgende:
Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..
Ik vind dan ook dat je je niet een naar gevoel moet aan praten omdat iemand anders het niet mooi (of zelfs erotisch vind). Er zijn zat mensen die het wel mooi vinden ( )

Dat die kerel bot was, ok, maar dat maakt jou toch niet minder? Zegt meer over de bekrompenheid van die kerel....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 12:51:33 #68
13151 crew  Rewimo
pi_41546506
Probeer anders Bonprix eens, die hebben ook grote maten.
pi_41546547
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.

Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 12:58:13 #70
13151 crew  Rewimo
pi_41546683
Ik heb nooit slips van Hunkemoller Ik kocht in Duitsland fijne slips bij nota bene de Aldi. Maat 44/46 En ze passen super. Jammer genoeg hadden ze er niet zoveel liggen.
pi_41546714
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee meiden, ik kan jullie Faat aanbevelen als verkoopster Ik was nog nooit in een sexshop geweest toen ik bij haar langsging, maar ik was gelijk op mijn gemak Moet je tegenwoordig wel even naar Amsterdam maar ja, je moet er wat voor over hebben
Jaaaa, Faat! Weet jij toevallig hoe het met haar is Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 13:05:52 #72
13151 crew  Rewimo
pi_41546913
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, Pluis, maar ik zag haar laatst nog in het WLS-topic posten.

Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor de operatie en voor het opnamegesprek. Mijn stoeipakje is ook gearriveerd, met charmant open kruis

Aan de bovenkant kun je dan nog banden vastmaken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 06-09-2006 13:14:55 ]
pi_41547238
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, Pluis, maar ik zag haar laatst nog in het WLS-topic posten.

Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor de operatie en voor het opnamegesprek. Mijn stoeipakje is ook gearriveerd, met charmant open kruis

[afbeelding]

Aan de bovenkant kun je dan nog banden vastmaken.
Inderdaad erg charmant.....

Succes straks in het ziekenhuis. Tell us about it als je terug bent
pi_41547304
Jij hebt voorlopig geen sexshop meer nodig
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 13:20:59 #75
13151 crew  Rewimo
pi_41547360
Nee echt niet Ben benieuwd wat Frank ervan vindt
pi_41547362
Misschien niet de eerste plaats waar je aan zou denken voor lingerie, maar de Bijenkorf heeft een grote collectie met setjes in best wel veel maten. Hunkemoller vind ik zelf behoorlijk beperkt. Ik heb er een maand gewerkt en ik weet nu dat ze van elke soort BH misschien 2 exemplaren binnenkrijgen in cup D, en dan houd het wel op. Ik vind wel dat de invisible BH's (de soft-variant) heerlijk zitten:

woensdag 6 september 2006 @ 13:38:56 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41547883
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen .

Bij de wehkamp had ik in de uitverkoop nog 2 broeken gekocht beide voor ¤ 5 koopje dus. Hebben ze er na vorige week bij 1 bijgezet valt ruim bestel een maat kleiner ik dus gewoon 56 besteld zit ie wel erg ruim. Het gaat wel hoor maar had dan liever een 54 gehad maar tja die zijn nu op .
pi_41548764
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen .
Gebruik je niet zo'n waszakje? Ideaal!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:34:07 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41549424
Ik gebruik wel een waszakje
pi_41549665
verveel modus

Moet nu nog een half uurtje, en dan kan ik naar de bus toe, om vervolgens de trein te pakken, en dan op de fiets naar huis

Morgen het weekelijkse dagje vrij. En vriendje lief ook
pi_41549689
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor je wasmachine.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 14:58:55 #82
43556 miss_dynastie
pi_41550101
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ook, maar dan nog idd
Scheelt wel dat je niet bang hoeft te zijn dat die beugel je machine sloopt
pi_41550511
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef ymme het volgende:
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijft Ik vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41551006
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
Dat waren "andere tijden"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 15:51:57 #85
13151 crew  Rewimo
pi_41551752
Zo, terug uit het ziekenhuis na de intake. Eerst bloedprikken, dat ging zomaar zonder problemen! Hup naald erin, bloed eruit, ik stond helemaal verbaasd (ik kan me andere taferelen herinneren).

Daarna het gesprek, had al zo'n lijstje ingevuld met allemaal vragen. Een wat??? Scopinaro??? Nooit van gehoord

Daarna kwam het verhaal over de operatie en dat blijkt toch best wel een hele ingreep te zijn. Ik mag 6 weken niet tillen en geen zwaar huishoudelijk werk doen (gelukkig heb ik een werkster ). Zeker de eerste twee weken (tot de eerste controle) niet werken, daarna in overleg met de pc. 6 weken mijn pakje dragen, was nog wel onduidelijk of dat ook 's nachts moet. Het mag wel uit met douchen Ook moet er de eerste dagen constant iemand bij me zijn (geen punt, 't is op vrijdag en Frank komt het hele weekend hier, daarna is mijn moeder in de buurt).

Het kan allemaal behoorlijk pijnlijk, gezwollen en strak zijn naderhand. Het zichtbare resultaat is na 3-6 maanden te bewonderen.

Nog even duidelijk laten aangeven dat ik allergisch ben voor penicilline en dat ik altijd erg misselijk word van narcose en dat was het dan. Volgende week donderdag bellen voor de opnametijd.
pi_41551854
Ah, Rewimo krijgt ook zo'n dossier met viltstift blokletters op de voorkant: GEEN PENICILLINE

En met wie had je dat gesprek dat die persoon nog nooit van een scopinaro had gehoord.

En 6 weken dat pakje dragen. Oeh. Jaloers

Maar klinkt alsof je goed geinformeerd bent! Spannend Het wordt vast super.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 15:56:29 #87
13151 crew  Rewimo
pi_41551898
Een of andere verpleegster van opname...
pi_41551912
Nou ja, nu weet ze het wel
pi_41551936
Klinkt goed voorbereid Rewimo..

Ik ben net naar de huisarts geweest voor het aanstippen van wratten... En dat was nog best wel pijnlijk... Ik hoop alleen wel dat het vrijdag over is, ik moet nog een uurtje of 4 skaten tussen vrijdag 16.00 en zaterdag 16.00..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 16:50:48 #90
13151 crew  Rewimo
pi_41553603
Met stikstof, teigan? Meestal is de pijn gauw over hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 16:52:52 #91
13151 crew  Rewimo
pi_41553666
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijden Afspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
pi_41553912
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind sommige mannen (en ja ook vrouwen soms ) een klein beetje heel erg doorzichtig.

Wat een 'mollige'mensen kunnen heel erg knap zijn. En slanke mensen lelijk. PUNT
pi_41553917
Ja, met stikstof Rewimo... Ik strompel er nu nog wel mee rond, vooral het aanstippen op mijn grote teen was toch nog best wel pijnlijk...
pi_41554080
Zo, weer terug van de dokter. Had een dubbele afspraak om eens wat te kunnen praten over mijn "denken". Hij was heel begrijpend en vriendelijk en stelde voor dat ik eens contact opneem met een GGz-psycholoog. Hij heeft me de telefoonnummers van 2 praktijken gegeven, volgens hem allebei prettige mensen.

Ik moet morgen dus maar eens wat telefoontjes plegen, da's voor mij dan meteen de eerste oefening, want ik heb echt een soort (wazige) telefoon-fobie. Weet niet waar 't vandaan komt, maar ik kom er vast wel weer vanaf.
***Levi was here***
pi_41555045
ik heb ook last van telefoonangst
pi_41555117
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:53 schreef Maeghan het volgende:
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.

Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
hmm bij mij zit XL van die setjes altijd prima. geen rare bulten ofzo... Meestal neem ik een boxerstring
pi_41555172
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijden Afspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
ow ja ik heb die van mij vanmiddag al gezien hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto
pi_41555602
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...

In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:00:25 #99
13151 crew  Rewimo
pi_41555717
Ik hou ook niet van telefoneren hoor Maar ja, soms moet je wel...
pi_41555720
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...

In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
Ik bel mijn vrienden nooit... maar gelukkig kennen ze me lang genoeg om te weten dat ik 't niet rot bedoel. Ik loop al maanden met het idee om een vriendin van me te bellen, maar ik blijf het voor me uit schuiven. Alsof ze me gaat bijten als ik bel?

Als ik vreemden moet bellen, moet ik helemaal over een enorme drempel heen. Maak vaak een lijstje met wat ik wil zeggen, pas dan durf ik. Vind het zelf nergens op slaan, maar ik heb er gewoon een gruwelijke hekel aan. Heb ooit als "therapie" mezelf opgezadeld met een baantje in de telemarketing.... geen succes... het heeft me ook niet van m'n weerzin afgeholpen. Blijf het eng vinden.
***Levi was here***
pi_41555817
Leuk, allemaal belangst Kunnen we daar ook een clubje voor oprichten, ik bel ook amper. Ik koop 1 beltegoed kaart per maand tot 2 maanden (10 euro...en het bellen met zo'n kaart is verschrikkelijk duur). Maar goed, voor de recherche met me meeluisterde belde ik wèl heel erg veel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:06:08 #102
13151 crew  Rewimo
pi_41555899
Zo lekker prakje van gehakt, Chicken Tonight Babi Gehakt Pangang, extra ananas en Tarly
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:06:54 #103
13151 crew  Rewimo
pi_41555924
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, allemaal belangst Kunnen we daar ook een clubje voor oprichten, ik bel ook amper. Ik koop 1 beltegoed kaart per maand tot 2 maanden (10 euro...en het bellen met zo'n kaart is verschrikkelijk duur). Maar goed, voor de recherche met me meeluisterde belde ik wèl heel erg veel
Ik heb een abonnementje van 3 euro voor 90 minuten. Maak ik ook nooit op
pi_41555978
Ik denk dat ik niet eens 10 minuten per maand bel
pi_41556088
Hehehe, hier iemand met een anti-belfobie Ik bel me helemaal blauw
pi_41556197
Ik heb 100 minuten per maand voor een euro of 6, heb het nog nooit opgemaakt. Enkele keer kom ik aan een uurtje per maand, maar ik heb een vriend die maar blijft praten als ik hem spreek. Hij bel belt, ik neem te laat op, moet wel terugbellen en vervolgens praat hij zo 50 minuten vol. Moet er echt voor gaan zitten als ik hem spreek.

Ik heb zelf -als ik al bel- meestal niet bijster veel te melden, ben erg zakelijk/kortaf. Spreek mensen veel liever live. Snap mensen niet die de hele dag met hun mobiel aan hun oor zitten, kan me er echt niets bij voorstellen.

Isa: Leuk idee voor een topic? De Fok! Bel-angst-club?
***Levi was here***
  woensdag 6 september 2006 @ 18:19:52 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41556342
Hier ook belagst. Maar een wls nemen helpt ....
pi_41556897
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind ik een drastische oplossing in mijn geval
pi_41557274
quote:
Ik zal het eens met m'n dokter bespreken...
Ik bel hem wel even
***Levi was here***
  woensdag 6 september 2006 @ 19:18:53 #110
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41558338
Ik heb voor zo veel geld verbeld niet te geloven
pi_41560261
quote:
ik zal het eens aan mijn dokter voorleggen.... als co-morbiditeit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 21:26:31 #112
13151 crew  Rewimo
pi_41563134
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef octopussy het volgende:
ik zal het eens aan mijn dokter voorleggen.... als co-morbiditeit
Lijkt me een zeer zwaar wegende co-morbiditeit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 21:42:18 #113
13151 crew  Rewimo
pi_41563830
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja ik heb die van mij vanmiddag al gezien hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto
Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halen
pi_41568942
Ik bel ook nooit eigenlijk. En het stomme is, ik bel makkelijk zat mensen die ik niet ken en irl praat ik echt tegen iedereen die lang genoeg stilstaat, maar als ik vrienden wil bellen voel ik me altijd zo vreemd, dan denk ik dat ik wat belangrijks moet gaan vertellen of zo. En natuurlijk zeker als je nooit belt, dan moet je toch verklaren waarom je dat nu opeens wel doet. Vind ik dan.

Terwijl ik vroeger echt met m'n vriendinnen rustig 4 uur achter elkaar kon bellen. We belden bijna iedere dag, terwijl we elkaar de hele dag op school zagen, bij elkaar thuis kwamen, samen naar de stad ging. En dan hadden we het ook nooit over wat belangrijks, integendeel.
pi_41573782
Gisteren (als in dinsdag, ik leef een dag achter met mijn nachtdiensten) stond in de Metro een website met de 10 beste diëten uitgezocht door deskundigen. Ik ben de url van die website vergeten en de Metro die ik mee had genomen naar mijn werk bleek vandaag te zijn weggegooid. Weet iemand die link?

Sonja Bakker stond trouwens niet in die lijst omdat dat dieet onverantwoord was (o.a. door het zeer lage aantal kcal werkt het het jojo-effect in de hand). Dr. Phil stond bijv. wel in het lijstje

Oh, en er kwam vannacht een politieagent binnen waar ik bijna spontaan van ging blozen Helemaal in het zwart, zwarte leren laarzen aan en een waanzinnig aantrekkelijk hoofd. Net zo'n robocop die op me af kwam lopen Ik dacht nog: hey, zo zouden alle Nederlandse agenten er uit moeten zien! Dat dwingt pas respect af
  donderdag 7 september 2006 @ 08:54:14 #116
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41574559
Vanmorgen voor de laatste keer gewogen vóór ik op vakantie ga: 71.2
Eens kijken hoeveel het over 12 dagen is.
Maar ik heb vernomen dat er veel trappen zijn bij het hotel waar wij zitten.

Tot over een dag of 12 allemaal.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 08:54:47 #117
13151 crew  Rewimo
pi_41574566
Veel plezier, Urnie
pi_41574578
fijne vakantie Urnie!
pi_41574593
Urnie: Fijne vakantie!
Waar ga je eigenlijk heen?
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 08:57:32 #120
13151 crew  Rewimo
pi_41574612
Geen Metro gezien helaas, Isabeau
pi_41574644
Isa, op www.clubmetro.nl kun je je inschrijven en dan kun je online alle kranten van Metro lezen en dus ook die van gister.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:05:52 #122
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41574746
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:56 schreef Levitation het volgende:
Urnie: Fijne vakantie!
Waar ga je eigenlijk heen?
Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.
Dus we vertrekken om middernacht.

Goed, dan ga ik NU mijn koffer inpakken!
pi_41574749
ik was al bezig met zoeken Liejannuh, maar ik zie net dat ik de verkeerde krant inkeek...
pi_41574836
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef teigan het volgende:
ik was al bezig met zoeken Liejannuh, maar ik zie net dat ik de verkeerde krant inkeek...
Geweldig! Ben ook wel beniewd naar dat overzichtje!
Heb je de goede krant al gevonden? Iets opzoeken moet je meestal wel wakker voor zijn en dat wil nog wel eens mislopen 's ochtends vroeg!
pi_41574840
De website is www.afslanktop10.nl
En de top 10 is als volgt:

1. 10 weken slank plan
2. Jouw personal Health Coach
3. Streep je Slank box
4. Fit food
5. Total Well being dieet
6. Een leven lang slank en fit
7. Uit de ban van eetbuien
8. Het South Beach dieet
9. Voel je goed in je lijf
10. Eerste hulp bij eetbuien

Uit de ban van eetbuien is een boek over het tegengaan van de eetbuien enzo, dat werd ook veel door boulimiamensen aangeraden.... Ik ga als ik meer tijd heb de website wel even goed bekijken, nu zitten er twee katten te zeuren om hun ontbijt..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 09:18:24 #126
13151 crew  Rewimo
pi_41574958
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:05 schreef Urnie het volgende:

[..]

Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.
Dus we vertrekken om middernacht.

Goed, dan ga ik NU mijn koffer inpakken!
Zwaai even als je langskomt niet toeteren vannacht
pi_41574991
Ze zijn aan het klussen in mn huis nu , ik loop er maar wat onnozel bij , kan niks doen .

Ik hou niet van vreemde mannen in huis
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41575025
Ja, dat is altijd vervelend Ymke.. Je kan eigenlijk niets doen, maar je zit ook niet rustig..
  donderdag 7 september 2006 @ 09:23:08 #129
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41575036
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zwaai even als je langskomt niet toeteren vannacht

Geen idee waar je woont, maar ik zal de hele tijd in Haarlem zwaaien, om zeker te zijn.
Nee, ik toeter bijna nooit.
pi_41575162
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef teigan het volgende:
De website is www.afslanktop10.nl
En de top 10 is als volgt:

1. 10 weken slank plan
2. Jouw personal Health Coach
3. Streep je Slank box
4. Fit food
5. Total Well being dieet
6. Een leven lang slank en fit
7. Uit de ban van eetbuien
8. Het South Beach dieet
9. Voel je goed in je lijf
10. Eerste hulp bij eetbuien

Uit de ban van eetbuien is een boek over het tegengaan van de eetbuien enzo, dat werd ook veel door boulimiamensen aangeraden.... Ik ga als ik meer tijd heb de website wel even goed bekijken, nu zitten er twee katten te zeuren om hun ontbijt..
Uit de ban van eetbuien is het boek dat ik laatst gekocht heb. Schiet er nog niet echt in op, maar het heeft me wel echt aan het denken gezet. Ben door dat boek ook echt gaan beseffen dat ik iets moet veranderen aan mijn gedrag en de manier waarop ik denk. Vandaar ook mijn doktersbezoek gisteren.

Een leven lang fit heb ik 12 jaar geleden gedaan... mijn moeder (ook lijn-freak) was dat op het spoor gekomen en heeft 't hele gezin eraan onderworpen. Ik viel keihard af en voelde me echt heel fit. Mijn zusje klaagde steen-en-been, die was al slank/mager en viel ook af en ze vond de interessante gerechten als "bloemkoolsoep" echt afgrijselijk. Waarom ik het nu niet doe? Is me momenteel gewoon teveel werk en ik denk niet dat mijn vriend zit te wachten op maaltijden zonder vlees of juist zonder koolhydraten.

Ik "lijn" trouwens niet meer... ik ga eerst aan mezelf werken dat ik in ieder geval weer een realistisch zelfbeeld krijg. Dokter was het met me eens dat het nu lijnen eigenlijk dweilen met de kraan open is. Ik probeer dus gewoon niet te veel te eten, zoveel mogelijk te sporten en een beetje uit de buurt van snoep te blijven. Geen druk er op... en dan mezelf weer lief gaan vinden.

Oja, en ik moet dus vandaag rond gaan bellen voor een psycholoog. Wish me luck!
***Levi was here***
pi_41575415
Het klinkt goed Levitation!!!

Ik vind het echt goed van je dat je er nu zo tegenaan gaat. Ik mocht de eerste zes weken in de eetgroep ook niet aan afvallen denken, ik moest eerst maar weer eens normaal gaan eten... En toch ben ik toen wel wat afgevallen geloof ik..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 10:18:39 #132
13151 crew  Rewimo
pi_41576279
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef Urnie het volgende:

Geen idee waar je woont, maar ik zal de hele tijd in Haarlem zwaaien, om zeker te zijn.
Nee, ik toeter bijna nooit.
Kleverpark, zegt je dat wat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 10:19:43 #133
13151 crew  Rewimo
pi_41576306
Bel ze, Levitation
  donderdag 7 september 2006 @ 10:22:04 #134
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41576373
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kleverpark, zegt je dat wat?
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.
pi_41576594
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:22 schreef teigan het volgende:
Ja, dat is altijd vervelend Ymke.. Je kan eigenlijk niets doen, maar je zit ook niet rustig..
Ze zitten overal aan en in , en ik zit maar te computeren , maar vind dat ik dat dan niet kan maken , zij hard werken en ik niks doen.....

Ik ga denk ik maar de hond uitlaten , straks mag ik werken
pi_41576710
Dat boek, een leven lang fit. Waar is deze te verkrijgen?
Ik ben hier erg benieuwd naar?

Ik heb al op bol.com gekeken, maar hier staat het niet tussen.

-edit- toch wel op bol.com. Ik had blijkbaar niet goed gekeken.

Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.

Nu zie ik alleen dat er ook receptenboeken zijn, en een leven lang fit 2.
Welke kan ik nu het beste bestellen
pi_41576751
zo ik heb ook maar even de stoute schoenen aangetrokken. Voor volgende week woensdag heb ik een afspraak gemaakt met de huisarts. Ben heel benieuwd wat er uit het gesprek komt met haar (ik ken haar nog niet).

Ik heb wel een beetje de p in over school nu. Ik was dinsdag niet lekker, en heb het eerste hoorcollege van een bepaald vak gemist daardoor. Aangezien Blackboard hier al een paar dagen niet goed werkt heb ik geen informatie/sheets/modulehandleiding kunnen vinden en ik wist dus niet wat er afgesproken was voor de werkcollege's. Vanochtend had ik dus zo'n werkcollege en ik was net een paar minuten te laat (alles zat echt tegen, niet normaal) en zie ik door het raampje bij de deur dat ze bezig zijn met een toetsje en de deur op slot is.

Nouja ik ben maar weer weggegaan. Het is wel enorm klote, aangezien ik die studiepunten nodig had (het is een keuzemodule) voordat ik zou kunnen afstuderen. Waar ik de volgende periode aan had willen beginnen...

En alsof dat nog niet genoeg is gaat het proefafstuderen ook nog eens helemaal de mist in. We lopen erg achter op planning, moeten al beginnen met het procesverslag en als klap op de vuurpijl is 1 van de (3) groepsleden opgestapt. Ik weet niet of we het met z'n 2en nog wel redden.

sorry voor het gezeur, maar het moest er even uit. Ik moet maar eens met mijn studiebegeleider gaan praten, want ik ben het zooo zat nu.
pi_41576919
Octopussy, dat is balen zeg!!

En jammergenoeg zijn dat de nadelen van blackboard en dergelijke, dat het dus niet goed werkt..
Maar kun je nu niet alsnog dat toetsje inhalen en het vak verder oppakken?
En dat proefafstuderen is ook balen..

Het is wel een goed idee om je studiebegeleider eens aan zijn/haar jasje te trekken.. Hopen dat die wat nuttigs te melden heeft
pi_41577058
Ik heb dus het boek, een leven lang fit besteld.
En het boek 10 weken slank plan.

Een beetje lezen kan geen kwaad natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 10:48:17 #140
13151 crew  Rewimo
pi_41577107
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef Urnie het volgende:
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.
Lange armen? Is redelijk in de buurt ja
pi_41577352
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:

Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.

Een leven lang fit, Harvey Diamond
Ik zou wel beginnen met dit boek, hier legt Diamond uit het wat en waarom van deze manier van eten. Denk dat deel 2 voornamelijk een aanvulling is op het 1ste boek. Volgens 't voedingscentrum is het allemaal klinklare onzin, maar voedingscentrum is nogal pro schijf-van-5 en zuivel... terwijl dit boek totaal een andere manier van eten geeft. Vooral ook wat zuivel betreft, volgens de schrijver is koeienmelk namelijk alleen goed voor baby-koeien én voor de portomonaie van de "zuivel-maffia".

Zie nu trouwens dat "Een leven lang slank en fit" weer iets anders is dan "Een leven lang fit", die slank en fit kende ik niet.
***Levi was here***
pi_41577466
Tjonge Octo, da's wel balen zeg. Niets is zo frustererend als een studie die niet wil vlotten. Heel veel sterkte ermee!

Goed dat je ook de stap hebt genomen om een doktersafspraak te maken. Is altijd een beetje eng, hè! Ik ben blij dat ik de stap heb genomen en denk dat ik er goed aan doe het probleem eindelijk eens bij de bron aan te pakken. Het komt allemaal goed!
***Levi was here***
pi_41577682
Levitation, ik heb het boek Een leven lang fit besteld. Deze is nog geen 10 euro, dus goed te doen, voor een student zoals ik
pi_41578051
Jemig Octopussy! Het zit jou ook niet mee zeg!
Waardeloos zeg!
pi_41578272
Big hug voor Octopussy
pi_41578947
Oke ik vraag het hier ook maar even.. kun je (half) aan de diarree gaan van Molkosan en/of wei+melkzuur (Kruidvat eigen merk).
pi_41579591
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Oke ik vraag het hier ook maar even.. kun je (half) aan de diarree gaan van Molkosan en/of wei+melkzuur (Kruidvat eigen merk).
Zou kunnen, ben je lactose intollerant? Lactose (melkeiwit) kan diaree veroorzaken als je er slecht tegen kunt. Maar dan zou je dat waarschijnlijk ook hebben met normale melk en andere zuivelproducten. Kan ook zijn dat je toevallig een beetje een verstoorde darm hebt... blijft moeilijk te zeggen waar 't van komt. Maar hou het in de gaten, kijk of je vaker zo reageert als je iets drinkt.
***Levi was here***
pi_41579732
Voor zover ik weet ben ik dat niet, chocolademelk, karnemelk, yoghurt, allemaal geen probleem. Maar zodra ik een glas met dat spul heb gedronken krijg ik aan paar uur later aandrang en is het dus diarreeachtig (niet helemaal, meer brij, sorry hoor ). Ik heb dit al een paar keer gehad, vorige week was ik een 4tal dagen uit en had het spul niet meegenomen, toen was de ontlasting weer normaal, maar gister en vanochtend weer gedronken en het is weer "mis"..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 12:25:58 #149
13151 crew  Rewimo
pi_41579856
Lijkt erop dat je niet tegen dat spul kunt, Heaven. Misschien eens een ander merk of alternatief proberen?
pi_41579977
Heb Molkosan van Vogel gehad (flesje leeggemaakt) en heb nu Kruidvat eigen merk. Misschien iets minder proberen?
Ik vind het zonde om weg te gooien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 12:32:39 #151
13151 crew  Rewimo
pi_41580041
Waarvoor gebruik je het eigenlijk? Ik heb geen idee wat het doet (behalve diarree veroorzaken )
pi_41580197
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halen
Kia Picanto 1.0 LXE airco

Galaxy Black

heb hem vanmorgen gehaald en ben er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee

pi_41580220
Ha, als ik me uitrek zie ik een rib!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 12:39:03 #154
13151 crew  Rewimo
pi_41580233
Gefeliciteerd! Ik moet nog 1 nachtje wachten...
pi_41580288
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Waarvoor gebruik je het eigenlijk? Ik heb geen idee wat het doet (behalve diarree veroorzaken )
Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsvertering En lozing van afvalstoffen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 12:41:25 ]
pi_41580392
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsvertering En lozing van afvalstoffen.
Dat moet wel lukken op deze manier...
Kun je tegen het hongergevoel niet beter chroom slikken? Helpt ook best goed.
Enne... als je er ziek van wordt is het natuurlijk niet slim ook 't op te willen maken... gewoon weg doen. Diaree is niet goed voor je darmflora en je gezondheid gaat voor!
***Levi was here***
pi_41582521
Ik ben er niet ziek van hoor Alleen de ontlasting is wat brijeriger (goor woord, kan niks anders verzinnen). Heb gelukkig ook geen pijn verder.

Chroom helpt helaas niet.. heb ik al vaker geprobeerd.
pi_41582586
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd! Ik moet nog 1 nachtje wachten...
en wat voor auto krijg jij Rewino?

ik heb een navigatiesysteem haha kreeg ik er gratis bij, wel erg grappig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 13:57:47 #159
13151 crew  Rewimo
pi_41582610
Ja, dan zou ik ook eerder voor Biochromium kiezen. Van diarree droog je uit. Overigens kun je tegen een hongergevoel wel andere dingen ondernemen. Ik heb geen idee wat je eet, maar je zou het eens in langzame koolhydraten kunnen zoeken (zoals in bruinbrood en volkorenproducten). Die komen langzaam vrij (in tegenstelling tot gewone suikers) en zorgen er daardoor voor dat het langer duurt voor je weer honger krijgt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 15:03:40 #160
13151 crew  Rewimo
pi_41584752
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3 Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
pi_41585017
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3 Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
Da's goed nieuws!
Heel fijn dat hij zich nu niet een jaar hoeft te vervelen!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 15:14:13 #162
13151 crew  Rewimo
pi_41585105
Ja, hartstikke fijn. Ik zag hem gisteren in de kleuterklas en ik had echt even zoiets van: moet ie hier nou nog een heel jaar rondhangen? Als dat beter voor hem zou zijn was het geen probleem natuurlijk maar daar was ik niet echt van overtuigd. En de school gelukkig ook niet
pi_41587414
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Maeghan het volgende:
Ha, als ik me uitrek zie ik een rib!
dat heb ik nu ook zonder dat ik me uitrek dat ik een paar ribben zie zitten maar om te zeggen dat ik dat nou mooi vind....
hoe moet het er uit zien als ik nog 10 kilo afval
pi_41587710
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:29 schreef Levitation het volgende:

Een leven lang fit heb ik 12 jaar geleden gedaan... mijn moeder (ook lijn-freak) was dat op het spoor gekomen en heeft 't hele gezin eraan onderworpen.
Dat is een totaal ander boek dan het boek wat zij bedoelen

Van de site:
quote:
Een leven lang slank en fit
Geschreven door Mw. Drs. Anneke Palsma, Voedingswetenschapper

Dit boek omvat een voedingsplan gericht op afvallen en een trainingsprogramma gericht op het (blijvend) verbeteren van de lichamelijke conditie. Aan het eind worden tips gegeven hoe het streefgewicht zo goed mogelijk vastgehouden kan worden. Van de gebruiker wordt verwacht dat hij/zij actief meedenkt om zijn eigen plan voor het verbeteren van de conditie en het afvallen uit te voeren. Tijdens het plan wordt er gewerkt aan het vergroten van inzicht in het eigen eetgedrag met behulp van (schrijf)opdrachten. Het boek wordt ook gebruikt bij cursusprogramma’s in sportscholen en fitnesscentra.
Het lijkt me een wat gezonder boek

En teigan bedankt
pi_41587778
Kreeg net bericht dat het heel slecht gaat met de zwangerschap van een vriendin van me. Ze is half oktober uitgerekend en nu gaat 't opeens heel slecht met de baby. Ik zit er 130km vandaan en voel me machteloos. (niet dat ik wel iets kan doen als ik daar ben...) Ik weet niet precies wat er aan de hand is en ik heb geen idee of ook zij in gevaar is of alleen de kleine. Zondag was alles nog goed, toen hebben we nog gezellig gekletst en was ze hardstikke fit. De zwangerschap ging eigenlijk juist tot nu toe ontzettend goed.
Ze is als een zus voor me en ik voel me nu dan ook echt ontzettend ellendig. Ik hoop zo dat alles toch nog goed komt... maarja ik heb ook echt geen flauw idee wat er mis is.
***Levi was here***
pi_41587791
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:

Niet aan Een leven lang fit beginnen. Bagger vol onzin. Ik heb het een paar weken bij het declutteren weggegooid. Het is dus ook niet het boek wat er in die top 10 staat.

Ymme, je wordt natuurlijk aangetrokken door Levitation's tekst dat ze er veel mee afviel en ik heb het gevoel dat dat alles is waar je op afgaat. Alleen is het helaas zo dat afvallen meestal niet 'ons' probleem is. Afvallen kan iedereen met een crash dieet. Blijvend gewicht kwijtraken is het probleem. Misschien moet je daar aan werken ipv steeds zoeken naar de weg van de minste weerstand (waar alleen het begin van geplaveid is )

edit: te laat
pi_41587880
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef Levitation het volgende:
Kreeg net bericht dat het heel slecht gaat met de zwangerschap van een vriendin van me. Ze is half oktober uitgerekend en nu gaat 't opeens heel slecht met de baby. Ik zit er 130km vandaan en voel me machteloos. (niet dat ik wel iets kan doen als ik daar ben...) Ik weet niet precies wat er aan de hand is en ik heb geen idee of ook zij in gevaar is of alleen de kleine. Zondag was alles nog goed, toen hebben we nog gezellig gekletst en was ze hardstikke fit. De zwangerschap ging eigenlijk juist tot nu toe ontzettend goed.
Ze is als een zus voor me en ik voel me nu dan ook echt ontzettend ellendig. Ik hoop zo dat alles toch nog goed komt... maarja ik heb ook echt geen flauw idee wat er mis is.
Jee, wat kut In de meest gevallen komt dit goed, ik hoop met je mee dat dat hier ook zo is. Ga anders even wat anders doen om je af te leiden Kan je later een moeder van haar bellen of zo om te vragen hoe het gaat? *knuffel*
pi_41588004
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jee, wat kut In de meest gevallen komt dit goed, ik hoop met je mee dat dat hier ook zo is. Ga anders even wat anders doen om je af te leiden Kan je later een moeder van haar bellen of zo om te vragen hoe het gaat? *knuffel*
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.

En over "Een leven lang fit", ik had inderdaad ook al ontdekt dat ze het over een ander boek hadden. Anyway, ik ben even niet in de stemming voor "debat". Sorry... ander keertje.
***Levi was here***
pi_41588012
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakken

voor Christan Stoer hoor! (ik zie het namelijk nog steeds als klas 1 van de 'grote school' vergeleken met de kleuterschool )
pi_41588089
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Levitation het volgende:
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.
Maar jij kan ook niet de hele verdere dag blijven rondlopen met een kutgevoel terwijl je maar loopt te piekeren over je vriendin Ik denk niet dat ze het erg vinden als je even informeert, hoeft geen lang gesprek te zijn, maar gewoon voor je eigen gemoedsrust. Dat begijpen ze vast wel Ook voor je vriendin is het fijn om te weten dat je aan haar denkt en informeert (nou weet ze vast wel dat je aan haar denkt )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 16:58:22 #171
13151 crew  Rewimo
pi_41588430
Levitation, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat je gauw hoort wat er precies aan de hand is, die onzekerheid is slopend. Bel nou maar eventjes met haar moeder joh
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 16:59:30 #172
13151 crew  Rewimo
pi_41588460
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakken

voor Christan Stoer hoor! (ik zie het namelijk nog steeds als klas 1 van de 'grote school' vergeleken met de kleuterschool )
Ja, mijn mannetje is kleuter-af Hij heeft net heel trots zijn oma gebeld met het nieuws: Oma ik heb een test gedaan voor groep 3 en ik ben geslaagd!
pi_41588845
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat je gauw hoort wat er precies aan de hand is, die onzekerheid is slopend. Bel nou maar eventjes met haar moeder joh
Heb dat nummer niet meer gebeld sinds de intrede van de mobiele telefoon... een jaar of 6 dus. Dacht 't nog te weten, maar ik krijg de melding dat 't nummer niet bestaat. Nu weet ik niet of het nummer is opgezegd of dat ik 't me gewoon niet meer kan herinneren. En natuurlijk staat 't niet in 't telefoonboek.

Heb net wel een andere vriendin gesproken, zij kreeg een smsje terug dat de zwangere-vriendin haar morgen zal bellen. Morgen weet ik dus meer. Nu dus gewoon een keer diep adem halen en verder met mijn dagelijkse bezigheden. Kan nu toch niets doen, ik heb haar via sms al laten weten dat ze me altijd mag bellen, al is het diep in de nacht... Meer kan ik nu niet doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 17:31:14 #174
13151 crew  Rewimo
pi_41589276
O dat is pech joh... duimen dan maar dat je alsnog snel wat hoort
pi_41591270
Levitation, wat k*t zeg zulk nieuws.... Ik zou ook stressen als ik zoiets zou horen denk ik...

En ymme, wat Isabeau hierboven tegen jou zegt, daar sluit ik me bij aan...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 21:20:56 #176
13151 crew  Rewimo
pi_41596042
Ik heb tegenwoordig een wortelverslaving Wel met kaas erbij, voor de eiwitjes
pi_41598659
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
O dat is pech joh... duimen dan maar dat je alsnog snel wat hoort
Ik heb een vriendin van me gesproken... zij heeft weer viavia te horen gekregen wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen idee of het verhaal niet onderhand een beetje vervormd is. Verhalen uit 4de of 5de hand zijn meestal niet zo betrouwbaar. Vooral een van de schakels in deze keten staat bekend om zijn vreemde verhalen... maar misschien is hij nu wel volwassen genoeg geweest om het verhaal juist door te geven. Wat ik nu heb gehoord is dat het kindje een slecht ontwikkeld hartje heeft en de longen schijnen ook niet goed te zijn. Ze zijn bang dat 't ernstig gehandicapt zal zijn of zelfs misschien niet eens levensvatbaar is.

Ik ben er echt helemaal onderste boven van. Ze is al zo ver in de zwangerschap en om een of andere reden (ik weet niet waarom) heeft ze geen 20 weken echo gehad. Dan hadden ze dit waarschijnlijk al veel eerder gezien. Niet dat dat iets aan de zaak veranderd, maar nu komt het zo plotseling... ze is deze week net met zwangerschapsverlof gegaan. Ze reageert nu helemaal niet op smsjes en drukt haar telefoon uit als iemand belt. We maken ons zo'n zorgen om haar... ben bang dat ze zich helemaal afsluit en helemaal in haar eentje met haar verdriet zit. (In haar man heb ik wat dit betreft niet bijster veel vertrouwen, niet het gevoelige type.)
***Levi was here***
pi_41598789
Hm, dat klinkt echt heel ernstig Levitation...

Probeer het anders toch even via haar moeder aan de juiste info te komen... Op zo'n moment lijkt het me vreselijk dat je zover weg woont, anders had je er zo even langs kunnen gaan..

sterkte ermee joh
pi_41598790
Levitation wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je je hier heel veel zorgen om maakt.

Het lijkt mij wel dat haar man er nu voor haar is, het is tenslotte ook zijn kind en zoiets raakt hem denk ik echt wel! En voor haar is het ook niet fijn om aan iedereen uit te leggen wat er aan de hand is als ze al zo over d'r toeren is, dan wordt het alleen maar erger.

Heel veel sterkte!!
pi_41598805
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb tegenwoordig een wortelverslaving Wel met kaas erbij, voor de eiwitjes
Klinkt lekker.

Ik heb panne(n)koeken* met aardbeienkwark gegeten, 4 of 5 stuks... ben de tel kwijt geraakt. Was er ook helemaal niet met mijn hoofd bij, kan me nieteens herinneren of het lekker was.
(Maar dat was het vast wel, want normaal vind ik het heerlijk.)

* Sinds de nieuwe spelling sta ik niet langer garant voor het volgen van de juiste spelling in mijn posts, van mij mogen ze de Neerlandici die verantwoordelijk zijn voor deze chaos dan ook naar een onbewoond eiland sturen en daar achterlaten.
***Levi was here***
pi_41599078
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef p-etr-a het volgende:
Levitation wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je je hier heel veel zorgen om maakt.

Het lijkt mij wel dat haar man er nu voor haar is, het is tenslotte ook zijn kind en zoiets raakt hem denk ik echt wel! En voor haar is het ook niet fijn om aan iedereen uit te leggen wat er aan de hand is als ze al zo over d'r toeren is, dan wordt het alleen maar erger.

Heel veel sterkte!!
Ik probeer me niet zoveel zorgen te maken, maar dat lukt me voor geen meter. Heb al met best veel mensen aan de telefoon gehangen, heb zelfs uitgebreid gesproken met een vriendin die nu op vakantie in Tunesie is. Iedereen is echt van slag...

Ze (de vriendin die zwanger is) is zo'n lieve meid, ze staat altijd voor iedereen klaar. Ik snap er soms niets van, de rottigste dingen gebeuren bij de leukste mensen.
***Levi was here***
pi_41599415
Lieve mensen, dank voor het luisterende oor/ lezende oog... heel fijn dat ik mijn hart (weer) bij jullie kon luchten. Heerlijk om vriend(inn)en te hebben die altijd bereikbaar zijn. Doet me echt goed.

Ik ga maar eens slapen, ben er moe van.
Morgen komt mijn vriendje weer thuis, 2 weken zonder is toch wel lang. Kan ik mooi morgen even bij hem verder uithuilen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 07:11:47 #183
13151 crew  Rewimo
pi_41607762
Levitation, ik kan me wel een beetje voorstellen dat ze nu geen telefoon wil. Als het verhaal klopt wil ze het vast eerst zelf een beetje laten bezinken. Ik zou denk ik ook geen woord uit kunnen brengen Misschien kun je haar een kaartje sturen, dat vindt ze vast fijn en kaartjes dwingen je niet te praten als je dat niet wilt of kunt, maar zijn wel een hele steun.
pi_41607890
Oh wat erg, Levitation...wat verschrikkelijk voor je vriendin en haar vriend. Je hoopt bijna dat het niet zo ernstig is als het verhaal vertelt, maar meestal zit er wel een kern van waarheid in ook al is een verhaal al een paar keer doorverteld. Ik hoop dat je toch goed hebt kunnen slapen en fijn dat je vriend vandaag thuiskomt. Ik zou gaan ijsberen van frustratie als ik alleen zou zijn bij dit soort nieuws en een verdomd machteloos gevoel omdat je niet direct iets kan doen voor haar. *knuffel*
pi_41608621
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, ik kan me wel een beetje voorstellen dat ze nu geen telefoon wil. Als het verhaal klopt wil ze het vast eerst zelf een beetje laten bezinken. Ik zou denk ik ook geen woord uit kunnen brengen Misschien kun je haar een kaartje sturen, dat vindt ze vast fijn en kaartjes dwingen je niet te praten als je dat niet wilt of kunt, maar zijn wel een hele steun.
Ik kan het me ook wel voorstellen... ik zou zelf ook geen woord kunnen uitbrengen. Ik ga straks eens kijken naar een mooi kaartje. Had een kaart thuis liggen voor haar zwangerschapsverlof, maar ik ben vrij chaotisch en die kaart was nog steeds niet op de bus. Toen ik dat haar afgelopen weekend vertelde moest ze hartelijk lachen, ze kent me al langer. Nu ben ik stiekem wel blij dat ik zo'n treuzelaar ben... kan nu beter een mooi "sterkte" of "we denken aan je" kaartje sturen. Raar hoeveel er in een korte tijd kan veranderen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 09:02:16 #186
13151 crew  Rewimo
pi_41608661
Je hele wereld kan zomaar ineens op zijn kop staan...
pi_41609764
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Je hele wereld kan zomaar ineens op zijn kop staan...
Inderdaad... en het tegenstrijdige is dat ik eigenlijk vandaag behoorlijk vrolijk ben. M'n vriend komt zometeen thuis en het is weer lekker weekend. En de zon schijnt eindelijk weer eens.
Word wel erg verdrietig als ik aan die vriendin denk... maar ik kan nu helemaal niets voor haar betekenen. Gekke is dat hier het leven gewoon door gaat terwijl het voor haar waarschijnlijk echt even stilstaat.

Zucht, er komen nu allemaal herinneringen boven aan het moment dat haar vader plots overleed... - 7 jaar geleden op 11 september- wij waren met een hele groep naar de Bios en toen ze thuis kwam bleek haar vader een hartstilstand te hebben gehad. Was ook zo'n raar gevoel van dat alles op z'n kop stond en toch de wereld gewoon door draaide. En weer overkomt háár zo iets... en 't is zo'n schat.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 10:28:08 #188
13151 crew  Rewimo
pi_41610354
Volgens mij ben jij een hele goede vriendin voor haar
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:38:44 #189
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_41610612
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Inderdaad... en het tegenstrijdige is dat ik eigenlijk vandaag behoorlijk vrolijk ben. M'n vriend komt zometeen thuis en het is weer lekker weekend. En de zon schijnt eindelijk weer eens.
Word wel erg verdrietig als ik aan die vriendin denk... maar ik kan nu helemaal niets voor haar betekenen. Gekke is dat hier het leven gewoon door gaat terwijl het voor haar waarschijnlijk echt even stilstaat.

Zucht, er komen nu allemaal herinneringen boven aan het moment dat haar vader plots overleed... - 7 jaar geleden op 11 september- wij waren met een hele groep naar de Bios en toen ze thuis kwam bleek haar vader een hartstilstand te hebben gehad. Was ook zo'n raar gevoel van dat alles op z'n kop stond en toch de wereld gewoon door draaide. En weer overkomt háár zo iets... en 't is zo'n schat.
Ja zoiets kan echt je hele wereld ondersteboven halen. Heb ook nog niet zo heel lang geleden iets soortgelijks (en toch ook weer niet helemaal) meegemaakt, en volgens mij kun je toch niet zoveel doen... Behalve er voor haar zijn. Sterkte
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 10:50:46 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41610905
Tjees, gewoon een half topic gemist

Even nog terugkomend op het BH-bespreekgebeuren... Ik koop meestal bij Hünkemöller, morgen ga ik kijken voor dat setje op de eerst pagina van de nieuwe folder (paarsblauwig). Ik heb maat 85E nu ongeveer (was ooit 85G)... En voor de specialere gelegenheden krijg ik van wel eens een setje van Marlies Dekkers.

Ik kom strakkies weer bij jullie terug

Levi, een extra dikke knuffel voor jou
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 10:55:46 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41611035
quote:
Op donderdag 7 september 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren (als in dinsdag, ik leef een dag achter met mijn nachtdiensten) stond in de Metro een website met de 10 beste diëten uitgezocht door deskundigen. Ik ben de url van die website vergeten en de Metro die ik mee had genomen naar mijn werk bleek vandaag te zijn weggegooid. Weet iemand die link?

Sonja Bakker stond trouwens niet in die lijst omdat dat dieet onverantwoord was (o.a. door het zeer lage aantal kcal werkt het het jojo-effect in de hand). Dr. Phil stond bijv. wel in het lijstje

Oh, en er kwam vannacht een politieagent binnen waar ik bijna spontaan van ging blozen Helemaal in het zwart, zwarte leren laarzen aan en een waanzinnig aantrekkelijk hoofd. Net zo'n robocop die op me af kwam lopen Ik dacht nog: hey, zo zouden alle Nederlandse agenten er uit moeten zien! Dat dwingt pas respect af
Klinkt goed Isa, maar jij werkt toch niet in Zuid-Limburg? Als in: Sjeen kent zo'n agent...
pi_41611444
Dat is schrikken Levitation. Ook al reageert ze niet op sms'jes, ze heeft er vast veel steun aan om te weten dat je aan haar denkt. Een kaartje lijkt mij ook een goed plan, maar dan met een redelijk neutrale tekst (je weet niet hoe het gaat als ze het kaartje leest). Dan weet ze dat je haar niet vergeet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41614267
Is bier heeeel slecht voor de lijn? het weekend komt er aan en na 5 dagen van gezond eten en weinig eten en elke dag sporten zou ik dit weekend best een paar biertjes willen drinken.
pi_41615714
Levitation: wat een schrik zeg! Ik denk dat je vriendin weet dat je haar steunt en dat het even op dit moment voor haar voldoende is. Als ze er aan toe is, zal ze vast wat laten horen. Vaak is het laten blijken van steun al genoeg voor iemand ook al is het frusterend voor jou omdat je zo graag met haar wilt spreken. Denk daar maar aan .

Inmop: volgens mij is een biertje niet erg. Maar je moet niet te veel drinken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 14:34:49 #195
13151 crew  Rewimo
pi_41616692
Ik heb 'm, ik heb 'm, ik heb 'm

En hij is mooooooooooooooooooooooooooooooooi!
pi_41616901
Nu kunnen jij en Beessie-Jen een wegracewedstrijdje houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 14:52:53 #197
13151 crew  Rewimo
pi_41617228
Dat win ik, hij kan 161 km/h (zegt het boekje)
pi_41617261
Echt geen 162 km/h? Jee...

Zullen er mensen zijn die dat gaan testen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 14:54:22 #199
13151 crew  Rewimo
pi_41617274
Ik niet in elk geval
pi_41617853
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Pandorah het volgende:
Inmop: volgens mij is een biertje niet erg. Maar je moet niet te veel drinken.
Dat is het probleem meestal .

Maarja, afgelopen maandag begonnen en tot nu toe 4 kilo er af, alleen had ik meer verwacht omdat het de vorige keer dat ik serieus lijnde het sneller ging, achja .

Waarschijnlijk ga ik vanavond dan ook aan het water, maar dan moet ik ook gelijk vertellen dat ik aan het lijnen ben, en dat is weer minder want als ik dan de fout in schiet en een keer iets lekkers eet krijg je gelijk te horen "Je was toch aan het lijnen?" hmmm
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 15:13:40 #201
13151 crew  Rewimo
pi_41617927
Dan drink je toch om en om water en een biertje? 't Is niet zo dat je het helemaal moet laten staan. Als je het op 1 avond per week houdt kan dat best.

En schei eens uit met je "maar" 4 kilo zeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 15:23:50 #202
13151 crew  Rewimo
pi_41618247

pi_41618298
haha, en ik dacht 'wat zit daar nou weer voor een gek ding achterop die auto?'
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 15:25:13 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41618300
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Echt geen 162 km/h? Jee...

Zullen er mensen zijn die dat gaan testen?
(op de duitse autoweg)
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:39:05 #205
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41618762
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

(op de duitse autoweg)
idd daar worden alle auto's toch uitgetest
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 15:41:14 #206
13151 crew  Rewimo
pi_41618834
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Maeghan het volgende:
haha, en ik dacht 'wat zit daar nou weer voor een gek ding achterop die auto?'
Dat zijn de nieuwe anti-flitspaalnummerborden
pi_41624782
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

idd daar worden alle auto's toch uitgetest
niet alleen auto's

220 met de fazer
pi_41626047
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!
Die clip moet gewoon gemaakt zijn om zichzelf op de hak te nemen
pi_41627355
Mooooi wagentje Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 21:59:56 #211
13151 crew  Rewimo
pi_41630830
Allemaal de hartelijke groeten uit Oostenrijk van Troel Mooi weer en ze genieten erg.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:05:36 #212
79550 Ymke
your ghost
pi_41631003
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!
Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?
pi_41631183
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:05 schreef Ymke het volgende:

[..]

Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?
Die vraag ga ik eens aan Verbal stellen.
Maar ik werd er erg blij van en wilde jullie deze briljante clip niet onthouden!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 22:14:01 #214
13151 crew  Rewimo
pi_41631255
Ik heb er hier geen geluid bij dus ik ga zondagavond thuis wel even kijken
pi_41631791
Ik heb niet de moeite genomen om alle posts te bekijken maar wil wel even mijn stats posten

Ik was in januari 2006 118 kilo's schoon aan de haak bij een lengte van 1.98m. BMI van 30,5
Toen ben ik begonnen met mijn voedingspatroon te wijzigen. Een beetje krachttraining en wat cardio erbij. Helaas door blessures heb ik het sportgedeelte ongeveer 6 maanden moeten overslaan. Echter, het voedingspatroon heeft me nu gebracht tot 102 kilo's met dezekfde lengte uiteraard. Nog een paar kilo's en mijn BMI is in het groen. Maar, zelf vind ik de 102 kilo's ook al groen aangezien ik toch wel wat kilootjes spieren heb gekweekt.

Mijn voedingspatroon heb ik momenteel zo aangepast dat ik veel dingen die ik lekker vind toch eet maar met mate. Dus een frietje per week zit er bij mij nog steeds bij.

Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.

Ik viel ongeveer een kilo per week af. niet veel, maar het bleef er wel af en dat is een groot verschil met het te weinig calorieen tot je nemen en drie kilo's per week afvallen. Want wat gebeurd er als je dan op je streefgewicht zit: het JOJO-effect treedt op en je komt weer aan.

Ik wil overigens doorgaan tot ik 95 kilo weeg. Dus ik wil graag in het lijstje opgenomen worden.
Dream as if you'll live 4ever, live as if you'll die today
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 22:44:55 #216
13151 crew  Rewimo
pi_41632312
Welkom Neill, je zult even geduld moeten hebben tot Troel weer terug is, die deelt de magische lijstjestoegangswoorden uit hier
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:53:35 #217
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41632573
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:29 schreef Neill_Down het volgende:

Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.
Dan slaap ik heel de nacht niet en zit ik constant op de wc is dat de bedoeling
pi_41633264
Zoveel krijg ik niet eens weg en ik ben geen kleine eter!

Het boek van Gillian McKeith heb ik gisteren binnengekregen en het is heel interessant. 'Leuk' om ook de signalen van je eigen lichaam te leren lezen. Het klopt ook echt precies. Bijv ik kan niet tegen melkproducten maar ik had de laatste weken zo'n trek in yoghurt, maar heb -zoals in het boek staat- nu dus ook maagklachten en aanslag op m'n tong terwijl ik dat normaal nooit heb. Ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat het daarvan kon zijn. Toch maar weer stoppen met de yoghurt dus =P En de tip tegen zweetvoeten ga ik ook proberen.
pi_41634125
Ik vind die Gillian leuk Wist niet dat ze een boek had geschreven, lijkt me absoluut het lezen waard.
pi_41634252
Meerdere zelfs. You are what you eat, een You are what you eat kookboek, en nog twee of drie boeken geloof ik. Ik heb dus You are what you eat, dat is zeg maar de theorie achter haar levenswijze, met hoe je bepaalde klachten herkent en wat je eraan kan doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 september 2006 @ 09:10:02 #221
13151 crew  Rewimo
pi_41641474
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
pi_41644645
Ik heb bericht gekregen van die vriendin van me die zwanger is. Ze is gisteren bij een arts geweest en het nieuws is erg slecht. Het kindje is vrijwel zeker niet levensvatbaar, ze heeft geen vruchtwater (wist niet dat kon, eigenlijk) en de longen zijn niet ontwikkeld. Waarschijnlijk heeft 't kindje ook downsyndroom. Het zal zeer waarschijnlijk sterven...

Ik snap echt niet dat zoiets pas nu (6 weken voor de bevalling) wordt opgemerkt. 't Is zo triest...
***Levi was here***
pi_41645198
Jemig Levitation! Wat enorm kut zeg!
* Liejannuh geeft nog even een dikke knuffel!
pi_41645219
Levitation
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:06:39 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41645309
Levitation wat erg zeg
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:25:34 #226
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41645715
jeetje wat erg...
het is natuurlijk altijd erg om een kindje te verliezen als je zwanger bent, maar zo vlak voor de bevalling te horen krijgen dat het niet levensvatbaar is lijkt me helemaal verschrikkelijk!

ik wilde net enthousiast vertellen dat ik in plaats van normaal een pondje per week deze week 1,1 kilo kwijt was, maar dat lijkt me nu een beetje misplaatst nu .
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 september 2006 @ 16:44:00 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41650196
Levi... ik weet echt niet wat ik hierop zou kunnen zeggen Ik wil je in elk geval een dikke knuffel geven
pi_41651067
een hele dikke knuffel levi, meer kan ik ook niet zeggen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41651779
Dank jullie wel voor de knuffels!

Maare, Muck... het is niet mijn bedoeling dit hele topic te kapen... je mag best zeggen dat 't goed gaat hoor!
***Levi was here***
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:52:56 #230
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_41651844
Ach jemig zeg, en dat zo ver in de zwangerschap
Zoiets hakt er wel even in zeg. Ik hoop dat je een goede steun kunt zijn voor je vriendin Levitation, maar ook voor jou een dikke kus
pi_41652288
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar man Ik krijg het er gewoon koud van Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 september 2006 @ 18:56:34 #232
13151 crew  Rewimo
pi_41653787
Levitation, wat een verdrietig bericht Heel veel sterkte voor je vriendin en iedereen om haar heen. En een dikke knuf voor jou!
pi_41656111
Levitation, wat een k*tnieuws zeg, en verschrikkelijk om daar nu pas achter te komen...
Ik hoop dat je wat voor haar kan betekenen zo..

Ik ben weer terug van de raps24(www.raps24.nl)...
Ik ben moe, want ik heb hooguit 5 uur geslapen afgelopen nacht, maar het had wel wat. Ik heb 24 rondjes gereden, dus zo'n 55 km, en we zijn als team vijfdes geworden van de 16, dus eigenlijk wel heel goed. Het is wel raar, je hebt maar zo weinig trek tijdens de race, en je moet eten, dus ik heb van die energierepen en alles gehad..

En nu is het over, en begin ik te stressen, ik geef dinsdag mijn eerste lessen, en ik moet nog een planning gaan maken voor een klas, en ik denk (heel slecht van mezelf) dat ik dat niet red...
pi_41656193
Gewoon terugdenken aan je eigen lessen en dan bedenken wat je zelf leuk had gevonden of liever anders had gezien. Dan dat inpassen in het onderwerp wat je gaat behandelen. Ik denk dat je het wel redt
pi_41656872
weet je wat het is... Het is een VMBO klas, en daar heb ik nou dus absoluut nog geen ervaring mee..
En de lessen moeten er toch wel op aangepast worden, maar mijn voorganger deed niet aan planningen, en dat is wel vervelend, ik wil wel een beetje weten hoe en wat zeg maar..
pi_41658141
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar man Ik krijg het er gewoon koud van Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
Je neemt me de woorden uit de mond... mijn nicht is uitgeteld op 8 oktober, en alles gaat voorlopig goed (op wat bloeddrukproblemen na) ik wil er niet aan denken dat zij zo kort voor de bevalling zo'n vreselijk nieuws krijgt.
Veel sterkte gewenst... ze kan je steun nu heel goed gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iksje op 09-09-2006 22:40:08 ]
pi_41658716
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
Nou, het is een tip tegen gist, dus werkt niet altijd dan, maar alleen in het geval dat je lichaam te veel gist aanmaakt. En gezien de andere dingen die ze beschreef zou dat bij mij wel zo kunnen kloppen, maar in ieder geval moest je je voeten inmasseren met lijnzaadolie.

----------------

Ik realiseerde me dat als ik morgen nog twee uurtjes sport, ik dus (uitgaande van het gemiddeld calorieverbruik voor vrouwen tijdens die lessen) 2238 kcal verbrand heb met sporten deze week.

Voor volgende week heb ik nog meer gepland.

Eten gaat ook redelijk netjes. Gek is dat, als je dan leest over wat al die zooi met je lijf doet, het opeens veel makkelijker is om toch gezond te eten. Dus vandaag alleen een paar dropjes op net, en verder heel gezond. Mijn dagje:

2x All Bran chocoflakes met rijstemelk
1x Yogi Tea Green Chai (lekker! pepermunt, kaneel, kruidnagel, gember, etc.)
1x flinke bak blauwe bessen en bramen
3 x granaatappelsap
3 x broodjes
1 x Griekse salade (sla, tomaat, feta, olijven; geen dressing)
en 's avonds Kip Tandoori, rijst, komkommer
en dan die vijf dropjes, maar ik heb vanochtend wel gebodycombat dus dat mag ook wel dan
pi_41667682
Goedemorgen
Ik heb hier een bijzonder goede zondagochtend in mjin eentje, muziekje op, broodje met tevredenheid
(wie kent die term, zei mijn moeder altijd) Dat at ik als kind ook altijd op zondagmorgen
En ik heb cranberrythee
En dan straks lekker naar de kerk karren voor twee uur ochtendgymnastiek
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 09:05:33 #239
13151 crew  Rewimo
pi_41667712
Broodje met tevredenheid, ja die term ken ik wel
pi_41667744
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?

Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
  zondag 10 september 2006 @ 09:12:47 #241
79550 Ymke
your ghost
pi_41667758
Mogguh dames

Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen

En jullie?
pi_41667763
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?

Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
Die trek komt vanzelf wel
Het is een broodje met alleen boter (in dit geval 1 of ander halvarine product )
Craberrythee is echt lekker!
  zondag 10 september 2006 @ 09:14:22 #243
79550 Ymke
your ghost
pi_41667770
Cranberry thee is zuur Mn zoon drinkt hett ook altijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 09:15:13 #244
13151 crew  Rewimo
pi_41667773
Zuur is lekker
pi_41667782
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:12 schreef Ymke het volgende:
Mogguh dames

Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen

En jullie?
Ik haalde je door elkaar met Ymme
Maar toch vraag ik me af of wandelen wel verstandig is
al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan
  zondag 10 september 2006 @ 09:18:35 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_41667796
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Alternatieve methoden van zelfmoord plegen uitgevonden door Ymme!
Als het niet lukt met " de stad ingaan met een ontstoken evenwichtsorgaan" kan ik altijd nog proberen of " hele einden wandelen met trombose" werkt
Kom op zeg, zelfs ik doe rustiger aan als ik iets breek of iets heb en ik heb een ADHD geest
[sub]al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan {/sub]
Het is zondag , het is nog vroeg ......

Ik ben Ymme niet
pi_41667803
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:14 schreef Ymke het volgende:
Cranberry thee is zuur Mn zoon drinkt hett ook altijd
Die van mij niet hoor?
Is gewoon lekker. Maar het is ook echt granberry en dan in een thee-ei, geen theezakje oid.
En het is heel goed voor mij
  zondag 10 september 2006 @ 09:20:06 #248
79550 Ymke
your ghost
pi_41667809
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen

Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
pi_41667811
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:

[..]

Het is zondag , het is nog vroeg ......

Ik ben Ymme niet
Ik had het door en ook al aangepast
Sorry, ik zal het niet weer doen
* freecell duwt vriendschappelijk tegen Ymke aan
pi_41667821
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Ymke het volgende:
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen

Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
Ok Maakt het ook weer een ander verhaal
Wat een misverstanden op de vroege ochtend
Maar ik ga weg
pi_41668730
Hm, ik heb hier twee katten die helemaal gek worden van mijn bezwete tshirt van gisteren....

Ik heb net ff lekker gedouched, en ik denk dat ik zo nog even een stukje op de skates ga staan... Weer even alles losmaken..
pi_41676108
Wij hoorden een twee uur geleden ambulances...
Stopten ze bij ons voor de flat..

Politie en alles erbij, en nu is er technische recherche..
Schijnbaar is er bij onze onderonderburen wat gebeurt, en ws. is er ook iemand overleden..

Mén, wat een rare situatie
pi_41676155
Zo, dat is even schrikken! Kende je je onderonderburen?
  zondag 10 september 2006 @ 15:35:27 #254
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41676403
wow! dat is best heftig!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41676656
Ik kende ze wel, het is een al wat ouder Armeens stel.. Ik ben er ook wel eens geweest toen ze een probleem hadden met de woningbouw, ze kunnen allebei niet zo goed Nederlands..

En ik geloof dat ik het hier ook wel eens over ze gehad heb, ze waren degene die niet bbq'en maar zwartblakeren..

er komt net zo'n begravenisauto aanrijden, dus dat zegt wel genoeg.....

Ik heb die man al wel gezien, maar die vrouw nog niet..
pi_41676760
Mijn hemel...ikkan me nog herinneren dat je het over hen had ja. Die vrouw was zo lief en je kreeg toch ook wel eens iets te eten van haar?
pi_41676815
toen ik daar was bleef ze maar dingen aanbieden ja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 17:36:18 #258
13151 crew  Rewimo
pi_41680430
Hè bah, wat naar teigan

Hier hebben we een heel saai weekend achter de rug Gisteren Open Monumentendag met een fort, een vuurtoren, een gevangenpoort, een kerk (jaja, toren beklommen en ik moest pas op tweederde uithijgen), een stadhuis, een bioscoop en een stuk verdedigingswal en om bij te komen nog even een wandeling door een heidetuin.

En vandaag heel saai gezwommen in een saai zwembad
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 22:36:35 #259
43556 miss_dynastie
pi_41690934
Levi

En dat noemt zij saai. Ik heb boodschappen gedaan gister. Punt.
pi_41692105
Ik ben net terug van een weekendje bij mijn vriend. Gisteren naar Amsterdam geweest, naar het rijksmuseum, een galerie en het stedelijk museum. Vooral het rijksmuseum was ERG leuk! Het was alweer een tijdje geleden dat ik de Nachtwacht had gezien, haha. Mijn schoonvader was ook mee, en aangezien hij kunstenaar is kon hij hele mooie en leuke verhalen vertellen bij alle schilderijen, dat was erg boeiend!

Vandaag: behalve de trein terug naar huis (reistijd: 3 uur) nemen niks gedaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 07:53:53 #261
13151 crew  Rewimo
pi_41697825
Ik wil vaker zo'n saai weekend De 100 is in beeld Er is nu zo goed als eenderde van me verdwenen
  maandag 11 september 2006 @ 08:21:35 #262
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41698021
Ik kom me hier maar weer melden

Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegeten In feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41698169
Welkom terug max, ik hoop dat je hier weer wat aan gaat hebben, en dat je rustig aan je gewicht weer omlaag ziet gaan..

Rewimo, mooi zo, volgende stap is nu natuurlijk onder de 100 he..
pi_41698598
Teigan: Wat een enge situatie, zeg, van je onderonderburen. Weet je er al meer over?

Rewimo: wat gaaf dat 't afvallen nog steeds zo goed gaat. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om na een jaar gewoon al 1/3 van je gewicht kwijt te zijn!

M@x: Welkom! Knopje omzetten is altijd lastig. Maar 't gaat vast wel lukken!
Oja, zorg dat je niet te weinig eet! Tussendoortjes eten is niet slecht, 't gaat meer om 't soort tussendoortje, fruit is bijvoorbeeld niets mis mee.
***Levi was here***
pi_41698620
Levitation Ik weet verder nog niets, de buurjongen zei dat er een man overleden was, maar dat wist hij ook niet helemaal zeker.. En op nieuwssites van Groningen is ook niets te vinden...
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 09:25:27 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41698655
Haai M@x, welkom terug meid. Veel water drinken is al een goede start, maar dat wist je al Wat inderdaad het allerbelangrijkst is, het knopje omzetten. Veel succes

Wij hebben ook al zo'n 'saai' weekend achter de rug Zaterdag hebben we de klimop gesnoeid en het gras gemaaid. Gelukkig zijn de buren op vakantie, zodat we hun groencontainer ook konden gebruiken. Nu staan er drie! overvolle groencontainers te wachten... Zondag zijn we de stad in geweest, 'het Parcours' was in Maastricht, op heel veel verschillende plaatsen binnen en buiten graties voorstellingen, muziek enz. We hebben op het Vrijthof gekeken naar een demonstratie van de drumschool en naar een nieuwe band, verder naar een poppenkastvoorstelling en zo hier en daar blijven hangen bij muziek. Erg de moeite waard!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 09:55:43 #267
13151 crew  Rewimo
pi_41699090
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier maar weer melden

Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegeten In feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Hoi M@x, welkom

Die tussendoortjes heb je juist nodig joh! Al moet je natuurlijk wel voor 'verantwoorde' tussendoortjes kiezen. Maar zonder tussendoortjes ga je geheid de mist in Drie maaltijden en drie tussendoortjes zorgen ervoor dat je geen hongergevoel krijgt en dat je de dag dus makkelijker doorkomt, zeker in het begin. Spreek ook met jezelf af dat je op bepaalde dagen of tijdstippen iets lekkers mag, dan kun je daarnaartoe leven Succes!
pi_41699258
We moeten veel sinaasappels en mandarijnen als tussendoortje eten:
'Mandarijnen verminderen kans op kanker'
quote:
...
Carotenoïden zijn essentieel voor een goede gezondheid. Veel carotenoïden zijn belangrijk omdat ze omgezet kunnen worden in vitamine A. Daarnaast zijn er carotenoïden die geen vitamine A aanmaken, maar die de schadelijke werking van onstabiele cellen, de zogenaamde vrije radicalen, kunnen tegengaan. Zij worden ook wel antioxidanten genoemd.
...
Aangezien het de oranje kleur (de Carotenoïden) is die de gezonde werking heeft... zullen worteltjes ook wel net zo gezond zijn.
***Levi was here***
  maandag 11 september 2006 @ 10:07:57 #269
3142 m@x
pi_41699299
Ik bedoelde meer dat ik me tussendoor niet ga vergrijpen aan m&m's en dat soort spul. Ik heb hier wel braaf fruit en een sultana liggen. Maarja, het is geen chocola en laat ik daar nu juist zo'n trek in hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 10:08:15 #270
13151 crew  Rewimo
pi_41699308
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjes Of geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
  maandag 11 september 2006 @ 10:12:27 #271
3142 m@x
pi_41699367
Ik zat net trouwens te zoeken naar de oefeningen van Lurky die 'vroegah' in de startpost van dit topic stonden. Ik kan ze niet meer vinden en ik vond ze de vorige keer best handig. Heeft iemand toevallig nog ergens een linkje?
pi_41699407
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjes Of geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
Ik eet op het moment 3 tot 4 sinaasappels per dag. Is een van de weinige soorten fruit waar ik geen last van heb (allergie enzo). Ik kan haast niet wachten tot het weer mandarijnen seizoen is... die zijn zo lekker! Oja, wat ook lekker is, Mineola's... een kruizing tussen mandarijn en sinaasappel. Die zijn heel sappig.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 10:20:15 #273
13151 crew  Rewimo
pi_41699530
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
pi_41699666
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
Ik schil ze met een mesje... dat scheelt al. Maar vaak moet ik daarna toch mijn handen gaan wassen. Appeltje eten is makkelijker, maar daar krijg ik maagpijn van... dus dan maar sinaasappetjes schillen.
***Levi was here***
pi_41699718
De mandarijnen van nu, zijn echt zo vies
Ook ik ben blij als het seizoen weer is (wanneer is dit eigenlijk)

Verder hier ook geperste sinasappelen, halve banaan. En vooral veel appels
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 10:33:13 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41699816
Lurky zegt me zo eigenlijk niks M@x... Wat chocola betreft, ik heb het als volgt aangepakt. Geen M&M's of candybars, maar als ik echt zin in chocolade had, haalde ik echte, goede, lekkere chocolade bij Friandise (chocolatier) en dan at ik een reepje. Echt genieten ervan... dan had voor een tijdje weer voldaan aan mijn zin zeg maar.
pi_41699874
M@x, ik heb even gekeken, maar de oefeningen van Lurky staan in het eerste deel van Slank de zomer in, en om de een of andere reden wil dat topic niet gevonden/geopend worden..
pi_41700024
Via een ommetje: Slank de zomer in! maar ik weet niet welke link jullie juist zoeken.
Hier staan ook wat oefeningen, die in een pop-upvenster gedemonstreerd worden. Misschien heb je daar ook iets aan?
  maandag 11 september 2006 @ 11:40:32 #279
3142 m@x
pi_41701568
Bedankt voor de linkjes. De oefeningen van Lurky kan ik zo snel niet vinden maar de streep-je-slankoefeningen zien er ook goed uit en die komen volgens mij ook wel redelijk overeen met die van Lurky.

Die chocola doe ik nog maar even niet. Ik ben niet zo goed met maat houden en het blijft hier dan niet bij één stukje Het stomme is trouwens dat ik normaal meer van de chips ben en helemaal niet zo van de zoetigheid, maar nu het niet mag is juist die zoetigheid zo aantrekkelijk
pi_41701741
Ik ga me eens lekker nuttige aan een kopje Cup a soup en een plaatje ontbijtkoek!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 12:35:04 #281
13151 crew  Rewimo
pi_41702998
Voor wie het gevolgd heeft: goed nieuws
pi_41703113
Zo heb m'n lunch op. Was heerlijk.

Nou was eigenlijk de bedoeling om samen met een vriendin vanmiddag 10 km te gaan wandelen. Maar ik moet zoveel doen voor school, dat ik hier waarschijnlijk de tijd niet voor krijg.
Ach ja, vanavond moet ik de dansmarietjes van ons dorp trainen (doe ik elke maandag en donderdag) en ik ga vanaf nu in sportieve kleding, en gewoon mee doen.

Wat zal ik over 2 weken weer lenig zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 13:44:14 #283
13151 crew  Rewimo
pi_41704719
Ik heb een uitsmijter gegeten Heb hem wel laten veranderen in een versie met bruinbrood en alleen kaas
pi_41705754
Ik heb net mijn eerste college gehad, en ben er daar achtergekomen dat ik mijn planning voor VMBO3 echt nog even flink aan moet gaan passen..
Die leerlingen hebben gewoon een aandachtsspanne van hooguit 3 minuten . Dus dat wordt nog even flink aanpassen..

Mijn andere planning is redelijk goedgekeurd geloof ik, en dat is ook wel lekker..
pi_41705818
Uitsmijter jammie

Hier kun ymme 's nachts voor wakker maken
pi_41706872
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn eerste college gehad, en ben er daar achtergekomen dat ik mijn planning voor VMBO3 echt nog even flink aan moet gaan passen..
Die leerlingen hebben gewoon een aandachtsspanne van hooguit 3 minuten . Dus dat wordt nog even flink aanpassen..

Mijn andere planning is redelijk goedgekeurd geloof ik, en dat is ook wel lekker..
Klopt inderdaad, die aandachtsspanne van een paar minuten. Ik werd altijd helemaal gek van die idioten in mijn klas (op de MAVO). Het was nooit rustig, ze waren altijd rottigheid aan het uithalen.

Maar.... ze hebben niet met propjes gegooit? Zijn niet voortijdig het lokaal uit gelopen? Hebben je bord niet volgeschreven met scheldwoorden? Geen vliegtuigjes om je oren gehad? Niet net zo lang getreiterd tot je huilend weg liep?

Gefeliciteerd! Je kunt het! Je bent geslaagd! Je bent een natuurtalent!
En dat tempo van ze... daar wen je nog wel aan.
***Levi was here***
pi_41707330
Nou, dat college was ik de leerling hoor...

Morgen heb ik ze pas..
Maar ik begin er nu wel wat meer vertrouwen in de krijgen..
pi_41707500
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef teigan het volgende:
Nou, dat college was ik de leerling hoor...

Morgen heb ik ze pas..
Maar ik begin er nu wel wat meer vertrouwen in de krijgen..
In dat geval: heel veel succes morgen! Je kunt het echt wel!
Weet zeker dat het een succes wordt!
***Levi was here***
pi_41708453
Nog 1 kg hier
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 15:46:21 #290
13151 crew  Rewimo
pi_41708488
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Emu het volgende:
Nog 1 kg hier
Goed zeg!
pi_41708524
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Emu het volgende:
Nog 1 kg hier
Je gaat echt als een speer! Goed zeg!
***Levi was here***
pi_41708572
Goed hoor Emu
pi_41708618
Gaat goed zo Emu, over een paar weken zie jij ook nog maar 2 cijfertjes voor de komma!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 18:12:58 #294
13151 crew  Rewimo
pi_41713106
Hm, ik was vorige keer voor 1x bij een collega van mijn fysiotherapeut. En die ontdekte dat er niet alleen een spier in mijn bovenbeen vast zit, maar ook nog een paar in mijn bil. Die heeft mijn eigen peut dus vanmorgen onder handen genomen. En nu kom ik nauwelijks meer vooruit
  maandag 11 september 2006 @ 19:19:24 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41715343
Door die grapjas in Eindhoven ben ik wel een stuk later thuis BEDANKT

Wel meer beweging gehad en dat voel ik nu wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 19:52:54 #296
13151 crew  Rewimo
pi_41716327
Grapjas in Eindhoven? *kennelijk iets gemist heeft*
  maandag 11 september 2006 @ 19:59:12 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41716528
D'r had iemand 2 tassen achtergelaten... dus alles afgezet enzo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 20:00:34 #298
13151 crew  Rewimo
pi_41716564
Ik zie het net op de FP staan ja. Fijn zulke clowns
pi_41718064
Zo net met een vriendin afgesproken, 2 maal per week (minimaal) 2 uur (dus 4 totaal minimaal) te gaan lopen met z'n tweeen. Gezellig bijkletsen en gezond, en goed voor de lijn.

Morgen beginnen we.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 20:42:56 #300
13151 crew  Rewimo
pi_41718177
Dat is een schoon voornemen, ymme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')