't Is al 5 september.quote:Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!![]()
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
[..]
't Is al 5 september.Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.
Da's goed!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef teigan het volgende:
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..
En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
ssssstquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm?
Ellendige docenten ook af en toe... ik had er ook zo een waarmee ik altijd ruzie had... om gek van te worden!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef freecell het volgende:
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunstIk zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
Andere docent is geen optie. Nu is zij de enige docent die me niet mag, de rest mag me juist erg graag. Dat wil ik graag zo houden en ik weet dat naar een andere docent toestappen bij ons op school erger is dan lid worden van de SSquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef teigan het volgende:
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
Ik kom bij je hangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Freecell, wat irritant!Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond.Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
Wat dat betreft zit ik hier echt heerlijk... Het lijkt mij namelijk ook niks, maar ik ken zowat niemand in deze stad!quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef lmnop het volgende:
Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
Dank je! Jij nog een kusje (voorzichtig enzo) op je gebroken pols!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?![]()
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
Ik heb het baasje van de hond nog gesproken vanochtend nadat de fietsenmaker me had verteld dat mn voorwiel wel 100 euro kon gaan kosten. En ik ga alle kilometers die ik niet kan fietsen maar met de auto ga afleggen, natuurlijk ook in rekening brengen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef Pandorah het volgende:
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!![]()
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot![]()
Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!
Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
Maar die is dan weer zo duurquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, het zit je niet mee he...
Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
Mijn vriend vindt grote borsten ook heel mooi.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die man van de sexshop gaat -wat mij betreft- op voor de titel van "Botterik van de maand".![]()
Hoe zag hij er eigenlijk uit? Heb nu echt zo'n voorstelling van een corpulente man van tegen de 50, zwetend, slecht geschoren en stinkend uit zijn mond.![]()
Blegh, die vind ik nu juist superonerotisch. Ik vind het zo'n debielig topje. En ik vind het sowieso een stomme reclame, want ik houd helemaaaaaaaaal niet van oksels.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:35 schreef Levitation het volgende:
En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.![]()
Je wint er geen klanten mee zou ik zeggen. Dat is trouwens tijden mijn nachtmerrie geweest, dat ik ergens wat wilde kopen, en dat ze niets voor mij hadden.... Ik heb een keer in een jeanszaak de allergrootste herenmaat meegekregen, en die paste ik 3 weken erna al niet meer.... Ik ben daar ook nooit meer geweest....quote:Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Anyway, ik vind die man uit de winkel idd een hork. Het mag dan zijn mening zijn, maar tenzij hij de eigenaar was staat hij daar als werknemer die zijn winkel moet vertegenwoordigen en dan hoort hij zijn persoonlijke mening niet te ventileren. En mocht ie wel de eigenaar zijn, dan is het gewoon een rijke hork.
Ook weleens gehad jaquote:Op woensdag 6 september 2006 10:13 schreef Maeghan het volgende:
Oei. Ik heb het ook eens met zo'n verkoopster gehad. "Hebben jullie ook grote maten?" "Jahoor mevrouw, ik heb hier maat 40". Eh. Right.
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:06 schreef jolene het volgende:
Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
Ik vind dan ook dat je je niet een naar gevoel moet aan praten omdat iemand anders het niet mooi (of zelfs erotisch vind). Er zijn zat mensen die het wel mooi vinden (quote:Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..
Jaaaa, Faat! Weet jij toevallig hoe het met haar is Rewimo?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee meiden, ik kan jullie Faat aanbevelen als verkoopsterIk was nog nooit in een sexshop geweest toen ik bij haar langsging, maar ik was gelijk op mijn gemak
Moet je tegenwoordig wel even naar Amsterdam maar ja, je moet er wat voor over hebben
Inderdaad erg charmant.....quote:Op woensdag 6 september 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, Pluis, maar ik zag haar laatst nog in het WLS-topic posten.
Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor de operatie en voor het opnamegesprek. Mijn stoeipakje is ook gearriveerd, met charmant open kruis
[afbeelding]
Aan de bovenkant kun je dan nog banden vastmaken.
Gebruik je niet zo'n waszakje? Ideaal!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen.
Ik ook, maar dan nog iddquote:
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezemquote:Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef ymme het volgende:
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijftIk vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
Dat waren "andere tijden"quote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
hmm bij mij zit XL van die setjes altijd prima. geen rare bulten ofzo... Meestal neem ik een boxerstringquote:Op woensdag 6 september 2006 12:53 schreef Maeghan het volgende:
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.
Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
ow jaquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijdenAfspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
Ik bel mijn vrienden nooit...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...
In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
Ik heb een abonnementje van 3 euro voor 90 minuten. Maak ik ook nooit opquote:Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, allemaal belangstKunnen we daar ook een clubje voor oprichten, ik bel ook amper. Ik koop 1 beltegoed kaart per maand tot 2 maanden (10 euro...en het bellen met zo'n kaart is verschrikkelijk duur). Maar goed, voor de recherche met me meeluisterde belde ik wèl heel erg veel
![]()
Vind ik een drastische oplossing in mijn gevalquote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier ook belagst. Maar een wls nemen helpt....
Ik zal het eens met m'n dokter bespreken...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me een zeer zwaar wegende co-morbiditeitquote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef octopussy het volgende:
ik zal het eens aan mijn dokter voorleggen.... als co-morbiditeit
![]()
Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow jaik heb die van mij vanmiddag al gezien
hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto![]()
Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:56 schreef Levitation het volgende:
Urnie: Fijne vakantie!
Waar ga je eigenlijk heen?
Geweldig!quote:Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef teigan het volgende:
ik was al bezig met zoeken Liejannuh, maar ik zie net dat ik de verkeerde krant inkeek...
Zwaai even als je langskomtquote:Op donderdag 7 september 2006 09:05 schreef Urnie het volgende:
[..]
Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.![]()
Dus we vertrekken om middernacht.
Goed, dan ga ik NU mijn koffer inpakken!![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zwaai even als je langskomtniet toeteren vannacht
Uit de ban van eetbuien is het boek dat ik laatst gekocht heb. Schiet er nog niet echt in op, maar het heeft me wel echt aan het denken gezet. Ben door dat boek ook echt gaan beseffen dat ik iets moet veranderen aan mijn gedrag en de manier waarop ik denk. Vandaar ook mijn doktersbezoek gisteren.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef teigan het volgende:
De website is www.afslanktop10.nl
En de top 10 is als volgt:
1. 10 weken slank plan
2. Jouw personal Health Coach
3. Streep je Slank box
4. Fit food
5. Total Well being dieet
6. Een leven lang slank en fit
7. Uit de ban van eetbuien
8. Het South Beach dieet
9. Voel je goed in je lijf
10. Eerste hulp bij eetbuien
Uit de ban van eetbuien is een boek over het tegengaan van de eetbuien enzo, dat werd ook veel door boulimiamensen aangeraden.... Ik ga als ik meer tijd heb de website wel even goed bekijken, nu zitten er twee katten te zeuren om hun ontbijt..
Kleverpark, zegt je dat wat?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef Urnie het volgende:
Geen idee waar je woont, maar ik zal de hele tijd in Haarlem zwaaien, om zeker te zijn.
Nee, ik toeter bijna nooit.![]()
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.quote:
Ze zitten overal aan en in , en ik zit maar te computeren , maar vind dat ik dat dan niet kan maken , zij hard werken en ik niks doen.....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:22 schreef teigan het volgende:
Ja, dat is altijd vervelend Ymke.. Je kan eigenlijk niets doen, maar je zit ook niet rustig..
Lange armen? Is redelijk in de buurt jaquote:Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef Urnie het volgende:
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.
Een leven lang fit, Harvey Diamondquote:Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat boek, een leven lang fit. Waar is deze te verkrijgen?
Ik ben hier erg benieuwd naar?
Ik heb al op bol.com gekeken, maar hier staat het niet tussen.
-edit- toch wel op bol.com. Ik had blijkbaar niet goed gekeken.
Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.
Nu zie ik alleen dat er ook receptenboeken zijn, en een leven lang fit 2.
Welke kan ik nu het beste bestellen![]()
Zou kunnen, ben je lactose intollerant? Lactose (melkeiwit) kan diaree veroorzaken als je er slecht tegen kunt. Maar dan zou je dat waarschijnlijk ook hebben met normale melk en andere zuivelproducten. Kan ook zijn dat je toevallig een beetje een verstoorde darm hebt... blijft moeilijk te zeggen waar 't van komt. Maar hou het in de gaten, kijk of je vaker zo reageert als je iets drinkt.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Oke ik vraag het hier ook maar even.. kun je (half) aan de diarree gaan van Molkosan en/of wei+melkzuur (Kruidvat eigen merk).
Kia Picanto 1.0 LXE aircoquote:Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halen
Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsverteringquote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Waarvoor gebruik je het eigenlijk? Ik heb geen idee wat het doet (behalve diarree veroorzaken)
Dat moet wel lukken op deze manier...quote:Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsverteringEn lozing van afvalstoffen.
en wat voor auto krijg jij Rewino?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd!Ik moet nog 1 nachtje wachten...
Da's goed nieuws!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
dat heb ik nu ook zonder dat ik me uitrek dat ik een paar ribben zie zitten maar om te zeggen dat ik dat nou mooi vind....quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Maeghan het volgende:
Ha, als ik me uitrek zie ik een rib!
Dat is een totaal ander boek dan het boek wat zij bedoelenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:29 schreef Levitation het volgende:
Een leven lang fit heb ik 12 jaar geleden gedaan... mijn moeder (ook lijn-freak) was dat op het spoor gekomen en heeft 't hele gezin eraan onderworpen.
Het lijkt me een wat gezonder boekquote:Een leven lang slank en fit
Geschreven door Mw. Drs. Anneke Palsma, Voedingswetenschapper
Dit boek omvat een voedingsplan gericht op afvallen en een trainingsprogramma gericht op het (blijvend) verbeteren van de lichamelijke conditie. Aan het eind worden tips gegeven hoe het streefgewicht zo goed mogelijk vastgehouden kan worden. Van de gebruiker wordt verwacht dat hij/zij actief meedenkt om zijn eigen plan voor het verbeteren van de conditie en het afvallen uit te voeren. Tijdens het plan wordt er gewerkt aan het vergroten van inzicht in het eigen eetgedrag met behulp van (schrijf)opdrachten. Het boek wordt ook gebruikt bij cursusprogramma’s in sportscholen en fitnesscentra.
Niet aan Een leven lang fit beginnen. Bagger vol onzin. Ik heb het een paar weken bij het declutteren weggegooid. Het is dus ook niet het boek wat er in die top 10 staat.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat boek, een leven lang fit. Waar is deze te verkrijgen?
Ik ben hier erg benieuwd naar?
Ik heb al op bol.com gekeken, maar hier staat het niet tussen.
-edit- toch wel op bol.com. Ik had blijkbaar niet goed gekeken.
Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.
Nu zie ik alleen dat er ook receptenboeken zijn, en een leven lang fit 2.
Welke kan ik nu het beste bestellen![]()
Jee, wat kutquote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef Levitation het volgende:
Kreeg net bericht dat het heel slecht gaat met de zwangerschap van een vriendin van me. Ze is half oktober uitgerekend en nu gaat 't opeens heel slecht met de baby. Ik zit er 130km vandaan en voel me machteloos. (niet dat ik wel iets kan doen als ik daar ben...) Ik weet niet precies wat er aan de hand is en ik heb geen idee of ook zij in gevaar is of alleen de kleine. Zondag was alles nog goed, toen hebben we nog gezellig gekletst en was ze hardstikke fit. De zwangerschap ging eigenlijk juist tot nu toe ontzettend goed.![]()
Ze is als een zus voor me en ik voel me nu dan ook echt ontzettend ellendig.Ik hoop zo dat alles toch nog goed komt... maarja ik heb ook echt geen flauw idee wat er mis is.
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee, wat kutIn de meest gevallen komt dit goed, ik hoop met je mee dat dat hier ook zo is. Ga anders even wat anders doen om je af te leiden
Kan je later een moeder van haar bellen of zo om te vragen hoe het gaat? *knuffel*
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakkenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
Maar jij kan ook niet de hele verdere dag blijven rondlopen met een kutgevoel terwijl je maar loopt te piekeren over je vriendinquote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Levitation het volgende:
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.
Ja, mijn mannetje is kleuter-afquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakken![]()
voor Christan
Stoer hoor! (ik zie het namelijk nog steeds als klas 1 van de 'grote school' vergeleken met de kleuterschool
)
Heb dat nummer niet meer gebeld sinds de intrede van de mobiele telefoon... een jaar of 6 dus. Dacht 't nog te weten, maar ik krijg de melding dat 't nummer niet bestaat. Nu weet ik niet of het nummer is opgezegd of dat ik 't me gewoon niet meer kan herinneren. En natuurlijk staat 't niet in 't telefoonboek.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat je gauw hoort wat er precies aan de hand is, die onzekerheid is slopend. Bel nou maar eventjes met haar moeder joh
Ik heb een vriendin van me gesproken... zij heeft weer viavia te horen gekregen wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen idee of het verhaal niet onderhand een beetje vervormd is. Verhalen uit 4de of 5de hand zijn meestal niet zo betrouwbaar. Vooral een van de schakels in deze keten staat bekend om zijn vreemde verhalen... maar misschien is hij nu wel volwassen genoeg geweest om het verhaal juist door te geven. Wat ik nu heb gehoord is dat het kindje een slecht ontwikkeld hartje heeft en de longen schijnen ook niet goed te zijn. Ze zijn bang dat 't ernstig gehandicapt zal zijn of zelfs misschien niet eens levensvatbaar is.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
O dat is pech joh... duimen dan maar dat je alsnog snel wat hoort
Klinkt lekker.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb tegenwoordig een wortelverslavingWel met kaas erbij, voor de eiwitjes
Ik probeer me niet zoveel zorgen te maken, maar dat lukt me voor geen meter.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef p-etr-a het volgende:
Levitation wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je je hier heel veel zorgen om maakt.
Het lijkt mij wel dat haar man er nu voor haar is, het is tenslotte ook zijn kind en zoiets raakt hem denk ik echt wel! En voor haar is het ook niet fijn om aan iedereen uit te leggen wat er aan de hand is als ze al zo over d'r toeren is, dan wordt het alleen maar erger.
Heel veel sterkte!!
Ik kan het me ook wel voorstellen... ik zou zelf ook geen woord kunnen uitbrengen. Ik ga straks eens kijken naar een mooi kaartje. Had een kaart thuis liggen voor haar zwangerschapsverlof, maar ik ben vrij chaotisch en die kaart was nog steeds niet op de bus. Toen ik dat haar afgelopen weekend vertelde moest ze hartelijk lachen, ze kent me al langer. Nu ben ik stiekem wel blij dat ik zo'n treuzelaar ben... kan nu beter een mooi "sterkte" of "we denken aan je" kaartje sturen. Raar hoeveel er in een korte tijd kan veranderen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, ik kan me wel een beetje voorstellen dat ze nu geen telefoon wil. Als het verhaal klopt wil ze het vast eerst zelf een beetje laten bezinken. Ik zou denk ik ook geen woord uit kunnen brengenMisschien kun je haar een kaartje sturen, dat vindt ze vast fijn en kaartjes dwingen je niet te praten als je dat niet wilt of kunt, maar zijn wel een hele steun.
Inderdaad... en het tegenstrijdige is dat ik eigenlijk vandaag behoorlijk vrolijk ben. M'n vriend komt zometeen thuis en het is weer lekker weekend. En de zon schijnt eindelijk weer eens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Je hele wereld kan zomaar ineens op zijn kop staan...
Ja zoiets kan echt je hele wereld ondersteboven halen. Heb ook nog niet zo heel lang geleden iets soortgelijks (en toch ook weer niet helemaal) meegemaakt, en volgens mij kun je toch niet zoveel doen... Behalve er voor haar zijn. Sterktequote:Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad... en het tegenstrijdige is dat ik eigenlijk vandaag behoorlijk vrolijk ben. M'n vriend komt zometeen thuis en het is weer lekker weekend. En de zon schijnt eindelijk weer eens.
Word wel erg verdrietig als ik aan die vriendin denk... maar ik kan nu helemaal niets voor haar betekenen.Gekke is dat hier het leven gewoon door gaat terwijl het voor haar waarschijnlijk echt even stilstaat.
Zucht, er komen nu allemaal herinneringen boven aan het moment dat haar vader plots overleed... - 7 jaar geleden op 11 september- wij waren met een hele groep naar de Bios en toen ze thuis kwam bleek haar vader een hartstilstand te hebben gehad. Was ook zo'n raar gevoel van dat alles op z'n kop stond en toch de wereld gewoon door draaide. En weer overkomt háár zo iets... en 't is zo'n schat.
Klinkt goed Isa, maar jij werkt toch niet in Zuid-Limburg? Als in: Sjeen kent zo'n agent...quote:Op donderdag 7 september 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren (als in dinsdag, ik leef een dag achter met mijn nachtdiensten) stond in de Metro een website met de 10 beste diëten uitgezocht door deskundigen. Ik ben de url van die website vergeten en de Metro die ik mee had genomen naar mijn werk bleek vandaag te zijn weggegooid. Weet iemand die link?
Sonja Bakker stond trouwens niet in die lijst omdat dat dieet onverantwoord was (o.a. door het zeer lage aantal kcal werkt het het jojo-effect in de hand). Dr. Phil stond bijv. wel in het lijstje
Oh, en er kwam vannacht een politieagent binnen waar ik bijna spontaan van ging blozenHelemaal in het zwart, zwarte leren laarzen aan en een waanzinnig aantrekkelijk hoofd. Net zo'n robocop die op me af kwam lopen
Ik dacht nog: hey, zo zouden alle Nederlandse agenten er uit moeten zien! Dat dwingt pas respect af
![]()
Dat is het probleem meestalquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Pandorah het volgende:
Inmop: volgens mij is een biertje niet erg. Maar je moet niet te veel drinken.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Echt geen 162 km/h?Jee...
Zullen er mensen zijn die dat gaan testen?
Dat zijn de nieuwe anti-flitspaalnummerbordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Maeghan het volgende:
haha, en ik dacht 'wat zit daar nou weer voor een gek ding achterop die auto?'
niet alleen auto'squote:Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd daar worden alle auto's toch uitgetest![]()
![]()
Die clip moet gewoon gemaakt zijn om zichzelf op de hak te nemenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vraag ga ik eens aan Verbal stellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?![]()
Dan slaap ik heel de nacht niet en zit ik constant op de wc is dat de bedoelingquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:29 schreef Neill_Down het volgende:
Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.
Je neemt me de woorden uit de mond... mijn nicht is uitgeteld op 8 oktober, en alles gaat voorlopig goed (op wat bloeddrukproblemen na) ik wil er niet aan denken dat zij zo kort voor de bevalling zo'n vreselijk nieuws krijgt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar manIk krijg het er gewoon koud van
Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
Nou, het is een tip tegen gist, dus werkt niet altijd dan, maar alleen in het geval dat je lichaam te veel gist aanmaakt. En gezien de andere dingen die ze beschreef zou dat bij mij wel zo kunnen kloppen, maar in ieder geval moest je je voeten inmasseren met lijnzaadolie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
Die trek komt vanzelf welquote:Op zondag 10 september 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?
Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
quote:Op zondag 10 september 2006 09:12 schreef Ymke het volgende:
Mogguh dames
Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen
En jullie?
Het is zondag , het is nog vroeg ......quote:Op zondag 10 september 2006 09:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Alternatieve methoden van zelfmoord plegen uitgevonden door Ymme!
Als het niet lukt met " de stad ingaan met een ontstoken evenwichtsorgaan" kan ik altijd nog proberen of " hele einden wandelen met trombose" werkt
Kom op zeg, zelfs ik doe rustiger aan als ik iets breek of iets heb en ik heb een ADHD geest
[sub]al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan{/sub]
Die van mij niet hoor?quote:Op zondag 10 september 2006 09:14 schreef Ymke het volgende:
Cranberry thee is zuurMn zoon drinkt hett ook altijd
Ik had het door en ook al aangepastquote:Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is zondag , het is nog vroeg ......
Ik ben Ymme niet
Okquote:Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Ymke het volgende:
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen
Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
Hoi M@x, welkomquote:Op maandag 11 september 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier maar weer melden![]()
Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegetenIn feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet
Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Aangezien het de oranje kleur (de Carotenoïden) is die de gezonde werking heeft... zullen worteltjes ook wel net zo gezond zijn.quote:...
Carotenoïden zijn essentieel voor een goede gezondheid. Veel carotenoïden zijn belangrijk omdat ze omgezet kunnen worden in vitamine A. Daarnaast zijn er carotenoïden die geen vitamine A aanmaken, maar die de schadelijke werking van onstabiele cellen, de zogenaamde vrije radicalen, kunnen tegengaan. Zij worden ook wel antioxidanten genoemd.
...
Ik eet op het moment 3 tot 4 sinaasappels per dag. Is een van de weinige soorten fruit waar ik geen last van heb (allergie enzo). Ik kan haast niet wachten tot het weer mandarijnen seizoen is... die zijn zo lekker! Oja, wat ook lekker is, Mineola's... een kruizing tussen mandarijn en sinaasappel. Die zijn heel sappig.quote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjesOf geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
Ik schil ze met een mesje... dat scheelt al. Maar vaak moet ik daarna toch mijn handen gaan wassen. Appeltje eten is makkelijker, maar daar krijg ik maagpijn van... dus dan maar sinaasappetjes schillen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
Klopt inderdaad, die aandachtsspanne van een paar minuten. Ik werd altijd helemaal gek van die idioten in mijn klas (op de MAVO). Het was nooit rustig, ze waren altijd rottigheid aan het uithalen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn eerste college gehad, en ben er daar achtergekomen dat ik mijn planning voor VMBO3 echt nog even flink aan moet gaan passen..
Die leerlingen hebben gewoon een aandachtsspanne van hooguit 3 minuten. Dus dat wordt nog even flink aanpassen..
Mijn andere planning is redelijk goedgekeurd geloof ik, en dat is ook wel lekker..
In dat geval: heel veel succes morgen!quote:Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef teigan het volgende:
Nou, dat college was ik de leerling hoor...
Morgen heb ik ze pas..
Maar ik begin er nu wel wat meer vertrouwen in de krijgen..
Goed zeg!quote:
Je gaat echt als een speer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |