Ik heb niet de moeite genomen om alle posts te bekijken maar wil wel even mijn stats posten
Ik was in januari 2006 118 kilo's schoon aan de haak bij een lengte van 1.98m. BMI van 30,5
Toen ben ik begonnen met mijn voedingspatroon te wijzigen. Een beetje krachttraining en wat cardio erbij. Helaas door blessures heb ik het sportgedeelte ongeveer 6 maanden moeten overslaan. Echter, het voedingspatroon heeft me nu gebracht tot 102 kilo's met dezekfde lengte uiteraard. Nog een paar kilo's en mijn BMI is in het groen. Maar, zelf vind ik de 102 kilo's ook al groen aangezien ik toch wel wat kilootjes spieren heb gekweekt.
Mijn voedingspatroon heb ik momenteel zo aangepast dat ik veel dingen die ik lekker vind toch eet maar met mate. Dus een frietje per week zit er bij mij nog steeds bij.
Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.
Ik viel ongeveer een kilo per week af. niet veel, maar het bleef er wel af en dat is een groot verschil met het te weinig calorieen tot je nemen en drie kilo's per week afvallen. Want wat gebeurd er als je dan op je streefgewicht zit: het JOJO-effect treedt op en je komt weer aan.
Ik wil overigens doorgaan tot ik 95 kilo weeg. Dus ik wil graag in het lijstje opgenomen worden.
Dream as if you'll live 4ever, live as if you'll die today