abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 15:13:40 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41617927
Dan drink je toch om en om water en een biertje? 't Is niet zo dat je het helemaal moet laten staan. Als je het op 1 avond per week houdt kan dat best.

En schei eens uit met je "maar" 4 kilo zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 15:23:50 #202
13151 crew  Rewimo
pi_41618247

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41618298
haha, en ik dacht 'wat zit daar nou weer voor een gek ding achterop die auto?'
Sanity is (not) statistical
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 15:25:13 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41618300
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Echt geen 162 km/h? Jee...

Zullen er mensen zijn die dat gaan testen?
(op de duitse autoweg)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:39:05 #205
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41618762
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

(op de duitse autoweg)
idd daar worden alle auto's toch uitgetest
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 15:41:14 #206
13151 crew  Rewimo
pi_41618834
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Maeghan het volgende:
haha, en ik dacht 'wat zit daar nou weer voor een gek ding achterop die auto?'
Dat zijn de nieuwe anti-flitspaalnummerborden
pi_41624782
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

idd daar worden alle auto's toch uitgetest
niet alleen auto's

220 met de fazer
pi_41626047
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!
Die clip moet gewoon gemaakt zijn om zichzelf op de hak te nemen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41627355
Mooooi wagentje Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 21:59:56 #211
13151 crew  Rewimo
pi_41630830
Allemaal de hartelijke groeten uit Oostenrijk van Troel Mooi weer en ze genieten erg.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:05:36 #212
79550 Ymke
your ghost
pi_41631003
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!
Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41631183
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:05 schreef Ymke het volgende:

[..]

Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?
Die vraag ga ik eens aan Verbal stellen.
Maar ik werd er erg blij van en wilde jullie deze briljante clip niet onthouden!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 22:14:01 #214
13151 crew  Rewimo
pi_41631255
Ik heb er hier geen geluid bij dus ik ga zondagavond thuis wel even kijken
pi_41631791
Ik heb niet de moeite genomen om alle posts te bekijken maar wil wel even mijn stats posten

Ik was in januari 2006 118 kilo's schoon aan de haak bij een lengte van 1.98m. BMI van 30,5
Toen ben ik begonnen met mijn voedingspatroon te wijzigen. Een beetje krachttraining en wat cardio erbij. Helaas door blessures heb ik het sportgedeelte ongeveer 6 maanden moeten overslaan. Echter, het voedingspatroon heeft me nu gebracht tot 102 kilo's met dezekfde lengte uiteraard. Nog een paar kilo's en mijn BMI is in het groen. Maar, zelf vind ik de 102 kilo's ook al groen aangezien ik toch wel wat kilootjes spieren heb gekweekt.

Mijn voedingspatroon heb ik momenteel zo aangepast dat ik veel dingen die ik lekker vind toch eet maar met mate. Dus een frietje per week zit er bij mij nog steeds bij.

Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.

Ik viel ongeveer een kilo per week af. niet veel, maar het bleef er wel af en dat is een groot verschil met het te weinig calorieen tot je nemen en drie kilo's per week afvallen. Want wat gebeurd er als je dan op je streefgewicht zit: het JOJO-effect treedt op en je komt weer aan.

Ik wil overigens doorgaan tot ik 95 kilo weeg. Dus ik wil graag in het lijstje opgenomen worden.
Dream as if you'll live 4ever, live as if you'll die today
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 22:44:55 #216
13151 crew  Rewimo
pi_41632312
Welkom Neill, je zult even geduld moeten hebben tot Troel weer terug is, die deelt de magische lijstjestoegangswoorden uit hier
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:53:35 #217
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41632573
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:29 schreef Neill_Down het volgende:

Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.
Dan slaap ik heel de nacht niet en zit ik constant op de wc is dat de bedoeling
pi_41633264
Zoveel krijg ik niet eens weg en ik ben geen kleine eter!

Het boek van Gillian McKeith heb ik gisteren binnengekregen en het is heel interessant. 'Leuk' om ook de signalen van je eigen lichaam te leren lezen. Het klopt ook echt precies. Bijv ik kan niet tegen melkproducten maar ik had de laatste weken zo'n trek in yoghurt, maar heb -zoals in het boek staat- nu dus ook maagklachten en aanslag op m'n tong terwijl ik dat normaal nooit heb. Ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat het daarvan kon zijn. Toch maar weer stoppen met de yoghurt dus =P En de tip tegen zweetvoeten ga ik ook proberen.
pi_41634125
Ik vind die Gillian leuk Wist niet dat ze een boek had geschreven, lijkt me absoluut het lezen waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41634252
Meerdere zelfs. You are what you eat, een You are what you eat kookboek, en nog twee of drie boeken geloof ik. Ik heb dus You are what you eat, dat is zeg maar de theorie achter haar levenswijze, met hoe je bepaalde klachten herkent en wat je eraan kan doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 september 2006 @ 09:10:02 #221
13151 crew  Rewimo
pi_41641474
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
pi_41644645
Ik heb bericht gekregen van die vriendin van me die zwanger is. Ze is gisteren bij een arts geweest en het nieuws is erg slecht. Het kindje is vrijwel zeker niet levensvatbaar, ze heeft geen vruchtwater (wist niet dat kon, eigenlijk) en de longen zijn niet ontwikkeld. Waarschijnlijk heeft 't kindje ook downsyndroom. Het zal zeer waarschijnlijk sterven...

Ik snap echt niet dat zoiets pas nu (6 weken voor de bevalling) wordt opgemerkt. 't Is zo triest...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41645198
Jemig Levitation! Wat enorm kut zeg!
* Liejannuh geeft nog even een dikke knuffel!
pi_41645219
Levitation
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:06:39 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41645309
Levitation wat erg zeg
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:25:34 #226
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41645715
jeetje wat erg...
het is natuurlijk altijd erg om een kindje te verliezen als je zwanger bent, maar zo vlak voor de bevalling te horen krijgen dat het niet levensvatbaar is lijkt me helemaal verschrikkelijk!

ik wilde net enthousiast vertellen dat ik in plaats van normaal een pondje per week deze week 1,1 kilo kwijt was, maar dat lijkt me nu een beetje misplaatst nu .
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 september 2006 @ 16:44:00 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41650196
Levi... ik weet echt niet wat ik hierop zou kunnen zeggen Ik wil je in elk geval een dikke knuffel geven
pi_41651067
een hele dikke knuffel levi, meer kan ik ook niet zeggen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41651779
Dank jullie wel voor de knuffels!

Maare, Muck... het is niet mijn bedoeling dit hele topic te kapen... je mag best zeggen dat 't goed gaat hoor!
***Levi was here***
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:52:56 #230
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_41651844
Ach jemig zeg, en dat zo ver in de zwangerschap
Zoiets hakt er wel even in zeg. Ik hoop dat je een goede steun kunt zijn voor je vriendin Levitation, maar ook voor jou een dikke kus
pi_41652288
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar man Ik krijg het er gewoon koud van Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 september 2006 @ 18:56:34 #232
13151 crew  Rewimo
pi_41653787
Levitation, wat een verdrietig bericht Heel veel sterkte voor je vriendin en iedereen om haar heen. En een dikke knuf voor jou!
pi_41656111
Levitation, wat een k*tnieuws zeg, en verschrikkelijk om daar nu pas achter te komen...
Ik hoop dat je wat voor haar kan betekenen zo..

Ik ben weer terug van de raps24(www.raps24.nl)...
Ik ben moe, want ik heb hooguit 5 uur geslapen afgelopen nacht, maar het had wel wat. Ik heb 24 rondjes gereden, dus zo'n 55 km, en we zijn als team vijfdes geworden van de 16, dus eigenlijk wel heel goed. Het is wel raar, je hebt maar zo weinig trek tijdens de race, en je moet eten, dus ik heb van die energierepen en alles gehad..

En nu is het over, en begin ik te stressen, ik geef dinsdag mijn eerste lessen, en ik moet nog een planning gaan maken voor een klas, en ik denk (heel slecht van mezelf) dat ik dat niet red...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41656193
Gewoon terugdenken aan je eigen lessen en dan bedenken wat je zelf leuk had gevonden of liever anders had gezien. Dan dat inpassen in het onderwerp wat je gaat behandelen. Ik denk dat je het wel redt
pi_41656872
weet je wat het is... Het is een VMBO klas, en daar heb ik nou dus absoluut nog geen ervaring mee..
En de lessen moeten er toch wel op aangepast worden, maar mijn voorganger deed niet aan planningen, en dat is wel vervelend, ik wil wel een beetje weten hoe en wat zeg maar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41658141
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar man Ik krijg het er gewoon koud van Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
Je neemt me de woorden uit de mond... mijn nicht is uitgeteld op 8 oktober, en alles gaat voorlopig goed (op wat bloeddrukproblemen na) ik wil er niet aan denken dat zij zo kort voor de bevalling zo'n vreselijk nieuws krijgt.
Veel sterkte gewenst... ze kan je steun nu heel goed gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iksje op 09-09-2006 22:40:08 ]
pi_41658716
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
Nou, het is een tip tegen gist, dus werkt niet altijd dan, maar alleen in het geval dat je lichaam te veel gist aanmaakt. En gezien de andere dingen die ze beschreef zou dat bij mij wel zo kunnen kloppen, maar in ieder geval moest je je voeten inmasseren met lijnzaadolie.

----------------

Ik realiseerde me dat als ik morgen nog twee uurtjes sport, ik dus (uitgaande van het gemiddeld calorieverbruik voor vrouwen tijdens die lessen) 2238 kcal verbrand heb met sporten deze week.

Voor volgende week heb ik nog meer gepland.

Eten gaat ook redelijk netjes. Gek is dat, als je dan leest over wat al die zooi met je lijf doet, het opeens veel makkelijker is om toch gezond te eten. Dus vandaag alleen een paar dropjes op net, en verder heel gezond. Mijn dagje:

2x All Bran chocoflakes met rijstemelk
1x Yogi Tea Green Chai (lekker! pepermunt, kaneel, kruidnagel, gember, etc.)
1x flinke bak blauwe bessen en bramen
3 x granaatappelsap
3 x broodjes
1 x Griekse salade (sla, tomaat, feta, olijven; geen dressing)
en 's avonds Kip Tandoori, rijst, komkommer
en dan die vijf dropjes, maar ik heb vanochtend wel gebodycombat dus dat mag ook wel dan
pi_41667682
Goedemorgen
Ik heb hier een bijzonder goede zondagochtend in mjin eentje, muziekje op, broodje met tevredenheid
(wie kent die term, zei mijn moeder altijd) Dat at ik als kind ook altijd op zondagmorgen
En ik heb cranberrythee
En dan straks lekker naar de kerk karren voor twee uur ochtendgymnastiek
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 09:05:33 #239
13151 crew  Rewimo
pi_41667712
Broodje met tevredenheid, ja die term ken ik wel
pi_41667744
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?

Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
  zondag 10 september 2006 @ 09:12:47 #241
79550 Ymke
your ghost
pi_41667758
Mogguh dames

Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen

En jullie?
pi_41667763
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?

Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
Die trek komt vanzelf wel
Het is een broodje met alleen boter (in dit geval 1 of ander halvarine product )
Craberrythee is echt lekker!
  zondag 10 september 2006 @ 09:14:22 #243
79550 Ymke
your ghost
pi_41667770
Cranberry thee is zuur Mn zoon drinkt hett ook altijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 09:15:13 #244
13151 crew  Rewimo
pi_41667773
Zuur is lekker
pi_41667782
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:12 schreef Ymke het volgende:
Mogguh dames

Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen

En jullie?
Ik haalde je door elkaar met Ymme
Maar toch vraag ik me af of wandelen wel verstandig is
al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan
  zondag 10 september 2006 @ 09:18:35 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_41667796
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Alternatieve methoden van zelfmoord plegen uitgevonden door Ymme!
Als het niet lukt met " de stad ingaan met een ontstoken evenwichtsorgaan" kan ik altijd nog proberen of " hele einden wandelen met trombose" werkt
Kom op zeg, zelfs ik doe rustiger aan als ik iets breek of iets heb en ik heb een ADHD geest
[sub]al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan {/sub]
Het is zondag , het is nog vroeg ......

Ik ben Ymme niet
pi_41667803
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:14 schreef Ymke het volgende:
Cranberry thee is zuur Mn zoon drinkt hett ook altijd
Die van mij niet hoor?
Is gewoon lekker. Maar het is ook echt granberry en dan in een thee-ei, geen theezakje oid.
En het is heel goed voor mij
  zondag 10 september 2006 @ 09:20:06 #248
79550 Ymke
your ghost
pi_41667809
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen

Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
pi_41667811
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:

[..]

Het is zondag , het is nog vroeg ......

Ik ben Ymme niet
Ik had het door en ook al aangepast
Sorry, ik zal het niet weer doen
* freecell duwt vriendschappelijk tegen Ymke aan
pi_41667821
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Ymke het volgende:
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen

Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
Ok Maakt het ook weer een ander verhaal
Wat een misverstanden op de vroege ochtend
Maar ik ga weg
pi_41668730
Hm, ik heb hier twee katten die helemaal gek worden van mijn bezwete tshirt van gisteren....

Ik heb net ff lekker gedouched, en ik denk dat ik zo nog even een stukje op de skates ga staan... Weer even alles losmaken..
pi_41676108
Wij hoorden een twee uur geleden ambulances...
Stopten ze bij ons voor de flat..

Politie en alles erbij, en nu is er technische recherche..
Schijnbaar is er bij onze onderonderburen wat gebeurt, en ws. is er ook iemand overleden..

Mén, wat een rare situatie
pi_41676155
Zo, dat is even schrikken! Kende je je onderonderburen?
  zondag 10 september 2006 @ 15:35:27 #254
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41676403
wow! dat is best heftig!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41676656
Ik kende ze wel, het is een al wat ouder Armeens stel.. Ik ben er ook wel eens geweest toen ze een probleem hadden met de woningbouw, ze kunnen allebei niet zo goed Nederlands..

En ik geloof dat ik het hier ook wel eens over ze gehad heb, ze waren degene die niet bbq'en maar zwartblakeren..

er komt net zo'n begravenisauto aanrijden, dus dat zegt wel genoeg.....

Ik heb die man al wel gezien, maar die vrouw nog niet..
pi_41676760
Mijn hemel...ikkan me nog herinneren dat je het over hen had ja. Die vrouw was zo lief en je kreeg toch ook wel eens iets te eten van haar?
pi_41676815
toen ik daar was bleef ze maar dingen aanbieden ja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 17:36:18 #258
13151 crew  Rewimo
pi_41680430
Hè bah, wat naar teigan

Hier hebben we een heel saai weekend achter de rug Gisteren Open Monumentendag met een fort, een vuurtoren, een gevangenpoort, een kerk (jaja, toren beklommen en ik moest pas op tweederde uithijgen), een stadhuis, een bioscoop en een stuk verdedigingswal en om bij te komen nog even een wandeling door een heidetuin.

En vandaag heel saai gezwommen in een saai zwembad
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 22:36:35 #259
43556 miss_dynastie
pi_41690934
Levi

En dat noemt zij saai. Ik heb boodschappen gedaan gister. Punt.
pi_41692105
Ik ben net terug van een weekendje bij mijn vriend. Gisteren naar Amsterdam geweest, naar het rijksmuseum, een galerie en het stedelijk museum. Vooral het rijksmuseum was ERG leuk! Het was alweer een tijdje geleden dat ik de Nachtwacht had gezien, haha. Mijn schoonvader was ook mee, en aangezien hij kunstenaar is kon hij hele mooie en leuke verhalen vertellen bij alle schilderijen, dat was erg boeiend!

Vandaag: behalve de trein terug naar huis (reistijd: 3 uur) nemen niks gedaan
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 07:53:53 #261
13151 crew  Rewimo
pi_41697825
Ik wil vaker zo'n saai weekend De 100 is in beeld Er is nu zo goed als eenderde van me verdwenen
  maandag 11 september 2006 @ 08:21:35 #262
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41698021
Ik kom me hier maar weer melden

Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegeten In feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41698169
Welkom terug max, ik hoop dat je hier weer wat aan gaat hebben, en dat je rustig aan je gewicht weer omlaag ziet gaan..

Rewimo, mooi zo, volgende stap is nu natuurlijk onder de 100 he..
pi_41698598
Teigan: Wat een enge situatie, zeg, van je onderonderburen. Weet je er al meer over?

Rewimo: wat gaaf dat 't afvallen nog steeds zo goed gaat. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om na een jaar gewoon al 1/3 van je gewicht kwijt te zijn!

M@x: Welkom! Knopje omzetten is altijd lastig. Maar 't gaat vast wel lukken!
Oja, zorg dat je niet te weinig eet! Tussendoortjes eten is niet slecht, 't gaat meer om 't soort tussendoortje, fruit is bijvoorbeeld niets mis mee.
***Levi was here***
pi_41698620
Levitation Ik weet verder nog niets, de buurjongen zei dat er een man overleden was, maar dat wist hij ook niet helemaal zeker.. En op nieuwssites van Groningen is ook niets te vinden...
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 09:25:27 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41698655
Haai M@x, welkom terug meid. Veel water drinken is al een goede start, maar dat wist je al Wat inderdaad het allerbelangrijkst is, het knopje omzetten. Veel succes

Wij hebben ook al zo'n 'saai' weekend achter de rug Zaterdag hebben we de klimop gesnoeid en het gras gemaaid. Gelukkig zijn de buren op vakantie, zodat we hun groencontainer ook konden gebruiken. Nu staan er drie! overvolle groencontainers te wachten... Zondag zijn we de stad in geweest, 'het Parcours' was in Maastricht, op heel veel verschillende plaatsen binnen en buiten graties voorstellingen, muziek enz. We hebben op het Vrijthof gekeken naar een demonstratie van de drumschool en naar een nieuwe band, verder naar een poppenkastvoorstelling en zo hier en daar blijven hangen bij muziek. Erg de moeite waard!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 09:55:43 #267
13151 crew  Rewimo
pi_41699090
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier maar weer melden

Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegeten In feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Hoi M@x, welkom

Die tussendoortjes heb je juist nodig joh! Al moet je natuurlijk wel voor 'verantwoorde' tussendoortjes kiezen. Maar zonder tussendoortjes ga je geheid de mist in Drie maaltijden en drie tussendoortjes zorgen ervoor dat je geen hongergevoel krijgt en dat je de dag dus makkelijker doorkomt, zeker in het begin. Spreek ook met jezelf af dat je op bepaalde dagen of tijdstippen iets lekkers mag, dan kun je daarnaartoe leven Succes!
pi_41699258
We moeten veel sinaasappels en mandarijnen als tussendoortje eten:
'Mandarijnen verminderen kans op kanker'
quote:
...
Carotenoïden zijn essentieel voor een goede gezondheid. Veel carotenoïden zijn belangrijk omdat ze omgezet kunnen worden in vitamine A. Daarnaast zijn er carotenoïden die geen vitamine A aanmaken, maar die de schadelijke werking van onstabiele cellen, de zogenaamde vrije radicalen, kunnen tegengaan. Zij worden ook wel antioxidanten genoemd.
...
Aangezien het de oranje kleur (de Carotenoïden) is die de gezonde werking heeft... zullen worteltjes ook wel net zo gezond zijn.
***Levi was here***
  maandag 11 september 2006 @ 10:07:57 #269
3142 m@x
pi_41699299
Ik bedoelde meer dat ik me tussendoor niet ga vergrijpen aan m&m's en dat soort spul. Ik heb hier wel braaf fruit en een sultana liggen. Maarja, het is geen chocola en laat ik daar nu juist zo'n trek in hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 10:08:15 #270
13151 crew  Rewimo
pi_41699308
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjes Of geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
  maandag 11 september 2006 @ 10:12:27 #271
3142 m@x
pi_41699367
Ik zat net trouwens te zoeken naar de oefeningen van Lurky die 'vroegah' in de startpost van dit topic stonden. Ik kan ze niet meer vinden en ik vond ze de vorige keer best handig. Heeft iemand toevallig nog ergens een linkje?
pi_41699407
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjes Of geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
Ik eet op het moment 3 tot 4 sinaasappels per dag. Is een van de weinige soorten fruit waar ik geen last van heb (allergie enzo). Ik kan haast niet wachten tot het weer mandarijnen seizoen is... die zijn zo lekker! Oja, wat ook lekker is, Mineola's... een kruizing tussen mandarijn en sinaasappel. Die zijn heel sappig.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 10:20:15 #273
13151 crew  Rewimo
pi_41699530
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
pi_41699666
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
Ik schil ze met een mesje... dat scheelt al. Maar vaak moet ik daarna toch mijn handen gaan wassen. Appeltje eten is makkelijker, maar daar krijg ik maagpijn van... dus dan maar sinaasappetjes schillen.
***Levi was here***
pi_41699718
De mandarijnen van nu, zijn echt zo vies
Ook ik ben blij als het seizoen weer is (wanneer is dit eigenlijk)

Verder hier ook geperste sinasappelen, halve banaan. En vooral veel appels
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 10:33:13 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41699816
Lurky zegt me zo eigenlijk niks M@x... Wat chocola betreft, ik heb het als volgt aangepakt. Geen M&M's of candybars, maar als ik echt zin in chocolade had, haalde ik echte, goede, lekkere chocolade bij Friandise (chocolatier) en dan at ik een reepje. Echt genieten ervan... dan had voor een tijdje weer voldaan aan mijn zin zeg maar.
pi_41699874
M@x, ik heb even gekeken, maar de oefeningen van Lurky staan in het eerste deel van Slank de zomer in, en om de een of andere reden wil dat topic niet gevonden/geopend worden..
pi_41700024
Via een ommetje: Slank de zomer in! maar ik weet niet welke link jullie juist zoeken.
Hier staan ook wat oefeningen, die in een pop-upvenster gedemonstreerd worden. Misschien heb je daar ook iets aan?
  maandag 11 september 2006 @ 11:40:32 #279
3142 m@x
pi_41701568
Bedankt voor de linkjes. De oefeningen van Lurky kan ik zo snel niet vinden maar de streep-je-slankoefeningen zien er ook goed uit en die komen volgens mij ook wel redelijk overeen met die van Lurky.

Die chocola doe ik nog maar even niet. Ik ben niet zo goed met maat houden en het blijft hier dan niet bij één stukje Het stomme is trouwens dat ik normaal meer van de chips ben en helemaal niet zo van de zoetigheid, maar nu het niet mag is juist die zoetigheid zo aantrekkelijk
pi_41701741
Ik ga me eens lekker nuttige aan een kopje Cup a soup en een plaatje ontbijtkoek!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 12:35:04 #281
13151 crew  Rewimo
pi_41702998
Voor wie het gevolgd heeft: goed nieuws
pi_41703113
Zo heb m'n lunch op. Was heerlijk.

Nou was eigenlijk de bedoeling om samen met een vriendin vanmiddag 10 km te gaan wandelen. Maar ik moet zoveel doen voor school, dat ik hier waarschijnlijk de tijd niet voor krijg.
Ach ja, vanavond moet ik de dansmarietjes van ons dorp trainen (doe ik elke maandag en donderdag) en ik ga vanaf nu in sportieve kleding, en gewoon mee doen.

Wat zal ik over 2 weken weer lenig zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 13:44:14 #283
13151 crew  Rewimo
pi_41704719
Ik heb een uitsmijter gegeten Heb hem wel laten veranderen in een versie met bruinbrood en alleen kaas
pi_41705754
Ik heb net mijn eerste college gehad, en ben er daar achtergekomen dat ik mijn planning voor VMBO3 echt nog even flink aan moet gaan passen..
Die leerlingen hebben gewoon een aandachtsspanne van hooguit 3 minuten . Dus dat wordt nog even flink aanpassen..

Mijn andere planning is redelijk goedgekeurd geloof ik, en dat is ook wel lekker..
pi_41705818
Uitsmijter jammie

Hier kun ymme 's nachts voor wakker maken
pi_41706872
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn eerste college gehad, en ben er daar achtergekomen dat ik mijn planning voor VMBO3 echt nog even flink aan moet gaan passen..
Die leerlingen hebben gewoon een aandachtsspanne van hooguit 3 minuten . Dus dat wordt nog even flink aanpassen..

Mijn andere planning is redelijk goedgekeurd geloof ik, en dat is ook wel lekker..
Klopt inderdaad, die aandachtsspanne van een paar minuten. Ik werd altijd helemaal gek van die idioten in mijn klas (op de MAVO). Het was nooit rustig, ze waren altijd rottigheid aan het uithalen.

Maar.... ze hebben niet met propjes gegooit? Zijn niet voortijdig het lokaal uit gelopen? Hebben je bord niet volgeschreven met scheldwoorden? Geen vliegtuigjes om je oren gehad? Niet net zo lang getreiterd tot je huilend weg liep?

Gefeliciteerd! Je kunt het! Je bent geslaagd! Je bent een natuurtalent!
En dat tempo van ze... daar wen je nog wel aan.
***Levi was here***
pi_41707330
Nou, dat college was ik de leerling hoor...

Morgen heb ik ze pas..
Maar ik begin er nu wel wat meer vertrouwen in de krijgen..
pi_41707500
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef teigan het volgende:
Nou, dat college was ik de leerling hoor...

Morgen heb ik ze pas..
Maar ik begin er nu wel wat meer vertrouwen in de krijgen..
In dat geval: heel veel succes morgen! Je kunt het echt wel!
Weet zeker dat het een succes wordt!
***Levi was here***
pi_41708453
Nog 1 kg hier
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 15:46:21 #290
13151 crew  Rewimo
pi_41708488
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Emu het volgende:
Nog 1 kg hier
Goed zeg!
pi_41708524
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:44 schreef Emu het volgende:
Nog 1 kg hier
Je gaat echt als een speer! Goed zeg!
***Levi was here***
pi_41708572
Goed hoor Emu
pi_41708618
Gaat goed zo Emu, over een paar weken zie jij ook nog maar 2 cijfertjes voor de komma!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 18:12:58 #294
13151 crew  Rewimo
pi_41713106
Hm, ik was vorige keer voor 1x bij een collega van mijn fysiotherapeut. En die ontdekte dat er niet alleen een spier in mijn bovenbeen vast zit, maar ook nog een paar in mijn bil. Die heeft mijn eigen peut dus vanmorgen onder handen genomen. En nu kom ik nauwelijks meer vooruit
  maandag 11 september 2006 @ 19:19:24 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41715343
Door die grapjas in Eindhoven ben ik wel een stuk later thuis BEDANKT

Wel meer beweging gehad en dat voel ik nu wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 19:52:54 #296
13151 crew  Rewimo
pi_41716327
Grapjas in Eindhoven? *kennelijk iets gemist heeft*
  maandag 11 september 2006 @ 19:59:12 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41716528
D'r had iemand 2 tassen achtergelaten... dus alles afgezet enzo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 20:00:34 #298
13151 crew  Rewimo
pi_41716564
Ik zie het net op de FP staan ja. Fijn zulke clowns
pi_41718064
Zo net met een vriendin afgesproken, 2 maal per week (minimaal) 2 uur (dus 4 totaal minimaal) te gaan lopen met z'n tweeen. Gezellig bijkletsen en gezond, en goed voor de lijn.

Morgen beginnen we.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 20:42:56 #300
13151 crew  Rewimo
pi_41718177
Dat is een schoon voornemen, ymme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')