quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Echt geen 162 km/h?Jee...
Zullen er mensen zijn die dat gaan testen?
Dat zijn de nieuwe anti-flitspaalnummerbordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Maeghan het volgende:
haha, en ik dacht 'wat zit daar nou weer voor een gek ding achterop die auto?'
niet alleen auto'squote:Op vrijdag 8 september 2006 15:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd daar worden alle auto's toch uitgetest![]()
![]()
Die clip moet gewoon gemaakt zijn om zichzelf op de hak te nemenquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:21 schreef Liejannuh het volgende:
Voor iedereen die nog wel wat vrolijks kan gebruiken:
een hilarische videoclip van David Hasselhoff!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vraag ga ik eens aan Verbal stellen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Whahahaahah geweldig , hoe vindt je zo iets?![]()
Dan slaap ik heel de nacht niet en zit ik constant op de wc is dat de bedoelingquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:29 schreef Neill_Down het volgende:
Wel heb ik een aanrader voor iedereen: EET EEN BAK MAGERE KWARK NATUREL (500 gram) een half uurtje voor het slapen gaan. De eiwitten zorgen ervoor dat de spieren niet worden afgebroken tijdens het verbrandingsproces en het houdt de stofwisseling bijna de hele nacht op gang. Dit heeft bij mij echt geleid tot een veel lager vetpercentage. En dat is natuurlijk wat iedereen wil.
Je neemt me de woorden uit de mond... mijn nicht is uitgeteld op 8 oktober, en alles gaat voorlopig goed (op wat bloeddrukproblemen na) ik wil er niet aan denken dat zij zo kort voor de bevalling zo'n vreselijk nieuws krijgt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar manIk krijg het er gewoon koud van
Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
Nou, het is een tip tegen gist, dus werkt niet altijd dan, maar alleen in het geval dat je lichaam te veel gist aanmaakt. En gezien de andere dingen die ze beschreef zou dat bij mij wel zo kunnen kloppen, maar in ieder geval moest je je voeten inmasseren met lijnzaadolie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
Die trek komt vanzelf welquote:Op zondag 10 september 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?
Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
quote:Op zondag 10 september 2006 09:12 schreef Ymke het volgende:
Mogguh dames
Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen
En jullie?
Het is zondag , het is nog vroeg ......quote:Op zondag 10 september 2006 09:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Alternatieve methoden van zelfmoord plegen uitgevonden door Ymme!
Als het niet lukt met " de stad ingaan met een ontstoken evenwichtsorgaan" kan ik altijd nog proberen of " hele einden wandelen met trombose" werkt
Kom op zeg, zelfs ik doe rustiger aan als ik iets breek of iets heb en ik heb een ADHD geest
[sub]al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan{/sub]
Die van mij niet hoor?quote:Op zondag 10 september 2006 09:14 schreef Ymke het volgende:
Cranberry thee is zuurMn zoon drinkt hett ook altijd
Ik had het door en ook al aangepastquote:Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is zondag , het is nog vroeg ......
Ik ben Ymme niet
Okquote:Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Ymke het volgende:
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen
Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
Hoi M@x, welkomquote:Op maandag 11 september 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier maar weer melden![]()
Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegetenIn feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet
Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Aangezien het de oranje kleur (de Carotenoïden) is die de gezonde werking heeft... zullen worteltjes ook wel net zo gezond zijn.quote:...
Carotenoïden zijn essentieel voor een goede gezondheid. Veel carotenoïden zijn belangrijk omdat ze omgezet kunnen worden in vitamine A. Daarnaast zijn er carotenoïden die geen vitamine A aanmaken, maar die de schadelijke werking van onstabiele cellen, de zogenaamde vrije radicalen, kunnen tegengaan. Zij worden ook wel antioxidanten genoemd.
...
Ik eet op het moment 3 tot 4 sinaasappels per dag. Is een van de weinige soorten fruit waar ik geen last van heb (allergie enzo). Ik kan haast niet wachten tot het weer mandarijnen seizoen is... die zijn zo lekker! Oja, wat ook lekker is, Mineola's... een kruizing tussen mandarijn en sinaasappel. Die zijn heel sappig.quote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjesOf geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
Ik schil ze met een mesje... dat scheelt al. Maar vaak moet ik daarna toch mijn handen gaan wassen. Appeltje eten is makkelijker, maar daar krijg ik maagpijn van... dus dan maar sinaasappetjes schillen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
Klopt inderdaad, die aandachtsspanne van een paar minuten. Ik werd altijd helemaal gek van die idioten in mijn klas (op de MAVO). Het was nooit rustig, ze waren altijd rottigheid aan het uithalen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:21 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn eerste college gehad, en ben er daar achtergekomen dat ik mijn planning voor VMBO3 echt nog even flink aan moet gaan passen..
Die leerlingen hebben gewoon een aandachtsspanne van hooguit 3 minuten. Dus dat wordt nog even flink aanpassen..
Mijn andere planning is redelijk goedgekeurd geloof ik, en dat is ook wel lekker..
In dat geval: heel veel succes morgen!quote:Op maandag 11 september 2006 15:08 schreef teigan het volgende:
Nou, dat college was ik de leerling hoor...
Morgen heb ik ze pas..
Maar ik begin er nu wel wat meer vertrouwen in de krijgen..
Goed zeg!quote:
Je gaat echt als een speer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |