Hoi M@x, welkomquote:Op maandag 11 september 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier maar weer melden![]()
Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegetenIn feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet
Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Aangezien het de oranje kleur (de Carotenoïden) is die de gezonde werking heeft... zullen worteltjes ook wel net zo gezond zijn.quote:...
Carotenoïden zijn essentieel voor een goede gezondheid. Veel carotenoïden zijn belangrijk omdat ze omgezet kunnen worden in vitamine A. Daarnaast zijn er carotenoïden die geen vitamine A aanmaken, maar die de schadelijke werking van onstabiele cellen, de zogenaamde vrije radicalen, kunnen tegengaan. Zij worden ook wel antioxidanten genoemd.
...
Ik eet op het moment 3 tot 4 sinaasappels per dag. Is een van de weinige soorten fruit waar ik geen last van heb (allergie enzo). Ik kan haast niet wachten tot het weer mandarijnen seizoen is... die zijn zo lekker! Oja, wat ook lekker is, Mineola's... een kruizing tussen mandarijn en sinaasappel. Die zijn heel sappig.quote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjesOf geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
Ik schil ze met een mesje... dat scheelt al. Maar vaak moet ik daarna toch mijn handen gaan wassen. Appeltje eten is makkelijker, maar daar krijg ik maagpijn van... dus dan maar sinaasappetjes schillen.quote:Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |