abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41668730
Hm, ik heb hier twee katten die helemaal gek worden van mijn bezwete tshirt van gisteren....

Ik heb net ff lekker gedouched, en ik denk dat ik zo nog even een stukje op de skates ga staan... Weer even alles losmaken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41676108
Wij hoorden een twee uur geleden ambulances...
Stopten ze bij ons voor de flat..

Politie en alles erbij, en nu is er technische recherche..
Schijnbaar is er bij onze onderonderburen wat gebeurt, en ws. is er ook iemand overleden..

Mén, wat een rare situatie
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41676155
Zo, dat is even schrikken! Kende je je onderonderburen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 september 2006 @ 15:35:27 #254
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41676403
wow! dat is best heftig!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_41676656
Ik kende ze wel, het is een al wat ouder Armeens stel.. Ik ben er ook wel eens geweest toen ze een probleem hadden met de woningbouw, ze kunnen allebei niet zo goed Nederlands..

En ik geloof dat ik het hier ook wel eens over ze gehad heb, ze waren degene die niet bbq'en maar zwartblakeren..

er komt net zo'n begravenisauto aanrijden, dus dat zegt wel genoeg.....

Ik heb die man al wel gezien, maar die vrouw nog niet..
pi_41676760
Mijn hemel...ikkan me nog herinneren dat je het over hen had ja. Die vrouw was zo lief en je kreeg toch ook wel eens iets te eten van haar?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41676815
toen ik daar was bleef ze maar dingen aanbieden ja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 17:36:18 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41680430
Hè bah, wat naar teigan

Hier hebben we een heel saai weekend achter de rug Gisteren Open Monumentendag met een fort, een vuurtoren, een gevangenpoort, een kerk (jaja, toren beklommen en ik moest pas op tweederde uithijgen), een stadhuis, een bioscoop en een stuk verdedigingswal en om bij te komen nog even een wandeling door een heidetuin.

En vandaag heel saai gezwommen in een saai zwembad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 22:36:35 #259
43556 miss_dynastie
pi_41690934
Levi

En dat noemt zij saai. Ik heb boodschappen gedaan gister. Punt.
pi_41692105
Ik ben net terug van een weekendje bij mijn vriend. Gisteren naar Amsterdam geweest, naar het rijksmuseum, een galerie en het stedelijk museum. Vooral het rijksmuseum was ERG leuk! Het was alweer een tijdje geleden dat ik de Nachtwacht had gezien, haha. Mijn schoonvader was ook mee, en aangezien hij kunstenaar is kon hij hele mooie en leuke verhalen vertellen bij alle schilderijen, dat was erg boeiend!

Vandaag: behalve de trein terug naar huis (reistijd: 3 uur) nemen niks gedaan
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 07:53:53 #261
13151 crew  Rewimo
pi_41697825
Ik wil vaker zo'n saai weekend De 100 is in beeld Er is nu zo goed als eenderde van me verdwenen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 september 2006 @ 08:21:35 #262
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41698021
Ik kom me hier maar weer melden

Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegeten In feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41698169
Welkom terug max, ik hoop dat je hier weer wat aan gaat hebben, en dat je rustig aan je gewicht weer omlaag ziet gaan..

Rewimo, mooi zo, volgende stap is nu natuurlijk onder de 100 he..
pi_41698598
Teigan: Wat een enge situatie, zeg, van je onderonderburen. Weet je er al meer over?

Rewimo: wat gaaf dat 't afvallen nog steeds zo goed gaat. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om na een jaar gewoon al 1/3 van je gewicht kwijt te zijn!

M@x: Welkom! Knopje omzetten is altijd lastig. Maar 't gaat vast wel lukken!
Oja, zorg dat je niet te weinig eet! Tussendoortjes eten is niet slecht, 't gaat meer om 't soort tussendoortje, fruit is bijvoorbeeld niets mis mee.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41698620
Levitation Ik weet verder nog niets, de buurjongen zei dat er een man overleden was, maar dat wist hij ook niet helemaal zeker.. En op nieuwssites van Groningen is ook niets te vinden...
  Licht Ontvlambaar maandag 11 september 2006 @ 09:25:27 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41698655
Haai M@x, welkom terug meid. Veel water drinken is al een goede start, maar dat wist je al Wat inderdaad het allerbelangrijkst is, het knopje omzetten. Veel succes

Wij hebben ook al zo'n 'saai' weekend achter de rug Zaterdag hebben we de klimop gesnoeid en het gras gemaaid. Gelukkig zijn de buren op vakantie, zodat we hun groencontainer ook konden gebruiken. Nu staan er drie! overvolle groencontainers te wachten... Zondag zijn we de stad in geweest, 'het Parcours' was in Maastricht, op heel veel verschillende plaatsen binnen en buiten graties voorstellingen, muziek enz. We hebben op het Vrijthof gekeken naar een demonstratie van de drumschool en naar een nieuwe band, verder naar een poppenkastvoorstelling en zo hier en daar blijven hangen bij muziek. Erg de moeite waard!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 09:55:43 #267
13151 crew  Rewimo
pi_41699090
quote:
Op maandag 11 september 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Ik kom me hier maar weer melden

Voordat ik zwanger werd was het gelukt om er 23 kilo af te krijgen. Tijdens de zwangerschap is er bijna 30 kilo bijgekomen en na de bevalling was ik er direct 16 kwijt. Die heb ik er jammer genoeg nu bijna allemaal weer bijgegeten In feite ben ik nu dus zwaarder dan toen ik de vorige keer begon met lijnen. Op de één of andere manier lukt het me niet om de knop om te zetten maar het moet Vanaf gisteren ben ik maar weer eens vol goede moed van start gegaan met in ieder geval veel water drinken, gezonder eten en het weglaten van tussendoortjes.
Hoi M@x, welkom

Die tussendoortjes heb je juist nodig joh! Al moet je natuurlijk wel voor 'verantwoorde' tussendoortjes kiezen. Maar zonder tussendoortjes ga je geheid de mist in Drie maaltijden en drie tussendoortjes zorgen ervoor dat je geen hongergevoel krijgt en dat je de dag dus makkelijker doorkomt, zeker in het begin. Spreek ook met jezelf af dat je op bepaalde dagen of tijdstippen iets lekkers mag, dan kun je daarnaartoe leven Succes!
pi_41699258
We moeten veel sinaasappels en mandarijnen als tussendoortje eten:
'Mandarijnen verminderen kans op kanker'
quote:
...
Carotenoïden zijn essentieel voor een goede gezondheid. Veel carotenoïden zijn belangrijk omdat ze omgezet kunnen worden in vitamine A. Daarnaast zijn er carotenoïden die geen vitamine A aanmaken, maar die de schadelijke werking van onstabiele cellen, de zogenaamde vrije radicalen, kunnen tegengaan. Zij worden ook wel antioxidanten genoemd.
...
Aangezien het de oranje kleur (de Carotenoïden) is die de gezonde werking heeft... zullen worteltjes ook wel net zo gezond zijn.
***Levi was here***
  maandag 11 september 2006 @ 10:07:57 #269
3142 m@x
pi_41699299
Ik bedoelde meer dat ik me tussendoor niet ga vergrijpen aan m&m's en dat soort spul. Ik heb hier wel braaf fruit en een sultana liggen. Maarja, het is geen chocola en laat ik daar nu juist zo'n trek in hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 10:08:15 #270
13151 crew  Rewimo
pi_41699308
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjes Of geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
  maandag 11 september 2006 @ 10:12:27 #271
3142 m@x
pi_41699367
Ik zat net trouwens te zoeken naar de oefeningen van Lurky die 'vroegah' in de startpost van dit topic stonden. Ik kan ze niet meer vinden en ik vond ze de vorige keer best handig. Heeft iemand toevallig nog ergens een linkje?
pi_41699407
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Dan hou ik het maar voornamelijk op de worteltjes Of geperste sinaasappelen. Ik heb zo'n hekel aan dat gepeuter met een sinaasappel of mandarijn
Ik eet op het moment 3 tot 4 sinaasappels per dag. Is een van de weinige soorten fruit waar ik geen last van heb (allergie enzo). Ik kan haast niet wachten tot het weer mandarijnen seizoen is... die zijn zo lekker! Oja, wat ook lekker is, Mineola's... een kruizing tussen mandarijn en sinaasappel. Die zijn heel sappig.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 september 2006 @ 10:20:15 #273
13151 crew  Rewimo
pi_41699530
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
pi_41699666
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar ik heb zo'n hekel aan die dingen om te eten. Heel je handen die ernaar gaan ruiken en zo
Ik schil ze met een mesje... dat scheelt al. Maar vaak moet ik daarna toch mijn handen gaan wassen. Appeltje eten is makkelijker, maar daar krijg ik maagpijn van... dus dan maar sinaasappetjes schillen.
***Levi was here***
pi_41699718
De mandarijnen van nu, zijn echt zo vies
Ook ik ben blij als het seizoen weer is (wanneer is dit eigenlijk)

Verder hier ook geperste sinasappelen, halve banaan. En vooral veel appels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')