abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:25:34 #226
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41645715
jeetje wat erg...
het is natuurlijk altijd erg om een kindje te verliezen als je zwanger bent, maar zo vlak voor de bevalling te horen krijgen dat het niet levensvatbaar is lijkt me helemaal verschrikkelijk!

ik wilde net enthousiast vertellen dat ik in plaats van normaal een pondje per week deze week 1,1 kilo kwijt was, maar dat lijkt me nu een beetje misplaatst nu .
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 september 2006 @ 16:44:00 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41650196
Levi... ik weet echt niet wat ik hierop zou kunnen zeggen Ik wil je in elk geval een dikke knuffel geven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41651067
een hele dikke knuffel levi, meer kan ik ook niet zeggen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41651779
Dank jullie wel voor de knuffels!

Maare, Muck... het is niet mijn bedoeling dit hele topic te kapen... je mag best zeggen dat 't goed gaat hoor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:52:56 #230
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_41651844
Ach jemig zeg, en dat zo ver in de zwangerschap
Zoiets hakt er wel even in zeg. Ik hoop dat je een goede steun kunt zijn voor je vriendin Levitation, maar ook voor jou een dikke kus
pi_41652288
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar man Ik krijg het er gewoon koud van Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 september 2006 @ 18:56:34 #232
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41653787
Levitation, wat een verdrietig bericht Heel veel sterkte voor je vriendin en iedereen om haar heen. En een dikke knuf voor jou!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41656111
Levitation, wat een k*tnieuws zeg, en verschrikkelijk om daar nu pas achter te komen...
Ik hoop dat je wat voor haar kan betekenen zo..

Ik ben weer terug van de raps24(www.raps24.nl)...
Ik ben moe, want ik heb hooguit 5 uur geslapen afgelopen nacht, maar het had wel wat. Ik heb 24 rondjes gereden, dus zo'n 55 km, en we zijn als team vijfdes geworden van de 16, dus eigenlijk wel heel goed. Het is wel raar, je hebt maar zo weinig trek tijdens de race, en je moet eten, dus ik heb van die energierepen en alles gehad..

En nu is het over, en begin ik te stressen, ik geef dinsdag mijn eerste lessen, en ik moet nog een planning gaan maken voor een klas, en ik denk (heel slecht van mezelf) dat ik dat niet red...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41656193
Gewoon terugdenken aan je eigen lessen en dan bedenken wat je zelf leuk had gevonden of liever anders had gezien. Dan dat inpassen in het onderwerp wat je gaat behandelen. Ik denk dat je het wel redt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41656872
weet je wat het is... Het is een VMBO klas, en daar heb ik nou dus absoluut nog geen ervaring mee..
En de lessen moeten er toch wel op aangepast worden, maar mijn voorganger deed niet aan planningen, en dat is wel vervelend, ik wil wel een beetje weten hoe en wat zeg maar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41658141
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar man Ik krijg het er gewoon koud van Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
Je neemt me de woorden uit de mond... mijn nicht is uitgeteld op 8 oktober, en alles gaat voorlopig goed (op wat bloeddrukproblemen na) ik wil er niet aan denken dat zij zo kort voor de bevalling zo'n vreselijk nieuws krijgt.
Veel sterkte gewenst... ze kan je steun nu heel goed gebruiken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iksje op 09-09-2006 22:40:08 ]
pi_41658716
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
Nou, het is een tip tegen gist, dus werkt niet altijd dan, maar alleen in het geval dat je lichaam te veel gist aanmaakt. En gezien de andere dingen die ze beschreef zou dat bij mij wel zo kunnen kloppen, maar in ieder geval moest je je voeten inmasseren met lijnzaadolie.

----------------

Ik realiseerde me dat als ik morgen nog twee uurtjes sport, ik dus (uitgaande van het gemiddeld calorieverbruik voor vrouwen tijdens die lessen) 2238 kcal verbrand heb met sporten deze week.

Voor volgende week heb ik nog meer gepland.

Eten gaat ook redelijk netjes. Gek is dat, als je dan leest over wat al die zooi met je lijf doet, het opeens veel makkelijker is om toch gezond te eten. Dus vandaag alleen een paar dropjes op net, en verder heel gezond. Mijn dagje:

2x All Bran chocoflakes met rijstemelk
1x Yogi Tea Green Chai (lekker! pepermunt, kaneel, kruidnagel, gember, etc.)
1x flinke bak blauwe bessen en bramen
3 x granaatappelsap
3 x broodjes
1 x Griekse salade (sla, tomaat, feta, olijven; geen dressing)
en 's avonds Kip Tandoori, rijst, komkommer
en dan die vijf dropjes, maar ik heb vanochtend wel gebodycombat dus dat mag ook wel dan
Sanity is (not) statistical
pi_41667682
Goedemorgen
Ik heb hier een bijzonder goede zondagochtend in mjin eentje, muziekje op, broodje met tevredenheid
(wie kent die term, zei mijn moeder altijd) Dat at ik als kind ook altijd op zondagmorgen
En ik heb cranberrythee
En dan straks lekker naar de kerk karren voor twee uur ochtendgymnastiek
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 09:05:33 #239
13151 crew  Rewimo
pi_41667712
Broodje met tevredenheid, ja die term ken ik wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41667744
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?

Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
  zondag 10 september 2006 @ 09:12:47 #241
79550 Ymke
your ghost
pi_41667758
Mogguh dames

Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen

En jullie?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41667763
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?

Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
Die trek komt vanzelf wel
Het is een broodje met alleen boter (in dit geval 1 of ander halvarine product )
Craberrythee is echt lekker!
  zondag 10 september 2006 @ 09:14:22 #243
79550 Ymke
your ghost
pi_41667770
Cranberry thee is zuur Mn zoon drinkt hett ook altijd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 september 2006 @ 09:15:13 #244
13151 crew  Rewimo
pi_41667773
Zuur is lekker
pi_41667782
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:12 schreef Ymke het volgende:
Mogguh dames

Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen

En jullie?
Ik haalde je door elkaar met Ymme
Maar toch vraag ik me af of wandelen wel verstandig is
al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan
  zondag 10 september 2006 @ 09:18:35 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_41667796
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Alternatieve methoden van zelfmoord plegen uitgevonden door Ymme!
Als het niet lukt met " de stad ingaan met een ontstoken evenwichtsorgaan" kan ik altijd nog proberen of " hele einden wandelen met trombose" werkt
Kom op zeg, zelfs ik doe rustiger aan als ik iets breek of iets heb en ik heb een ADHD geest
[sub]al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan {/sub]
Het is zondag , het is nog vroeg ......

Ik ben Ymme niet
pi_41667803
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:14 schreef Ymke het volgende:
Cranberry thee is zuur Mn zoon drinkt hett ook altijd
Die van mij niet hoor?
Is gewoon lekker. Maar het is ook echt granberry en dan in een thee-ei, geen theezakje oid.
En het is heel goed voor mij
  zondag 10 september 2006 @ 09:20:06 #248
79550 Ymke
your ghost
pi_41667809
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen

Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
pi_41667811
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:

[..]

Het is zondag , het is nog vroeg ......

Ik ben Ymme niet
Ik had het door en ook al aangepast
Sorry, ik zal het niet weer doen
* freecell duwt vriendschappelijk tegen Ymke aan
pi_41667821
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Ymke het volgende:
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen

Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
Ok Maakt het ook weer een ander verhaal
Wat een misverstanden op de vroege ochtend
Maar ik ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')