Je neemt me de woorden uit de mond... mijn nicht is uitgeteld op 8 oktober, en alles gaat voorlopig goed (op wat bloeddrukproblemen na) ik wil er niet aan denken dat zij zo kort voor de bevalling zo'n vreselijk nieuws krijgt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Levitation, wat verschrikkelijk voor haar en haar manIk krijg het er gewoon koud van
Dit is echt een nachtmerrie scenario...een kindje ter wereld moeten brengen waarvan je weet dat je het direct weer moet loslaten en afscheid moet nemen. Heel, heel veel sterkte voor je vriendin en ik hoop net als pluisje dat je er toch voor haar kan zijn. Een dikke knuffel voor jou, lieverd *knuf*
Nou, het is een tip tegen gist, dus werkt niet altijd dan, maar alleen in het geval dat je lichaam te veel gist aanmaakt. En gezien de andere dingen die ze beschreef zou dat bij mij wel zo kunnen kloppen, maar in ieder geval moest je je voeten inmasseren met lijnzaadolie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:10 schreef Rewimo het volgende:
En wat is die tip tegen zweetvoeten dan?
Die trek komt vanzelf welquote:Op zondag 10 september 2006 09:10 schreef teigan het volgende:
dat is toch gewoon een broodje met niets erop?
Ik heb lekker geslapen, en voel me nu gelukkig iets minder oververmoeid dan gisteren...
Maar ik heb gewoon nog steeds geen trek, en dat vind ik wel raar, na al dat skaten en de weinige slaap zou ik toch meer trek verwachten..
quote:Op zondag 10 september 2006 09:12 schreef Ymke het volgende:
Mogguh dames
Het lijnen gaat nog steeds niet lekker , mn trombose ben ik nog steeds niet kwijt...... maar ik ga wel de hele dag met mn hond wandelen
En jullie?
Het is zondag , het is nog vroeg ......quote:Op zondag 10 september 2006 09:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Alternatieve methoden van zelfmoord plegen uitgevonden door Ymme!
Als het niet lukt met " de stad ingaan met een ontstoken evenwichtsorgaan" kan ik altijd nog proberen of " hele einden wandelen met trombose" werkt
Kom op zeg, zelfs ik doe rustiger aan als ik iets breek of iets heb en ik heb een ADHD geest
[sub]al ben ik laatst wel met Isa erbij in een vijver gaan staan{/sub]
Die van mij niet hoor?quote:Op zondag 10 september 2006 09:14 schreef Ymke het volgende:
Cranberry thee is zuurMn zoon drinkt hett ook altijd
Ik had het door en ook al aangepastquote:Op zondag 10 september 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is zondag , het is nog vroeg ......
Ik ben Ymme niet
Okquote:Op zondag 10 september 2006 09:20 schreef Ymke het volgende:
Ik moet juist heel veel bewegen , en zwemmen en wandelen en fietsen zijn de enige 'sporten'die ik mag doen
Ik loop er nu al bijna een jaar mee , dus zo snel dood ga ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |