't Is al 5 september.quote:Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!![]()
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
[..]
't Is al 5 september.Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.
Da's goed!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef teigan het volgende:
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..
En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
ssssstquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm?
Ellendige docenten ook af en toe... ik had er ook zo een waarmee ik altijd ruzie had... om gek van te worden!quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef freecell het volgende:
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunstIk zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
Andere docent is geen optie. Nu is zij de enige docent die me niet mag, de rest mag me juist erg graag. Dat wil ik graag zo houden en ik weet dat naar een andere docent toestappen bij ons op school erger is dan lid worden van de SSquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef teigan het volgende:
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
Ik kom bij je hangenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Freecell, wat irritant!Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond.Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
Wat dat betreft zit ik hier echt heerlijk... Het lijkt mij namelijk ook niks, maar ik ken zowat niemand in deze stad!quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef lmnop het volgende:
Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
Dank je! Jij nog een kusje (voorzichtig enzo) op je gebroken pols!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?![]()
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
Ik heb het baasje van de hond nog gesproken vanochtend nadat de fietsenmaker me had verteld dat mn voorwiel wel 100 euro kon gaan kosten. En ik ga alle kilometers die ik niet kan fietsen maar met de auto ga afleggen, natuurlijk ook in rekening brengen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef Pandorah het volgende:
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!![]()
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot![]()
Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!
Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
Maar die is dan weer zo duurquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, het zit je niet mee he...
Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
Mijn vriend vindt grote borsten ook heel mooi.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die man van de sexshop gaat -wat mij betreft- op voor de titel van "Botterik van de maand".![]()
Hoe zag hij er eigenlijk uit? Heb nu echt zo'n voorstelling van een corpulente man van tegen de 50, zwetend, slecht geschoren en stinkend uit zijn mond.![]()
Blegh, die vind ik nu juist superonerotisch. Ik vind het zo'n debielig topje. En ik vind het sowieso een stomme reclame, want ik houd helemaaaaaaaaal niet van oksels.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:35 schreef Levitation het volgende:
En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.![]()
Je wint er geen klanten mee zou ik zeggen. Dat is trouwens tijden mijn nachtmerrie geweest, dat ik ergens wat wilde kopen, en dat ze niets voor mij hadden.... Ik heb een keer in een jeanszaak de allergrootste herenmaat meegekregen, en die paste ik 3 weken erna al niet meer.... Ik ben daar ook nooit meer geweest....quote:Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Anyway, ik vind die man uit de winkel idd een hork. Het mag dan zijn mening zijn, maar tenzij hij de eigenaar was staat hij daar als werknemer die zijn winkel moet vertegenwoordigen en dan hoort hij zijn persoonlijke mening niet te ventileren. En mocht ie wel de eigenaar zijn, dan is het gewoon een rijke hork.
Ook weleens gehad jaquote:Op woensdag 6 september 2006 10:13 schreef Maeghan het volgende:
Oei. Ik heb het ook eens met zo'n verkoopster gehad. "Hebben jullie ook grote maten?" "Jahoor mevrouw, ik heb hier maat 40". Eh. Right.
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:06 schreef jolene het volgende:
Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
Ik vind dan ook dat je je niet een naar gevoel moet aan praten omdat iemand anders het niet mooi (of zelfs erotisch vind). Er zijn zat mensen die het wel mooi vinden (quote:Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..
Jaaaa, Faat! Weet jij toevallig hoe het met haar is Rewimo?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee meiden, ik kan jullie Faat aanbevelen als verkoopsterIk was nog nooit in een sexshop geweest toen ik bij haar langsging, maar ik was gelijk op mijn gemak
Moet je tegenwoordig wel even naar Amsterdam maar ja, je moet er wat voor over hebben
Inderdaad erg charmant.....quote:Op woensdag 6 september 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, Pluis, maar ik zag haar laatst nog in het WLS-topic posten.
Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor de operatie en voor het opnamegesprek. Mijn stoeipakje is ook gearriveerd, met charmant open kruis
[afbeelding]
Aan de bovenkant kun je dan nog banden vastmaken.
Gebruik je niet zo'n waszakje? Ideaal!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen.
Ik ook, maar dan nog iddquote:
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezemquote:Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef ymme het volgende:
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijftIk vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
Dat waren "andere tijden"quote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
hmm bij mij zit XL van die setjes altijd prima. geen rare bulten ofzo... Meestal neem ik een boxerstringquote:Op woensdag 6 september 2006 12:53 schreef Maeghan het volgende:
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.
Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
ow jaquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijdenAfspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
Ik bel mijn vrienden nooit...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...
In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |