abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41513102
Fok! Dieetclub #115

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de herfst in #41 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht voor de up to date info over de diverse meets. Het staat vrij om mee te gaan en natuurlijk zouden we het wel leuk vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 08-09-2006 10:42:04 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41513136
wow, wat ben jij er snel bij met een nieuwe zo Mangoworks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513154
Flitsend!
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:53 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41513189
En alweer een nieuwe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513256
Het gaat hard inderdaad. Ik zal van het weekend mijn gewicht ook eens update, ik denk dat met de operatie en al er wel iets bij is gekomen.

Maar volgende week intake bij de sportschool
pi_41513490
tvp
pi_41513528
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
quote:
Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.

Edit:
Oh... en ons zuster-topic is al bij nummertje #41: Slank de herfst in #41
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41513556
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
[..]

't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
pi_41513619
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
Da's goed!
En als je dan toch bezig bent, kun je ook even 2 linkjes aanpassen?
Dieetclubmeeting is dit 't nieuwste topic: (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht
en die andere staan in mijn vorige reactie.
***Levi was here***
pi_41513626
Hoihoi.
Net in mijn agenda gekeken en geconstateerd dat ik het de komende weken idioot druk ga krijgen en danheb ik nog niet eens mijn rooster
mmm, voltijdopleiding heb ik eigenlijk geen tijd meer voor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:32:43 #11
13151 crew  Rewimo
pi_41513686
Hoe is het met je arm?

En Mango, ik heb denk ik iets gemist, operatie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513734
mjah, lyphoompjes op mijn rug en neus weg laten halen, niets bijzonders. 2 weken ff rustig aanhouden.
pi_41513828
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513869
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef teigan het volgende:
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
ik weet toch niet hoe de wiki werkt
pi_41514005
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm?
ssssst
Ik probeer hem te negeren Gaat prima, maar douchen en koken blijft ingewikkeld
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 14:11:49 #16
13151 crew  Rewimo
pi_41514799
Ik zeg al niks meer
pi_41515393
snelle tvp, vanavond even updaten, maar dat doe ik maar niet op mijn stage.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41516161
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 15:07:15 #19
13151 crew  Rewimo
pi_41516433
Nou, da's ook kl***
pi_41516537
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou, da's ook kl***
Ja en goed ook.
Hoe verzint ze het...
pi_41516550
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef freecell het volgende:
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
Ellendige docenten ook af en toe... ik had er ook zo een waarmee ik altijd ruzie had... om gek van te worden! Vooral omdat je zo afhankelijk van ze bent.
Is er niet een andere docent die je graag mag die kan "bemiddelen"? Misschien kan die naar je werk kijken en je vertellen wat er wel en niet goed aan is. Het valt te proberen?
***Levi was here***
pi_41517844
Vandaag weer wezen sporten bij de sportschool, een dik uur en een kwartier geweest, ik ben tevreden .

Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
pi_41517911
Ghe. 90% van de bezoekers van mijn sportschool zijn bekenden.
pi_41518933
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
pi_41519627
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
pi_41519755
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef teigan het volgende:
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
Andere docent is geen optie. Nu is zij de enige docent die me niet mag, de rest mag me juist erg graag. Dat wil ik graag zo houden en ik weet dat naar een andere docent toestappen bij ons op school erger is dan lid worden van de SS
En ik heb geen studie-adviseur. (Ja, onze school zit behoorlijk beroerd in elkaar).

Maar ik geef het sowieso op voor vandaag. Net door de regen naar de andere kant van de stad gefietst, waar ik even wat moest regelen, kom ik terug door het centrum. Kom ik op het idee om mezelf op tevrolijken. Weet je wat? ik ga een mooie BH voor mezelf kopen
een push-up (ondanks mijn E cup, heb ik totaal geen decolletee)
Bij gewone lingeriezaken hebben ze geen 75E push up BH's Zo ver was ik al.
Dus ik stap een erotische-lingerie-zaak binnen. Ik heb een hekel aan die zaken, dus ik heb een beetje zo'n hoofd:
Komt er een man op me af, vraagt hij of hij mij kan helpen. (ellendig, waarom geen vrouwen in zo'n winkel)
Dus ik zeg dat ik een push-up beha zoek. Hij wijst een paar aan, vraagt naar de maat: dus ik 75E
Hij kijkt me aan, met een dun glimlachje. " ja, dat hebben we niet mevrouw, onze lingerie is namelijk erotisch bedoeld.
Ik (lichtelijk uit het veld geslagen): "Ik heb ook een vriend hoor!"
Hji: " Ja, we hebben wel grote maten gehad, maar het is geen gwzicht en je kan het moelijk erotisch noemen, dus probeer het eens in een gewone lingeriezaak"

Ik heb het echt opgegeven
Ik heb een fles cola light (de ironie ) en een zak drop gekocht en ben naar huis gegaan.
pi_41519923
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
pi_41521714
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef lmnop het volgende:
Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
Wat dat betreft zit ik hier echt heerlijk... Het lijkt mij namelijk ook niks, maar ik ken zowat niemand in deze stad!
pi_41522505
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
Dank je! Jij nog een kusje (voorzichtig enzo) op je gebroken pols!

Maar die hond kwam dus keihard de hoek om sprinten bij mn werk, volgens zijn baasje zat ie achter een kat aan, en vervolgens liep het beest mij dus omver.
Dus ik ben op de grond/half in de bosjes beland en heb nu dus van zowel mijn linker als mijn rechter arm last. Kon niet eens meer een stapel papier perforeren! Het is gewoon belachelijk!
pi_41522882
Ok, ik moet het even kwijt.

Lange dag gehad op school (van half 9 tot vijf) kom ik thuis, eten gekookt... En zit ik eindelijk lekker rustig op de bank tv te kijken, een lawaai uit de keuken. Dus ik daar naar toe lopen, ligt daar de hele vloer onder de olijfolie Is de olijfolie fles van het schapje gevallen. Een zooitje. Overal glas en vet.... Het glas is weg, grotendeels van de olie ook. Maar het blijft glad. Dus ik denk dat ik vanavond nog wel een paar kan dweilen Oh wat baal ik hiervan zeg.......

Maar verder met het lijnen gaat het goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 18:54:04 #31
13151 crew  Rewimo
pi_41523398
Pas maar op dat je niet uitglijdt, ymme, twee zielige bankhangers is wel genoeg hier

voor de pechvogels!
pi_41523534
Zo alles is ingepakt

ik zwaai hier alvast uit en tot volgende week woensdagavond denk ik

iedereen een fijne week en veel lijnplezier om het zo maar te zeggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 19:01:31 #33
13151 crew  Rewimo
pi_41523584
Riann, veel plezier!
pi_41523781
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot

Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!

Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
pi_41523844
Fijne vakantie Riann!
pi_41524141
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef Pandorah het volgende:
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot

Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!

Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
Ik heb het baasje van de hond nog gesproken vanochtend nadat de fietsenmaker me had verteld dat mn voorwiel wel 100 euro kon gaan kosten. En ik ga alle kilometers die ik niet kan fietsen maar met de auto ga afleggen, natuurlijk ook in rekening brengen.
Owja, en mijn fiets wordt gelijk even helemaal nagekeken.

Ow, en Pandorah, een kapotte rits van je laars is ook heel vervelend! Vooral omdat dat altijd gebeurt met je lekker zittende laarzen!
Is de laars nog wel te repareren?
pi_41525543
Liejannuh, het zit je niet mee he...

Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
pi_41529419
Ik heb zaterdag een h.e.l.e. mooie BH gekregen van mijn vriend. Hij was niet goedkoop, maar zit echt helemaal perfect. Het broekje á 50 euro heb ik maar even laten liggen
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:26:37 #39
13151 crew  Rewimo
pi_41531178
Ik zit met het probleem dat mijn borsten niet kleiner worden, maar wel platter Hopelijk krijg ik ooit een booblift vergoed
pi_41536622
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, het zit je niet mee he...

Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
Maar die is dan weer zo duur
pi_41539541
freecell, wat een ellende met dat stomme rotverslag Het is sowieso al raar dat je cijfer niet verandert na veel verbeteringen (door haar zelf aangevoerd nota bene), maar het is misschien nog wel vreemder dat ze niet eens duidelijk kan maken wat je verkeerd hebt gedaan.

En met een grote maat kan een pushup ook erotisch zijn, idiote vent. Ik heb een pushup gehad in maat D en dat was zo'n beetje mijn mooiste bh ooit. Kwam uit een bruidsmodezaak

En een dikke knuffel voor de andere pechvogels!

* Isabeau gooit net leeg gegeten zakje chips maar weg. Het is niet echt een tijd voor chips hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41540130
@ freecell, dat met die BH's daar moet je gewoon om lachen. Natuurlijk is het een hork, maar hij is wel eerlijk. Persoonlijk zou ik het liever hebben dat hij het eerlijk tegen me zou zeggen dan dat hij het alleen maar denkt en dr later nog eens hartelijk met zijn maten om gaat lachen. Ik denk altijd maar zo dat het de mening van een verkoper is, en dat hij die mening mag hebben (denk ik trouwens ook wel vaak ).

En zoals Isa al zei: grote maten kunnen ook erotisch en mooi zijn, wie weet is zijn vriendinnetje wel een plank .
pi_41540381
freecell, dat is ook wel weer zo, maarja, het is de prijs meestal wel waard..
pi_41540764
Zo ik ben er nu in twee weken een kilo eraf.
Ik weet dat het voor mij zo goed is en dat ik niet teveel moet verwachten.
Gewoon rustig aan.
pi_41540842
Nou Freecell, wat een eikel zeg.

Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
pi_41541046
De keuken is weer schoon Met flink wat splinters in mijn handen als gevoel.

Zit nu momenteel op school, praktijklessen, maar kan totaal mijn aandacht er niet bij houden. Geen zin, laat ik het zo maar zeggen Moet tot half 4 praktijklessen volgen. Veels te lang natuurlijk

Net een pakje droge crackers op. Had honger, en ben dus vergeten om mijn fruit etc mee te nemen.
Ik ben op het bewegingsgebied wel goed bezig, gisteren al met de fiets geweest (totaal 13 km per dag) en vandaag weer op de fiets
pi_41541062
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..

Ennuh, gaat goed toch zo jolene, een halve kilo per week is netjes!
pi_41541068
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijft Ik vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
pi_41541400
Die verkoper in die sexshop is wel een ontzettende eikel. Ik snap echt niet dat mensen zo met hun klanten omgaan. Als je iets niet (meer) hebt zeg je toch: "Er was niet zoveel vraag naar, dus verkopen we het niet meer. Probeer het eens daar-en-daar." Je bent toch wel ongelofelijk stom als je je (potentiële) klanten gaat beledigen... zeker nog nooit van mond-tot-mond reclame gehoord. Terwijl als hij gewoon normaal had gereageerd en je naar een andere winkel had verwezen, dan was hij juist behulpzaam geweest en was jij met een prettig gevoel daar weg gegaan. Stomme vent.

En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.

Heb zelf trouwens ook dat zelfde probleem, heb een cup D of DD. Die laatste is sowieso nergens meer te krijgen en E is eigenlijk toch wel te groot. Draag nu meestal 85D, maar da's eigenlijk aan de kleine kant. 90D zou beter zitten (is de cup ook iets groter) maar als er al een aardige BH in D te krijgen is, hebben ze 'm nooit in 90D. Nu heb ik de laatste tijd voornamelijk padded BH's van de HEMA gedragen, alleen zijn precies die nu uit de collectie. Ik heb dat elke keer met de HEMA en ik wordt er echt flink chagerijnig van onderhand...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 09:37:10 #50
13151 crew  Rewimo
pi_41541422
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne ). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
  woensdag 6 september 2006 @ 09:40:48 #51
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41541496
Het blijkt allemaal erg mee te vallen
Ondanks dat ik de laatste weken letterlijk op pizza, chips, patat, frikadellen, cola en koeken heb geleefd, is er niet bijsterend veel bij gekomen

Ik weeg nu 75.1 en heb een bmi van net boven de 25

Ik eet weer gezond en voel me uiteraard weer een heel suk beter. En een goede motivatie is dat ik binnenkort weer ga solliciteren dus dan is het altijd fijn om goed in je vel te zitten
pi_41541571
Ik heb trouwens mijn gewicht ook maar weer eens geupdate.... 4 kilo erbij dus...
Ik geef mezelf maar een grote schop onder de kont en dat gesnoep moet maar eens over zijn. Wat dat betreft was de vakantie wel goed, nauwelijks gesnoept en braaf aan de 3 maaltijden gezeten .
pi_41541612
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne ). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
Mijn vriend vindt grote borsten ook heel mooi. Hij vindt mij trouwens helemaal mooi, ook met alle extra kilootjes. Denk zelfs dat hij gaat mopperen als ik al te slank zou worden. Hij houdt wel van zacht.

Die man van de sexshop gaat -wat mij betreft- op voor de titel van "Botterik van de maand".
Hoe zag hij er eigenlijk uit? Heb nu echt zo'n voorstelling van een corpulente man van tegen de 50, zwetend, slecht geschoren en stinkend uit zijn mond.
***Levi was here***
pi_41541686
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die man van de sexshop gaat -wat mij betreft- op voor de titel van "Botterik van de maand".
Hoe zag hij er eigenlijk uit? Heb nu echt zo'n voorstelling van een corpulente man van tegen de 50, zwetend, slecht geschoren en stinkend uit zijn mond.
Jij zegt nu, wat ik dacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 09:55:06 #55
13151 crew  Rewimo
pi_41541805
Hee meiden, ik kan jullie Faat aanbevelen als verkoopster Ik was nog nooit in een sexshop geweest toen ik bij haar langsging, maar ik was gelijk op mijn gemak Moet je tegenwoordig wel even naar Amsterdam maar ja, je moet er wat voor over hebben

Hihi, en ik denk dat ik voor Frank ook niet graatmager hoef hoor, Levitation Voor mezelf ook niet trouwens. En hij ook niet, ik heb zelf ook graag wat houvast
pi_41541834
Mijn vriendje blijft mij ook maar mooi vinden, maar ik geloof dat hij wel ietsjes voorkeur heeft voor nu, maar dat komt dan ook meer omdat ik nu vrijer met mijn lijf ben(het licht mag aanblijven )
De laatste mooie bh die ik heb gekocht(een 85D volgens mij) heb ik bij de livera vandaan..

En dus laatst een body (90E) in de uitverkoop bij een winkeltje in Groningen...
pi_41541836
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:35 schreef Levitation het volgende:
En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.
Blegh, die vind ik nu juist superonerotisch. Ik vind het zo'n debielig topje. En ik vind het sowieso een stomme reclame, want ik houd helemaaaaaaaaal niet van oksels.

Anyway, ik vind die man uit de winkel idd een hork. Het mag dan zijn mening zijn, maar tenzij hij de eigenaar was staat hij daar als werknemer die zijn winkel moet vertegenwoordigen en dan hoort hij zijn persoonlijke mening niet te ventileren. En mocht ie wel de eigenaar zijn, dan is het gewoon een rijke hork.
pi_41542217
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Anyway, ik vind die man uit de winkel idd een hork. Het mag dan zijn mening zijn, maar tenzij hij de eigenaar was staat hij daar als werknemer die zijn winkel moet vertegenwoordigen en dan hoort hij zijn persoonlijke mening niet te ventileren. En mocht ie wel de eigenaar zijn, dan is het gewoon een rijke hork.
Je wint er geen klanten mee zou ik zeggen. Dat is trouwens tijden mijn nachtmerrie geweest, dat ik ergens wat wilde kopen, en dat ze niets voor mij hadden.... Ik heb een keer in een jeanszaak de allergrootste herenmaat meegekregen, en die paste ik 3 weken erna al niet meer.... Ik ben daar ook nooit meer geweest....
pi_41542267
Oei. Ik heb het ook eens met zo'n verkoopster gehad. "Hebben jullie ook grote maten?" "Jahoor mevrouw, ik heb hier maat 40". Eh. Right.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 10:20:33 #60
13151 crew  Rewimo
pi_41542424
Da's ook wel heel groot ja
pi_41542458
Ja echt wel....

Wat een muts zeg. 40 is het ideale maatje....
pi_41542590
(k ben van slank de herfst in maar 'k mag hier vast ook posten )
Voor mijn cup(je) 75F kan ik helemaal niet terecht in de standaard lingerie winkels.
Maar gelukkig zijn er ook bh winkels voor de grote maten.
Ze hebben alleen vaak niet zo'n groot assortiment als andere lingeriewinkels, maar kunnen wel heel veel bestellen.
Hier in Hengelo heb ik er een, en in Utrecht in elk geval ook.
En push-up voor een E cup moet te vinden zijn, ik heb namelijk ook push-ups.
pi_41542791
Tja, als je niet standaard bent wordt het al gauw moeilijk. Ik heb 90C en dat is ook of op, of bestaat niet. Moet je proberen een sportBH te vinden in 90C.... Ik heb zo'n ShockAbsorber, die gaan dus niet verder dan 85C. Met het topje voor intensiteit 2 was dat geen probleem, en dat was al steviger dan de 'sportbh's' bij de gewone lingeriezaken dus heb ik die maar genomen, maar eigenlijk heb ik toch echt nog een stevigere nodig. Ik kon gewoon echt verder niets vinden.

Verder vind ik mijn borsten juist groot genoeg en hangt de hunkemoller echt vol met push-up, bloedirritant. En al die dingen met bloemetjes, kantjes en strikjes, die zie je door je kleren en het irriteert vaak op m'n vel, dus dat wil ik ook niet. Echter, naadloze zwarte niet voorgevormde of opgevulde bh's in 90C? Huh? Wie wil DAT dan weer? Nou, eh ik. Maar wat ze bij Hunkemoller hadden en wat ik al jaren droeg, moest natuurlijk uit het assortiment, dat snap je =P
pi_41542824
Livera heeft nog wel meer van dat soort spullen Maeghan
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 12:09:23 #65
43556 miss_dynastie
pi_41545321
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:13 schreef Maeghan het volgende:
Oei. Ik heb het ook eens met zo'n verkoopster gehad. "Hebben jullie ook grote maten?" "Jahoor mevrouw, ik heb hier maat 40". Eh. Right.
Ook weleens gehad ja
Winkeltje heeft trouwens niet lang meer bestaan. Tja, de gemiddelde Nederlander wordt steeds dikker en als je dan niet boven maat 40 verkoopt
pi_41545343
hmm ik heb ook 80 E en ik heb nooit een probleem met BH's kopen? Hunkemoller verkoopt een heleboel setjes ook in E-cup.
En ik heb zelfs laatst nog een strapless-Bh gekocht (voor onder een supermooi zomerjurkje) en die hadden ze ook in grote cupmaten (had er zelf 75F van).

en het is net wat je smaak is natuurlijk, maar ik heb een heleboel leuke setjes van Hunkemoller, en ook leuke kleurtjes en materialen.
(kijk anders eens op www.hunkemoller.nl?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41545503
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:06 schreef jolene het volgende:
Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:18 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..
Ik vind dan ook dat je je niet een naar gevoel moet aan praten omdat iemand anders het niet mooi (of zelfs erotisch vind). Er zijn zat mensen die het wel mooi vinden ( )

Dat die kerel bot was, ok, maar dat maakt jou toch niet minder? Zegt meer over de bekrompenheid van die kerel....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 12:51:33 #68
13151 crew  Rewimo
pi_41546506
Probeer anders Bonprix eens, die hebben ook grote maten.
pi_41546547
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.

Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 12:58:13 #70
13151 crew  Rewimo
pi_41546683
Ik heb nooit slips van Hunkemoller Ik kocht in Duitsland fijne slips bij nota bene de Aldi. Maat 44/46 En ze passen super. Jammer genoeg hadden ze er niet zoveel liggen.
pi_41546714
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Hee meiden, ik kan jullie Faat aanbevelen als verkoopster Ik was nog nooit in een sexshop geweest toen ik bij haar langsging, maar ik was gelijk op mijn gemak Moet je tegenwoordig wel even naar Amsterdam maar ja, je moet er wat voor over hebben
Jaaaa, Faat! Weet jij toevallig hoe het met haar is Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 13:05:52 #72
13151 crew  Rewimo
pi_41546913
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, Pluis, maar ik zag haar laatst nog in het WLS-topic posten.

Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor de operatie en voor het opnamegesprek. Mijn stoeipakje is ook gearriveerd, met charmant open kruis

Aan de bovenkant kun je dan nog banden vastmaken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 06-09-2006 13:14:55 ]
pi_41547238
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, Pluis, maar ik zag haar laatst nog in het WLS-topic posten.

Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor de operatie en voor het opnamegesprek. Mijn stoeipakje is ook gearriveerd, met charmant open kruis

[afbeelding]

Aan de bovenkant kun je dan nog banden vastmaken.
Inderdaad erg charmant.....

Succes straks in het ziekenhuis. Tell us about it als je terug bent
pi_41547304
Jij hebt voorlopig geen sexshop meer nodig
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 13:20:59 #75
13151 crew  Rewimo
pi_41547360
Nee echt niet Ben benieuwd wat Frank ervan vindt
pi_41547362
Misschien niet de eerste plaats waar je aan zou denken voor lingerie, maar de Bijenkorf heeft een grote collectie met setjes in best wel veel maten. Hunkemoller vind ik zelf behoorlijk beperkt. Ik heb er een maand gewerkt en ik weet nu dat ze van elke soort BH misschien 2 exemplaren binnenkrijgen in cup D, en dan houd het wel op. Ik vind wel dat de invisible BH's (de soft-variant) heerlijk zitten:

woensdag 6 september 2006 @ 13:38:56 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41547883
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen .

Bij de wehkamp had ik in de uitverkoop nog 2 broeken gekocht beide voor ¤ 5 koopje dus. Hebben ze er na vorige week bij 1 bijgezet valt ruim bestel een maat kleiner ik dus gewoon 56 besteld zit ie wel erg ruim. Het gaat wel hoor maar had dan liever een 54 gehad maar tja die zijn nu op .
pi_41548764
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen .
Gebruik je niet zo'n waszakje? Ideaal!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:34:07 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41549424
Ik gebruik wel een waszakje
pi_41549665
verveel modus

Moet nu nog een half uurtje, en dan kan ik naar de bus toe, om vervolgens de trein te pakken, en dan op de fiets naar huis

Morgen het weekelijkse dagje vrij. En vriendje lief ook
pi_41549689
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor je wasmachine.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 14:58:55 #82
43556 miss_dynastie
pi_41550101
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ook, maar dan nog idd
Scheelt wel dat je niet bang hoeft te zijn dat die beugel je machine sloopt
pi_41550511
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef ymme het volgende:
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijft Ik vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41551006
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
Dat waren "andere tijden"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 15:51:57 #85
13151 crew  Rewimo
pi_41551752
Zo, terug uit het ziekenhuis na de intake. Eerst bloedprikken, dat ging zomaar zonder problemen! Hup naald erin, bloed eruit, ik stond helemaal verbaasd (ik kan me andere taferelen herinneren).

Daarna het gesprek, had al zo'n lijstje ingevuld met allemaal vragen. Een wat??? Scopinaro??? Nooit van gehoord

Daarna kwam het verhaal over de operatie en dat blijkt toch best wel een hele ingreep te zijn. Ik mag 6 weken niet tillen en geen zwaar huishoudelijk werk doen (gelukkig heb ik een werkster ). Zeker de eerste twee weken (tot de eerste controle) niet werken, daarna in overleg met de pc. 6 weken mijn pakje dragen, was nog wel onduidelijk of dat ook 's nachts moet. Het mag wel uit met douchen Ook moet er de eerste dagen constant iemand bij me zijn (geen punt, 't is op vrijdag en Frank komt het hele weekend hier, daarna is mijn moeder in de buurt).

Het kan allemaal behoorlijk pijnlijk, gezwollen en strak zijn naderhand. Het zichtbare resultaat is na 3-6 maanden te bewonderen.

Nog even duidelijk laten aangeven dat ik allergisch ben voor penicilline en dat ik altijd erg misselijk word van narcose en dat was het dan. Volgende week donderdag bellen voor de opnametijd.
pi_41551854
Ah, Rewimo krijgt ook zo'n dossier met viltstift blokletters op de voorkant: GEEN PENICILLINE

En met wie had je dat gesprek dat die persoon nog nooit van een scopinaro had gehoord.

En 6 weken dat pakje dragen. Oeh. Jaloers

Maar klinkt alsof je goed geinformeerd bent! Spannend Het wordt vast super.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 15:56:29 #87
13151 crew  Rewimo
pi_41551898
Een of andere verpleegster van opname...
pi_41551912
Nou ja, nu weet ze het wel
pi_41551936
Klinkt goed voorbereid Rewimo..

Ik ben net naar de huisarts geweest voor het aanstippen van wratten... En dat was nog best wel pijnlijk... Ik hoop alleen wel dat het vrijdag over is, ik moet nog een uurtje of 4 skaten tussen vrijdag 16.00 en zaterdag 16.00..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 16:50:48 #90
13151 crew  Rewimo
pi_41553603
Met stikstof, teigan? Meestal is de pijn gauw over hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 16:52:52 #91
13151 crew  Rewimo
pi_41553666
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijden Afspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
pi_41553912
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind sommige mannen (en ja ook vrouwen soms ) een klein beetje heel erg doorzichtig.

Wat een 'mollige'mensen kunnen heel erg knap zijn. En slanke mensen lelijk. PUNT
pi_41553917
Ja, met stikstof Rewimo... Ik strompel er nu nog wel mee rond, vooral het aanstippen op mijn grote teen was toch nog best wel pijnlijk...
pi_41554080
Zo, weer terug van de dokter. Had een dubbele afspraak om eens wat te kunnen praten over mijn "denken". Hij was heel begrijpend en vriendelijk en stelde voor dat ik eens contact opneem met een GGz-psycholoog. Hij heeft me de telefoonnummers van 2 praktijken gegeven, volgens hem allebei prettige mensen.

Ik moet morgen dus maar eens wat telefoontjes plegen, da's voor mij dan meteen de eerste oefening, want ik heb echt een soort (wazige) telefoon-fobie. Weet niet waar 't vandaan komt, maar ik kom er vast wel weer vanaf.
***Levi was here***
pi_41555045
ik heb ook last van telefoonangst
pi_41555117
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:53 schreef Maeghan het volgende:
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.

Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
hmm bij mij zit XL van die setjes altijd prima. geen rare bulten ofzo... Meestal neem ik een boxerstring
pi_41555172
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijden Afspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
ow ja ik heb die van mij vanmiddag al gezien hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto
pi_41555602
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...

In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:00:25 #99
13151 crew  Rewimo
pi_41555717
Ik hou ook niet van telefoneren hoor Maar ja, soms moet je wel...
pi_41555720
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...

In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
Ik bel mijn vrienden nooit... maar gelukkig kennen ze me lang genoeg om te weten dat ik 't niet rot bedoel. Ik loop al maanden met het idee om een vriendin van me te bellen, maar ik blijf het voor me uit schuiven. Alsof ze me gaat bijten als ik bel?

Als ik vreemden moet bellen, moet ik helemaal over een enorme drempel heen. Maak vaak een lijstje met wat ik wil zeggen, pas dan durf ik. Vind het zelf nergens op slaan, maar ik heb er gewoon een gruwelijke hekel aan. Heb ooit als "therapie" mezelf opgezadeld met een baantje in de telemarketing.... geen succes... het heeft me ook niet van m'n weerzin afgeholpen. Blijf het eng vinden.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')