Kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:09 schreef teigan het volgende:
Oh freecell, het zit je ook niet mee he...
Wat een stelletje prutsers dan zeg, ze weten echt niet wat ze willen....
Ik had afgelopen zaterdag ook een aardige discussie met vriendlief... hij had de winkelwagen vol met koekjes gegooit. Ik vraag hem naar het waarom van zijn actie, antwoord: "de koek was op", ik "ja, en?", hij "ik wil koek"... zucht... en dan zeuren dat hij uit zijn broeken barst. Ergste was nog (dacht ik op dat moment nieteens aan) dat hij de komende twee weken niet thuis is en ik dus (sip) alleen thuis zit mét een kast vol koek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:56 schreef Iksje het volgende:
Troel! Geweldig! Je bent een al mens kwijt in kilo's! (65, pfieuw, waw!)
En verder ben ik er ook weer bij...na een week 'knabbelen en schnabbelen' van alles wat los en vast zat (ongezond voer dat ik niet eens echt lekker vind, zoals koekjes en chips) was de weegschaal ook niet erg lief.
Maar kom, eigenlijk ben ik nu best tevreden, als zou ik graag nog een 4kg kwijt willen.
Ik heb vriendlief zo ver gekregen dat hij aan de lijn gaat. (na een ernstig gesprek over zijn overgewicht) De laatste keer dat hij op de weegschaal stond, was het een getal van drie cijfers en dat was +-5 kg meer dan de vorige keer.
Nu hebben we als "plan van aanpak": 10kg in 3 maanden (dat is heel goed te doen voor een man), zodat het niet lijkt alsof hij zich alles moet 'ontzeggen'. Verder hebben we afgesproken dat als hij naar de winkel gaat, dat hij mager broodbeleg kiest (dus kipfilet en ham ipv salami en kipcurryslaatjes) en dat hij de voorkeur moet geven aan rundsvlees en kip ipv varkensvlees. En yoghurt als tussendoortje ipv puddinkjes en danio.
En samen gaan joggen, kijken of dat haalbaar is...
Wat zie je er zielig uit! Ahhh... een knuffel voor Freecell!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef freecell het volgende:
Arm: (wel een mooi kleurtje)
[afbeelding]
Ik met arm:
[afbeelding]
freecell, ik kan je dan alleen maar zeggen: liever 4 weken gips dan wat mijn vriend heeft, die had een breuk, huisarts heeft het afgedaan als een kneuzing, na een jaar lang pijn, toch maar naar de huisarts, bleek na foto's dat het wel een breuk is geweest en er niets meer aan de doen valt, hij mag bepaalde bewegingen niet meer doen met zn pols, anders vergaat hij van de pijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen in ziekenhuis geweest, pols controle.
De eerste keer was het: Waarschijnlijk handwortelbeentje gebroken, in ieder geval spaakbeen gescheurd en een flink gekneusde duim, hier heb je gips, tot volgende week
De vorige keer (tweede keer): Nieuwe foto's, volgens ons is je handwortelbeentje nog heel, hier heb je afneembaar gips, dan kan je oefenen 's avonds en kan je douchen. Dat spaakbeen gaat wel over en je duim is verekt, want uit de kom geweest. Kom over twee week maar terug.
Vanmorgen (derde keer): dokter duwt wat, voelt wat en kijkt ongeveer zo
Dus, ze hebben je een spalk gegeven?
En je moest oefenen?![]()
Hmmm, ik ga even naar je foto's kijken....![]()
Komt terug, bladert met vraagtekens in zijn ogen door mijn dossier heen.
Uitkomst: "ja, dat is dus wél gebroken, daar had je nooit mee mogen oefenen en je krijgt in ieder geval de komende vier week vast gips"
Begint die hele ellende met douchen opnieuw
Sfeerimpressie volgt over een paar minuten
* freecell flufflesquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat zie je er zielig uit! Ahhh... een knuffel voor Freecell!!
Ja, das ook knap vervelend inderdaad...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
freecell, ik kan je dan alleen maar zeggen: liever 4 weken gips dan wat mijn vriend heeft, die had een breuk, huisarts heeft het afgedaan als een kneuzing, na een jaar lang pijn, toch maar naar de huisarts, bleek na foto's dat het wel een breuk is geweest en er niets meer aan de doen valt, hij mag bepaalde bewegingen niet meer doen met zn pols, anders vergaat hij van de pijn.
maar 4 weken gips is nou niet het leukste wat er is
* gothic-blackie maakt voor freecell een heerlijke salade, met tonijn (of zalm), misschien vrolijk je daar een beetje van op.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat zie je er zielig uit! Ahhh... een knuffel voor Freecell!!
Graag gedaan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]Levitation! Dat was niet alleen een knuffel
En definieer "kleintje"![]()
Hartstikke bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |